Ihmisoikeudet, vanhukset... Nyt on Iltasanomissa kummia juttuja ja aiheita. Tehdään bisnestä kaikella. Yks makuuttaa ihmisiä (turisteja) riippumatossa metsässä jonkun parikymmentä minuuttia ja ottaa siitä hyvät palkat.
Onko siinä vakuutus petoeläimen hyökkäyksestä tms.myös? Eikös luonto meille kaikille nautittavaksi ole?
Entäs tämä seuralaispalvelu/työntekijä yksinäisen vanhuksen kaveriks tunniksi tai pariksi. Totta vie! Luulen että dementoituisin yksin ennemmin kuin luokseni tulee joku jolle maksetaan palkka kun "viitsii tulla seurakseni". Säännöllisesti? Siitä josta minä luulen jonkun aidosti tulevan luokseni, välittävän. Ajatuksella että on sentään yksi yksinäinen vähemmän?!
Voisin jatkaa tätä vaikka miten mutta voin huonosti. Tämä ei kääntämälläkään kauniimmaksi tarkoitusperäksi muutu. Se on raakaa bisnestä! Eikö teitä-kään hävetä?
Mikähän nimike paras
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076