Naiset puhuvat avoimesti seksistä

Anonyymi

Jos olisi radio-ohjelmia ja podcasteja, joissa miehet puhuisivat avoimesti seksistä, miehet tuomittaisiin sioiksi ainakin jos olisivat heteroita.

https://yle.fi/uutiset/3-11119695

37

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruma nainen. En panis.

      • Anonyymi

        Ei varmasti mikään menetys hänelle.

        Mitä aloitukseen tulee, on valtavan iso ero seksistä puhumisessa ja seksistä puhumisessa.
        Nimittäin miten asiasta puhutaan!
        Puhutaan rumasti ja naisen ruumiinosia nimitellen, alistavasti ja halveksuen kuten miehet hyvin usein tekee. Vai puhutaanko seksistä asiana joka on osa normaalin ihmisen normaalia elämää.
        Asiahan on niin, että ne jolla tällä saralla eniten on puutteita ja puutetta eniten repivät leukojaan. Ihmisten joille seksuaalisuus ja seksi on osa muuta elämää, kyseessä ei ole mikään likainen ja salaperäinen ja miessakissa räkänaurettu asia,
        Millä tavoin arvelet itse saaneesi alkusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti mikään menetys hänelle.

        Mitä aloitukseen tulee, on valtavan iso ero seksistä puhumisessa ja seksistä puhumisessa.
        Nimittäin miten asiasta puhutaan!
        Puhutaan rumasti ja naisen ruumiinosia nimitellen, alistavasti ja halveksuen kuten miehet hyvin usein tekee. Vai puhutaanko seksistä asiana joka on osa normaalin ihmisen normaalia elämää.
        Asiahan on niin, että ne jolla tällä saralla eniten on puutteita ja puutetta eniten repivät leukojaan. Ihmisten joille seksuaalisuus ja seksi on osa muuta elämää, kyseessä ei ole mikään likainen ja salaperäinen ja miessakissa räkänaurettu asia,
        Millä tavoin arvelet itse saaneesi alkusi?

        en ole koskaan kuullut miesten puhuvan rumasti ja nimitellen naisten ruumiinosia vaan jokainen mies tietää on edes turha esittää alistavasti tai halveksuen koska miehet tietää jokainen mies rakastaa naisia ja alistuu naiselle ja naiset saa kiihottumaan a rakastumaan eli mies on naisen vietävissä tai onhan homo miähiäkin ja ne voi kyllä pilkata ivata häpäistä satuttaa yms naisia


      • Anonyymi

        Et kelpaisi. Pitää olla ulkolainen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole koskaan kuullut miesten puhuvan rumasti ja nimitellen naisten ruumiinosia vaan jokainen mies tietää on edes turha esittää alistavasti tai halveksuen koska miehet tietää jokainen mies rakastaa naisia ja alistuu naiselle ja naiset saa kiihottumaan a rakastumaan eli mies on naisen vietävissä tai onhan homo miähiäkin ja ne voi kyllä pilkata ivata häpäistä satuttaa yms naisia

        Sinä et sitten vissiin miesporukoisa liiku, jos et ole kuullut heidän puhuvan halveksivasti ja rumasti nimitellen naisten ruumiinosia. Sellaisen kuulemiselta ei välty, jos viettää aikaansa miesten seurassa.


    • No niinpä, näitä naisia jotka avoimesti puhuu seksistä, erityiusesti vapaan seksisn harjioittamisesta milloin missäkin ja kanenkin kanssa noissa jutuissa nostetaan esiin sankareina. Jos vaikka Harri Moisio ja Kim Sainio avoimesti vetäessään radio rockia välisppikeissä ylistäisivät nuoria naisia, erityisesti aasialaisia hoikkia kaunottaria, ja hehkuttaisivat miten hyvää seksiä niiltä saa siitä varmaan nousisi melkoinen äläkkä ja aika varmasti potkut kun joka paikassa patriarkaatin sortamat naiset sitä vaatisivat.

      • Anonyymi

        Suomea pitävät vallassaan miehiä vihaavat feministit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomea pitävät vallassaan miehiä vihaavat feministit

        Wuppis varmaan sekoaisi palstalla patriarkaattivihassaan :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Wuppis varmaan sekoaisi palstalla patriarkaattivihassaan :D

        Persu perkele!


      • Siinä nyt taas esim. siitä puheesta mitä toksisesti häiriintyneet miehet käyttävät..


    • Vielä tulee päivä jolloin myös miehet puhuvat noin avoimesti seksistä ja muista tarpeistaan. Se aika voi olla yllättävänkin lähellä ja jos en kovin nopeasti potkaise lusikkaa nurkkaan niin minäkin vielä näen sen päivän.
      Luulen että kyllähän sille aluksi naureskellaan ja joku saattaa jopa yrittää vaientaakin mutta kyllähän se aikanaan tulee ihan hyväksytyksi.

      Eri asia sitten että löytyykö kuuntelijoita kun näitä "keittiötubettajia" ja sisällöntuottajia tulee joka risteyksestä. Voihan olla että joku nainenkin kuuntelee mutta jos yrittää suunnata miehillle niin tuskimpa Kallion ja Hakaniemen kehän ulkopuolelta kuuntelijoita löytyy.

      Eiköhän lopuilla miehillä ole ihan riittävästi mietittävää pitkäaikaistyöttömyyden, syrjäytymisen, asunnottomuuden ja matalan koulutuksen kanssa.

      • "Eiköhän lopuilla miehillä ole ihan riittävästi mietittävää pitkäaikaistyöttömyyden, syrjäytymisen, asunnottomuuden ja matalan koulutuksen kanssa."

        Hyvä pointti, siksi varmaan naisilla tosiaan on niin kauhea tarve joka paikassa läpättää seksistä kun ei niillä ole elämässä mitään muuta murhetta tai murehdittavaa, miehillä on toisin niin pelkästä seksistä ei pääse muodostumaan elämän isointa juttua.


      • No eiköhän nyt nimenomaan miesten tarpeista ole puhutta enemmän kuin tarpeeksi..Se tietysti, että nuo jutut on toksisesti sävyttyneitä panojuttuja, jotka keskittyvät naisten halveksuntaan on tietysti ongelma.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Eiköhän lopuilla miehillä ole ihan riittävästi mietittävää pitkäaikaistyöttömyyden, syrjäytymisen, asunnottomuuden ja matalan koulutuksen kanssa."

        Hyvä pointti, siksi varmaan naisilla tosiaan on niin kauhea tarve joka paikassa läpättää seksistä kun ei niillä ole elämässä mitään muuta murhetta tai murehdittavaa, miehillä on toisin niin pelkästä seksistä ei pääse muodostumaan elämän isointa juttua.

        Onhan tälläkin palstalla vaikka kuinka paljon miehiä, joiden mielestä se pelkkä seksi on elämän ainoa ja kaikkein tärkein asia. Monet noista ätmeistä kun ajattelevat jopa niin, että eipä sitä kannata miehen edes töitäkään elämässä tehdä, jos sitä naista ja seksiä ei ole heille palkintona siitä heidän "kiltteydestä ja kunnollisuudesta". Että sanoisin jopa miehille sen seksin olevan tärkeämpi asia, kun mitä se on naisille. Ainakin jos tätä palstaa lukee.


    • Anonyymi

      Innseinn.

    • Aina näitä jossitteluja..

      Ei kukaan kiellä, eikä kukaan paheksu jos miehet tekevät jonkun ohjelman jossa keskustelevat asiallisesti seksistä. Päinvastoin.

    • Eiköhän se täälläkin alkais marina miehiltä kuulumaan, jos vaikka minä alkaisin puhumaan avoimesti seksistä! 😂
      Tuskin ketään naista suoranaisesti haittaisi, jättäisivät vaan välistä, jos ei kiinnosta.

      Naisten seksuaalinen vapautuminen on vaan uusi juttu. Mies on aina pidetty sellaisena seksuaalisena sikäli, että se on terveen miehen merkki, kun paneskelee pitkin ja poikin, mutta seksuaalisesti aktiivinen nainen on horo. Vaikka olisi sitoutunut yhteen... pitää olla ulospäinkin siveellinen ja hiljaa...

      Mutta eipä miehen varsinaista seksuaalisuutta missään kovin paljoa avata. Korkeintaan näitä täälläkin palstalla tutuksi tulleita toksisen maskuliinisuuden panopillupersejuttuja...🤣

      • Anonyymi

        Ala puhumaan.

        Odotan innolla ja ennakkoluulottomasti miesten avoimia seksuaalikeskusteluja ihan käytännön toiminnasta. Monet seksuaalikeskustelut, kuten tuo artikkeli, nimittäin käyvät läpi vain kerta toisensa jälkeen noita samoja aiheita siitä mikä on yleisesti hyväksyttävää ja kuinka pitää antautua himoille estoitta...hohhoijaa.

        Sillähän saisi joulun pyhätkin kulumaan kivasti ja RATTOISASTI kun oikein viriäisi hauska ja mielenkiintoinen keskustelu aiheesta👍

        P.s en nyt sanoisi, että naisten seksuaalinen vapaus on ihan uusi juttu, mutta sosialiteetissa varmasti edennyt sen laitamille vain hiljaisempaa vauhtia. Kun luin tuon jutun, mietin että onko muija hypännyt aikakoneeseen 80-luvulla...kuteet ja tukka..no saahan sitä matkustella😂

        Olen lukenut paljon eroottis-ja seksuaaliaiheista kirjallisuutta, sitä on tehty jo vuosisatojen ajan. Suurimmalle osalle ihmisiä seksuaalisuus ei tunnu olevan kovinkaan tärkeä asia, tärkeämmäksi luokittuu juuri sosialiteetin yleiskuva siitä, mikä on sallittua "terveen" nimissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ala puhumaan.

        Odotan innolla ja ennakkoluulottomasti miesten avoimia seksuaalikeskusteluja ihan käytännön toiminnasta. Monet seksuaalikeskustelut, kuten tuo artikkeli, nimittäin käyvät läpi vain kerta toisensa jälkeen noita samoja aiheita siitä mikä on yleisesti hyväksyttävää ja kuinka pitää antautua himoille estoitta...hohhoijaa.

        Sillähän saisi joulun pyhätkin kulumaan kivasti ja RATTOISASTI kun oikein viriäisi hauska ja mielenkiintoinen keskustelu aiheesta👍

        P.s en nyt sanoisi, että naisten seksuaalinen vapaus on ihan uusi juttu, mutta sosialiteetissa varmasti edennyt sen laitamille vain hiljaisempaa vauhtia. Kun luin tuon jutun, mietin että onko muija hypännyt aikakoneeseen 80-luvulla...kuteet ja tukka..no saahan sitä matkustella😂

        Olen lukenut paljon eroottis-ja seksuaaliaiheista kirjallisuutta, sitä on tehty jo vuosisatojen ajan. Suurimmalle osalle ihmisiä seksuaalisuus ei tunnu olevan kovinkaan tärkeä asia, tärkeämmäksi luokittuu juuri sosialiteetin yleiskuva siitä, mikä on sallittua "terveen" nimissä.

        No minä voin puhua vain omasta seksuaalisuudesta ja en tiedä oikeasti tarvitseeko minun sitä täällä vapauttaa? Tämä kuitenkin julkinen ympäristö ei palvele sitä. Mutta olrn jossain täällä epäillyt olevani demiseksuaalinen. Onhan se jo jotain. Tarvitsen tunnesidettä kokeskseni jotain seksuaalisesti kiihottavaa. 😬☝️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No minä voin puhua vain omasta seksuaalisuudesta ja en tiedä oikeasti tarvitseeko minun sitä täällä vapauttaa? Tämä kuitenkin julkinen ympäristö ei palvele sitä. Mutta olrn jossain täällä epäillyt olevani demiseksuaalinen. Onhan se jo jotain. Tarvitsen tunnesidettä kokeskseni jotain seksuaalisesti kiihottavaa. 😬☝️

        😂😂😂❤

        Juuri tuon olen huomannutkin miehissä. He eivät vatvo seksuaalisuuttaan julkisesti, koska kokevat sen yksityisyyttään loukkaavaksi.

        Naiset nyt puhuvat keskenään kaikista asioista melko estottomasti, sehän kuuluu naisten väliseen sosiaalisuuteen olennaisesti ratkaista asioita puhumalla yhdessä.

        Toivottavasti en nyt saa toksista mies-syytettä niskaani😱😱😱lol

        Vai että demiseksuaalinen? Mielenkiintoista...miten reagoisit tilanteeseen, jossa tunteet olisivatkin väärillä urilla puolison kanssa? Tunneside olisi jostain syystä katkennut tai hyvin negatiivinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂❤

        Juuri tuon olen huomannutkin miehissä. He eivät vatvo seksuaalisuuttaan julkisesti, koska kokevat sen yksityisyyttään loukkaavaksi.

        Naiset nyt puhuvat keskenään kaikista asioista melko estottomasti, sehän kuuluu naisten väliseen sosiaalisuuteen olennaisesti ratkaista asioita puhumalla yhdessä.

        Toivottavasti en nyt saa toksista mies-syytettä niskaani😱😱😱lol

        Vai että demiseksuaalinen? Mielenkiintoista...miten reagoisit tilanteeseen, jossa tunteet olisivatkin väärillä urilla puolison kanssa? Tunneside olisi jostain syystä katkennut tai hyvin negatiivinen?

        No minusta on täällä ollut jopa hauskaaa jakaa tavallaan omaa seksuaalisuuttani kenenkään huomaamatta...( tai mistäpä minä sen tiedän)

        Minä olen usein ilmoittanut, ettei minua kiinnosta naisen ulkonäkö niinkään vaan hänen luonne. En osaa käsittää tavallisia ulkonäkökeskeisiä piirteitä, vaan korn kaiken käytöksen mukaan (mukava=kaunis)

        Jos yhteys puolisoon katkeaa, rn pysty edes halaamaan. Jonkinverran ymmärrän toiselta vastaavaa... ymmärrän paljon ihmisten tunneteaktioita ja kestän itse minulle rakkailta paljonkin kaikenlaista. Esimerkiksi onat lapseni saavat todella paljon snteeksi käytöstään. Toisaalta kun rakastan heitä paljon, kerron myös avoimesti, milloin he saavat minussa jonkun tunteen pintaan. Ehkä se auttaa ymmärtämään heitä omia tunnetilojaan.

        Silti... en minä kaikkea hyväksy ja siedä. Olipa toinrn kuka tahaansa. Rajat pitää osata tietää ka pitää. 😬☝️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No minusta on täällä ollut jopa hauskaaa jakaa tavallaan omaa seksuaalisuuttani kenenkään huomaamatta...( tai mistäpä minä sen tiedän)

        Minä olen usein ilmoittanut, ettei minua kiinnosta naisen ulkonäkö niinkään vaan hänen luonne. En osaa käsittää tavallisia ulkonäkökeskeisiä piirteitä, vaan korn kaiken käytöksen mukaan (mukava=kaunis)

        Jos yhteys puolisoon katkeaa, rn pysty edes halaamaan. Jonkinverran ymmärrän toiselta vastaavaa... ymmärrän paljon ihmisten tunneteaktioita ja kestän itse minulle rakkailta paljonkin kaikenlaista. Esimerkiksi onat lapseni saavat todella paljon snteeksi käytöstään. Toisaalta kun rakastan heitä paljon, kerron myös avoimesti, milloin he saavat minussa jonkun tunteen pintaan. Ehkä se auttaa ymmärtämään heitä omia tunnetilojaan.

        Silti... en minä kaikkea hyväksy ja siedä. Olipa toinrn kuka tahaansa. Rajat pitää osata tietää ka pitää. 😬☝️

        Huhhuh kuinka julmaa😢😑😑😑

        Olen jonkin verran kokenut tuota miehessä. Itseäni eivät mitkään tunnetilat estä menemästä fyysisesti lähelle tai haluamasta seksiä. Miehet ovat olleet jotkut tästä ihan kauhuissaan. Itseäni taas on syviten loukannut torjunta juuri silloin, kun hali tai rakastelu tekisi kaiken jälleen hyväksi. Kirotut demiseksuaalit!✊

        En juurikaan pistä painoa tunteille, enemmän teoille ja niiden merkitykselle. Esim kunnioitukselle ja omistautumiselle kaikissa arjen teoissa.

        Itselleni fyysinen läheisyys on portti myös sovintoon ja uusien positiivisten tunteiden herättämiseen😊

        Taidetaan olla ihan vastakkaiset kuten ehkä myös verenperimältäkin😂😁☀

        Tässä on Helsingissä tulossa nyt itsetehtyä rosollia👌😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh kuinka julmaa😢😑😑😑

        Olen jonkin verran kokenut tuota miehessä. Itseäni eivät mitkään tunnetilat estä menemästä fyysisesti lähelle tai haluamasta seksiä. Miehet ovat olleet jotkut tästä ihan kauhuissaan. Itseäni taas on syviten loukannut torjunta juuri silloin, kun hali tai rakastelu tekisi kaiken jälleen hyväksi. Kirotut demiseksuaalit!✊

        En juurikaan pistä painoa tunteille, enemmän teoille ja niiden merkitykselle. Esim kunnioitukselle ja omistautumiselle kaikissa arjen teoissa.

        Itselleni fyysinen läheisyys on portti myös sovintoon ja uusien positiivisten tunteiden herättämiseen😊

        Taidetaan olla ihan vastakkaiset kuten ehkä myös verenperimältäkin😂😁☀

        Tässä on Helsingissä tulossa nyt itsetehtyä rosollia👌😜

        No en tiedä onko tuo enää tietyssä pisteessä itse demiseksuaalisuuttakaan, vaan kyse on jo jo muusta, tai sitten ei ole vielä päässyt tarpeeksi lähelle demiä vielä.?

        Mutta siis en mä koe ainakaan, että olisin yhtään rajoittunut seksuaalisesti demiyteni takia. Se on vaan suoraan verrannollinen siihen avoimuuteen, mistä joskus taijettiin puhuakin... jos pihistää sieltä päästä, ei saa demiltä ihan kaikkea myöskään siitä fyysisestä...

        Jotkut voi pitää sitä pihtaamisena, mutta samoin tavoin demit pitää avoimuuden sumuverhoa pihtaamisena.... jos ei avaudu itsestään, pihtaa itseään... se on vähän kuin seksi pimeässä... jos ei kestä päivänvaloa, on joku vialla...


        Niin ja sori äkkihäviäminen, mutta piti käydä välissä nukkumassa ja oli monen kanssa höpinöitä yhtäaikaa täällä. 😬☝️
        Pitää kömpiä klo 05:45 työmaalle päästämään yömies kotiin, siellä on kaksi vuorotyöläistä ja heillä 2 pientä poikaa. Mulla taas "oma viikko" menossa...

        Rosolli ei oo mun herkkuapetta... siis punajuurta ja omenaa? 🤢


      • Disse kirjoitti:

        No en tiedä onko tuo enää tietyssä pisteessä itse demiseksuaalisuuttakaan, vaan kyse on jo jo muusta, tai sitten ei ole vielä päässyt tarpeeksi lähelle demiä vielä.?

        Mutta siis en mä koe ainakaan, että olisin yhtään rajoittunut seksuaalisesti demiyteni takia. Se on vaan suoraan verrannollinen siihen avoimuuteen, mistä joskus taijettiin puhuakin... jos pihistää sieltä päästä, ei saa demiltä ihan kaikkea myöskään siitä fyysisestä...

        Jotkut voi pitää sitä pihtaamisena, mutta samoin tavoin demit pitää avoimuuden sumuverhoa pihtaamisena.... jos ei avaudu itsestään, pihtaa itseään... se on vähän kuin seksi pimeässä... jos ei kestä päivänvaloa, on joku vialla...


        Niin ja sori äkkihäviäminen, mutta piti käydä välissä nukkumassa ja oli monen kanssa höpinöitä yhtäaikaa täällä. 😬☝️
        Pitää kömpiä klo 05:45 työmaalle päästämään yömies kotiin, siellä on kaksi vuorotyöläistä ja heillä 2 pientä poikaa. Mulla taas "oma viikko" menossa...

        Rosolli ei oo mun herkkuapetta... siis punajuurta ja omenaa? 🤢

        Pitääpäs vielä miettiä lisää tätä tähän....

        Eli tilanne, jossa en antaisi koskea itseäni tai koskisi toista olisi sellainen, jossa minua on loukattu todella syvästi. Ja ei minua taas kovin herkästi loukata.... ei sanallisesti ainakaan. Kyllä se tulee enemmän minun omista tunteista, eli siitä, että koen vaikkapa, etten ole haluttu, toisin sanoen, minulle ei ole sanottu kaikkea... on jätetty kertomatta... Kysyn jotain, eikä siihen vastata... Se on minulle ihan sama asia, kuin monelle se, että käännetään selkä, eikä haluta koskettaa... Pidetään ulkopuolella....torjutaan...

        Joskus olen miettinyt, että miksi itse olen joillekin niin avoin jne. Niin sehän tarkoittaa vaan sitä, että pidän hänestä... Mitä enemmän kerron ja mitä enemmän haluan tietää hänestä, sitä enemmän hänestä pidän jne.

        No jos taas mietitään asiaa fyysisyyden kautta.... se on oikeastaan ihan sama katsoa niinkinpäin tätä asiaa. Mitä enemmän intiimimmäksi se fyysisyys menee, se tarkoittaa myös sitä, että sen enemmän on päässyt lähelle henkisestikin... Eli kyllä mua ainakin kutkuttaa ajatus löytää joskus se ihminen, joka pääsee mun lähelle henkisesti, koska se pääsee myös lähelle fyysisesti.... Monesti olen miettinyt, että joillain naisilla se voi näkyä ejakuloimisena, mutta miehillä mä en suoranaisesti osaa sanoa miten se näkyis fyysisesti? Niin pitkällle en itse ole päässyt itseni kanssa. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Pitääpäs vielä miettiä lisää tätä tähän....

        Eli tilanne, jossa en antaisi koskea itseäni tai koskisi toista olisi sellainen, jossa minua on loukattu todella syvästi. Ja ei minua taas kovin herkästi loukata.... ei sanallisesti ainakaan. Kyllä se tulee enemmän minun omista tunteista, eli siitä, että koen vaikkapa, etten ole haluttu, toisin sanoen, minulle ei ole sanottu kaikkea... on jätetty kertomatta... Kysyn jotain, eikä siihen vastata... Se on minulle ihan sama asia, kuin monelle se, että käännetään selkä, eikä haluta koskettaa... Pidetään ulkopuolella....torjutaan...

        Joskus olen miettinyt, että miksi itse olen joillekin niin avoin jne. Niin sehän tarkoittaa vaan sitä, että pidän hänestä... Mitä enemmän kerron ja mitä enemmän haluan tietää hänestä, sitä enemmän hänestä pidän jne.

        No jos taas mietitään asiaa fyysisyyden kautta.... se on oikeastaan ihan sama katsoa niinkinpäin tätä asiaa. Mitä enemmän intiimimmäksi se fyysisyys menee, se tarkoittaa myös sitä, että sen enemmän on päässyt lähelle henkisestikin... Eli kyllä mua ainakin kutkuttaa ajatus löytää joskus se ihminen, joka pääsee mun lähelle henkisesti, koska se pääsee myös lähelle fyysisesti.... Monesti olen miettinyt, että joillain naisilla se voi näkyä ejakuloimisena, mutta miehillä mä en suoranaisesti osaa sanoa miten se näkyis fyysisesti? Niin pitkällle en itse ole päässyt itseni kanssa. :oD

        Niin, antaumusta ei olekkaan ihan helppo saavuttaa. Ymmärrän pointtisi, etäisyyttä voi mitata juuri tuolla avoimuuden pihtaamisella, eikä se ainakaan mihinkään antaumukseen johda. Toista on mahdotonta päästä lähelle, jos toinen ei päästä😁🎁 Vaatiihan sekin tosin taitoa rakastaa, että yleensä pääsee lähelle, ei siihen pelkkä vaatimus riitä. Kylmän sydämen lämmitys käy työstä!!(nyt nauran😂😂😂)

        Mietin juuri itsekseni, että ihmisen seksuaalisuus on varsin liukuva käsite, joka iän ja kokemuksenkin myötä muokkaantuu läpi elämän, jos sille antaa tilaisuuden. Tämä tietenkin vaatii juuri sitä avoimuutta kohdata asiat sellaisina kun ne ovat tilannekohtaisesti milloin minkin henkilön yhteisestä myötävaikutuksesta.

        Itse olen tällainen henkisesti estoton liitelijä😜😁😂 en viitsi rasittaa itseäni lokeroinnilla tai tuomitsemisella. Usein tosin tuomitsen tuomitsijoita ihan vaan huvikseni ja vallankäytöllä leikkiäkseni.

        Ihmiseläimellä on tarve lokeroida asioita niiden käsittelyn helpottamiseksi. Tämä on suuri menetys elämälle! Voisi vain nauttia omasta ja muiden monimuotoisuudesta, se olisi helpompaa, kuin taistella vastaan jotain sellaista, mitä ihminen ei ikinä voita=luontoa.

        Hauskaa joulua!!!

        Vai niin, töissäkö jo? Itse lykkäsin juuri kinkun uuniin, se sitten maistuu mehukkaan rosollin kanssa. Rosolliin kuuluva etikkainen kermavaahtokastike on lapsuuden suosikkini. Sitä ei saa valmiina, enkä ole laittanyt varmasti yli kymmeneen vuoteen. Ystäväni kanssa taitaa olla jo 16. yhteinen joulu❤❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, antaumusta ei olekkaan ihan helppo saavuttaa. Ymmärrän pointtisi, etäisyyttä voi mitata juuri tuolla avoimuuden pihtaamisella, eikä se ainakaan mihinkään antaumukseen johda. Toista on mahdotonta päästä lähelle, jos toinen ei päästä😁🎁 Vaatiihan sekin tosin taitoa rakastaa, että yleensä pääsee lähelle, ei siihen pelkkä vaatimus riitä. Kylmän sydämen lämmitys käy työstä!!(nyt nauran😂😂😂)

        Mietin juuri itsekseni, että ihmisen seksuaalisuus on varsin liukuva käsite, joka iän ja kokemuksenkin myötä muokkaantuu läpi elämän, jos sille antaa tilaisuuden. Tämä tietenkin vaatii juuri sitä avoimuutta kohdata asiat sellaisina kun ne ovat tilannekohtaisesti milloin minkin henkilön yhteisestä myötävaikutuksesta.

        Itse olen tällainen henkisesti estoton liitelijä😜😁😂 en viitsi rasittaa itseäni lokeroinnilla tai tuomitsemisella. Usein tosin tuomitsen tuomitsijoita ihan vaan huvikseni ja vallankäytöllä leikkiäkseni.

        Ihmiseläimellä on tarve lokeroida asioita niiden käsittelyn helpottamiseksi. Tämä on suuri menetys elämälle! Voisi vain nauttia omasta ja muiden monimuotoisuudesta, se olisi helpompaa, kuin taistella vastaan jotain sellaista, mitä ihminen ei ikinä voita=luontoa.

        Hauskaa joulua!!!

        Vai niin, töissäkö jo? Itse lykkäsin juuri kinkun uuniin, se sitten maistuu mehukkaan rosollin kanssa. Rosolliin kuuluva etikkainen kermavaahtokastike on lapsuuden suosikkini. Sitä ei saa valmiina, enkä ole laittanyt varmasti yli kymmeneen vuoteen. Ystäväni kanssa taitaa olla jo 16. yhteinen joulu❤❤

        No itse lokeroin vaan selittääkseni asioita.... Ei ne oikeasti ole kuin sen hetken jossain laatikossa.

        Seksuaalisuus on varmaan muuttuva käsitys, tai sitten se on ollutkin mitä on, mutta siitä löytää uusia ulottuvuuksia, kun osaa aukaista solmuja? Mene ja tiedä?

        Ja hauskaa joulua vaan sinnekin.

        Töissä töissä.... Ja hyvää joulua ystävällekin. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No itse lokeroin vaan selittääkseni asioita.... Ei ne oikeasti ole kuin sen hetken jossain laatikossa.

        Seksuaalisuus on varmaan muuttuva käsitys, tai sitten se on ollutkin mitä on, mutta siitä löytää uusia ulottuvuuksia, kun osaa aukaista solmuja? Mene ja tiedä?

        Ja hauskaa joulua vaan sinnekin.

        Töissä töissä.... Ja hyvää joulua ystävällekin. :o)

        Kiitos kiitos😊❤

        Nyt vaan lisää valmisteluja ja ykköset päälle👌

        Toivottavasti pukki nyt muistaa sinuakin jotenkin mukavasti, vaikka toki raha aina kelpaa, kuoressa tai tilisiirtona😂

        Mukavaa päivää ja hyvää joulumieltä sinulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitos😊❤

        Nyt vaan lisää valmisteluja ja ykköset päälle👌

        Toivottavasti pukki nyt muistaa sinuakin jotenkin mukavasti, vaikka toki raha aina kelpaa, kuoressa tai tilisiirtona😂

        Mukavaa päivää ja hyvää joulumieltä sinulle!

        No sisko kävi tuomassa jouluevästä töihin... nassutan niitä täällä. :o)

        Kiitos vaan ja samaa sinne... jouluista mieltä. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No minä voin puhua vain omasta seksuaalisuudesta ja en tiedä oikeasti tarvitseeko minun sitä täällä vapauttaa? Tämä kuitenkin julkinen ympäristö ei palvele sitä. Mutta olrn jossain täällä epäillyt olevani demiseksuaalinen. Onhan se jo jotain. Tarvitsen tunnesidettä kokeskseni jotain seksuaalisesti kiihottavaa. 😬☝️

        Jos selittäisit sun seksiaktin livenä samalla kun touhuat naisen päällä, tuli siitä maailman lyhyin spektaakkeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos selittäisit sun seksiaktin livenä samalla kun touhuat naisen päällä, tuli siitä maailman lyhyin spektaakkeli.

        Ai sinullako on sitten kokemuksia minun seksiakteista?


    • Hmm, mitenkäs se myöhäisillan TV-ohjelma joidenkin vuosien takaa, missä Andre Wickström, Simo Frangen, Lorenz Backman ja Ismo Laitela puhuivat keskenään avoimesti seksistä? Ei sitäkään sensuroitu, ja aika ronskeja juttuja kuitenkin heittivät.

      En nyt muista tuon ohjelman nimeä enää, ehkä joku muu tunnistaa kuvauksesta?

    • Useimmiten "avoin" puhe seksistä on pelkkää ideologiaa. Tutkimukseen perustuva biologinen yhtä avoin tieto on useimmille myrkkyä. Ei haluta olevan, niin kuin on, ja siksi kuvitellaan maailma toiveiden mukaiseksi.

    • Anonyymi

      Fiksulle miehelle seksi ei ole yhteiskunnallinen keskustelunaihe.

    • Anonyymi

      Oman maakuntani sinkkupalstoilla naiset ovat eniten äänessä seksistä.
      Kolmen naisen kanssa oon jutellut privana ja aina juttu kääntyy seksiin, mistä tykkää jne. Parempi niinpäin kuin toisinpäin.

    • Anonyymi

      Jyystärikaverini voisi myös mennä puhumaan avoimesti seksistä radioon. Hän on ollut 30 vuotta avoliitossa ja sanoi, ettei muista kuinka monta kertaaa on käynyt maksullisissa ja siihen vielä ilmaiset huorat päälle.

    • Anonyymi

      Voimaannuttavaa, niin voimaannuttavaa🤮

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe