Perussuomalaiset haluavat ampua lapsia!

Anonyymi

Perussuomalaisia edustava Mika Hurme on ehdottanut Turun Sanomissa (maksumuurin takana) Syyriassa olevien lasten ampumista.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4807191/Mynamaen kunnanvaltuutettu ehdotti alHolin leirilla olevien ihmisten lahtaamistaEiko niita ihmisia nyt vaan voisi ampua

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos Sinulle.

• Anonyymi

Normitoimintaa persulta. Tappaminen lähellä persun sydäntä. Muistelkaa vain Breivikiä. Miten innoissaan persut olivat. Lähettivät sitä manifestia toisilleen. Breivik on persuille suuri idoli.

• Anonyymi

Onko antifanteilta taas liimat lopussa kun täällä uhotaan.

• Anonyymi

Miten niin uhotaan? Mynämäen teloittajia se uhosi lasten ampumisella. Aloittaja vain totesi tosiasian.

• Anonyymi

Tämähän on tosiasia. Turha sitä on yrittää siivota. Tällaisia persut ovat. Lasten ahdistelijoita ja vainoajia.

• Anonyymi

Ihan kuin olisin jostain valtamedian läpykästä taannoin lukenut demarien kunnostautumisen näissä pedofiilikeisseissä joten näköjään demukka taas kääntää asiat päälaelleen.

• Anonyymi

No ei vittu en kyllä äänestä ketään! Eikö perkele tolkun ihmiselle ole ketään normaalia puoluetta? Kristillisdemokraatit ehkä ja nekin haluaa pois minun lauantai sauna kaljat! Joo enpä äänestä ketään ei vaan ole puoluetta joka olisi arvollinen tavan normaalille ihmiselle.

• Anonyymi

Mitäs menet punikkien lankaan että muka persut haluaa tehdä tällaisia kauheita? Yhden ukon takia leimataan koko puolue. Perusta sinä uusi puolue ja katso, onko kaikki jäsenet sitten nuhteettomia. Sellaista puoluetta et löydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs menet punikkien lankaan että muka persut haluaa tehdä tällaisia kauheita? Yhden ukon takia leimataan koko puolue. Perusta sinä uusi puolue ja katso, onko kaikki jäsenet sitten nuhteettomia. Sellaista puoluetta et löydä.

Oon maalaisjuntti sivistymätön ja oon hölmöilly ja kettuillu jne mutta tuollaista en kirjottaisi edes humalassa puhumattakaan että miettisin edes tuollaista ja jos puolueessa on tuollaisia niin soon mun puolesta morjesta iäksi. Vihervasemmistoa inhoan maahanmuuton ilmastohömpän ja sen takia että puuttuvat kristillisyyteen ja mitä sais syödä. Keskustaan oon pettyny ne kusetti köyhiä suomalaisia viimesenpäälle. Kertakaikkiaan ei löydy puoluetta joka olisi minun äänen arvoinen mitään nuista sekopäistä mitä siellä on niin ei ei ei en todellakaan tuollaisia äänestä JOPA MINÄ OLEN HEITÄ 100 KERTAA VIISAAMPI!

https://www.youtube.com/watch?v=QpXIvD7N-cs

Juntilta juntti musaa iltaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sille ei sitten anneta potkuja? Onks tää samanlainen kusetus kuin soinin aikana että mukamas "paheksutaan" ja annetaan joku huomautus mutta ei potkita pois kun pelätään että joku siipi lähtee äänestäjistä? Soinikin paheksui esim. halla-ahoa mutta eipä antanut silloin potkuja miksiköhän??? Niinpä olisi näkynyt kannatuksessa! KUSETUSTA SANON MINÄ JA EN MENE ENÄÄ HALPAAN KOSKA TIEDÄN MITÄ SE ON!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon maalaisjuntti sivistymätön ja oon hölmöilly ja kettuillu jne mutta tuollaista en kirjottaisi edes humalassa puhumattakaan että miettisin edes tuollaista ja jos puolueessa on tuollaisia niin soon mun puolesta morjesta iäksi. Vihervasemmistoa inhoan maahanmuuton ilmastohömpän ja sen takia että puuttuvat kristillisyyteen ja mitä sais syödä. Keskustaan oon pettyny ne kusetti köyhiä suomalaisia viimesenpäälle. Kertakaikkiaan ei löydy puoluetta joka olisi minun äänen arvoinen mitään nuista sekopäistä mitä siellä on niin ei ei ei en todellakaan tuollaisia äänestä JOPA MINÄ OLEN HEITÄ 100 KERTAA VIISAAMPI!

Mutta persujen politiikka on kaikkea muuta kuin tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sille ei sitten anneta potkuja? Onks tää samanlainen kusetus kuin soinin aikana että mukamas "paheksutaan" ja annetaan joku huomautus mutta ei potkita pois kun pelätään että joku siipi lähtee äänestäjistä? Soinikin paheksui esim. halla-ahoa mutta eipä antanut silloin potkuja miksiköhän??? Niinpä olisi näkynyt kannatuksessa! KUSETUSTA SANON MINÄ JA EN MENE ENÄÄ HALPAAN KOSKA TIEDÄN MITÄ SE ON!!!

Ok. Sinä tiedät mikä sinulle on parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on oikeita ajatuksia. Minä en hyväksy tuon henkilön puheita josta puhutaan, ja jos ne pitää paikkansa. Kaikki väkivalta on tuomittavaa. Persuna tuomitsen myös omien pahat edesottamukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei Soini paheksunut Halmettakaan. Sieltä se alamäki tavallaan alkoi.

• Anonyymi

Ei tarvitse potkia ketään pois nääs se on temokratiaa se.Eihän demaritkaan potkinut husua tai al-taeeta pois muista puolueista nyt puhumattakaan.Teidän viherpunikkien pakkomielle persuja kohtaan on todella huvittavaa.

• Anonyymi

Kuka demareista on halunnut tappaa lapsia, tai ihmisiä ylipäätään?

• Anonyymi

Miksi persuissa aina vaan hyysätään tällaisia murhatöihin valmiita äärimielisiä seinähulluja? Kuka persujohdossa kantaa vastuun näiden yllytyksestä sitten kun posahtaa ja alkaa tulla ruumiita?

• Anonyymi

Sitä vaan ihmettelen että minkä takia te äänestätte. X

• Anonyymi

Taitaa Hurme olla Persuihin soluttautunut äärivasemmistohäirikkö. Toivon mukaan saa kenkää persuista.

• Anonyymi

Sanit juuri oikein, niitä provokaattoreita on pesiytynyt ennenkin demareista meihin puolueisiin.

• Anonyymi

Metrosta poistunut henkilö puukotti kahta järjestyksen valvojaa Helsingissä...

Miksi tästä ei olla huolissaan...

• Anonyymi

Turvallisuustilanne on muuttunut maassa.

• Anonyymi

Isikseen kuuluneiden rikostausta on tutkittava siellä Syyriassa, ei sitä enää Suomessa ole mahdollista tutkia.

• Anonyymi

Ai tämä on TAAS tämä tapaus, jonka on puoluesihteerikin jo tuominnut ja on esityslistalla selvitettäväksi voiko Mika Hurme edustaa puoluetta.

Samaan aikaan SDP:n kansanedustaja voi posottaa juutalaisten joukkotuhontaa kannattavia lausuntoja, eikä siitä tule seuraamuksia.

Puolueissa on eroja.

• Anonyymi

Pääjohtaja HeIIä-aho suunnitteli itsekin losauttavansa honppelia tussarilla päähän. Hurmeella on siis ihan puolueen linjan mukaiset puheet.

• Anonyymi

Yksittäistapaus?

• Anonyymi

Rehellisesti minun mielestäni Isis ideologian rantautuminen Suomeen on huomattavasti vakavampi ongelma kuin persu ideologia?

• Anonyymi

Lapset vie meiltä naiset ja työpaikat.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      42
      2210
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2078
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1940
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      392
      1696
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      935
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe