Pappi sanoi että jumala on lähettänyt viestin hänelle että se että minä olen katkera vanhemille estä minua pääsemästä taivasen mutta eikö ihmisellä ole oikeus olla katkera vanhemille minä olin pöpilässä 5 vuotta ja 9 vuotta hoitokodissa kun suttus päissä lähetin texti viestin vanhemille mutta ne vanhemmat oli tahallan provosoinnut minua kun ne haluisi minut pöpilän eli pyysin nilttä anteksi sittä texti viestiä eli valittin hallinto oikeuten pakkohoito päätöksestä ja lääkäri Leena Turpeinen kirjoitti paperin että viestissä luki että minä ainakin kiduttan äidin miehen adoptio tyttär kirvellä ja toi ei pidä paikkansa ja näytin toi vanhemille ja kerroin se ja ne hyväksyi se vaikka se ei pidä paikkansa ja se vaikutta sihen että jouduin oleman kauemmin pöpilässä ja hoitokodissa ja vanhemmat järjesti minulle edunvalvoja jonka ansiosta menetin yli 150.000€ euroa niin kysiyn vain eikö ihmisellä ole oikeus olla katkera vanhemille jos on perustelttu syy sihen minä en voi selvittä asia kun äiti on kuolllut.😞
Oikeus olla katkera vanhemille.
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
No papiston virkaan asettaneiden herrat ollenee raamatun mukaan niiden joukossa joita Lain asettanut Jeesus kielsi uskomasta.
kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778