Naisten turhamaisuus

Anonyymi

Ex tyttöystävistä ei jäänyt paljoa mieleen sen sijan kun tutustuin puolisooni alkoi naisten tai naisen turhamaisuus tulla esiin. Nainen oli seurusteluaikoina varsin siro keholtaan ja tissitkin olivat pienet. No pikkuhiljaa alkoi nainen sitten näyttäytyä alasti edessäni, iltaa oltiin lähdössä viettää ja eka kertaa näin kuinka nainen laitti push up liivit päälle. Kysyi mitäs mieltä oon, tissit näyttää isommilta vai mitä nainen sanoi. Eka kerta kun näin moiset liivit, ex tyytöystävä oli isotissinen joten eka kertaa näin tissejä suurentavat livit, näytti hassulta. Olen nähnyt montaa muutakin hassuutta kun naiset luulee näyttävänsä seksikkäämmältä kuin on tai nuoremmalta. Puolisoni käyttää kaiken laisia kasvo ja ihovoiteita, kiinteyttävää ja mitä niitä on.
Ikääntyminen kuuluu asiaan sitä on turha yrittää pakoon. Kun iskee kasvoihin yhtä paljon pakkelia kuin puolisoni on ihme jos iho voisi hyvin, ei tietty arkena mutta töihin lähtiessäkin meikkaa, on huulikiiltoa tai huulipunaa ja ripsiväriä ja kun on illan istujaista niin joku voisi ajatella että vähempikin riittäis. Sitten alkoi neljänkympin villitys, nainen alkoi lakata varpaankynsiään talvisinkin vaikka eihän ne sukkien alta näy ja sitten alkoi sormen kynsien kasvatus, kylmät väreet kulkee selkäpiissä kun naisen kädet vaeltaa mun vartalolla eikä niiltä raapaisuilta välty ja kun sanon kuuluu älä viitsi valittaa eiks ole seksikkäät kynnet.
Pitääks kaiken olla seksikästä vaikka naisen ikä lähentelee viittäkymppiä jo. No miehistä en tiedä mitä käyttävät jos käyttävät, minä en käytä mitään, juonteet näkyy, hiukset harmaantuu kuten partakin ja hiuksetkin harvenee. Puoliso niistä naljailee välillä toki sanoo et näytät mieheltä etkä pikkupojalta, Ajelin pitkästä aikaa parran, herra jumala naisen ilmettä sanoi et näytän vuosikymmenen nuoremalta, miltäköhän tuntuis sängyssä, kuin sextais nuoren miehen kanssa puoliso totesi.

3

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisena sanoisin että vaimosi on ihan normaali nainen eikä laittamisessaan ollenkaan ääritapaus.

    • Anonyymi

      Mun Ystävällä oli oikein JuhaAlgoritmi, jotta pääsee naimisiin.

      En loukkaantunut. Totesin, että MAAILMAN PARAS NAINEN pääsee naimisiin ilman algoritmia.

      Siis naimisiin mun kanssani, ilman algoritmia.

    • Paklautuminen ja kunistautuminen on osa naisten geeniperäisestä tarpeesta olla viehättävä miesten silmissä. Monet naiset vain eivät osaa. Paljon tehokkaampi tapa, kuin monet epäonnistuneet yritykset, olisi varhaisen naisen luontaisen halun mukainen, eli vittu paljaana oleminen ja vitun näyttäminen. Siitä miehet pitävät eniten.🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe