Leskeytymisen nopeuttamista?

Anonyymi

Lieneekö vaimoni tavoitteena fyysisen kuntoni ja terveyteni romahtamisen nopeuttaminen?

Vuosikaudet vietimme jouluviikot jossakin kylpylässä. Eniten Virossa. Niiden yhteydessä on aina kuntosali vaikkakin useimmista puuttuu nostolava sille kkuluvine tankoineen ja levyineen.

Noiden vuosien jälkeen olimme joulut urheiluopistolla jossa tietenkin on erinomaiset ja monipuoliset mahdollisuudet kuntoiluun. Vedin siellä päivittäin kaksi treeniä.
Aamupäivisin rankemmat perus- ja maksimivoimaharkat. Iltapäivisin kevyemmät, palautusluontoiset.
Järkevä syöminen, lihashuolto ainakin allasosatolla ja pitkät unet.
Vaimoni purnasi, ettei hänellä ole mitään tekemistä!

Tuon vaiheen jälkeen vaimoni on valinnut joulujen vieton tavan. Hänelle se tarkoittaa järjestettyjä jouluviikkoja jossakin Keski-Euroopassa.
Minulle se merkitsee laiskottelua ja lievästi alkoholinhuuruista aikaa. Siis mahdollisimman epäterveellistä ja rappeuttavaa.

Olen alkanut epäillä josko vaimoni haluaa nopeuttaa leskeytymistään koska se merkitsisi mojovaa lisäystä hänen eläkkeeseensä sekä rauhallisempaa olotilaa kotona ja matkoilla.
Vaikka olenkin osa-aikainen onanisti niin pidän itseäni kokoaikaisena realistina!

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti edessäsi on itsestäsi riippumaton eutanasia.

    • Rangaistuvangeista koostettua pataljoonaa johti suutarista majuriksi noussut originelli Pärmi: "Duoda, duoda, taistelu oli niin duima, että kaikki menettivät uskonsa voittoon. Vain minä pysyin onanistina."

    • Anonyymi

      Arkkipiispa Salomies sanoi aikoinaan, että kun rappeutuminen alkaa, toivoisi sen alkavan älapäästä. Näyttää sinulle olevan tapahtumassa päinvastoin.

      • Anonyymi

        Vaimoni väittää samaa mutta olen pitänyt sitä pelkkänä herjana.
        Hänen painostuksestaan kävin pari viikkoa sitten dementia testeissä.
        En tullut kysyneeksi miten ikäpainotteinen ko. testi on. 76v ukko sai kuitenkin oikein 97% tehtävistä joten siihen viitaten en vielä liene holhoukseen valmis.

        Toinen ilkeä väittämä on, että olen takaa päin nuoremman näköinen kuin edestä. Viitannee yksin perheen elättäneen miehen karuihin työvuosiin jotka ovat jättäneet jälkensä kasvoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni väittää samaa mutta olen pitänyt sitä pelkkänä herjana.
        Hänen painostuksestaan kävin pari viikkoa sitten dementia testeissä.
        En tullut kysyneeksi miten ikäpainotteinen ko. testi on. 76v ukko sai kuitenkin oikein 97% tehtävistä joten siihen viitaten en vielä liene holhoukseen valmis.

        Toinen ilkeä väittämä on, että olen takaa päin nuoremman näköinen kuin edestä. Viitannee yksin perheen elättäneen miehen karuihin työvuosiin jotka ovat jättäneet jälkensä kasvoihini.

        Entä, oletko kova röökin kuluttaja ja Alkon kuluttaja? Nuo nautintoaineet jättää naamaan pahat jäljet.
        Liikutkin tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, oletko kova röökin kuluttaja ja Alkon kuluttaja? Nuo nautintoaineet jättää naamaan pahat jäljet.
        Liikutkin tarpeeksi.

        Epäluulosi ovat perusteltuja.
        30:n rappiovuoden aikana paini sahasi välillä 96kg - 80kg.
        Yli 30:n päivittäisen savukkeen paolttamisen lopetin onneksi jo 39 vuotisena.
        Viikonloppujuopottelu muuttui päivittäiseksi 3:n vuoden ajaksi.
        Elintapojen muutos on auttanut terveyteen mutta naaman jokainen uurre kertoo menneisyydestä.
        Onnitteluni päättelykyvystäsi!


    • Anonyymi

      Kukaan ei kiellä menemästä kotipaikkakunnan kuntosalille. Vai kieltääkö?

      • Anonyymi

        ..eikä kukaan kaada alkoholia väkisin suuhun ja pakota makaamaan laiskana siellä Keski-Euroopassa.
        Ei Viro ole ainoa paikka missä voi kuntoilla, sitä voi harrastaa missä maankolkassa tahansa. Vähänkin paremman luokan hotelleissakin on kuntosali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..eikä kukaan kaada alkoholia väkisin suuhun ja pakota makaamaan laiskana siellä Keski-Euroopassa.
        Ei Viro ole ainoa paikka missä voi kuntoilla, sitä voi harrastaa missä maankolkassa tahansa. Vähänkin paremman luokan hotelleissakin on kuntosali.

        Sali ja "sali"! Kuten mainitsin niin virolaisista kylpylöistä puuttui nostolava. Putkivempeleitä on kyllä jokaiseen lähtöön.
        Kun eräs kotimainen urheiluopisto hinnoitteli itsensä ulos toistuvasti heikkenevä tarjoilun saattamana niin kokeilimme yhtenä jouluna Savonlinnan kylpylää. Kylpylän salin eteen ei voi liittää sanaa kunto edes huonona vitsinä! Säälittävä! Ei ollut edes niitä nuorison putkivempeleitä.

        Alkon väkisin suuhun kaatamista on tavallaan sekin, ettei vaimoni ole missään vaiheessa edes ilmeellään yrittänyt hillitä sitä. Hidasta myrkyttämistä?


    • Anonyymi

      Jos leskeytymistä pitäisi nopeuttaa niin vaimosi pitäisi toimia aivan päinvastoin eli paljon kovemmalle kuntokuurille sinut. Monien kymmenien kilometrien juoksulenkit pöivittäin ja päälle kovat punttitreenit ja ehdottomasti näin flunssa-aikaan tiukka treeni, kun flunssa näyttää iskevän päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe