Minulla on kasvoissani edessä keskellä naamaa hieman koholla oleva luomi, väriltään lievästi ihoa tummempi. Sitä on koitettu poistaa laserilla 2 kertaa ja radiofrekvenssiveitsellä kerran, ei ole tepsinyt; luomi on yleensä madaltunut, mutta ajan saatossa palaa entiseen. Luomen ”juuret” ovat selvästi niin syvällä ettei sitä saa pois ilman leikkausta. Olen hyvin huolissani luomen poistosta kirurgisesti, koska se ”sulautuu ihoon” eikä ole vain semmoinen möllykkä ihon pinnalla, joten pelkään, että poistosta jää iso arpi ja ehkä jopa jonkinlainen kuoppa, sitä kun luultavasti pitää kaapia melko syvältä pois. Onko kellään suositella jotain plastiikkakirurgia, joka olisi aivan erinomaisen hyvä luomien poistossa, niin että riski valtavaan arpeen olisi kenties pienempi?
Kirurginen luomen poisto
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä leikkaaja osaa leikata siten ettei jää jälkeä.
Sote on sotkenut kaikki kuviot ja jokin illuusio lääkäreiden osaamisesta on niin karissut, ettei uskalla suositella enää ketään, eikä mitään.
Suomalaisilla lääkäriellä ei näytä olevan asiakkaita kohtaan mitään ammattiylpeyttä, siten että tekisivät hyvin. Liian moni tekee juoksukaljat, eli jotain rahasta ... eikä välitä palautteesta.
Jos menet yksityiselle, se lähtee siitä että ajanvaraus pyrkii buukkaamaan kenet tahansa osaamisesta huolimatta, saadakseen myytyä ajan, eli rahaa.
Lääkäri vastaanotolla tuurista riippuen yllättyy, ja sitten osaa tai ei osaa.
Lääkäriruletti Suomessa on tällä hetkellä sellaista tasoa, että oikein pelottaa. - Anonyymi
Vinkiksi, että eräs plastiikkakirurgi sanoi minulle, että jos luomen haluaa poistaa niin, että siihen ei jää jälkeä/kuoppaa, on tehtävä viilto, joka on kolme kertaa luomen pituinen.
- Anonyymi
Lisään vielä, että sinänsä asiansa osaava plastiikkakirurgi osaa tehdä viillon niin, että se ei parannuttuaan näy.
- Anonyymi
Kaverilta poistettiin parikymppisenä poskesta melkein sentin soikula. Ei jäänyt jälkeä. Mutta en tiedä myöskään missä tehtiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671