Missä soini luuraa

Anonyymi

Ei ole miestä tai sonni selitä määnmitä tuli petioksella ansaittua

Soini ja sipilä siisnä parivaljkko jotka pettäneet akaiiki lupauksensa suomen kansalle

Erittäin uskomatonta ja kuinka te kehtaatte

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soini säätiölle jäi niin isot rahat että ei miehen tarvitse tehdä yhtään mitään enää. Paitsi nauttia nakkimukeista raveissa.

• Anonyymi

Aika paksua puhua miehestä ja soini the jabbasta samassa yhteydessä. yhtä kornia olisi puhua rehellisyydestä ja kokoomuksesta samassa lauseessa. Kirjoitustyyli kyllä paljastaa että perus persu. Tai ehkä pitäisi kiljoittaa pefus lärsy?

• Anonyymi

Juurikin näin. Peruspersu lähinnä lässyttää sekavasti kiihtyessään äärimmilleen.

• Anonyymi

Soini turvasi selustansa taloudellisesti erittäin hyvin riippumatta siitä miten vaaleissa kävikään tai riippumatta siitä saisiko mies uraa EUssa vai ei. Soini on jemmannut säätiöönsä puolueen rahaa ja muutakin lahjoitettua rahaa valtavan omaisuuden joten loppuelämän erittäin korkea elintaso on turvattu. Säätiön rahat eivät siirtyneet Persuille koska soini oli taitavana pelurina erottanut puoluekassan säätiön rahoista ja nimenomaan puolueen rahoitus tuli välillisesti säätiön kautta jolloin vallan vaihtuessa vuosikausia puolueelle kerätty säätiön miljoonaomaisuus jäikin soinille itselleen eikä puolueelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini turvasi selustansa taloudellisesti erittäin hyvin riippumatta siitä miten vaaleissa kävikään tai riippumatta siitä saisiko mies uraa EUssa vai ei. Soini on jemmannut säätiöönsä puolueen rahaa ja muutakin lahjoitettua rahaa valtavan omaisuuden joten loppuelämän erittäin korkea elintaso on turvattu. Säätiön rahat eivät siirtyneet Persuille koska soini oli taitavana pelurina erottanut puoluekassan säätiön rahoista ja nimenomaan puolueen rahoitus tuli välillisesti säätiön kautta jolloin vallan vaihtuessa vuosikausia puolueelle kerätty säätiön miljoonaomaisuus jäikin soinille itselleen eikä puolueelle.

Mä en evö nevö äänestäsi persuja vaikka olisivat ainoa puolue. Mielummin otan vaikka niskalaukauksen. Edestä saakin tulla kokeilemaan. En kyllä varsinaisesti suosittele jos meinaa pärjätä.

kuitenkin persujen harhaan johtaja ykkönen teki ihan uskomattoman tempun. Myi itse perustamansa puolueen ministerin paikasta. Pakko käyttää "herran" omia sanoja. Miten te kehtaatte? ja tehän kehtaatte.

Tuo oli jopa populisti politikolta niin pohjanoteeraus että alemmaksi on vaikea päästä. Tosin persut niin vaikeaa muttei mahdotonta. Hurme mynämäeltä veti jo melkein uuden pohjan.

• Anonyymi

On se täällä kerrottu jo aikoja sitten, miten te ootte kaikesta täysin pihalla.
      Soini lähti eläkkeelle, ei kannata tappaa itseensä taistelussa missä voittajaa ei ole.
      Hallitukseen piti pääsemiseksi piti melkein myydä isänmaakin.

• Anonyymi

ollaan ks me ny si nassei vai jotai vitu kommareit vai hommareit tai jotai,. tai siis millo ne hommat oikee sit niinku alkais.//.

• Anonyymi

"Siunattua Kristuksen syntymäjuhlaa".

http://timosoini.fi/category/ploki/

Siunattua Kristuksen syntymäjuhlaa kaikille plokin lukijoille.

Yritän tehdä parannusta ja olla hieman aktiivisempi kirjoittaja, kun sitä paljon toivotaan.

Valtakunnan politiikka on mennyttä maailmaa ja olen antanut uusille voimille mahdollisuuden näyttää kykyjään.

Seuraan kyllä ja Populismi- kirjassani tuuletan nykymenoa ja itsensä ylentäjiä vanhaan malliin.

Kun nykymenoa katsoo, oma ura näyttää hyvältä. Kirjoitan muistelmat ajasta Suomen ulkoministerinä. Yksi mieleenpainuva vierailu oli Vatikaaniin helmikuussa 2019. Tapasin Paavin ja hauskaa oli. Mikä sai Pyhän isän nauramaan, selviää aikanaan.

Se, joka kiviä louhii, se niihin loukkaantuu.

Joululomat kelpaa kaikille. Pakanoillekin.

Kristus syntyi talliin ja kapaloitiin seimeen.

Hän on tänään ja huomenna. Uskoit tai et.

Antaa Joulun yhdistää. Sitä se rakkaus tekee. Yhdistää ja pelastaa.

• Anonyymi

mä oon ...,,, siis per su ja mä en tykää mistää soineist ,.,., painuis sine mist o tulluki .//. persu ru laa ... 24ever .//.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä oon ...,,, siis per su ja mä en tykää mistää soineist ,.,., painuis sine mist o tulluki .//. persu ru laa ... 24ever .//.

.,.., ja se viel et onk toi sonni jo ku muinas jääntö täh !!!!!.... .//.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.,.., ja se viel et onk toi sonni jo ku muinas jääntö täh !!!!!.... .//.

Muinaisjäännös ja jätös, reliikki menneiltä ajoilta. Ainoa hyvä ettei ole eduskunnassa. Sieltä saisi poistua monta muutakin seniiliä vanhusta. Soinista ei uskoisi mutta se on ALLE 60 v. Mielipiteidensä kanssa tunkkainen tuulahdus keskiajalta.

Eipä silti aika moni persu haaveilee paluusta menneisyyteen. Sehän ei käy että päivittäisivät tiedot ja itsensä tähän päivään.

• Anonyymi

Aiemminhan tuo huuteli puskista.

• Anonyymi

SDP ja Vasemmistoliitto ovat täynnä maanpetos punikkeja jotka Karhuryhmä joutaisi teloittaa lämpimikseen. Suomalaisiksi noita roittia ei voi kutsua.

• Anonyymi

Edusk u nna kaksi rehellistä uskovaista miestä
      Soini ja sipilä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe