Naiset ovat kuin hevosia

Anonyymi

Ne pitää vain kesyttää ja niitä pitää kouluttaa. Ne tarvitsevat "Zuckerbrot und Peitsche"

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trollikin heräsi Hervannan yksiöstä.

      • Anonyymi

        mitäs trollaamista siinä on jos mies kesyttää ja kouluttaa naisesta haluamansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs trollaamista siinä on jos mies kesyttää ja kouluttaa naisesta haluamansa

        No kun näiden mielestä se menee toisinpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun näiden mielestä se menee toisinpäin

        ainahan mies on kesyttänyt naisensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainahan mies on kesyttänyt naisensa

        Väärin, villi hevosia on vaikea kesyyttää. Minä esim, olen kesyttänyt kaikki elämäni miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, villi hevosia on vaikea kesyyttää. Minä esim, olen kesyttänyt kaikki elämäni miehet.

        joopa joo joulu on satujen aikaa


    • Anonyymi

      Kyllä se on nyt niin että naiset kouluttavat miehiä.
      Nyt naiset hallitsevat tätä maata.

      • Anonyymi

        niin hallitsee maata ja äideiltä vie lapset ja lapsilta äidit niin ei koskaan maailman kaikkeus ei jumala ei jeesus ei allah ei ihminen ei kukaan ole ennen kuullut ettei lapsi tarvi äitiään mutta suomen hallitus sanoi niin ja teki jotain järkyttävää niin miksi sannann asta ei viedä pois mutta muilta äideiltä hän vie lapset pois niin ymmärrän lapsia kun kasvavat ja haluavat kostaa kun kysyvät kuka ei antanut hänen olla äitinsä kanssa kuka vei häneltä äidin ja isän ja äidillä ja isällä kuka varasti lapsemme niin ei jumalakaan ymmärrä tätä niin millä oikeudella sanna ja suomen hallitus saa varastaa lapsia ja erottaa lapset äidistään ei mikään teko ole niin raaka kuin tuo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin hallitsee maata ja äideiltä vie lapset ja lapsilta äidit niin ei koskaan maailman kaikkeus ei jumala ei jeesus ei allah ei ihminen ei kukaan ole ennen kuullut ettei lapsi tarvi äitiään mutta suomen hallitus sanoi niin ja teki jotain järkyttävää niin miksi sannann asta ei viedä pois mutta muilta äideiltä hän vie lapset pois niin ymmärrän lapsia kun kasvavat ja haluavat kostaa kun kysyvät kuka ei antanut hänen olla äitinsä kanssa kuka vei häneltä äidin ja isän ja äidillä ja isällä kuka varasti lapsemme niin ei jumalakaan ymmärrä tätä niin millä oikeudella sanna ja suomen hallitus saa varastaa lapsia ja erottaa lapset äidistään ei mikään teko ole niin raaka kuin tuo on

        Menes välimerkitön ottamaan unilääkkeesi ja hilpase sänkyysi nukkumaan!
        trollikka

        Ihan tiedoksesi vaan, ei marionetit ole ennenkään mitään hallinneet, eikä nytkään!


    • Aloittajan huumori on aivan hersyvää. Että joku osaakin!

    • Anonyymi

      Kun on portti auki, niin nainen lähtee. Ei auta lassot eikä laulut.

    • Anonyymi

      Monet naiset näyttävätkin hevosilta

      • Anonyymi

        Harvat eivät monet


    • Ja miehet kuin hevoskärpäsiä. ☝️

    • Naiset ovat suloisia.

    • Ihah hah hah haa.

      Jos saisin olla oikea, oikea puuhevonen
      ois hauskaa ihhah-hahhah-haa
      Minut pikku Pekka kun saisi
      minulla hän vain ratsastaisi
      Minua hän vain kannustaisi seikkailuun... 😜

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe