Miten murtaa jää miehen ja naisen väliltä.... ??

Anonyymi

Mitä mun pitäisi tehdä? Tykkään tosi paljon yhdestä miehestä, jonka kanssa meillä on fyysistä kivaa lähinnä.. Kumpikin sytytään toisistamme ja välit on todella intohimoiset.. Mies on kertonut, ettei halua vakavampaa. Mies myös tietää, että minä haluaisin enemmän. Selvästi mies pitää minua viehättävänä, eikä saa näppejään pidettyä erossa. Meidän keskusteluyhteys ei ole tarpeeksi toimiva. Mies on ujo ja hiljainen ja minä ujostelen miestä, koska olen ihastunut. Välillä tuntuu, ettei tämän takia välimme voi syventyä mitenkään. Minulla myös menneisyydessä joitain ikäviä asioita mitkä vaikuttaa siihen, etten osaa olla kiinnostavan miehen kanssa täysin oma itseni. Pitäisikö minun kertoa miehelle näistä menneisyyden asioista, jotka hän voisi ymmärtää minua. Harmittaa kovasti, kun välimme ei syvene, aivan kuin joku muuri olisi välillämme. Olisin valmis vaikka mihin tämän miehen kanssa vaikka perustamaan perheen. Mies on ilmaissut, että kemiamme ei kohtaa tarpeeksi henkisellä tasolla, mutta tykkää muuten. Eikä mieskään voi olla kanssani oma itseni. Todella surullista, kumpikaan ei kuitenkaan pysty lopettamaan juttua. Miten jään saisi murrettua väliltämme?

20

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt ihan ymmärrä mikä se "jää teidän välillänne" on?
      "Mies on ilmaissut, että kemiamme ei kohtaa tarpeeksi henkisellä tasolla, mutta tykkää muuten. Eikä mieskään voi olla kanssani oma itseni"
      Eiköhän mies suoraan ilmaise että hauskaa voidaan pitää, henkisellä tasolla ollaan liian erilaiset. Mies siis haluaa pelkkää seksiä ei muuta.
      Voi olla että miestä myös pelottaa sinun innokkuutesi sitoutumiseen. Monilla naisilla kun tuppaa hääkellot soida heti korvissa kun miehen tapaa. Se voi olla eritttäin ahdistavaa toisesta osapuolesta. Jarruttele vähän.

    • Anonyymi

      Mies ilmoitti aivan selvästi ettei halua mitään vakavampaa kanssasi. Hyväksy se ja uusia tuulia purjeisiin.

    • Joko välinne syvenevät itsestään tai eivät, mutta mikään tekeminen ei auta. Jos tilanne pysyy, ei missään tapauksessa kannata jäädä riipumaan. Aika rientää, ja on vaara, että otollinen ikä menee ohi. Hyvää Joulun jatkoa!

      • Anonyymi

        Ei syvene ei.. Olis niin kiva tietää, että odottaako mieskin jollain tasolla välien syvenemistä, sen verran mielellään tulee luokseni. Edellisellä kerralla, kun nähtiin olin tosi vapautunut ja rento.. Nyt viimeksi, kun nähtiin olin ihan lukossa. Harmitti, ettei mies yhtään edes yrittänyt saada minua rentoutumaan. Olisihan voinut vaikka kysyä onko kaikki hyvin. Tosin mies on joskus kertonut, että tykkää naisista, jotka osaa viedä asioita eteenpäin. Miksi olen jäänyt jumiin tällaiseen suhteeseen ja tähän mieheen? Pitäisi löytyä uskallusta lopettaa homma ja katsoa jääkö mies kaipaamaan. Miten voi olla mahdollista, ettei kaksi aikuista ihmistä pysty avoimesti keskustelemaan keskenään? Viimeksi kun sekstailtiin, niin tuli tunne, että miehellä on pakko olla tunteita, sen verran ihanasti ottaa huomioon. Ja tosiaan se yhteys mikä meillä on seksin aikana on aivan uskomatonta. En tule ikinä löytämään yhtä ihanaa seksikumppania. On tää niin erikoista.. Kyllä me panna osataan, mutta ei puhua....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei syvene ei.. Olis niin kiva tietää, että odottaako mieskin jollain tasolla välien syvenemistä, sen verran mielellään tulee luokseni. Edellisellä kerralla, kun nähtiin olin tosi vapautunut ja rento.. Nyt viimeksi, kun nähtiin olin ihan lukossa. Harmitti, ettei mies yhtään edes yrittänyt saada minua rentoutumaan. Olisihan voinut vaikka kysyä onko kaikki hyvin. Tosin mies on joskus kertonut, että tykkää naisista, jotka osaa viedä asioita eteenpäin. Miksi olen jäänyt jumiin tällaiseen suhteeseen ja tähän mieheen? Pitäisi löytyä uskallusta lopettaa homma ja katsoa jääkö mies kaipaamaan. Miten voi olla mahdollista, ettei kaksi aikuista ihmistä pysty avoimesti keskustelemaan keskenään? Viimeksi kun sekstailtiin, niin tuli tunne, että miehellä on pakko olla tunteita, sen verran ihanasti ottaa huomioon. Ja tosiaan se yhteys mikä meillä on seksin aikana on aivan uskomatonta. En tule ikinä löytämään yhtä ihanaa seksikumppania. On tää niin erikoista.. Kyllä me panna osataan, mutta ei puhua....

        Jos kerran noin pitkällä on, niin älä odota, vaan kysy SELKEÄSTI, että mentäskös yhteen.

        Me suloisen prinsessan kanssa heti ruvettiin mietti, et sovittaisko me yhteen. Kahden viikon päästä päätettiin mennä naimisiin. Ollaan nyt oltu naimisissa 50 vuotta, ja rakkautta riittää. Pistäpä toimeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei syvene ei.. Olis niin kiva tietää, että odottaako mieskin jollain tasolla välien syvenemistä, sen verran mielellään tulee luokseni. Edellisellä kerralla, kun nähtiin olin tosi vapautunut ja rento.. Nyt viimeksi, kun nähtiin olin ihan lukossa. Harmitti, ettei mies yhtään edes yrittänyt saada minua rentoutumaan. Olisihan voinut vaikka kysyä onko kaikki hyvin. Tosin mies on joskus kertonut, että tykkää naisista, jotka osaa viedä asioita eteenpäin. Miksi olen jäänyt jumiin tällaiseen suhteeseen ja tähän mieheen? Pitäisi löytyä uskallusta lopettaa homma ja katsoa jääkö mies kaipaamaan. Miten voi olla mahdollista, ettei kaksi aikuista ihmistä pysty avoimesti keskustelemaan keskenään? Viimeksi kun sekstailtiin, niin tuli tunne, että miehellä on pakko olla tunteita, sen verran ihanasti ottaa huomioon. Ja tosiaan se yhteys mikä meillä on seksin aikana on aivan uskomatonta. En tule ikinä löytämään yhtä ihanaa seksikumppania. On tää niin erikoista.. Kyllä me panna osataan, mutta ei puhua....

        Oletko yksinkertainen?

        Tässä kirjoitat näin:
        "Olis niin kiva tietää, että odottaako mieskin jollain tasolla välien syvenemistä, sen verran mielellään tulee luokseni."

        Aiemmin kirjoitit näin:
        "Mies on ilmaissut, että kemiamme ei kohtaa tarpeeksi henkisellä tasolla, mutta tykkää muuten. "

        En tiedä, miten voi paremmin kertoa, että panoksi kelpaat, mutta muuten ei. Se jää teidän välillä on luultavastikin juuri sitä, että ette vain kohtaa henkisesti. Vaikuttaa, että olet liian yksinkertainen miehelle.


    • Anonyymi

      Vähän riippuu jään vahvuudesta tuo ongelma.

      • Anonyymi

        Paksua on jää.. Toki kun luen noita kirjoituksiani, niin tulee tunne, että pakkohan välillämme on olla jotain.... Mutta ei, niin ei... Mies on sanonut, ettei halua mitään vakavaa.. Arvatkaa miltä tuntuu lopettaa sekstailu tämän ihanan miehen kanssa.... En tiedä, onko musta katkaisemaan välejä...


    • Anonyymi

      Mies pelkää sitoutumista tai sitten tietää ettei halua sitoutua. Se on sinun kannalta valitettava fakta. Nyt voit itse tehdä valinnan että riittääkö tämä epämääräisyys sinulle nyt vai haluatko ratkaisun heti asiaan. Jos kerran kyse hyvästä seksistä, itse tuossa tilanteessa jatkaisin miehen tapailua ja pitäisin sitä myös omana mahdollisuutena että ei tartte sitoutua.
      Mitä se muuttaisi teidän tilanteessanne, jos olisikin niin että molemmat haluavat jotain vakavampaa, mitä mahdollisesti tekisitte eri tavalla? Joskus on niin, että toiveet ja odotukset että tämä olisi jotain vakavampaa, ovat turhia ja luovat vaan etäisyyttä ja lukkoja. Jokin yhteys ja yhteinen juttuhan teillä on, mutta tarvitaanko tuossa tilanteessa puhetta vakavasti olemisesta. Mitä jos antaisit tilanteen kehkeytyä etkä niinkään vaatisi sitä vakavasti olemista?

    • Anonyymi

      Seksi on liima joka pitää miehen ja naisen yhdessä. Ujokin mies voi seurustella kunha nainen vaan on kärsivällinen eikä odota että mies muuttuu sosiaalisemmaksi ja puheliaaksi tuosta vaan.

    • Anonyymi

      Miehenä olen törmännyt ilmiöön että deittailun edetessä olen lopulta kertonut että en taida parisuhdetasolla innostua naisesta, mutta nainen saa valita pidetäänkö silti yhteyttä seksin kera tai ilman. Joskus nainen haluaa jatkaa seksin kera yhdessä pyörimistä eli ei niin vakavaa suhdetta. Kun aikaa kuluu niin käykin ilmi että naista alkaakin ärsyttämään etten kuitenkaan halua sitoutua häneen. Eli se kevyempi suhde ei sitten kelpaakkaan vaikka YHDESSÄ ollaan asiasta SOVITTU että tästä ei tule parisuhdetta. Sitten joudun välillä asiasta muistuttelemaan että kyseessä on "ystävyyttä eduilla" (tai ilman). Taitaa olla vain niin sisäänrakennettu ohjelmointi monilla naisilla että lopulta johdettava vakavaan parisuhteeseen eli tunnetasoa ei pystytä pitämään kurissa vaikka niin aluksi kenties luullaan.... tai luullaan kääntävänsä minun pääni kohti parisuhdetta. Oikeasti.... ärsyttää aloittajan kaltaiset SALASEURUSTELIJAT jotka eivät kykene olemaan REHELLISIÄ itselleen tai minulle.

      • Anonyymi

        Tuosta käy selkeästi ilmi, että olet vain seksiseuraa! Jos mies sanoo ettei henkistä yhteyttä ole. Mies ei tuolloin arvosta sinua. On turha kuvitella että arvostus yhtäkkiä löytyy. Jotta mies olisi tosissaan olisi henkisten että fyysisten tarpeiden kohdattava. Mies on kuitenkin rehellinen noin sanoessaan, läheskään kaikki eivät ole!


    • Anonyymi

      Mulle jäi ap sellanen kuva, että et pysty löytämään uutta rakkautta, kun sekstaat tuon miehen kanssa. Seksisuhteessahan sinulla on oikeus etsiä itsellesi parisuhdetta ja uutta kumppania, mutta koska sinä selkeästi rakastat tuota miestä niin se ei onnistu. Mies ei sinua selkeästikään rakasta vaan olet hänelle vain helppo pano. Voit toki jatkaa tuota, mutta ehdottomasti kantsii tutustua muihin miehiin ja sekstailla niidenkin kanssa, joskus seksi jonkun toisen kanssa auttaa irti tunteistakin.

      • Anonyymi

        Olen käynyt treffeillä muidenkin kanssa ja tapailusuhteitakin on ollut. Samaa olen itsekin miettinyt, että en ehkä rakastu keneenkään toiseen, kun minulla on tunteita tätä miestä kohtaan. Mitä tapahtuu, jos kerron miehelle, että haluan lopettaa tai ainakin pitää taukoa. Voinko löytää ketään jonka kanssa on yhtä ihanaa sängyssä? Toisaalta enhän voi elää loppuelämääni pelkästään tyytyen panosuhteeseen vaikka seksi olisi miten ihanaa. Auttaako se muodostamaan henkistä yhteyttä, jos kerron aiemmista nuoruudessa sattuneista ikävistä kokemuksista miesten kanssa. En ainakaan voi hävitä mitään. Koen, että minun on vaikea olla oma itseni sellaisen miehen kanssa josta kovasti tykkään ja tämä johtuu niistä huonoista kokemuksista. Sellaisen kanssa on ihan helppoa treffailla keneen en ole niin kovasti ihastunut. Muuttaisiko se mitään, jos kertoisin näistä huonoista kokemuksista miehelle? Voisiko se murtaa jäätä väliltämme? Tuntuu niin surulliselta, että kaksi ihmistä jotka ovat fyysisesti hulluina toisiinsa, eivät kohtaa henkisellä tasolla. Vaan kumpikin pelkää ja pitää muuria yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt treffeillä muidenkin kanssa ja tapailusuhteitakin on ollut. Samaa olen itsekin miettinyt, että en ehkä rakastu keneenkään toiseen, kun minulla on tunteita tätä miestä kohtaan. Mitä tapahtuu, jos kerron miehelle, että haluan lopettaa tai ainakin pitää taukoa. Voinko löytää ketään jonka kanssa on yhtä ihanaa sängyssä? Toisaalta enhän voi elää loppuelämääni pelkästään tyytyen panosuhteeseen vaikka seksi olisi miten ihanaa. Auttaako se muodostamaan henkistä yhteyttä, jos kerron aiemmista nuoruudessa sattuneista ikävistä kokemuksista miesten kanssa. En ainakaan voi hävitä mitään. Koen, että minun on vaikea olla oma itseni sellaisen miehen kanssa josta kovasti tykkään ja tämä johtuu niistä huonoista kokemuksista. Sellaisen kanssa on ihan helppoa treffailla keneen en ole niin kovasti ihastunut. Muuttaisiko se mitään, jos kertoisin näistä huonoista kokemuksista miehelle? Voisiko se murtaa jäätä väliltämme? Tuntuu niin surulliselta, että kaksi ihmistä jotka ovat fyysisesti hulluina toisiinsa, eivät kohtaa henkisellä tasolla. Vaan kumpikin pelkää ja pitää muuria yllä.

        En suosittele että kerrot hänelle aiemmista kokemuksistasi. Voi olla ettei häntä paljon kiinnosta, ja siitä tulee siinä tapauksessa sinulle nöyryyttävä kokemus.

        Älä uskoudu ihmiselle joka ei välitä sinusta. Älä yritä vakavaa keskustelua. Hän ei ilmeisesti välitä sinusta, ja silloin häntä ei edes kiinnosta kuulla elämästäsi. Lisäksi hän voi olla pintapuolinen ja keskustelutaidoton ihminen. Sellainen helposti tulkitaan estyneisyydeksi ja kuvitellaan että kyllä se siitä lämpenee ja avautuu ja rohkaistuu. Ei välttämättä ollenkaan niin. Ujot ihmiset voivat olla herkkiä ja vaatimattomia, mutta eivät todellakaan aina ja välttämättä. Olen usein törmännyt siihen havaintoon, että ujo ihminen onkin salaa kylmä ja vihamielinen.

        Tuo kaveri haluaa sinusta vain seksiseuraa. Syytä voi vain arvailla. Ehkä hän on sitä ihmistyyppiä joka ei kerta kaikkiaan halua pariutua eikä sitoutua, tai sitten hän elää sellaista elämänvaihetta että haluaa olla vapaa. Tai sitten sinä et ole se jonka kanssa hän haluaa sen vakavan suhteen.

        Hän ei välttämättä ole ujo eikä estynyt vaan vain välinpitämätön. Minusta hän vaikuttaa kylmältä ihmiseltä jolle seksi ei ole läheisyyttä vaan pelkkää tekniikkaa. Ilmeisesti hän osaa sen tekniikan, mistä sinulle on syntynyt sellainen illuusio että hän välittää sinusta.

        Älä tuhlaa tunteita mokomaan. Tai jos et voi tunteillesi mitään, pidä ne omana tietonasi.

        Jos päätät lopettaa hänen kanssaan, voit pikkuhiljaa vähentää tapaamisia vetoamalla milloin mihinkin kiireeseen ja treffailla muita miehiä. Turha tehdä mitään selkeää dramaattista eroa. Siitä tulee sinulle vain kurja olo, varsinkin kun huomaat miten vähän se hänelle merkitsee. Parempi lopettaa vain liukumalla pikkuhiljaa pois, etääntymällä omia aikojaan, vähentämällä tapaamisia minimiin, kunnes ne loppuvat kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele että kerrot hänelle aiemmista kokemuksistasi. Voi olla ettei häntä paljon kiinnosta, ja siitä tulee siinä tapauksessa sinulle nöyryyttävä kokemus.

        Älä uskoudu ihmiselle joka ei välitä sinusta. Älä yritä vakavaa keskustelua. Hän ei ilmeisesti välitä sinusta, ja silloin häntä ei edes kiinnosta kuulla elämästäsi. Lisäksi hän voi olla pintapuolinen ja keskustelutaidoton ihminen. Sellainen helposti tulkitaan estyneisyydeksi ja kuvitellaan että kyllä se siitä lämpenee ja avautuu ja rohkaistuu. Ei välttämättä ollenkaan niin. Ujot ihmiset voivat olla herkkiä ja vaatimattomia, mutta eivät todellakaan aina ja välttämättä. Olen usein törmännyt siihen havaintoon, että ujo ihminen onkin salaa kylmä ja vihamielinen.

        Tuo kaveri haluaa sinusta vain seksiseuraa. Syytä voi vain arvailla. Ehkä hän on sitä ihmistyyppiä joka ei kerta kaikkiaan halua pariutua eikä sitoutua, tai sitten hän elää sellaista elämänvaihetta että haluaa olla vapaa. Tai sitten sinä et ole se jonka kanssa hän haluaa sen vakavan suhteen.

        Hän ei välttämättä ole ujo eikä estynyt vaan vain välinpitämätön. Minusta hän vaikuttaa kylmältä ihmiseltä jolle seksi ei ole läheisyyttä vaan pelkkää tekniikkaa. Ilmeisesti hän osaa sen tekniikan, mistä sinulle on syntynyt sellainen illuusio että hän välittää sinusta.

        Älä tuhlaa tunteita mokomaan. Tai jos et voi tunteillesi mitään, pidä ne omana tietonasi.

        Jos päätät lopettaa hänen kanssaan, voit pikkuhiljaa vähentää tapaamisia vetoamalla milloin mihinkin kiireeseen ja treffailla muita miehiä. Turha tehdä mitään selkeää dramaattista eroa. Siitä tulee sinulle vain kurja olo, varsinkin kun huomaat miten vähän se hänelle merkitsee. Parempi lopettaa vain liukumalla pikkuhiljaa pois, etääntymällä omia aikojaan, vähentämällä tapaamisia minimiin, kunnes ne loppuvat kokonaan.

        No, mies todella osaa tekniikan, siksi olen jäänyt koukkuun.. Välillä itsekin mietin onko kyse aidosta välittämisestä vai onko seksi teknistä suorittamista miehelle. Mies tietää kyllä tuskailuni väliemme suhteen. Usein laitan hänelle viestin miltä minusta tuntuu, että haluaisin enemmän. Hän ei vastaa viesteihin ja lähtee jopa seksin jälkeen pois mikä on useimmiten sydäntäraastavaa. Viime kesänä näin miehen sattumalta yksissä tansseissa. Hän oli jotenkin oudon oloinen siellä, aivan kuin eri ihminen. Entistäkin estyneemmän oloinen ja kummallinen. Tuli jopa tunne, että jos hänellä on joku luonnehäiriö. Ja mies tietää tuskailuni tilanteesta, luulisi, että auttaisi minua avautumaan ja syventämään suhdetta, jos oikeasti välittäisi. Nyt kun vielä ihan oikeasti pääsisin irti miehestä....


    • Anonyymi

      Köökkisykologit ihan pistäneet kirjoittaen diipa daapaa! No Voihan sitä niinkin joutessaan tai jopa leipänsä eteen tehdä. Meikäläisellä se menee niin, että parissa viikossa unohtuu " vanhat" ja vähän uudemmatkin heilat, jos ei homma suju, ja nyt en tarkoita seksiä. En todellakaan jää roikkumaan. Ja olen S- nainen.

    • Anonyymi

      Aapee, jätä se aspergerhemmo. Turha sitä on millään kaunistella, he's just not that into you. Löydät paremman.

    • Anonyymi

      Eiköhän tuolla unelmiesi miehellä ole ollut vuosia jo perhe tai ainakin puoliso, jonka kans ei suju seksi. :D ja sinä uskollisesti sitten hoidat sen puolen..

      Onko siis kertaakaan vienyt Sua ulos, leffaan tms? Oletko käynyt hänen luonaan? Yövyttekö ikinä yhdessä? Meinaan ujompikin tyyppi kyllä pitää läheisyydestä ja edes viettää aikaa vieressä yön yli. ;)
      Kai jotain hänen tuttujaan, sukulaisiaan tiedät? Käyttekö ikinä yhdessä edes romanttisilla hotellilomilla? Tuoko kukkia, pieniä lahjuksia vai oletko ihan ns munapalkalla?

      Tunteita omaava mies kyl useimmiten jollain muullakin tapaa osoittaa välittämistä. Karua mutta..
      Kuulostaa siltä et hänelle olet vain fyysinen purkautumiskeino, niitä voi olla muitakin ja ehkä hänelle sopii tuo vapaa elämäntapa. Kivaahan se on.
      Muista ettei hän ole valehdellut, haihattelet itse muita kuvitelmia.

      Mutta jos hänellä onkin se perhe ym ja sinä vuosikaudet hoitelet "virkaasi" niin äkkiä jää se luu kouraan. Huomaat ettei enää ikää olemaan siihen omaan perheeseen ja rakastava puolso on vaikeampi löytää. Ainakaan lapseton. Vai onko sinulla edes lapsia itselläsi jo? :) Ettei ihan yksin jää sitten kun valaistut..

      Sinuna en enää tuhlaisi aikaani tuohon hupikaveriisi. Siitä ei muuta synny välillenne.

    • Anonyymi

      On parisuhdekelpoisia naisia ja panosuhdekelpoisia naisia. Itse olet jälkimmäinen ja mies on sen sanonut suoraan.

      Itselläkin ensimmäinen nainen eron jälkeen oli kovasti pettynyt kuullessaan, että deittailen muitakin naisia, vaikka olin heti ensitreffeillä kertonut, etten aio sitoutua. Oli vaan jotenkin elätellyt toivoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe