Ahkerat työn raskaan raatajat saavat muutaman päivän lepohetken joulunpyhinä.
Vastavuoroisesti koko vuoden huilanneiden työttömien tulisi antaa työpanoksena isäntien metsiä risusavotoimalla.
Kaikille tulisi silloin parempi joulumieli, ja työtönkin pystyisi syömään kinkkusiivunsa hyvällä omallatunnolla.
Työttömät joulunpyhiksi risusavottaan
71
77
Vastaukset
- Anonyymi
joulu viinien maistelu tuottaa runsaasti puhetta,
- Anonyymi
Olisitko tulossa?
Minulla on reilusti metsää ja siellä myös metsäautoteitä, joiden ojat pusikoituvat. Pusikoita riittää. Siinä olisi sulle sopivaa touhua. Lainaan vesurin. Raivaussahaa en uskalla antaa.
Se on sellaista, johon ammattitaidottoman ilmaistyötä tekevän voisin ottaa. Metsään en päästä tuhoja tekemään. - Anonyymi
Loistava idea! Tekee työttömälle hyvää olla muutama päivä selvin päin.
- Anonyymi
No mikä ettei. Kaadan kaikki kuusen- ja männyntaimet ja jätän pajut ja pihlajat kasvamaan.
- Anonyymi
Käy ihan hyvin. Omassa sekametsässäni olen tehnyt aika pitkälti noin. Pajua tosin aika vähän, mutta haapa ja pihlaja enemmistönä. Lisäksi olen jättänyt jonkun verran kuusia ja katajapuskia pienriistan suojaksi.
- Anonyymi
Lepät kannattaa myös jättää kasvamaan.
- Anonyymi
Onko sulla osoite,mee haalii hesanasemalle porukkaa,siäl lorvaa vaikka millasta ammattiduunarii.Etsivä työ hlö paikalle.Meillä on jo työ,vuorotyö joulu,juhannus 8-12-16 h luulis riittävän verorahoja tähän kuralandiaan.Työniloa risusavottaan,mukavaa hommaa muuten.Tuttua puuhaa,mutta sellutehdas se pitää saada.Työpaikkoja kaikille.Etelää myöten.
- Anonyymi
Työttömät voisivat Joulun seutuna yhdistyä listimään kaikki Sipilän kaltaiset ökyrikkaat riistäjärosvot, joiden varallisuus perustuu työtä tekevältä kansalta varastamiseen. Riistäjärosvoilta takavarikoitu omaisuus voitaisiin jakaa vähävaraisille Joululahjana ja hyvitysenä siitä, että rosvot tuhosivat hyvinvointiyhteiskunnan.
- Anonyymi
äijät haaveilee. Taitaa olla maalla liikaa pullaa ja turvallisuutta jos vielä uskaltaa lainata vesuria.
Voi poijjaat ja äijät, nyt otatte sen romumersun alle ja
lähdette kultuurikierrokselle itikseen , ruoholahteen ja laruun.
Hki rautatieasemalle pari tuntia ja todella katsotte mitä maassa tapahtuu.
Assalle sisä ja ulkokatselmus.
Pasilan assalle perjantai iltana klo 19.00 aikaan.
Laittakaa viestiä, voin järkätä kierroksen ja tilaan kokonaisen turistibussin koko köörille.
Ei - ette saa viinaa tippakaan, kuin neukkulassa joitte ennen vanhaan.
Siksi ne juotti teitä koko matkan ajan.
Pajut pystyyn? Parempi etten kommentoi.- Anonyymi
Vesuri on aika kömpelö työkalu risusavottaan. Hyvät raivaussakset ovat tehokkaat ja ergonomiset käyttää.
- Anonyymi
Jos on niin tyhmä, että raataa työssään, voi olla joulupyhätkin sitten töissä.
Kaikkeista kovimmat raatajat löytyvät hautausmaille kuopattuna, jonne
nämä nykypäivän raatajatkin jostain syystä haluavat, kun luulevat rahan
tekevän kuolemattomaksi. Herrat nauravat tyhmyyttänne. - Anonyymi
Töihin vaan tai sitten tuet veks.
- Anonyymi
Milläs meinat elää jos sulta tuet otetaan pois.Älä yritä esittää olevasi työelämässä.Persu pummi olet kuitenkin.
- Anonyymi
Minä lähden mielelläni risusavottaan, kunhan palstanomistajalla on vakuutukset ja tellit kunossa.
Osa-aikatyöttömänä saan kuitenkin tienata 2500€/kk mutta en saa Kelalta sitä 9€/kk milloinkaan. Maksathan minulle vaikkapa kympin tunti? Tulen heti.
Timo Similä- Anonyymi
Osa-aikatyötön saa osittaisen työkalun, eli raivuusaksien toisen puoliskon. Jos löydät samanlaisen kaverin, niin sitten teillä on yhdessä yhdet sakset, jos vaan satutte saamaan työkalujen jaossa saksien ei puoliskot.
Palkkaa saatte sen minkä Kela muutenkin maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa-aikatyötön saa osittaisen työkalun, eli raivuusaksien toisen puoliskon. Jos löydät samanlaisen kaverin, niin sitten teillä on yhdessä yhdet sakset, jos vaan satutte saamaan työkalujen jaossa saksien ei puoliskot.
Palkkaa saatte sen minkä Kela muutenkin maksaa.Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaa saatte sen minkä Kela muutenkin maksaa.Olet siis nilkki joka ei haluu maksaa palkkaa itse? Jees jees suomi nousuun voi tätä maata.
- Anonyymi
Siis työttömät 'isäntien' metsiin risusavottaan...!
Ja mitähän töitä nämä 'isännät' -tukijullit ovat tehneet kuluvan talven aikana? Tai ylipäätänsä ikinä!
Kunnan maaseutusihteeri täyttää tukiaishakemukset, ja JÄRJETTÖMÄT TUET kilisee tilille vuodesta toiseen, mitään tekemättä. Ei ristus - Anonyymi
Risusavottaan? Mikäs siinä. Mutta tokihan työstä maksetaan myös palkkaa vai mitä?
- Anonyymi
Vai pitäs työstä maksaa, jo on aikoihin eletty.
Tulee vielä valkotakkiset hakee ku tollasia ehottelet.
- Anonyymi
Jos sulla on kengät jalassa ja kannatat oikeeta futisjoukkuetta niin tuun sun orjaks.
- Anonyymi
Kuka maksaa palkan?
Isännätkö? Eipä näy avoimia työpaikkoja isäntien metsätöihin nytkään, joten miksi luulet että siellä olisi töitä josta maksettaisiin palkkaa?
Vai Kelan, eli kaikkien veronmaksajien rahoillako se maksetaan? Ja isännät niittävät voitot ilmaisesta työstä?- Anonyymi
Kela maksaa kustannukset. Tarkoitus on tietenkin pitää yllä työttömien työkykyä. Sohvan pohjalla kaljoittelu ei tee pidemmän päälle ruumille hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela maksaa kustannukset. Tarkoitus on tietenkin pitää yllä työttömien työkykyä. Sohvan pohjalla kaljoittelu ei tee pidemmän päälle ruumille hyvää.
Ja veronmaksajat kiljuvat ilosta kun veroja nostetaan tästä aiheutuvien kustannusten vuoksi.
Miksi metsänomistaja eli yrittäjä saisi valtion tukia ilmaisen työvoiman muodossa? Eikö ne metsän omistajat joille ei riitä työvoimaa valittaisi kilpailuvirastoon?
Lisäksi metsätyö on vaarallista ja vaatii ammatillisen koulutuksen. Metsäalan ammattilaiset valittaisivat uudesta halpatyövoimasta joka vie heiltä oikeat työpaikat. Eli työttömiä tulee lisää toisesta päästä yhtälöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaan se porukan hauskin kaverin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaan se porukan hauskin kaverin.
Ja sinä olisit se joka istuisi käräjillä kun ensimmäinen onnettomuus tapahtuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olisit se joka istuisi käräjillä kun ensimmäinen onnettomuus tapahtuisi.
Sori, mutta mä en ole toi joka ehottelee noita hommia työttömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja veronmaksajat kiljuvat ilosta kun veroja nostetaan tästä aiheutuvien kustannusten vuoksi.
Miksi metsänomistaja eli yrittäjä saisi valtion tukia ilmaisen työvoiman muodossa? Eikö ne metsän omistajat joille ei riitä työvoimaa valittaisi kilpailuvirastoon?
Lisäksi metsätyö on vaarallista ja vaatii ammatillisen koulutuksen. Metsäalan ammattilaiset valittaisivat uudesta halpatyövoimasta joka vie heiltä oikeat työpaikat. Eli työttömiä tulee lisää toisesta päästä yhtälöä.Ei tule mitään ylimääräisiä kustannuksia veronmaksajille. Raivuusakset voidaan hankkia tulevaisuusinvestointina velkarahan avulla,. Investointi maksaa itsensä takaisin vähentämällä työttömyyttä pidemmällä aikavälillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta mä en ole toi joka ehottelee noita hommia työttömille.
Ei korppi korpin silmää noki.
- Anonyymi
Tämä on näitä samoja aivopieruja kuin pari vuotta sitten ison lumimyräkän aikana haluttiin työttömät ratapihoille lumitöihin.
Hoh hoijaa...
Turvallisuuskoulutus kestäisi jo kuukausia ja rautatieliitot tuskin hyväksyisivät ilmaisen työvoiman käytön heidän jäsentensä työpaikoilla. - Anonyymi
Vielä näyttää olevan noita pässinpäitä, jotka eivät ymmärrä perusasioitakaan. Ei tehtävästä työstä olekaan puutetta, vaan palkanmaksajista.
Tokihan ymmärrän, että noissa kirjoituksissa on puhtaasti pelkkä provoaminen tarkoituksena.
Ei siinäkään kyllä valtiontalous paranisi millään lailla, jos työttömät pistetään valtion kustannuksella tekemään töitä työnantajille tai maajusseille/metsänomistajille.
Tietysti nuo hyötyisivät, kun saisivat ilmaisia työntekijöitä ja voisivat toisaalta pistää pois tuota samaa työtä palkallisina tekevät. Entäpä, jos se ilmaistyöntekijän työpanos osuisikin näiden provoajien kohdalle ja korvaisi heidät. Ai niin, hekin tietysti menisivät sitten ilmaistyöntekijänä, parhaassa tapauksessa jopa samalle työnantajalle. Hehän jo tuntisivat ko työn.- Anonyymi
Hoidettu metsä kasvaa nopeammin ja näin valtio saa nopeammin puukaupasta syntyviä verotuloja. Työttömien risusavotoinnista on todellakin hyötyä valtiontaloudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoidettu metsä kasvaa nopeammin ja näin valtio saa nopeammin puukaupasta syntyviä verotuloja. Työttömien risusavotoinnista on todellakin hyötyä valtiontaloudelle.
Sinä kirjoittaja, käytkö töissä?
Jos käyt, niin miksi?
Jos et, niin mene hoitaa sitä metsää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kirjoittaja, käytkö töissä?
Jos käyt, niin miksi?
Jos et, niin mene hoitaa sitä metsää.Kiitos kysymästä. Kokopäivätöitä teen työkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Kokopäivätöitä teen työkseni.
Saatko siitä palkkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaus ja loisiminen maataloustukiaisilla ei ole työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti valehdella.Ei tommonen älykääpiö töitä saa.
- Anonyymi
Ja näin jouluna ne työttömät massat voisi alkaa aktiivi häiritä rikkaiden joulua !!
Hieman työttömyys anarkiaa peliin.
Näin rikas ahne ei nukkuisi rauhallisesi, vaan pelkäisi että ahneen omaisuus ja lahjat viedään !!
-- se Pelko on se ainut asia, jolla työtä ja tuloa voidaan jakaa. - Anonyymi
Työttömyyttä on vähintään kahdenlaista:
1. itseaiheutettu työttömyys
2. porvareiden ja viherpunikkien, eli eu-mielisen rintaman aiheuttama työttömyys.
Itseaiheutettu työttömyys on marginaalinen ilmiö, kun taas Suomen integroimisesta ja kansainvälistämisestä aiheutunut työttömyys on valtavan haitallinen ilmiö, joka on syynä massatyöttömyyteen. Tällä ryhmällä ei ole mitään velvollisuuksia noukkia yhtäkään risua.- Anonyymi
Käytännössä kaikki työttömyys on itseaiheutettua, siis laiskuudesta johtuvaa. Kukaan ei tule laiskaa henkilöä hakemaan töihin. Työttömyysetuisuuksien maksamisen lopettaminen on tehokkain tapa patistaa laiskat työttömät työelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä kaikki työttömyys on itseaiheutettua, siis laiskuudesta johtuvaa. Kukaan ei tule laiskaa henkilöä hakemaan töihin. Työttömyysetuisuuksien maksamisen lopettaminen on tehokkain tapa patistaa laiskat työttömät työelämään.
Haitko niitä avoinna olevia kirurgin paikkoja HUS:sin alueella?
Jos et hakenut, niin olet itse aiheuttanut työttömyytesi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haitko niitä avoinna olevia kirurgin paikkoja HUS:sin alueella?
Jos et hakenut, niin olet itse aiheuttanut työttömyytesi!Pelkästään haku "siivooja" tuotti mol.fi palvelussa 455 ilmoitusta. Kyllä sieltä sinullekin työpaikka löytyy, jos et itse halua aiheuttaa työttömyyttäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään haku "siivooja" tuotti mol.fi palvelussa 455 ilmoitusta. Kyllä sieltä sinullekin työpaikka löytyy, jos et itse halua aiheuttaa työttömyyttäsi.
Mutta et hakenut kirurgin paikkoja. Olisit saanut lähes kymppitonnin kuukausipalkan!
Oma moka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et hakenut kirurgin paikkoja. Olisit saanut lähes kymppitonnin kuukausipalkan!
Oma moka!Epäonneksesi minä olen jo koulutusta vastaavassa työssä.
Mutta sinä olet näköjään työtä vailla, ja pyrit näköjään töitä välttelemäänkin. Olet siis aivan itse syypää tilanteesesi.
Olet elävä esimerkki siitä, että työttömyyden hoitoon tarvitaan keppiä, eikä mitään porkkanaa. Tukien katkaisu on hyvä tapa patistaa laiskoja työelämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäonneksesi minä olen jo koulutusta vastaavassa työssä.
Mutta sinä olet näköjään työtä vailla, ja pyrit näköjään töitä välttelemäänkin. Olet siis aivan itse syypää tilanteesesi.
Olet elävä esimerkki siitä, että työttömyyden hoitoon tarvitaan keppiä, eikä mitään porkkanaa. Tukien katkaisu on hyvä tapa patistaa laiskoja työelämään."minä olen jo koulutusta"
Joo....
Ehkä tarvitaan vähän lisää sitä koulutusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minä olen jo koulutusta"
Joo....
Ehkä tarvitaan vähän lisää sitä koulutusta?Olen ihan tyytyväinen tämänhetkiseen työpaikkaani, ja tarvittavat lisäkoulutukset järjestää työnantajani. Esimerkiksi erikoisammattitutkintona suoritetun esimieskoulutuksen maksoi firma. Se toteutti paikallinen aikuiskoulutuskeskus, joka kouluttaa myös teitä työttömiä.
Mikä on siis sinun motiivisi vältellä töitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäonneksesi minä olen jo koulutusta vastaavassa työssä.
Olet elävä esimerkki siitä, että työttömyyden hoitoon tarvitaan keppiä, eikä mitään porkkanaa. Tukien katkaisu on hyvä tapa patistaa laiskoja työelämään.Osuin toho aktiivimallin viimeseen tarkastelukohtaa, josta sitten kävin ton jiibadaaba kurssin. Vaikka tällä hetkellä olen työtön, niin olen silti sitä mieltä että aktiivimalli tarvitaa, mutta ei tuollaisena. Osa syy siinä että Suomen pituus välille osuu erilaisia paikkakuntia, joista kaikki ei ole yhdenvertaisia esim aktiivimallin kannalta.
Kävin tuon 5pv kestävän kurssin ja voin sanoa että siellä ei tullut mitään uutta mistä olisin työnhaussa hyötynyt. Tähänkin valtio käyttää ihan sievoisen summan rahaa, kun tälläkin olis saatu palkkatukea monille.
Minusta sen pitäisi olla yksi vaihtoehto että voi todistaa esim hakeneensa X määrä paikkoja ja pystyttävä näyttämään hakemus, ettei ole ihan mitä sattuu siinä.
Mun omaa työnhakua vaikeuttaa ääniyliherkkyys ja paniikkikohtauksista johtuvat pyörtymiset. Pitää myös ottaa huomioon ihmisten terveys, ei voi vaa sanoa että mene tonne siivoomaan tai kerää risuja
- Anonyymi
Et sitten maajussi olllut tänäänkään ollut töissä, ei työläisten luulu kustantaa lorvimistasi ja ryyppäämistäsi.
- Anonyymi
Joo jos vaikka 8-9euroa TUNTI..niin hyvin pienellä palkalla lähden mielelläni töihin. Täällä kaupungissakin olis tekemistä ja siivoomista puistoissa jne. Mutta kun ei kaupunki tarjoa töitä. Minkä teet?
- Anonyymi
Se on urakkapalkka eli Kela-päiväraha per päivä.
Työttömiä vätyksiä raivaussaksiin nojailijoita ei pysty tuntipalkoille ottamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä vätyksiä raivaussaksiin nojailijoita ei pysty tuntipalkoille ottamaan.Risusavotta ei ole niin kiireellistä että sitä pitäisi pyhäpäivinä tehdä. Suurin osa työpaikoistakin on kiinni pyhäpäivinä jotta ei tarvitsisi maksaa lisäpalkkaa pyhätyöstä.
- Anonyymi
Palkka on jo maksettu etukäteen moneen kertaan tukina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risusavotta ei ole niin kiireellistä että sitä pitäisi pyhäpäivinä tehdä. Suurin osa työpaikoistakin on kiinni pyhäpäivinä jotta ei tarvitsisi maksaa lisäpalkkaa pyhätyöstä.
Työttömät joutavat tehdä oman osuutensa pyhäpäivisin, koska ovat vapaalla muuna aikana. Väyliä on turha ruuhkauttaa tuomalla työttömät oikeiden työläisten riesaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä vätyksiä raivaussaksiin nojailijoita ei pysty tuntipalkoille ottamaan.Niinpä, maatilat kiireellä sosialisoitava. 8 miljardia tukiaisia vuodessa 40 000:lle laiskalle maajussille on aivan liikaa, kelakorvaus riittää teille hyvin ja sitten risukoita raivaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, maatilat kiireellä sosialisoitava. 8 miljardia tukiaisia vuodessa 40 000:lle laiskalle maajussille on aivan liikaa, kelakorvaus riittää teille hyvin ja sitten risukoita raivaamaan.
Jeah. Maatilat sosialisoitava ja määrättävä työttömät kasvattamaan kansalle ravintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeah. Maatilat sosialisoitava ja määrättävä työttömät kasvattamaan kansalle ravintoa.
Melko suuri osa taloudesta katoaisi siinä samalla. BKT pienenisi ja työttömiä tulisi lisää elintarviketeollisuudessa. Rahan liikkuminen pitää talouden pyörät liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, 8 miljardilla pystyy maksamaan hyvää palkkaa ja tulee työt tehdyksi.
- Anonyymi
Pitäisi olla jo lepikössä, hopihopi! Valoisa aika on käytettävä hyödyksi tehokkaasti.
- Anonyymi
Voisin polttaa isännän metsineen.
Onnistuu toki isompikin ala.
t. tarkka-ampuja - Anonyymi
Menkööt köyhät töihin. Mulla ei tarvetta kaupata vapaa-aikaani.
- Anonyymi
Tarvitaan new deal.
-Että kaikki omistukset jakoon.
Metsät, maat, kiinteistöt ja irtain jakoon, rahavarat .
- Näin rikkaatt kokoomus, kepu , sdp, vihreät saa maistaa todellista elämää ja loppuu se ´suurten omaisuuksi päällä velttona makaaminen!
Pääsette kilpailuun mukaan !!
Saadaan tasa-arvo ja voitte kilpailla myö ihailemienne s isis terroristien kanssa kaikesta ! Ja usinkin vääryydellä saatu suuri omisuus mnee näin risusavottaan !
Hopi hopi rikkaat, siitä veltot rikkaat töihin !!- Anonyymi
Muuta ei tarvita kuin että sinä ja muut vastaavat persupummit menette risukkoon tekemään omat osuutenne. Me teidän elämänne kustantavat vietämme ansaittuja vapaapäiviä.
- Anonyymi
Ei kannata uhota joku päivä voit olla samassa tilanteessa.Menisitkö itse vituttaa tollaset urpot.Onko sulla suoja työpaikka jossain julkisessa virassa.Veronmaksajat maksavat sunkin luuserin palkan
- Anonyymi
Nyt on sitten joulurauha julistettu. Älkää siis työttömät melutko siellä pajukossa, vaan naksitte risuja rauhallisesti raivaussaksilla poikki.
- Anonyymi
Parasta mitä noilla voi tehdä on nipsaista munat talteen aloittajan kaltaisilta typeryksiltä estäen noiden lisääntymisen, ehkä maailma on tulevaisuudessa paljon parempi paikka
- Anonyymi
Siinä olisi loisiville matuille vähän liikuntaa. Ehkä saisivat viikossa yhden juhannuskokon verran risukasaa kerättyä.
- Anonyymi
Aloittaja on tyypillinen persunpentu, joka saa työllistämistuen lisäksi äiskältä muutaman kympin joka viikko, ja joka on peräkammarissa vain väliaikaisesti, sillä se aikoo pian hakeutua jonkin suurfirman johtoportaaseen.
Sääliksi käy kun ei sillä ole minkäänlaista elämää tulevaisuudessakaan. - Anonyymi
Maataloustukien saajien pitäisi jättää joulu väliin ja passata nöyrästi maataloustukien maksajia joulupöydässä jättäen itse syömiset väliin. Ehkä riisipuuroa voisi suoda tukijullille joka toimisi veron maksajan kamaripalvelijana joulun.
Tuo olisi pieni ja mitätön kiitos tukien maksajille koko vuoden maataloustuista. - Anonyymi
Jokja vuosihan me ollaan haettu joulukuusi metsistänne kun ollaan ne kerran maksettukin. Ei maajussit huomaa mitään kun makoilevat sammuneena uuninpankolla.
- Anonyymi
Kaiken maailman työlliset ei näköjään hillitse vihaansa.
- Anonyymi
oLEN ELÄKELÄINEN , MINUN MIELESTÄNI nyt työtätekevät ihmiset Aaton jälkeen risusavottaan, kun ovat ylesyöneet , niin ovat pyhien jälkeen taas töissään iskukunnossa, heil kun tahtoo se ympärysmitta venyä syömisestä. Kaikille kuitenkin suhteellisen hyvää Joulua toivotan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931