Mikä joulun..

Anonyymi

..kiima-aika miehillä on? P.rsettä ei tule niin ei tule. Jopa töissä tullaan ahdistelemaan ja ehdottelemaan. Hävetkää. Tämä erikoinen ja yleistynyt käyttäytyminen on lisääntynyt. Johtuuko se talvipäivän seisauksesta (on tänään). Päivä lopettaa lyhenemisen. Joulurauha, naisrauha, rauha maassa. Näpit irti. Viettäkää siveellinen joulu.

29

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko disse taas asioinut lähikaupassa?

      • Anonyymi

        P.rsettä vongataan joka toisessa kommentissa! Ei tietoa on dissejä. Osa käy kopeloimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.rsettä vongataan joka toisessa kommentissa! Ei tietoa on dissejä. Osa käy kopeloimaan.

        En siedä koskettelua se ei ole luvallista. Enkä tarjouksia ”nyt olis tässä pukki keppi kovana”. Näille ei voi mitään joulu on pahentanut asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En siedä koskettelua se ei ole luvallista. Enkä tarjouksia ”nyt olis tässä pukki keppi kovana”. Näille ei voi mitään joulu on pahentanut asiaa.

        Juu ei oo luvallista eikä oikeen, sulla pitäs olla tuollanen tussautin niin eiköhän ne kepitkin pehmenis innokkaimmiltakin:

        https://www.youtube.com/watch?v=Q1IOLFnxucA


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu ei oo luvallista eikä oikeen, sulla pitäs olla tuollanen tussautin niin eiköhän ne kepitkin pehmenis innokkaimmiltakin:

        https://www.youtube.com/watch?v=Q1IOLFnxucA

        Pelkästään jo äänenä hyvä. Zzzrrrrrff.
        Miksi naisista voi tulla frigidejä, niin syy on kuvailtu aloituksessa. Pian menee kaikki mielenkiinto asiaan. En minäkään mene tarjoamaan miehille heidän työpaikoilleen kostutettua torttua tai ähisemään korvaan pervouksia!!!!!! Älytöntä..:(


      • Eipä tarvitse vonkailla. Tänäänkin kävin kokeilee rekeä kelkan perässä ja sit illasta säbyilemässä käpäsin.
        Nyt vähän huilia ja imurointia, ehkä yks joulupaketin vienti ja töihin...

        Ei tässä mitään pers.itä kerkee vonkailee. 😁


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eipä tarvitse vonkailla. Tänäänkin kävin kokeilee rekeä kelkan perässä ja sit illasta säbyilemässä käpäsin.
        Nyt vähän huilia ja imurointia, ehkä yks joulupaketin vienti ja töihin...

        Ei tässä mitään pers.itä kerkee vonkailee. 😁

        Jouluna ei saa vonkata. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouluna ei saa vonkata. :D

        No vonkaaminen on muutenkin kakaroitten hommia. Aikuista miestä vaan halutaan ja sillä selvä. 🤣☝️
        Mutta silti ehkä loppiaisen jälkeen... tai sit helluntaina tai ehkä jussina... noh... mikäs kiire tässä on...???😁😝


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No vonkaaminen on muutenkin kakaroitten hommia. Aikuista miestä vaan halutaan ja sillä selvä. 🤣☝️
        Mutta silti ehkä loppiaisen jälkeen... tai sit helluntaina tai ehkä jussina... noh... mikäs kiire tässä on...???😁😝

        Mutta ei saa tarjota silleen avoimesti eikä lausua vitsiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei saa tarjota silleen avoimesti eikä lausua vitsiä.

        Njää... joka ei kaksimielistä kestä, sitä tikulla silmään... 😬☝️


      • Disse kirjoitti:

        Njää... joka ei kaksimielistä kestä, sitä tikulla silmään... 😬☝️

        Tuo olisikin hyvä, myyjättärillä olisi siinä kassan vieressä joku pitkähkö tikku jolla tökkäiseen heti silmään aina kun päivän ties monennesko ääliö avaa suunsa samaan kuluneeseen sutkaukseen, oppisivat :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo olisikin hyvä, myyjättärillä olisi siinä kassan vieressä joku pitkähkö tikku jolla tökkäiseen heti silmään aina kun päivän ties monennesko ääliö avaa suunsa samaan kuluneeseen sutkaukseen, oppisivat :D

        No se vois olla ihan hyvä.

        Tänään oli pakko kysyy salen myyjältä, että ootteko halpuuttaneet? Sillä oli -30% lappu paidassa kiinni.... naureskeli reippaasti.
        Tuumin, että ota heti pois, ennenkuin pomo näkee...😬


    • Anonyymi

      Lehtikin kirjoittaa:”Näin harrastat seksiä jouluvieraita herättämättä”

      En varmasti harrasta!!! Mikä pakko jouluna on johonkin seksiin!!!???’!!

      Älkää tuputtako tätä joka tuutista !!!!!

    • Anonyymi

      Joulupukit pitäs kieltää, koska ties moniko joulupukki saa maksun luonnossa ja siitä on siveellisyys kaukana, kun perheen äiti maksaa pukille luonnossa pukin lahjojen jako palkkion.

      • Anonyymi

        Miksi kiltti joulupukki pitää aina yhdistää pervoon punkkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiltti joulupukki pitää aina yhdistää pervoon punkkiin?

        Punkkiin -> pukkiin.


      • Anonyymi

        Kun perheen isä toimii joulupukkina, niin mitä ihmeen pervoa siinä on, että peitto heiluu illalla perheen äidin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun perheen isä toimii joulupukkina, niin mitä ihmeen pervoa siinä on, että peitto heiluu illalla perheen äidin kanssa?

        Ethän sinä voi tietää, että äitisi kanssa peiton alla on isäsi, sehän voi olla joku joulupukeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä voi tietää, että äitisi kanssa peiton alla on isäsi, sehän voi olla joku joulupukeista.

        Hahahahahh


    • Anonyymi

      Oletteko te unohtaneet elämän tarkoituksen. Kyllä ihmisellä on aina kiima-aika, eikä siitä päästä yli ei ympäri, muutoin kuin yhdellä tavalla.

      • Anonyymi

        Mutta nyt on myös joulurauha ja sitä on kunnioitettava.


    • Anonyymi

      Jos kiltti ja kunnollinen mies pyytää niin sinulla on velvollisuus antaa. Olet kuitenkin antanut kaikenlaisille paskoillekin.

      • Anonyymi

        Älä valehtele.


    • Vaikea sanoa, kun omat kokemukset eivät ole tuollaisia - varsinkaan työpaikoilta, joskus harvoin yöelämässä voi joitain röyhkimysvonkaajia ja -kourijoita esiintyäkin. Eli ei siis kuulosta omaan korvaan tavallisten miesten käytökseltä ja vielä vähemmän selvin päin olevien miesten arkikäytökseltä. Oletko töissä ns. "miesvaltaisella" alalla? Yhden työkaverini mukaan hänen työskennellessään miesvaltaisella alalla, miehet heittivät jatkuvasti kaksimielistä läppää. Mutta ei hän siitä itseensä ottanut, totesi vain että "kuului siihen ilmapiiriin", eivät ne hänen mukaansa olleet edes mitään iskuyrityksiä vaan juurikin pelkkää läppää.

      • Anonyymi

        Meillä, alalla, miehet yrittävät kiivetä selkään selvinpäin. Yleensä ruuhkapyhinä. Tolkku kai häviää jouluhumussa :(


    • Ehdottaa pitää saada, mutta vain yhden kerran, jos nainen sanoo ei. Ei on ei. Koskettaa ei saa edes yhtä kertaa, ellei sisko jotenkin osoita, että odottaa kosketusta. Naisen on lupa tehdä aloite samoin periaattein.

      Vitun näyttäminen miehelle ei ole myöskään lupa yhdyntään. Se on osoitus, että haluaa olla toiselle erityisen ystävällinen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Nainen on kuin lakikirja, on oltava naisen hyväksyntä kaikessa.
        Miestä sensijaan saa nainen koskettaa ilman mitää osoitusta mieheltä, että nainen saa koskettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on kuin lakikirja, on oltava naisen hyväksyntä kaikessa.
        Miestä sensijaan saa nainen koskettaa ilman mitää osoitusta mieheltä, että nainen saa koskettaa.

        On vain tosiasioita, joita ei voi muuttaa, mutta ne on otettava huomioon. Jos naisille lähettää kikkelikortteja, suurin osa pitää sitä loukkauksena. Jos taas nainen lähettää oma-alotteisesti miehelle kuvan sukupuolielimistään. mies yleensä pitää sitä osoituksena erittäin suuresta ystävällisyydestä. Niin minäkin, kun se on kohdalle sattunut.

        Nämä erot johtuvat alunpitäen biologiasta ja geenistön valikoitumisesta miehillä ja naisilla hiukan erilaisiksi biologisen roolin mukaan ja geenien ohjaaman hormonitoiminnan eroista. Jatkuvasti näitä eroja kumpikin sukupuoli selittää, kuin oma ajattelutapa olisi jotenkin normaali, ja toisen sukupuolen kummallinen, jopa huvittava.

        Ei ole mitään järkeä ajatella näin. On vain olemassa naisten ja miesten pysyviä eroja, jotka on otettava huomioon. Tasa-arvo ei saa edellyttää olettamaa samanlaisuudesta. 🌹👀


    • Anonyymi

      Eipä tässä erikseen mitään kiima-aikaa ole. Silloin touhutaan kun molemmilla tekköö mieli. Muu aika ollaan ihmisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe