Ensinnäkin perustelut koetuspyynnölle.Katselin illalla tätä nukahtaakseni.Linkki keskellä.
1. En ole niin armoitettu koetusymmärryksellä kuin olen saanut monen kristityn olleen. Nämä ovat pitkään olleet uskon ymmärrystä saaneina.
2. Pelkoa koin videon aikana. Miksi koin pelkoa? Minua on joskus piip piip käsiliikkeiden avulla.42.21 - 42.53 https://www.youtube.com/watch?v=9gET652KQKw
En halua kertoa tekniikasta enempää mutta siinä tahdonvastaisestini jouduin huomaamaan kuinka käteni nousivat ylöspäin.En tosiaan sano että tässä on senkaltaisuudesta kyse.
3. Muutakin on mutta se voi olla hänen normaalia persoonallisuuttaan.
4. Koin suurta lohdutustakin.
Kristuksen omien tekemät asmr videot harvinaista herkkua joten haluan varmistaa onko tämä ok henkilö katsoa jatkossa? Onko pelkoni syynä jokin hengellinen asia? Patrick Tiainen kävi minulle hetimiten selväksi silloin kun hän tuli nuorena johtajaksi. Tässä on nyt minulle vaikeasti selvitettävä tapahtuma.
T: Mies Stadista
Koska kaikki tulee koetella
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missään nimessä ei kannata tuota videota katsoa, eikä muita samankaltaisia.
- Anonyymi
Minä koittelin omaa eukkoa kynnettömällä sormella niin ei tarvihte mennä vieraisiin.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä tuollaisia pitäisi katsoa?
Jo ensimmäisen kymmenen sekunnin aikana ääntä kuulematta ymmärtää, että on parempi sulkea sivu.
Jumala toimii seurakunnan kautta eikä kaikenlaisten yksityisyrittäjien.- Anonyymi
Nukahtaakseni ja saadakseni lohdutustakin.Asun yksin enkä halua vaimoa, johon on omat syynsä. Kristittyjä naisia on vähän enkä heitä näe muualla kuin televisiossa ja heillä on jo aviomies. Käytettyä naista en vaimoksi halua.
Kerro minulle mitä ymmärsit 10 sekunnissa videosta? Niin voin alkaa kelaamaan varoitusta tai kieltoa. Tietoa asiaan etsin.
Sävyisästi, ap
- Anonyymi
Koetelkaa leipäjonojen tarvetta totuuden kanssa.
- Anonyymi
Leipäjonojen piteneminen ei johdu lisääntyvästä nälästä, vaan ihmisten ahneudesta. Mitä enemmän leviää tieto, että sieltä ja sieltä saa ilmaseksi ruokaa, sitä enemmän ihmisiä lähtee liikkeelle. Säästäähän leipäjonossa käymällä jopa muutaman päivän ruokamenot. Keskipalkkaisiakin on plajon leipäjonoissa. Eikä siellä tentata onko leipäjonoon tulemisen syynä leivän tarve vai ahneus.
- Anonyymi
Joistakin näkee kuinka ilme laitetaan kurjaksi ja kaikjein kuluneimmat vaatteet päälle. Auto jätetään riittävän kauas tai ainakinnkulman taakse ja sitten jonottamaan.
Ruokia saatua voi ostaavaikka kalliimman viinapullon voiton kunniaksi.
Yhden kerjääjän näin nousevan uudehkoon volvoonsa kerjäyssession jälkeen.
Jotkut hakee ruokaa köyhyydessä , jotkut ahneudessa.Kerjäläinen voi olla kerjättäväänsä varakkaampi. Tai sitten olla ihan oikeasti köyhä.
Tarkistusmahdollisuus olisi keksittävä niin jonot lyhenisi. - Anonyymi
"Leipäjonojen piteneminen ei johdu lisääntyvästä nälästä, vaan ihmisten ahneudesta. Mitä enemmän leviää tieto, että sieltä ja sieltä saa ilmaseksi ruokaa, sitä enemmän ihmisiä lähtee liikkeelle. Säästäähän leipäjonossa käymällä jopa muutaman päivän ruokamenot. Keskipalkkaisiakin on plajon leipäjonoissa. Eikä siellä tentata onko leipäjonoon tulemisen syynä leivän tarve vai ahneus."
Luultavasti tätä saa jakaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770