Nyt on aamukahvin kanssa herkkuja. Viikonloppuna alemyynteihin. Onkohan esim new yorkerissa jo alennuksia. Tarkan euron ihmisenä on katsottava,että rahat riittää. Huomenna aatto. Hääppöiset lahjat on,mutta olenkin sanonut,että joulun jälkeen on halvalla ruuat ja tavarat. Rahaakin tulee sopivasti perjantaina. Kirjoitellaan täällä mukavia ajankuluksi. Makaronia mulla on eu kassista paljon. Ja muusia. Ja lihatölkkejä.
Oli kivaa paistopistetuotteet yöllä prismassa -60%
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pullaa ostin halvin pitko.
Joulun odotus alkoi hyvin. - Anonyymi
Kahvitarjoulu kaupassa tänään. Sieltä otan termariin kahvia juomani lisäksi. Eivät koskaan ole sanoneet mitään vaikka kuppini kippaan termariin hiukan kauempana tarjoilupisteestä ja taas haen lisää kunnes termari on täynnä. Kastamiset samoin. Olen neulonut palttooni povitaskuksi vielä isomman pussukan mihin sopii mättää. Sinne soppii helposti 2- päivän joulumässyt. MItä sitten tarjoavatkin. Yleensää 2-3 sortimenttiä. On lisäksi eri kaupassa maggara tarjoilu. Sieltä haen maggaraa eli "kinkun" joulun tarpeisiin toiseen povariin. Niin monta otan kun povariin sopii. Yleensä ihmisiä paljon niin eivät laske kuka käy miten monta kertaa "santsaamassa".
Mutta tuossa on sitten jouluni. Ei ole kassien jakoa täss kuussa. Niin harvokseen noita Eu kasseja tulee. Tai sitten en ole huomannut ilmoitusta? Ai niin joulupukki" on yhdessä kaupassa ja jakaa namusia. Niitä otan "muka lapsilleni" niin paljon kun "pukki" vaan kehtaa antaa. Eipä tuo muinakaan vuosina laskenut ole kuka ottaa ja mitä. Minä olen aika vähään tyytyinen noissa namusissa eli jos nyt kourallisen saisi yhteensä niin hyvä.
Siinä köyhän joulu. Sähköt kaitkaistiin mutta onneksi kämppä lämpee puilla ja samalla se luo valonkajoa iltahämärään palaessaan... Tuli onneksi hommattua lasiluukullinen malli aikoinaan. Viisas ratkaisu. Kynttilätkin maksaa. Puut ei kun jaksaa metistä risut kerätä mutta minullahan on aikaa ja samalla saa kuntoa. Pyörällä vaan joukan hankala kuljettaa mutta onneksi narulla pysyy rungonsuuntaisesti nipussa. Että tämmöistä. Joulut vaan kaikille!- Anonyymi
En pystynyt olla nauramatta😂😂😂
- Anonyymi
Hamstrasin porkkanoita, saan niistä vielä monta ateriaa, osan kun syön raakana, niin saan vitamiinejakin. Jos vitosella voi ostaa 10 kg hyvää kotimaista ruokaa, niin ostan. Ei tarvitse kuin vähän perunaa ja juustonokareen ja pitsamaustetta, niin on soppa valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847