Mitä tehdään, minkä verran, vai tehdäänkö ollenkaan?

Anonyymi

Valona maailmalle ry on rekisteröitynyt yritys- ja yhteisötietojärjestelmään 9.8.2019, jolloin on saanut voimassa olevan Y-tunnuksen.

Kuitenkin vuodelta 2016 on seuraava teksti:

"Valona Maailmalle yhdistys perustettiin ja Suomi-jakso alkoi – Elämän puolesta Israelissa - Rachel Naggari
31.12.2016 · Yli kymmenen vuotta kestänyt tukimuoto päättyi vuoteen 2015 ja siksi olemme perustaneet ja rekisteröineet suomeen Valona Maailmalle yhdistyksen, jonka tarkoituksena on tukea ja mahdollistaa ..."

Siis miten se nyt menikään? Olisi hyvä tietää, vaan ei ko. yhdistyksen nettisivut toimi. Ei ts. tietoa, mitä työtä tehdään.

Yhteen väliin kerrottiin sivuilla, kun vielä toimivat, että Hope for Tomorrow on ottanut hoitaakseen heidän rahankeräyksen.
" Näin kevennämme hallinnollista taakkaamme", luki silloin www-sivuilla.

Yhteistyo kuitenkin loppui ainakin siltä osin, koska kohta luki taas "uutiskirjeessä", että "kyse oli siirtymävaiheesta muutettaessa maasta toiseen".

Huh, mitä selityksiä, ottaen huomioon, että rahankeräyslupaa ja tilityksiä ei ole ollut ainakaan viime vuoteen mennessä viideltä edelliseltä vuodelta!!!

Kiinnostaa siis tietää, mitä työtä tehdään. Vai tehdäänkö ollenkaan?
Suomi-kiertue nyt takana, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.....

Hope for Tomorrowin työstä ei huomautettavaa, toimivat kuten kirjoittavatkin

5

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kunnon uskova" ei kysele, maksaa vaan....

      • Anonyymi

        Eiköhän pariskunta taas kesällä tule Suomeen puhumaan suuria, jahka kelit lämpiävät tarpeeksi.
        Tulevat ilmeisesti lentokoneella, mutta kyse ei ole lentomatkustuksesta, vaan "sillan rakentamisesta" Suomen ja Israelin välille....


    • Anonyymi

      Yhdistyksen jäsenten on oikeus kerätä heidän keskuudestaan varoja ilman rahankeräyslupaa. Ulkopuolisilta ei saa kerätä.

      • Anonyymi

        Keräsivät mistä saivat.
        Nyt hankkineet kannattajajäseniä.


      • Anonyymi

        Törkeä kirjanpitorikos sekä rahankeräysrikos.
        Ei tode nettavissa, että varat olisivat menneet kohteeseen, johon rahaa kerättiin.
        Ei rahankeräyslupaa, ja keräysnu erokin (lainattu) roiselta organisaatiolta.

        Pirkanmaan käräjäoikeudessa tuomittu 2.7 2024


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe