Jeesus pelastaa ,meidät

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämme nyt ahdistuksen aikaa.

Jeesus sanoi:
      "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman"

Uskovat pelastetaan vihasta.
      Vihan maljat kaadetaan aikojen lopussa nopeasti.
      Kolme ja puoli vuotta pitkät ajat ns. Lopun ajassa ovat hölynpölyoppia. Ilmestyskirja puhuu symbolisesti ajasta, ei vuosista.

Viimeiset ajat alkoivat ensimmäisenä helluntaina, mikäli uskomme veli Pietaria.

• Anonyymi

Einsteinin ei ollut uskossa vaikka kristityt sitä yritävät väittää. Nämäkin hänen julkaisut sen paljastavat.
        ”Sana Jumala ei ole minulle mitään muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote; Raamattu on kokoelma kunniallisia, mutta silti alkukantaisia legendoja jotka ovat melko lapsellisia."
        ”Minulle juutalainen uskonto, kuten kaikki muutkin uskonnot, on lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä muuttaa."
        ”Uskonnollisisista vakaumuksistani lukemanne oli tietysti valhe, jota toistetaan järjestelmällisesti. En usko henkilöityneeseen Jumalaan enkä ole sitä koskaan kieltänyt vaan ilmaissut sen selvästi. Jos sisälläni on jotakin, jota voidaan sanoa uskonnolliseksi, niin se on maailman rakenteen rajaton ihailu sellaisena kuin luonnontiede pystyy sen paljastamaan."
        ”Sana Jumala ei ole minulle mitään muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote; Raamattu on kokoelma kunniallisia, mutta silti alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia."

• Anonyymi

Ilm. 3:10:n sanat, jotka käännettynä kuuluvat ”pelastan sinut koetuksen hetkestä” tässä jakeessa kirjaimellisesti merkitsevät ”pidän sinut ulkopuolella”. Kreikankielessä prepositio ek tarkoittaa ”olemista kokonaan ulkona tai poissa jostakin”. Sillä ei siis tarkoiteta, että seurakunta varjeltaisiin suuressa ahdistuksessa tai sen läpi, vaan että se tullaan pitämään siitä kokonaan ulkopuolella.

Samoja sanoja on käytetty Joh. 17:15:ssä, missä Jeesus rukoilee: ”En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.” Plummer selittää: ”Aivan niinkuin Kristus on Se, jossa Hänen opetuslapsensa elävät ja liikkuvat, samoin paha/paholainen on se, josta (ek) Hän rukoilee heidät pidettäväksi poissa.” Rukoukseen on vastattu; uskovat on pidetty poissa saatanan hallinnasta ja siirretty Jumalan rakkaan Pojan valtakuntaan.

• Anonyymi

Elämme jo nyt ahdistuksen aikaa ja sitä on kestänyt noin 200 vuotta. Lohikäärme on ajanut takaa sen ajan.vIlm. 12:17

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme jo nyt ahdistuksen aikaa ja sitä on kestänyt noin 200 vuotta. Lohikäärme on ajanut takaa sen ajan.vIlm. 12:17

Korjaus: noin 2000 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on aina ahdistus - isompi tai pienempi. Mutta sitä ei pidä sekoittaa "Jumalan vihan maljojen aikaan", jota raamatussa myös suureksi ahdistukseksi kutsutaan. Ja siitäkin pelastuu vielä 144 000 israelin heimon jäsentä. Vihan maljat vuodatetaan vasta kun tapahtuman esteenä oleva Jumalan seurakunta on temmattu pois maailmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on aina ahdistus - isompi tai pienempi. Mutta sitä ei pidä sekoittaa "Jumalan vihan maljojen aikaan", jota raamatussa myös suureksi ahdistukseksi kutsutaan. Ja siitäkin pelastuu vielä 144 000 israelin heimon jäsentä. Vihan maljat vuodatetaan vasta kun tapahtuman esteenä oleva Jumalan seurakunta on temmattu pois maailmasta.

KAIKKI vihanmaljat ovat, ennen tempausta. Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Toisessa tulemisessaan Jeesus vie omansa tuhanneksivuodeksi taivaaseen.
        Kaikki jumalalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihan maljojen kaataminen on loppurytinä, joka ei kestä kuin hetken.
        Nykyisen kaltaisen maan päällä ei ole elämää sen jälkeen. Se on loppu.

Ilmestyskirja ei etene kronologisesti.

144000 sinetöidään Pyhän Hengen sinetillä. He eivät ole etnisiä israelilaisia, vaan kyseessä on symbolinen luku. Samassa luvussa Ilm7. nuo samat nähdään ahdistuksesta tulleina. Perillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5808
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      34
      4166
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3520
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2731
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2520
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      31
      2494
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2468
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2338
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2055
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2015
    Aihe