Hei!
Olen 46v mies Stadista ja onnellisesti työtön. Aikanaan tein paskahommia 90-luvulla ,opiskelin korkeakoulututkinnon lukion lisäksi , luottotiedot kunnissa oleva rehti armeijan käynyt mies. Joskus töissä poltin röökiä, nyt sekin on loppunut.
Huumeisiin en oo ikinä koskenu, ja alkoholikin jääny vähiin. Naisista pidän ja supliikkimiehenä nautin seksistä,suutelusta ja vähän tykkään järjestää irtosuhteita.Paha paheeni on kyllä se ettei mua haittaa onko nainen varattu vai ei.
Tosiaan monet luulee että työttömät himoaa aina viinaa ja päihteitä. Ei pidä mun kohdalla paikkaansa. Raha tuo onnen, sitä nyt on vähän jemmassa, saan pääomatuloja ja elän pihisti.. niin elämä on mukavaa.
Säälittää nuo työssäkäyvät stressaantuneet ihmiset jotka haluavat päihtyä perjantaisin. Ostavat perheellen tarjousruokaa jotta saisivat viinaa ja röökiä enempi.
Samalla minä syön,herkuttelen ja valvon niin pitkään kuin haluan... ja nukun niin pitkään kuin haluan.
Eräs uusi keskusteluaihe oli kun tuttavaporukassa pohdittiin miksi moni lottomiljönääri pilaa elämänsä huumeilla.Kamalalla tarpeella tuhlata rahaa ja ostaa kaikkea. Mä jos voittasin 10 miljoonaa euroa, en muuttais elämääni yhtään.
Mulla on vajaat puokimiljoona omaisuutta ja silti pihtaan että se riittää kauaksi,saan vuokratuloja ja työttömyyskorvaukset juoksee.
Munkin omaisuudella sais aika paljon pahaa itelleen hommattua jos löhtis hurvittelee päihteillä.... mutta kun olen kertakaikkiaan kärsivällinen ja nautin eniten työttömyydestä,liikunnasta,seksistä ja vapaa-ajasta..päihteet ei nappaa.
Ihanaa olla fiksu työtön ja nauttia loput noin 40 vuotta jäljellä olevaa elämääni ilman työhoppuilua. Toivottavasti liikuntaharrastukset ja hyvä ruokavalio takaa hyvän terveydenkin ..... on aikaa ja on rahaa ;)
Olen tyytyväinen raitis työtön
36
60
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen 40-vuotias työtön ja en pääse työelämään, koska ärsytän työelämän ihmisiä. Toivon saavani vuokratuloja, että voisin elää halvemmassa maassa. Työtön on yleensä rahaton ja siksi sinä et tuolla omaisuudessasi ole työtön. Olet piensijoittaja eli yrittäjä.
- Anonyymi
Teknisesti ja juridisesti ottaen olen työtön. Työttömyydehdot täyttyy ja saan työttömyyspäivärahaa tai ansiosidonnaisia jos teen vähän työkeikkaa.
Mutta joo, toimeentulotukea en saa omaisuuteni takia...
- Anonyymi
Kohta pääset ap työkokeiluun pesulaan. Kyllä ne työllisyystoimet sinuakin koskevat ja tuolla asenteella varmasti löytyy mukava paikka.
- Anonyymi
En mä tiedä asenteesta. Hyvällä ja reippaalla asenteella voisin heittääkin pesulakeikan jos säännöt näin määrää. Olisko se sulle rangaistus?
Mä oon myös erittäin hyvää pataa te -keskuksen naisten kanssa. Kaikki työllisyyssuunitelmat ym. velvoitteet kirjoittelen netin kautta helposti.
Olen niin fiksu, hyvä käytöksinen ja ulkoiselta habitukselta katseenkestävä mies. Ikinä ei ole pelkoa karensseista tai ilmaiskoulutuksista ilman palkkaa.
Mä oon niin kova äijä että jos mut ilmaiskoulutukseen/työhön määrättäisiin 2-3 päiväksi, mä kysyisin että saanko punnertaa siellä tasatunnein? Muutenkin punnerran lähes päivittäin.
Hmm, jos pesulakeikka napsuis, kai sieltäkin jonkun 50 ikäisen daamin/yh-mamman puhelinnumero irtois ;)
Oon alkuperäinen kirjoittaja.
- Anonyymi
Olet sitten kummiskin loppujenlopuksi näitä 9e orjia lmeisesti , en moiseen lähtisi ikinä , häiritsee arkielämää ikävästi , eikä nuo yh-mammat siellä korviaan sulle lotkauta , kattovat vähän parempi tuloisia.hyvää joulua !
- Anonyymi
En ole päivääkään ollut 9€ hommissa, sanoinhan jo että olen hyväänpdtaa te-toimiston ihmisten kanssa. Koskaan minulle korkeakoulutetulle eivät ole ehdottaneet mitään ilmaiskoulutuksia.
Toki syrjäytyneille päihteitä käyttäville työttömillenoi koulutukset voi toimiakin. Ei niistä vätyksistä kovin moni lähde kuntosalille tai vie ystäviä kahville tai lounaalle laadukkaisiin kahviloihin arkisin kun ei oke varaa tarjota. Hyvä että juopoille järjestetän puuhaa.
Kyllä mä ite näen potentiaalin 60 -luvulla syntyneissä eronneissa yh -naisissa.Heidän kanssaan juttu kulkee eikä kukaan kysy rahoistani. Monesti heidän eksät on kömpelöitä ukkoontuneita viis- kuusymppisiä juoppoja ilman tanssitaitoa.
Kyllä mä uskon että karismalla ja asenteella pärjää naisten kanssa.Ei se työpaikka oke tosiaan kaikki kaikessa.
Hyvät joulut sullekin! T. Alkuperäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole päivääkään ollut 9€ hommissa, sanoinhan jo että olen hyväänpdtaa te-toimiston ihmisten kanssa. Koskaan minulle korkeakoulutetulle eivät ole ehdottaneet mitään ilmaiskoulutuksia.
Toki syrjäytyneille päihteitä käyttäville työttömillenoi koulutukset voi toimiakin. Ei niistä vätyksistä kovin moni lähde kuntosalille tai vie ystäviä kahville tai lounaalle laadukkaisiin kahviloihin arkisin kun ei oke varaa tarjota. Hyvä että juopoille järjestetän puuhaa.
Kyllä mä ite näen potentiaalin 60 -luvulla syntyneissä eronneissa yh -naisissa.Heidän kanssaan juttu kulkee eikä kukaan kysy rahoistani. Monesti heidän eksät on kömpelöitä ukkoontuneita viis- kuusymppisiä juoppoja ilman tanssitaitoa.
Kyllä mä uskon että karismalla ja asenteella pärjää naisten kanssa.Ei se työpaikka oke tosiaan kaikki kaikessa.
Hyvät joulut sullekin! T. AlkuperäinenHeteromies ei tanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heteromies ei tanssi.
Kyllä muuten tanssii, vie naista, ja tarjoaa aikuiselle naiselle mitä nainen vapaasta tahdostaan haluaa kokea...
Sun tapauksessa uskon että miehet ei tanssi eikä naiset ime.... jatka vaan dokaamista, et kauaa jaksaisikaan tanssia... etkä muutakaan ;)
Älä ihmettele miksi vakikumppanisi ei ole halunnut sinua vuosiin, eikä kukaan vieras nainen katso sinua. Voit sitten katkeruuksissasi aukoa päätäsi naisille, naisia kaataville miehille sekä turvautua... ah, kuningasalkoholiin!
Hyvää Joulua ja sullekin ajattelemisen aihetta ;)
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu jatketaan :)
- Anonyymi
Kiitos! T. Alkuperäinen
- Anonyymi
No jos kerran olet noin varoissasi, olet varmasti aikanaan maksanut veroja niin paljon että voitkin hyvällä omallatunnolla ottaa osan takaisin työttömyyskorvauksien muodossa.
Itsellänikin tavoite jäädä yhteiskunnan elätiksi muutaman vuoden päästä, sen verran olen minäkin veroja maksanut että ei jää valtio miinukselle, ja kun talokin on kohta velaton, ei paljoa rahaa tarvitse.
Sitten kun eläke koittaa, muutan näillä näkymin Puolaan, jossa hyvä hintataso ja hiukan mukavampi ilmasto. Espanjan tai minkään muunkaan maan suomalaiskommuunit ei ole minua varten.- Anonyymi
Mä oon ollut xx -vuotta työelämässä, kouluttautunut fiksuksi kielitaitoiseksi ihmiseksi.
En sinänsä laske mikä olisi dopiva määrä maksaa veroja jotta olisi "oikeus" jättää työelämä.
Yhden ihmisen kulut on niin marginaalinen summa, varsinkin kun on omaa omaisuutta eikä porsastele kaikkia tukia toimeentulotukineen.
Mietippä paljonko narkkarit ja työtävieroksuvat heikkoluontoiset parikymppiset maksavat yhteiskunnalle... niin koko elämänsä, 80 vuotta.
Mutta mä oon osuuteni hoitanut, en koe omantunnontuskia vaan seuraavat 40 vuotta nautin työttömyydestä. Jos siis elän niin kauan.
Hyvät joulut! Alota säkin ajoissa ettei käy kuten Masa Nykäselle tai Olli Lindholmille.
Aika lopettaa työelämä on nyt eikä vuosien kuluttua.
- Anonyymi
Aloittaja on täysi provo. Ainoa totuus on, että on työtön.
- Anonyymi
Sama se onko aloittaja provo, mutta jokatapauksessa hänen kuvailemansa henkilö on jo osuutensa veroista tälle maalle tienannut ja voi siis hyvällä omallatunnolla elää vuorostaan " pummilla "
Toisin kuin minä, joka en ole vielä niin paljon veroja maksanut että olisin oikeutettu loisimaan.
Jokaisellahan on moraalinen velvollisuus antaa tälle yhteiskunnalle vähintään senverran, kun on siltä saanutkin ja tulee saamaan. Ei silti yhtään enempää. - Anonyymi
En ole provo. Aito oikea ihminen olen ja totuuden olen kertonut.
Kyllä ärsyttää noi provoksi/trolliksi haukkujat.
Eivät ilmeisesti kestä totuutta että meitä hyvävaraisia työttömiä on, eikä meissä mitään ihmeellistä ole.
Mitä mieltä ahdasmieliset ovat Etelä-Helsingin Punavuori/Eira alueen rikkaista kotirouvista jotka ovat perineet tai avioliiton ja/tai avioeron kautta rikastuneet? Ovat korkeintaan ylioppilaita, mahdollisesti suomenruotsalaista taustaa.... piireissä joissa asunnot peritään eikä matalapalkan hanttihommia tehdä... ja ei välttämättä mitään muutakaan ansiotyötä.
Mutta, joulumieltä! Just söin mahan täyteen jouluruokia...
T. Alkuperäinen
Etkö usko heidänkään olemassaokoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole provo. Aito oikea ihminen olen ja totuuden olen kertonut.
Kyllä ärsyttää noi provoksi/trolliksi haukkujat.
Eivät ilmeisesti kestä totuutta että meitä hyvävaraisia työttömiä on, eikä meissä mitään ihmeellistä ole.
Mitä mieltä ahdasmieliset ovat Etelä-Helsingin Punavuori/Eira alueen rikkaista kotirouvista jotka ovat perineet tai avioliiton ja/tai avioeron kautta rikastuneet? Ovat korkeintaan ylioppilaita, mahdollisesti suomenruotsalaista taustaa.... piireissä joissa asunnot peritään eikä matalapalkan hanttihommia tehdä... ja ei välttämättä mitään muutakaan ansiotyötä.
Mutta, joulumieltä! Just söin mahan täyteen jouluruokia...
T. Alkuperäinen
Etkö usko heidänkään olemassaokoonHuonon itsetunnon omaavilla taloudellisesti menestyneillä on tarve kehua itseään, mutta sosiaalisesti lahjakkaat ihmiset joista pidetään, eli menestyvät hyvin seuraa hakiessaan, eivät koskaan koe tarvetta itsensä kehumiseen, koska heillä on itsetunto kohdallaan eikä sitä tarvitse itsekehulla pönkittää. Siksi heistä pidetäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonon itsetunnon omaavilla taloudellisesti menestyneillä on tarve kehua itseään, mutta sosiaalisesti lahjakkaat ihmiset joista pidetään, eli menestyvät hyvin seuraa hakiessaan, eivät koskaan koe tarvetta itsensä kehumiseen, koska heillä on itsetunto kohdallaan eikä sitä tarvitse itsekehulla pönkittää. Siksi heistä pidetäänkin.
Mielenkiintoinen empiirinen hypoteesi. Onko sulla väittämääsi lähdettä?
Lähde onnensiarvoisen tärkeä asia minkä kaikki korkeakoulun käyneet ja lopputyön tehneet ymmärtävät.
Haetko jotenkin lohtua tai yrität muuten hakea itsellesi parempaa olia jos keksit teorioitasi huonosta itsetunosta?
Mutta, ehkä pärjäät teorioillasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde onnensiarvoisen tärkeä asia minkä kaikki korkeakoulun käyneet ja lopputyön tehneet ymmärtävät.
Haetko jotenkin lohtua tai yrität muuten hakea itsellesi parempaa olia jos keksit teorioitasi huonosta itsetunosta?
Mutta, ehkä pärjäät teorioillasi.Kehuskele täällä vaan itseäsi, jos se lohduttaa että ehkä joku palstan lukija uskoo sinua. Kukaan joka tuntee sinut, ei usko, ja tiedät sen itsekin. Vai väitätkö itse pitäväsi itsensä kehuskelijoista, et varmaan, ei niistä kukaan pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuskele täällä vaan itseäsi, jos se lohduttaa että ehkä joku palstan lukija uskoo sinua. Kukaan joka tuntee sinut, ei usko, ja tiedät sen itsekin. Vai väitätkö itse pitäväsi itsensä kehuskelijoista, et varmaan, ei niistä kukaan pidä.
Hei, joulumieltä itsellesikin.
Kyllä mun perhe,ystävät ja tuttavat tietää tilanteeni. Ei ole mitään ihmeellistä mitä ei voisi uskoa.
Olen sosiaalinen, supliikki ja kokenut asiakaspalvelija suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, kansainvälistä työkokemusta on muualtakin kuin Suomen maankamaralta Sun teoriat on ihan pyllystä.Noi on normisuorituksia jotka kuka tahansa handlaa jos on vaikka lukion käyny.Moni ei tarvii sitäkään.
Ei tässä kukaan sen kummemmin itseään kehu, ihan hyvin olen pärjännyt ja varmasti pärjäisin ulkomaisten asiakkaiden kanssa jatkossakin, kiten yksin matkustellessa. Ja joku pärjää varmasti vielä paremmin ;) Ei kukaan itseään anonyymisti kehu.
Mutta näin, valintani on olla työtön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, joulumieltä itsellesikin.
Kyllä mun perhe,ystävät ja tuttavat tietää tilanteeni. Ei ole mitään ihmeellistä mitä ei voisi uskoa.
Olen sosiaalinen, supliikki ja kokenut asiakaspalvelija suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, kansainvälistä työkokemusta on muualtakin kuin Suomen maankamaralta Sun teoriat on ihan pyllystä.Noi on normisuorituksia jotka kuka tahansa handlaa jos on vaikka lukion käyny.Moni ei tarvii sitäkään.
Ei tässä kukaan sen kummemmin itseään kehu, ihan hyvin olen pärjännyt ja varmasti pärjäisin ulkomaisten asiakkaiden kanssa jatkossakin, kiten yksin matkustellessa. Ja joku pärjää varmasti vielä paremmin ;) Ei kukaan itseään anonyymisti kehu.
Mutta näin, valintani on olla työtön.Ai et huomaa omakehuasi.
Jos sinulla on ketään joka kuuntelee, lue hänelle tämä ketju, mutta älä sano että olet itse kirjoittanut tekstisi. Kysy sen jälkeen että haiseeko tässä ketjussa jollain kirjoittajalla omakehu. Sitten saat puolueettoman vastauksen, ellet muka itsekin sitä tiedä.
Se on aivan sama, onko supliikkimies helppoheikin hommissa vai ei, ei silti ole välttämättä pidetty ihminen, koska aidoissa kontakteissa helppoheikkimäinen itsekehuva supliikkimies huomataan pian, ja aito mukava ihminen voittaa, supliikimpi mukava nopeammin, hiljaisempi mukavahitaammin.
Kaltaisesi itsekehusupliikki auttaa ainoastaan jos illan viimeiseen tanssiin viet puolisammuneen naisen, ja pääset vällyjen väliin koska silloin nainen ei ehdi tajuta millainen olet.
Hyvää joulunaikaa sinullekin.
Terveisin. Aito ihminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, ehkä pärjäät teorioillasi.Joo teorioilla pärjään vaikka laskutehtävästä 6 5, vaikkei minulla mitään käsitystä ole missä nimenomaan tuon laskutehtävän olen nähnyt, vai olenko missään, pystyn ihan vaan päättelemään vastauksen. Kaikki ihmiset eivät tarvitse jokaiseen asiaan lähdetietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai et huomaa omakehuasi.
Jos sinulla on ketään joka kuuntelee, lue hänelle tämä ketju, mutta älä sano että olet itse kirjoittanut tekstisi. Kysy sen jälkeen että haiseeko tässä ketjussa jollain kirjoittajalla omakehu. Sitten saat puolueettoman vastauksen, ellet muka itsekin sitä tiedä.
Se on aivan sama, onko supliikkimies helppoheikin hommissa vai ei, ei silti ole välttämättä pidetty ihminen, koska aidoissa kontakteissa helppoheikkimäinen itsekehuva supliikkimies huomataan pian, ja aito mukava ihminen voittaa, supliikimpi mukava nopeammin, hiljaisempi mukavahitaammin.
Kaltaisesi itsekehusupliikki auttaa ainoastaan jos illan viimeiseen tanssiin viet puolisammuneen naisen, ja pääset vällyjen väliin koska silloin nainen ei ehdi tajuta millainen olet.
Terveisin. Aito ihminenMutta tuo väittelykumppanisi taitaa tarkoittaa supliikkimiehellä sellaista, mielistelijää eli niinsanottua ahterin lipojaa ja saa sillä kehuja kipeimmin kaipaavat puolelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai et huomaa omakehuasi.
Terveisin. Aito ihminenAsiat menee kyllä ihan sivu-urille enkä edes tajua mistä vänkäät.
Väitä nyt ketä tahansa ihmistä kehujaksi tai huonolla itsetunnolla varustetuksi - mitä väliä ?
Ole omasta mielestäsi "aito". Tässä ketjussa on kyse siitä että nautin työttömyydestä.
Voisin saada keikkaa hyvällä palkalla fikduista tehtävistä, mutta nyt koen että vapaus on tärkeämpää.
Mites sun työkuviot? Varmaan hyvin kun olet niin aito ja hyvällä itsetunnolla varustettu.
T. Edelleen alkuperäinen
Valtio vois kustantaa ilimaset kaljat pitkäaikaistytöttömille. Hik!
- Anonyymi
Suosittelisin ilmaisia personal trainer -tunteja. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KUNTOSALIKORTTEJA !
Juopot ja narkkarit sossun asiakkaat kumminkin myisivät korttinsa rahalla jotta saisivat viinaa ja kaljaa...
Vietetään tämäkin joulu selvinpäin, ei edelleenkään tarvetta humaltua.
T. Alkuperäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin ilmaisia personal trainer -tunteja. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KUNTOSALIKORTTEJA !
Juopot ja narkkarit sossun asiakkaat kumminkin myisivät korttinsa rahalla jotta saisivat viinaa ja kaljaa...
Vietetään tämäkin joulu selvinpäin, ei edelleenkään tarvetta humaltua.
T. Alkuperäinenonkos nämä jotain yksinkertaisia laitostuneita hamstereita jotka hluaa jonnekin hamsterinpyörään, kuntosalille aikaa tuhlaaman tarpeettomaan hikoilemiseen, yms turhatoimintaan.. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkos nämä jotain yksinkertaisia laitostuneita hamstereita jotka hluaa jonnekin hamsterinpyörään, kuntosalille aikaa tuhlaaman tarpeettomaan hikoilemiseen, yms turhatoimintaan.. ?
Juu, älä vaan urheile ja muista kasvattaa sitä mahaas.Älä tuhkanrahojas arvokkaaseen kuntosalikorttiin laadukkaassa ympäristössä kuten mä teen.
Vielä hölmömpää on kun ei kehitä eikä kouluta itseään. Silloin kirjoitusasu ei kehity sekä ilmaisutaitosi jää tönköksl. Siellä maaseudulla elät vähän pienemmissä piireissä eikä sun rallienglantikaan kehity kun et ikinä kohtaa ulkomaisia yhteistyökumppaneita.
Taitaa sun työtehtätävät olla hamsterin juoksua pienellä palkalla.Tehtäviä mitä kuka tahansa amiksen käynyt osaa hoitaa. Mutta,mikäs siinä jos pärjäät matalalla palkalla ja sinuun on iskostettu että suorittavaa työtä on tehtävä, on pakko !
Mutta pidä se korkki kiinn ija käy vaikka etälukion kursseja - tuskin kykenet läpäisemään laajan matematiikan kursseja. Tulis sunkin sukuun aikuinen ylioppilas ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, älä vaan urheile ja muista kasvattaa sitä mahaas.Älä tuhkanrahojas arvokkaaseen kuntosalikorttiin laadukkaassa ympäristössä kuten mä teen.
Vielä hölmömpää on kun ei kehitä eikä kouluta itseään. Silloin kirjoitusasu ei kehity sekä ilmaisutaitosi jää tönköksl. Siellä maaseudulla elät vähän pienemmissä piireissä eikä sun rallienglantikaan kehity kun et ikinä kohtaa ulkomaisia yhteistyökumppaneita.
Taitaa sun työtehtätävät olla hamsterin juoksua pienellä palkalla.Tehtäviä mitä kuka tahansa amiksen käynyt osaa hoitaa. Mutta,mikäs siinä jos pärjäät matalalla palkalla ja sinuun on iskostettu että suorittavaa työtä on tehtävä, on pakko !
Mutta pidä se korkki kiinn ija käy vaikka etälukion kursseja - tuskin kykenet läpäisemään laajan matematiikan kursseja. Tulis sunkin sukuun aikuinen ylioppilas ;)Tutkimusten mukaan reilu palkankorotus tekee tyytyväiseksi yhden tai enintään kahden tilivälin verran, luonnostaan miellyttävä ja pidetty ihminen, jolle varallisuuden tai korkean ammatillisen statuksen palvominen ei kuulu luonteenpiirteisiin, olipa hänellä niitä tai ei, on paljon onnellisempi.
Aloittaja saattaa olla varakas, mutta katkera ihminen.
- Anonyymi
Nostetaan YLÖS !
Kiva ku joulu tavallaan jatkuu, ei tarvitse miettiä pitääkö joku päivä mennä töihin.
Raittiina miehenä on kiva kuntoilla. Kiva että työttömille kateelliset on vähän rauhoittuneet.
Terveisin Alkuperäinen- Anonyymi
Hyvä ettet vieläkään kehuskele, olet varmaan ystävien ympäröimä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet vieläkään kehuskele, olet varmaan ystävien ympäröimä.
Ihmeen katkera sä oot. Kateellinen työttömille, yhtään ei saa olla positiivinen eikä itseään kehua tai nähdä iloa: Ah, niin ihanan suomalaista !
Kateus ja katkeruus voittavat Suomessa kiimankin. Tämä kyttäävä ahdasmielinen herrasmies valvoo ettei vaan naapuri kehu itseään. Mahtaa olla iloinen elämä, jos itsellä menee huonosti eikä tällä hetkellä mitään kehuttavaa... niin tämän valvojan mielestä kukaan muukaan ei saa kehua itseään...
Voi voi sentään...alunperin kirjoitin tekstini jotta työttömiä ei mollattaisi tai että onnellisia hyvävaraisia ja raittiitakin työttömiä on.
Just tulin parin tunnin treeneistä, maksimi syke 180 ja epäviralliset kilokalorit 1600.... hyvä olo valtaa koko kropan parista mustelmista huolimatta. Suosittelisin sullekin vakiintunut kiistakumppanini, parinkymmenen treenin jälkeen kuntosi kohoaa ja säkin voit sit kehua itseäsi... älä ainakaan dokaa tänään vaikka on perjantai ja ootki katkera ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeen katkera sä oot. Kateellinen työttömille, yhtään ei saa olla positiivinen eikä itseään kehua tai nähdä iloa: Ah, niin ihanan suomalaista !
Kateus ja katkeruus voittavat Suomessa kiimankin. Tämä kyttäävä ahdasmielinen herrasmies valvoo ettei vaan naapuri kehu itseään. Mahtaa olla iloinen elämä, jos itsellä menee huonosti eikä tällä hetkellä mitään kehuttavaa... niin tämän valvojan mielestä kukaan muukaan ei saa kehua itseään...
Voi voi sentään...alunperin kirjoitin tekstini jotta työttömiä ei mollattaisi tai että onnellisia hyvävaraisia ja raittiitakin työttömiä on.
Just tulin parin tunnin treeneistä, maksimi syke 180 ja epäviralliset kilokalorit 1600.... hyvä olo valtaa koko kropan parista mustelmista huolimatta. Suosittelisin sullekin vakiintunut kiistakumppanini, parinkymmenen treenin jälkeen kuntosi kohoaa ja säkin voit sit kehua itseäsi... älä ainakaan dokaa tänään vaikka on perjantai ja ootki katkera ;)En minä kehumista vastusta, kunhan tunnustaa mistä itsekehu kumpuaa. Rehellinen pitäisi olla, myös itselleen. Olit varmaan salilla yksin. Siis varmaan oli muita mutta siis ilman kaveria tai varsinkin ilman ystävää.
Jos opit elämään ilman itsekehua, voit saada ystävänkin, ehkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kehumista vastusta, kunhan tunnustaa mistä itsekehu kumpuaa. Rehellinen pitäisi olla, myös itselleen. Olit varmaan salilla yksin. Siis varmaan oli muita mutta siis ilman kaveria tai varsinkin ilman ystävää.
Jos opit elämään ilman itsekehua, voit saada ystävänkin, ehkä.Kyllä sä kaikkesi yrität dissata. Ei mulla ole yksinäisyyttäkään eikä pulaa ystävistä. En kertonut eilisestä olinko yksin salilla,ryhmäliikunnassa vai eräässä pallopelitreeneissä jossa myös kilpailen.Tarina ei kerro.Nyt menossa taas eräälle ryhmäliikuntatunnille. En ole edes kertonu asunko yksin vai.... ;)
Mikäs sun professioni on? Kerran jo kysytty, vai huvikseenko työttömien palstalla notkut?
Taitaa sua kaivaa yksinäisyys ja tarve korostaa että "aito" ihminen löytyy pitkän tutustumisen jälkeen...meinaa epäonnea naisten suhteen ensi kohtaamisissa..
En ole vahingoniloinen sulle ja tsemppiä. Koita ny lopettaa toi turhanpäiväinen etsiminen mikä jollakin ihmisellä olisi huonosti.Ei, en ole yksinäinen.
Ala sä treenaa ja pidä pullonkorkki kiinni ja keskity itseesi enempi kuin naapuriin..
- Anonyymi
Aloittaja näemmä siis keski-ikäinen, joka ajattelee olevansa ikionnellinen, kun saa elellä työssäkäyvien kustannuksella ja harrastella liikuntaa sun muuta kun aikaa nyt on.
Hän pitää kaikkia omaa elämistään kustantavia työssäkäyviä kouluttamattomina juoppoina ja trollaa netissä.
Sori nyt, mutta huumori on tyylilaji. Et onnistunut.
Mikäli tämä aloitus ei ollut huumoria, olet yksinkertaisesti säälittävä tapaus.
Ystävällisesti nimim. Työ on paljon muutakin kuin raatamista ja vapaa-ajan juopottelua - Anonyymi
Työssäkäyvät, paljon työtä eläessään tehneet ovat pääsääntöisesti paljon mielenkiintoisempia ihmisiä ja ystäviä kuin lähes koko elämänsä työttömänä olleet.
Ei niin, että syyllistäisin mitenkään ketään. Voihan pitkälle opiskellutkin olla tahtomattaan jäänyt työttömäksi esim. ikänsä takia.
Mutta noin ylipäätään, jos jo nuorena jää roikkumaan erilaisilla tuilla, ei herätä kauheasti arvostusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738