Ne pitää vain kesyttää ja niitä pitää kouluttaa. Ne tarvitsevat "Zuckerbrot und Peitsche"
Naiset ovat kuin hevosia
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trollikin heräsi Hervannan yksiöstä.
- Anonyymi
mitäs trollaamista siinä on jos mies kesyttää ja kouluttaa naisesta haluamansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs trollaamista siinä on jos mies kesyttää ja kouluttaa naisesta haluamansa
No kun näiden mielestä se menee toisinpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun näiden mielestä se menee toisinpäin
ainahan mies on kesyttänyt naisensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainahan mies on kesyttänyt naisensa
Väärin, villi hevosia on vaikea kesyyttää. Minä esim, olen kesyttänyt kaikki elämäni miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, villi hevosia on vaikea kesyyttää. Minä esim, olen kesyttänyt kaikki elämäni miehet.
joopa joo joulu on satujen aikaa
- Anonyymi
Kyllä se on nyt niin että naiset kouluttavat miehiä.
Nyt naiset hallitsevat tätä maata.- Anonyymi
niin hallitsee maata ja äideiltä vie lapset ja lapsilta äidit niin ei koskaan maailman kaikkeus ei jumala ei jeesus ei allah ei ihminen ei kukaan ole ennen kuullut ettei lapsi tarvi äitiään mutta suomen hallitus sanoi niin ja teki jotain järkyttävää niin miksi sannann asta ei viedä pois mutta muilta äideiltä hän vie lapset pois niin ymmärrän lapsia kun kasvavat ja haluavat kostaa kun kysyvät kuka ei antanut hänen olla äitinsä kanssa kuka vei häneltä äidin ja isän ja äidillä ja isällä kuka varasti lapsemme niin ei jumalakaan ymmärrä tätä niin millä oikeudella sanna ja suomen hallitus saa varastaa lapsia ja erottaa lapset äidistään ei mikään teko ole niin raaka kuin tuo on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin hallitsee maata ja äideiltä vie lapset ja lapsilta äidit niin ei koskaan maailman kaikkeus ei jumala ei jeesus ei allah ei ihminen ei kukaan ole ennen kuullut ettei lapsi tarvi äitiään mutta suomen hallitus sanoi niin ja teki jotain järkyttävää niin miksi sannann asta ei viedä pois mutta muilta äideiltä hän vie lapset pois niin ymmärrän lapsia kun kasvavat ja haluavat kostaa kun kysyvät kuka ei antanut hänen olla äitinsä kanssa kuka vei häneltä äidin ja isän ja äidillä ja isällä kuka varasti lapsemme niin ei jumalakaan ymmärrä tätä niin millä oikeudella sanna ja suomen hallitus saa varastaa lapsia ja erottaa lapset äidistään ei mikään teko ole niin raaka kuin tuo on
Menes välimerkitön ottamaan unilääkkeesi ja hilpase sänkyysi nukkumaan!
trollikka
Ihan tiedoksesi vaan, ei marionetit ole ennenkään mitään hallinneet, eikä nytkään!
Aloittajan huumori on aivan hersyvää. Että joku osaakin!
- Anonyymi
Kun on portti auki, niin nainen lähtee. Ei auta lassot eikä laulut.
- Anonyymi
Monet naiset näyttävätkin hevosilta
- Anonyymi
Harvat eivät monet
Ja miehet kuin hevoskärpäsiä. ☝️
Naiset ovat suloisia.
Ihah hah hah haa.
Jos saisin olla oikea, oikea puuhevonen
ois hauskaa ihhah-hahhah-haa
Minut pikku Pekka kun saisi
minulla hän vain ratsastaisi
Minua hän vain kannustaisi seikkailuun... 😜
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106