Naisten turhamaisuus

Anonyymi

Ex tyttöystävistä ei jäänyt paljoa mieleen sen sijan kun tutustuin puolisooni alkoi naisten tai naisen turhamaisuus tulla esiin. Nainen oli seurusteluaikoina varsin siro keholtaan ja tissitkin olivat pienet. No pikkuhiljaa alkoi nainen sitten näyttäytyä alasti edessäni, iltaa oltiin lähdössä viettää ja eka kertaa näin kuinka nainen laitti push up liivit päälle. Kysyi mitäs mieltä oon, tissit näyttää isommilta vai mitä nainen sanoi. Eka kerta kun näin moiset liivit, ex tyytöystävä oli isotissinen joten eka kertaa näin tissejä suurentavat livit, näytti hassulta. Olen nähnyt montaa muutakin hassuutta kun naiset luulee näyttävänsä seksikkäämmältä kuin on tai nuoremmalta. Puolisoni käyttää kaiken laisia kasvo ja ihovoiteita, kiinteyttävää ja mitä niitä on.
Ikääntyminen kuuluu asiaan sitä on turha yrittää pakoon. Kun iskee kasvoihin yhtä paljon pakkelia kuin puolisoni on ihme jos iho voisi hyvin, ei tietty arkena mutta töihin lähtiessäkin meikkaa, on huulikiiltoa tai huulipunaa ja ripsiväriä ja kun on illan istujaista niin joku voisi ajatella että vähempikin riittäis. Sitten alkoi neljänkympin villitys, nainen alkoi lakata varpaankynsiään talvisinkin vaikka eihän ne sukkien alta näy ja sitten alkoi sormen kynsien kasvatus, kylmät väreet kulkee selkäpiissä kun naisen kädet vaeltaa mun vartalolla eikä niiltä raapaisuilta välty ja kun sanon kuuluu älä viitsi valittaa eiks ole seksikkäät kynnet.
Pitääks kaiken olla seksikästä vaikka naisen ikä lähentelee viittäkymppiä jo. No miehistä en tiedä mitä käyttävät jos käyttävät, minä en käytä mitään, juonteet näkyy, hiukset harmaantuu kuten partakin ja hiuksetkin harvenee. Puoliso niistä naljailee välillä toki sanoo et näytät mieheltä etkä pikkupojalta, Ajelin pitkästä aikaa parran, herra jumala naisen ilmettä sanoi et näytän vuosikymmenen nuoremalta, miltäköhän tuntuis sängyssä, kuin sextais nuoren miehen kanssa puoliso totesi.

3

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisena sanoisin että vaimosi on ihan normaali nainen eikä laittamisessaan ollenkaan ääritapaus.

• Anonyymi

Mun Ystävällä oli oikein JuhaAlgoritmi, jotta pääsee naimisiin.

En loukkaantunut. Totesin, että MAAILMAN PARAS NAINEN pääsee naimisiin ilman algoritmia.

Siis naimisiin mun kanssani, ilman algoritmia.

• Paklautuminen ja kunistautuminen on osa naisten geeniperäisestä tarpeesta olla viehättävä miesten silmissä. Monet naiset vain eivät osaa. Paljon tehokkaampi tapa, kuin monet epäonnistuneet yritykset, olisi varhaisen naisen luontaisen halun mukainen, eli vittu paljaana oleminen ja vitun näyttäminen. Siitä miehet pitävät eniten.🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe