Plastiikkakirurgi tuhosi minut USAssa

Anonyymi

Ihoni oli venynyt ennen aikojaan mikroneulauksen ja avicid voiteen käytön takia. Kasvoni vanhenivat noiden takia vuosikymmeniä. Nuorella ennen ikäistään nuoremman oloisella naisella oli yhtäkkiä liikaa velttoa ihoa. Vuosia meni kärsiessä. Lopulta päädyin käymään Suomessa muutamissa konsiltaatioissa. En saanut niistä apua. En ole varma oliko kyseessä se, että olin sen verran nuori, vai siksi, että he epäilivät maksukykyäni, tai ehkä omia taitojaan auttaa ihon kiristyksessä.

Päädyin kuitenkin menemään Yhdysvaltoihin hoitamaan asian. Rahaa kului yli 30 000€. Luulin löytäneeni ammattilaisen, joka auttaisi minua tuon venyneen ihon kanssa.
Kävi kuitenkin niin, että kyseinen mies on hirviö puoskari. En mainitse hänen nimeä täällä, koska selkeästi täällä on aiemmin ollut henkilö, joka tuntee henkilön nimeltä.

Olin siis kärsinyt veltosta ihosta niin kauan, että halusin löytää asiaan maailman parhaan avun maksoi mitä maksoi. Löysin tämän kyseisen miehen. Soitin heille ja lähetin hänen assistentilleen kyselyn kuvin ja kuvauksin ongelmastani ja tiedustelin pystyisivätköhän he auttaa minua. Sain myöntävän vastauksen ja matkustin USAn konsultaatioon 2 kertaa ennen leikkausta. Ilmaisin selkeästi kuvin ja sanoin mikä oli toiveeni. Mies sanoi kuinka monenlaista muutakin voisi tehdä minulle. En halunnut.

Kävi kuitenkin niin, että minukle tehtiin huomattavasti enemmän mitä olimme sopineet. Leikkausaamu oli pelottava, sillä mies yritti taivuttaa minua uusiin ideoihin leikkauksesta, vaikka olin kuukausi aiemmin käynyt maksamassa ja sopimassa leikkauksesta. Leikkausaamu ei ollut paikka alkaa muuttamaan asioita.
En suostunut niihin ja plastiikkakirurgi suuttui minulle. Hän repi kasvojaan voimakkaasti sivulleen ja käyttäytyi oudosti.
Olin peloissani ja rukoilin jumalaa mielessäni toivoen, että kaikki menisi hyvin.

Leikkausaika tai nukutusaika oli 6h15 minuuttia. Se oli pitkä siihen nähden, että tahdoin vähemmän asioita mitä hänen normi potilaansa.
Leikkauksesta herätessä minulla on outo tunne. Vatsalihakseni eivät toimineet, joten en päässyt sängystä kunnolla, selkään ja käsiin sattui, uloste tuli ulos kuin rasvattu, virtsaaminen kirveli. Menkkojen aiheuttamia reaktioita ei enää ollut rinnoissa, vaan tinnat olivat oudot... minulle oli tehty jotakin todella pahaa. Siksi en saanut selvittää asiaa klinikan henkilökunnan kanssa, vaan pahantekijä valehteli minulle.

3,5 vuotta tapahtuneen jälkeen olen edelleen työkyvytön. En pysty hengittämään kunnolla makuulla. Nenäni ja kurkkuni on tuhottu. Yritin lukuisia kertoja saada tiedon mitä minulle oikeasti tehtiin. En saanut. Välimme tulehtuivat lopulta niin, että tämä kirurgi sanoi puhuvansa asiasta vain toiselle kirurgille. Minä koitin löytää kirurgin, joka olisi halukas auttamaan minua maksua vastaan. En löytänyt ketään. Seinä oli vastassa. Olin joutunut johonkin kummalliseen asemaan. Vakavan masennuksen takia en ole jaksanut yrittää, koska tunnistan tuon ammattikunnan. Kukaan ei halua sotkeutua.
Ainoa mahdollisuuteni on hakea apua poliisilta. Jos saan poliisin kautta totuuden, ehkä joku voi auttaa minua näiden elämää uhkaavien hengitysvaikeuksien kanssa. Luotto on mennyt, joten veikkaampa minunkin lopullisen päämäärän olevan junan raiteet. En pysty elämään tämän kuristavan tunteen kanssa enää kovinkaan kauaa. En pysty elämään maailmassa missä pahuus on tällaista, eikä sen kohtaamisen jälkeen saa mistään apua. Plastiikkakirurgia on tabu. Siihen turvautuneita ihmisiä varsinkin, jos jotakin meni pieleen, kohdellaan vihaten ja halveksien, jopa alalla toimivat tekevät niin.

Jos en saa apua, kohtaan sen miehen vielä jossakin Euroopassa, jossa hän käy luennoimassa ja aiheutan hänelle harmia sen verran ettei hän tuhoa enää ketään muuta. Voi sitten miettiä lopun elämäänsä aiheuuttamaansa pahuutta. Sen verran oikeamielinen olen etten tule hyväksymään sen raiskaajan tekoja, vaikka en saisi mistään apua. Amerikkalaiset osaavat toivottavasti avullani vältellä häntä.

Mitä halusin tällä sanoa. Ainakin varmaan sen, että olkaa hyvin varovaisia keneltä haette apua plastiikkakirurgisiin haasteisiinne. Ottakaa aina joku mukaanne toisiksi korviksi kuuntelemaan. Kysykää, jos konsultaation voi äänittää. Älkää suostuko leikkaukseen ilman kokonaisvaltaista suunnitelmaa siitä mitä tehdään myösbpiirrettynä paperille. Myös lista tehtävistä asioista olisi hyvä saada. Uskokaa, jos joku kertoo tragediasta. Kysykää siitä ja katsokaa miten henkilö reagoi siihen. Jos jokin tuntuu epämiellyttävältä, kuunnelkaa itseänne ja lähtekää pois.

Minä olin vain niin kovin kiinni toivossa ja iloinen, että maailmassa voi olla niin upea ammattilainen, joka auttaa kiristämän myös nuoremooen kasvoja. En tajunnut hälytysmerkkejä ennen leikkausta. Vasta jälkeenpäin ymmärsin kuinka mies jostakin syystä passiivisaggressiivisesti vihasi minua ja siksi kiristi naamani ja kurkkuni yli tiukaksi ja vei suuren osan kasvorasvoista. Hän myös tuhosi rintani ja alapääni.... Tapaus on niin outo ettei sitä usko todeksi. Mutta se on....

36

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kun joku kertoo näitäkin tarinoita.

• Anonyymi

Eiköhän aloittajaa ensisijaisesti auttaisi psykiatri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa. Sinä, joka poistat jatkuvasti asiallisia kommentteja sen sijaan taidat tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä tuollaisen vähättelevän kommentin kirjoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä tuollaisen vähättelevän kommentin kirjoitit?

Eihän tuossa aloituksessa ole päätä eikä häntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa aloituksessa ole päätä eikä häntää.

On paljonkin. Asiallinen kirjoitus. Vieläpä eritelty ettei ole suomalainen kirurgi kyseessä.
        Sun kommentissaai ei ole mitään järkeä.

Tämä on tyypillinen metodi millä plastiikkakirurgian ja erilaisten kauneudenhoitotoimenpiteiden uhreja pyritään vaientamaan. Heitä haukutaan systemaattisesti. Mutta hyvä, että he silti jaksavat välillä laittaa tietoa nettiin asti. Antaa miettimisen aihetta.

• Anonyymi

Onko sulla joku ongelma rikoksen uhreja vastaan?

Miksi sä viitsit edes kommentoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku ongelma rikoksen uhreja vastaan?

Miksi sä viitsit edes kommentoida?

Luepa oikein ajatuksen kanssa mitä ongelmia aloittaja kertoo saaneensa kasvojenkohotuksesta. Kyseiset vaivat eivät ole mitenkään mahdollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa oikein ajatuksen kanssa mitä ongelmia aloittaja kertoo saaneensa kasvojenkohotuksesta. Kyseiset vaivat eivät ole mitenkään mahdollisia.

Tuolla logiikalla: Miten on mahdollista, että potilas raiskataan nukutusaineen vaikutuksen alaisena?

Lopeta jo vähättely.
        Faktaa aloitus on varmasti. Kaikkea ei ole kertottu yksityiskohtaisesti, mutta faktaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla logiikalla: Miten on mahdollista, että potilas raiskataan nukutusaineen vaikutuksen alaisena?

Lopeta jo vähättely.
        Faktaa aloitus on varmasti. Kaikkea ei ole kertottu yksityiskohtaisesti, mutta faktaa.

No millä logiikalla kasvojen kohotus aiheuttaa kusemisen kirvelyn ja ulosteen tulemisen rasvattuna, vatsalihasten vaivan, ja selän, sekä käsien kivun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millä logiikalla kasvojen kohotus aiheuttaa kusemisen kirvelyn ja ulosteen tulemisen rasvattuna, vatsalihasten vaivan, ja selän, sekä käsien kivun?

Tuolla alempana on asiallinen kommentti. Siinä on sinulle pieni johdatus aiheeseen.
        Tutustu vaikkapa anatomiaan ja hermoratoihin ennen kuin alat trollata.

Kuten jo sanoin. Aiheesta on kirjoitettu lyhyesti, palon jää sanomatta, mutta olennainen tulee esiin. Tänne voi laittaa rajallisen määrän merkkejä. Aloitus on asiallinen teksti huonosti päättyneestä avun hakemisesta.

Sinä et selvästi tiedä aiheesta mitään, joten jätä aihe niille, jotka sitä edes hieman ymmärtävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla alempana on asiallinen kommentti. Siinä on sinulle pieni johdatus aiheeseen.
        Tutustu vaikkapa anatomiaan ja hermoratoihin ennen kuin alat trollata.

Kuten jo sanoin. Aiheesta on kirjoitettu lyhyesti, palon jää sanomatta, mutta olennainen tulee esiin. Tänne voi laittaa rajallisen määrän merkkejä. Aloitus on asiallinen teksti huonosti päättyneestä avun hakemisesta.

Sinä et selvästi tiedä aiheesta mitään, joten jätä aihe niille, jotka sitä edes hieman ymmärtävät.

Ymmärrän kyllä, että toimenpiteet eivät aina ole onnistuneita ja kohteelleen mieluisia, mutta joku raja se on sentään haittojen liioittelussakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että toimenpiteet eivät aina ole onnistuneita ja kohteelleen mieluisia, mutta joku raja se on sentään haittojen liioittelussakin.

Jatkuvasti täällä poistatetaan kommentteja.

Ovatko alalla työskentelevät asialla, vai muuten vain hullut.

Kannattaa lukea juttu tarkkaan ja pitää itsestä tarkasti huolta. Koskaan ei voi olla liian varovainen. Haluaisiko joku tämän haukkujan potilaaksi? Tuskinpa. Tulla nyt trollaamaan trahedian uhria. Siis aivan älytöntä.

Toivon haetaasti ettei sinulla ole mitään tekemistä alan kanssa. Sinunlaisia empatiakyvyttömiä tyyppejä ei alalla tarvita. Tämä on anonyymi viesti ja tärkeä varoituksen sana aiheesta tämä aloitus ja sinä trollaat sitä. Ei hyvin mene, kun noin tarvitsee tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvasti täällä poistatetaan kommentteja.

Ovatko alalla työskentelevät asialla, vai muuten vain hullut.

Kannattaa lukea juttu tarkkaan ja pitää itsestä tarkasti huolta. Koskaan ei voi olla liian varovainen. Haluaisiko joku tämän haukkujan potilaaksi? Tuskinpa. Tulla nyt trollaamaan trahedian uhria. Siis aivan älytöntä.

Toivon haetaasti ettei sinulla ole mitään tekemistä alan kanssa. Sinunlaisia empatiakyvyttömiä tyyppejä ei alalla tarvita. Tämä on anonyymi viesti ja tärkeä varoituksen sana aiheesta tämä aloitus ja sinä trollaat sitä. Ei hyvin mene, kun noin tarvitsee tehdä.

Vaikuttaako noi aloituksessa kerrotut haitat kasvojenkohotuksessa todellisilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako noi aloituksessa kerrotut haitat kasvojenkohotuksessa todellisilta?

Vaikuttaa. Siellä on tapahtunut rikos. Vaikka lääkärien ammattikunta nauttiikin isoa luottamusta, eivät kaikki heistä ole sen arvoisia.

Lopeta jo trollaaminen. Tässä ei puhuttu kenestäkään nimellä, joten sulla ei ole mitään syytä trollata.

Intiassa jopa proffat, jotka opettaa uusia lääkäreitä, raiskaa naiskandeja. Vasta nyt sitä tabua on alettu nostamaan esiin. Googlaa, jos et usko...

Olet selvästi vanhakantainen miesasiamies, jota harmittaa, että miesten hirmuteot laitetaan ahtaalle pikkuhiljaa ympäri maailmaa. Ei mitään järkeä sun touhussa.

• Anonyymi

Linkkasin tänne faktatietoa hirviölääkäreistä.
      Ylläpito poistaa ne jostain syystä.
      Ei vissiin faktaa saa kertos, onkohan hänellä jokin.uskonnollinen.vakaumus poistattaa tiefot naisiin kohdistuneesta väkivallasta.

Sä et hei voi toimia työssäs kohta enää, jos jatkat. Linkatut jutut ovat faktoja, jotka on hyvä tiedostaa.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa palstaa.
      Täällä ei saa asiallisesti keskustella.

• Anonyymi

Täällä oli asiallinen kommentti T hermoradoista, joka olisi mahdollisesti auttanut aloittajaa, mutta ylläpito poisti sen tiedon.

Kertoo palstan laadusta. Tänne ei saa kirjoittaa mitään järkevää, vaan pelkkä roska kelpas näille. Yrittävät vissiin tuhota palstan lopullisesti. Voin auttaa kertomalla tätä surkeutta rahoittaville sijoittajille ettei kannata tekohengittää roskaa, koska rahat menee vain hukkaan.

• Anonyymi

Täällä ei todella saa kommentoida mitään, kaikki asialliset poistetaan, nimiä ei saa mainita, negatiivista ei saa kirjoittaa. Alan jo epäilemään, että ylläpito on korruptoitunutta!

• Anonyymi

Kunhan ne haitat olisivat edes jossain määrin todellisuuden rajoissa, niin ehkä silloin viestitkin jäisivät poistamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ne haitat olisivat edes jossain määrin todellisuuden rajoissa, niin ehkä silloin viestitkin jäisivät poistamatta.

Täällä oli asiallinen viesti hermoradoista. Niiden vauriot aiheuttavat laajoja ongelmia. Jostakin syystä joku taho halusi poistattaa viestin. Siinä kehoitettiin hakemaan apua Ruotsista.

Oliko se nyt niin, että mainitsi T12 alueen ongelmista hermoradoissa. Olen lukenut itsekin näistä hermoradoista ja viesti oli looginen. En muista oliko numero tuo 12, mutta tosiaan tutkikaa hermoratoja. Niistä on paljon julkisia tekstejä joista selviää mielenkiintoisia juttuja. ESIM. tmj/tmd alueen ongelmat leuassa saattavat aiheutta ongelmia käsissä jne... kyllä syyseuraus yhteys löytyy.

Usein potilas tarvitsee sen totuuden ja tiedon voiko tilannetta korjata. Eikä tällaista haukkumista.

• Anonyymi

Itselleni taitamaton kirurgi aiheutti pysyvät näkyvät arvet kasvoihini. Korvauksia en saanut mistään.

Ajoittain mietin jopa itsemurhaa.

• Anonyymi

Olen pahoillani. Toivottavasti saat apua jostakin.
        Nämä on vaikeita asioita ja on väärin kohdella huonosti potilasta joka on kohdannut tragedian pieleen mennen leikkauksen tai hoidon muodossa.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että leikattavalla pitää olla oma turvamies mukana leikkauksessa.

Kuulostaa siltä, että pyysit jotain mitä eivät osanneet tai
      ne lähti keulimaan ja jokin meni pieleen. Kasvoissa on paljon hermoratoja joihin ei saisi koskea noin vain.

Jos tilasi on tapaturma, eli virhe - suomalaiset lääkärit tuskin auttavat. Edes ykistyisellä eivät ole puolueettomia.

Kuulostaa siltä, että lääkärin lanttu ei ole myöskään ollut ok, jos kerran käyttätyi noin.
      Se luennointi, ei tee siitä osaajaa mutta ihmisillä on jokin ihmeellinen sokea luotto niihin ja se on vaarallista. Kuka tahansa voi luennoida.
      Noita toistaitoisia on Suomessakin. Varsinkin suomalaisilla ortopedeillä ja fysiatrian lääkäreillä on valheellinen imago ja haluaisin tarkistaa niiden koulutuksen.

Sitten ne vielä peittelee toistensa tekoja ja käyttävät vähät varat sohiakseen jotain näyttävästi vierestä.

MRI kuvaus on yksi näistä. Asiakkailla on huikea arvostus siihen, se on kallis ja Suomalaiset kuvauslaitteet ovat surkeita, radiologien osaamisen taso on ....nolla.
      Yksi, siis YKSI sama John Doe lukee ja kirjoittaa ne kaikki. Luulen että se on nimimerkki. Ei suomalainen nimi.
      Vaikka kuvissa näkyisi mitä vikaa, suomeen tulee lausunto ”normaalia” ja suomalainen lääkäri ei osaa katsoa kuvaa, vaivoin lukea lausuntoa. Ja lopulta se komppaa ”ei siellä mitään vikaa ole”

Ortopedin vastaanoton kaava kun valitat selkäkipua: kävele varpailla, kävele kantapäillä, kyselee pari tuntoaistiin viittavaa kysymystä ja vaikenee vastauksesta huolimatta, sitten hän raapii jalkojen ihoa tikulla ja sanoo: joo...laitan lähetteen magneettikuvaan, katsotaan mitä siellä näkyy. Puen vaan päälle. Soitan sulle sitten puhelimella tuloksista.
      Menet kuvaan ja radiologi kirjoittaa samantien lausunnon. Ota kuva ja lausunto mukaasi. Lue ja katso se heti kotona.
      Lääkärin soittoaika on 3-5 minuuttia ja lääkäri lukee sen saman lausunnon, mikä sulla on jo kädessäsi ja puhelu on mahdollisimman epäemääärinen. Lääkäri tuskastuu kysymyksiisi, eikä osaa vastata ja sanoo...mun pitää nyt mennä, aika on täysi.
      Kysyt mihin menet, se sanoo: en tiiä, ei kuulu mun toimenkuvaan.
      JOS sulla on rahaa (älä mainosta sitä vastaanotolla), se ajattaa sua mielellään selkärankaleikkaukseen, jonka epäonnistumis% on 85. Se ei ole kerralla siinä, vaan sitä jäykistetään ja jäykistetään ...saat elinikäiset kovemmat hermokivut.

Jos et puhu rahasta vaan ratkaisusta ortopedi, arvailee onko sulla rahaa...ja sanoo, emmä tiiä.
      Osaamista et tule saamaan. Koko ralli on rahastusta.

Ainoa mitä voit, on kuvauttaa vikaa, ja etsiä oireiden lähdettä,
      Suomessa ei ole kuvauslaitteita vaikka niin väittävät.

• Anonyymi

Millä perusteella täältä poistetaan viestejä?

Pelkään pahoin, ettet saa apua Suomesta.
      Mene Ruotsiin ja kuvauta selkärankasi siellä.
      MRI eli magneettikuva ja RTG eli röngtenkuva.

Suomalaiset lääkärit suojelee toisiaan, piirit ovat liian pienet.

• Anonyymi

Onko sua elvytetty leikkauksen aikana?
      Intubointi - hengitystiet, niskanikamat
      Rintaranka - muut oireet

Kirjaa oireita ylös muutaman viikon ajan, kaikkia jopa niitä mitä pidit outoina.

• Anonyymi

Ap jos kun menet edes Ruotsiin, älä kerro leikkauksesta tai mahdollisesta syystä.
      Kuvaile ainostaan oireet ja
      sano että etsit ratkaisua korjata ongelmat.
      Jos ne tivaa edelleen mahdollista oireiden alkuaikaa, voit sanoa ajan....niihin aikoihin alkoi oireet.

Pyri pääsemään kuvauttamaan tms tutkimaan oireiden lähde: selkäranka kokonaan ja leuat.

Ongelma on ( kaikessa asioinnissa) vakuutuslääkärit myös Suomessa.
      Pienet piirit, samat lääkärit tekee julkisella, yksityisellä ja valuutusyhtiölle.

Niin ne rikkoo valansa, mutta eihän se kiinnosta vaan raha.
      Mutta kun edes rahalla ei saa apua, jos tilanne in se, ettei potilaan oireitta saa kirjata eikä todeta olemassa olevaksi.

Silloin jokainen suomen lääkäri on jäädytetty, huomaat sen niiden käytöksestä. Jos tuntuu päättömältä, silloin se myös on sitä.

• Anonyymi

31 viestiä poistettu

• Anonyymi

Totuutta ei tällä palstalla saa kertoa. Lol.
        Aiheesta voi kirjoittaa blogin, jonka kommenttikenttiä voi itse moderoida. Tämähän on aivan naurettavaa touhua täällä.

Alanko toimijat ovat näin aggressiivisia ettei saa kertoa edes anonyymisti tuhansien kilometrien päässä tapahtuneesta rikoksesta?

Täällä ei saa mainita ulkomailla tapahtuneista rikoksista joiden pohjalta lukija ymmärtää kyseenalaistaa tuon psykiatria suosittelevan juttuja.

Totuuden saa kertoa ja sen kertomisesta ei häviä mitään. Tekijän julkisuuskuva saa särön, eikä hän voi asialle mitään. Oppii ehkä lopettamaan laittomat teot. Amerikassa lukuisat lääkäritkin ovat joutuneet vankilaan tekojensa takia.

Jollakin on vissiin näitä taipumuksia, siksi tätä pahuutta ei saa tuoda esiin....

• Anonyymi

Aloittaja, mitä sä tilasit? pelkän kasvojen kiristyksen vai jotain muutakin?

Suomen terveydenhuolto on ajettu alas, ja on jotenkin vastenmielistä ajatella, että joku käy leikkauttamassa itsensä jenkeissä pieleen ja Suomen julkisen pitäisi korjata se. 1) osaamista ei ole 2) tutkimukset ovat kalliita 3) ongelmakirjo on laaja 4) ne ei kerro mitä todella tapahtui.
      Eikö sen pitäisi mennä jenkkien paikallisen oikeuskäytännön kautta?

Tutki operaation tehnyttä klinikkaa, lääkäreitä, millaiset vakuutukset operaatiolla on?
      Palkkaa etsivä.

• Anonyymi

Olen todella pahoillani kokemastasi. Itse jouduin samankaltaisen puoskarin uhriksi. Josta olen kirjoittanut tänne palstalle. Tiedän täsmälleen ne ajatukset mitä käyt läpi. Ja kärsin myös tästä loppuelämäni. Harmittaa tällä palstalle ne trollaajat, joka yrittää vaientaa meidät jotka tuo näitä epäonnistuneita leikkauksia julki ja niistä aiheutuvia ikuisia haittoja ja yritämme vaan varoittaa muita etteivät tekisi samoja virheitä ja selvittäisi kirurgin taustat. Mutta sekään ei takaa etteikö jotain peruuttamatonta voi tapahtua. Kaikki vastuu , kun näissä leikkauksissa on kuluttajalla.

• Anonyymi

Itsekin olen epäonnistuneen esteettisen operaation uhri. Kirurgi ei kanna vastuutaan tekemisistään ja väittää että näkyvät arvet kuuluvat asiaan. Klinikan toiminta on törkeää.

Täällä palstalla et saa kertoa julkisesti kokemuksistasi, nimiä ei saa mainita. Mitä ihmettä tämä on. Kuluttajille ei siis saa jakaa tietoa, totuutta ei saa julkisesti kertoa. Kuka näitä puoskareita suojelee ja miksi? Ei voi kun ihmetellä.

• Anonyymi

Hei AP, voisitko sanoa kirurgin sukunimen alkukirjaimen?

• Anonyymi

Kyllä sen ihan koko nimen voi kertoa.

• Anonyymi

Aivan järkyttävää.. :(

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe