että Jumala näyttää kaikki valheet joihin on eksynyt uskomaan ja voitais rukoilla, mikä on Herran tahto tällä hetkellä meidän tilanteessa. Toisten mielipiteet ei saa johdattaa meitä vaan Jumala, ainut meidän Pelastaja joka vie pois valheista.
sopiiko rukoilla tämän päivän ajaksi? mulle sopii. entä sä?
voitaisko me rukoilla
22
<50
Vastaukset
Jos tuo aloituksessa mainittu herra olisi olemassa, hän olisi alunperin antanut ohjeet joita ei kuolevaisen tarvitse tulkita. Tämä ajatus ei estä kuolevaista elämästä noiden yksiselitteisten ohjeiden vastaisesti, joten vapaa tahto toteutuu.
Voimme siis kaikki ateistit olla huoletonna, mutta kristinuskon tuhansia lahkoja seuraavat saattavat toki epätodennäköisen oikean jumalan olemassaollessa joutua häpeämään epäjumalanpalvontaansa.- Anonyymi
>>Jos tuo aloituksessa mainittu herra olisi olemassa, hän olisi alunperin antanut ohjeet joita ei kuolevaisen tarvitse tulkita. Tämä ajatus ei estä kuolevaista elämästä noiden yksiselitteisten ohjeiden vastaisesti, joten vapaa tahto toteutuu.
Voimme siis kaikki ateistit olla huoletonna, mutta kristinuskon tuhansia lahkoja seuraavat saattavat toki epätodennäköisen oikean jumalan olemassaollessa joutua häpeämään epäjumalanpalvontaansa.<<
ei trollausta, ei solvausta, ei asiatonta kommenttia. voisitko luoda oman postauksen ja esittää mielipiteesi jos haluat muttet täällä ja kunnioittakaamme toistemme postauksen aiheita kiitos Anonyymi kirjoitti:
>>Jos tuo aloituksessa mainittu herra olisi olemassa, hän olisi alunperin antanut ohjeet joita ei kuolevaisen tarvitse tulkita. Tämä ajatus ei estä kuolevaista elämästä noiden yksiselitteisten ohjeiden vastaisesti, joten vapaa tahto toteutuu.
Voimme siis kaikki ateistit olla huoletonna, mutta kristinuskon tuhansia lahkoja seuraavat saattavat toki epätodennäköisen oikean jumalan olemassaollessa joutua häpeämään epäjumalanpalvontaansa.<<
ei trollausta, ei solvausta, ei asiatonta kommenttia. voisitko luoda oman postauksen ja esittää mielipiteesi jos haluat muttet täällä ja kunnioittakaamme toistemme postauksen aiheita kiitosKommentistasi näkyy, että oma kommenttini osui ja upposi.
Jäit sanattomaksi, joten sieltä maailmankuvasi raunioista yrität ampua viestintuojaa?
Kuten hyvin tajuat, kommenttini on erittäin asianmukainen, koska tuhannet kristinuskonharhan kultit ja lahkot osoittavat jumalanne epäjumalaksi. Se tosiasia ei muutu rukoilemalla miksikään.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kommentistasi näkyy, että oma kommenttini osui ja upposi.
Jäit sanattomaksi, joten sieltä maailmankuvasi raunioista yrität ampua viestintuojaa?
Kuten hyvin tajuat, kommenttini on erittäin asianmukainen, koska tuhannet kristinuskonharhan kultit ja lahkot osoittavat jumalanne epäjumalaksi. Se tosiasia ei muutu rukoilemalla miksikään.ei trollausta, ei solvausta, ei asiatonta kommenttia kiitos
Anonyymi kirjoitti:
ei trollausta, ei solvausta, ei asiatonta kommenttia kiitos
Nyt on mielikuvitustaivaspaikka katkolla.
Vain epäjumala valitsee edustajikseen kaikkein heikoimmilla älynlahjoilla varustetut, joilla ei ole mitään sanottavaa epäjumalansa puolustukseksi.
- Anonyymi
Jännä ajoitus tuolla rukoustoiveellasi.
Tänään aamupäivällä vaimoni lähestyi erästä asiaa raamatullisesti, ja sai sukulaiseltaan rankan hyökkäyksen takaisin.
Totesin rouvalle, että paras vain rukoilla, että Jumala jollain tavoin avaa tuon ihmisen silmät näkemään, kuinka hänelle on valehdeltu asiassa. Käytännössä koko elämänsä ajan. - Anonyymi
en pyytänyt kommenttia vaan osallistumaan kanssani rukoiluun.
- Anonyymi
Kuten "kommentista" näet, on jo osallistuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten "kommentista" näet, on jo osallistuttu.
kiitos:)
- Anonyymi
Rukoile ääneen ja tositarkoituksella, että Jumala ottaa sinulta pois kaikki
ajatukset,
asiat,
tunteet
ja
tekemiset,
mitkä eivät ole Hänen tahtonsa mukaisia. Ja pyydä, että Jeesus ottaa hallintaansa kaiken tuon tyhjiön, puhdistaa sen verensä kautta ja täyttää Pyhällä Hengellä. Sitten kun tämä on toteutunut sinussa, rukoile, että samaa alkaa tapahtua muissakin ihmisissä.
Näin Jumala alkaa vaikuttaa sinussa tahtomista ja tekemistä. - Anonyymi
Lue raamattua ajatuksella ja näe omin silmin sen eksytykset ja valheet vaikkapa onko kukaan nähnyt jumalaa
tässä raamattu kertoo asian tai valehtelee
oh. 1:18 "Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt;"
2. Moos. 33:20 "Ja Jumala sanoi vielä: Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon.'"
1. Tim. 6:16 "(Herra) jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen."
Joh. 6.46 "Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt; ainoastaan hän, joka on Jumalasta, on nähnyt Isän."
1. Joh. 4:12 "Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt."
ja tässä raamattu kertoo asian tai valehtelee
2. Moos. 24:10 "Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas."
2. Moos. 24:11 "... ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat."
Aam. 9:1 "Minä näin Herran seisovan alttarin ääressä."
2. Moos. 33:23 "Kun minä (Herra) sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."
2. Moos. 33:11 "Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista."
1. Moos. 32:30 "... minä olen nähnyt Jumalan kasvoista kasvoihin, ja kuitenkin on minun henkeni pelastunut"
Jes. 6:1 "Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin."
Job. 42:5 "Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut (Herran) nähnyt." - Anonyymi
siinäpä 1 todiste miten raamattu eksyttää ja sumuttaa eipä ole kumma että on lukemattomia lahkoja olemassa omine oppineineen
- Anonyymi
Niin eipä siihen rukoilut auta kun lähdekin (raamattu) eksyttää jo heti lähdössä
- Anonyymi
Miksi raamattu eksyttää lukijan ja valehtelee tässäkin täytyy raamatussa olla ISO VALE mistä siis eksytykset tulevat raamatusta itsestään
Matt. 27:11-14 -- Jeesus ei vastaa ainoaankaan syytteeseen.
Joh. 18:33-37 -- Jeesus vastaa jokaiseen syytteeseen. - Anonyymi
Mikä raamatun eksyttämisen tarkoitus on sumuttaa yksinkertaisen pää niin sekaisin ettei tämä tiedä mistään mitään ja saarnamiehet sitten tulkitsee niin kuin luontijärjestyksen alla
tiedättekö te uskovaiset edes mihin te uskotte
1. Moos. 1:25-26 -- Kaikki eläimet luodaan ensin, vasta sitten ihminen (Aatami ja Eeva).
1. Moos. 1:25-26 "Jumala teki metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä. Ja Jumala sanoi: Tehkäämme ihminen ..."
vs.
1. Moos. 2:18-19 -- Aatami (ihminen) luodaan ensin, sitten kaikki eläimet, lopuksi Eeva.
1. Moos. 2:18-19 "Ja Herra Jumala sanoi: Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva. Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ..." - Anonyymi
Minua on aina kiinnostanut uskovaisten kaste ja erityisesti kastoiko jeesus ja tämän minä löysin raamatusta ....eipä paljon taas auttanut tuo eksyttämisen oopus
Joh. 3:22 "Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi."
Joh. 4:2 "Vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa." - Anonyymi
Eiköhän tässä ollut ketjun aloittajalle vastauksia eksyttämisestä eli raamattu valehtelee ja eksyttää valheillaan uskovaisen sellaiseen tilaan missä aloittaja on nyt ja kyselee totuudesta jota ei löydä raamatustaan
- Anonyymi
hei, sellaiset sairashenkiset trollaajat jotka esittäytyvät uskoviksi sotkeutuivat tähän postaukseen. älä sä lähde mukaan äläkä välitä heidän sairaista kommenteista
osallistukaamme rukoiluun niin muu sellanen mikä on valheesta että rukoilun kautta Jumala voi paljastaa tai avata silmät ja siten johdattaa tuntemaan totuuden ja osattaisiin erottaa mikä on totuudesta ja mikä on valheesta niin pelastumme ja kannamme parannuksen hedelmää
ei negatiivista kommenttia, ei riidanalaista kommenttia, ei trollausta, ei solvausta ja ei asiatonta kommenttia kiitos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, sellaiset sairashenkiset trollaajat jotka esittäytyvät uskoviksi sotkeutuivat tähän postaukseen. älä sä lähde mukaan äläkä välitä heidän sairaista kommenteista
osallistukaamme rukoiluun niin muu sellanen mikä on valheesta että rukoilun kautta Jumala voi paljastaa tai avata silmät ja siten johdattaa tuntemaan totuuden ja osattaisiin erottaa mikä on totuudesta ja mikä on valheesta niin pelastumme ja kannamme parannuksen hedelmää
ei negatiivista kommenttia, ei riidanalaista kommenttia, ei trollausta, ei solvausta ja ei asiatonta kommenttia kiitosMeinaat sitten että sinä vain saisit kirjoitella
Annetaan nyt vain yleisellä palstalla kaikkien kirjoitella ja yllä on aika vakuuttavia näyttöjä itse raamatusta mikä eksyttää uskovaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat sitten että sinä vain saisit kirjoitella
Annetaan nyt vain yleisellä palstalla kaikkien kirjoitella ja yllä on aika vakuuttavia näyttöjä itse raamatusta mikä eksyttää uskovaisiahaluaisin keskustella vain Jeesukseen uskovien kanssa, en jumalattomien kans koska raamattu yksin kiinnostaa. voisitko jättää meitä rauhaan kiitos
Anonyymi kirjoitti:
ei negatiivista kommenttia, ei riidanalaista kommenttia, ei trollausta, ei solvausta ja ei asiatonta kommenttia kiitosHäpeä sinä eksynyt taikauskoinen, mutta ethän sinä osaa!
- Anonyymi
haluaisin keskustella vain Jeesukseen uskovien kanssa, en jumalattomien kans koska raamattu yksin kiinnostaa. voisitko jättää meitä rauhaan kiitos
Kannattaa varmaankin mennä johonkin lahkon kokoukseen tai kirkkoon jos ahaluaa keskustella vain uskovaisten kanssa
tämä kun sattuu olemaan yleinen keskustelufoorumi ja kaikille mielipiteille avoin joten ei varmaan sinulle oikea paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760