Kyllä, mutta ei sillä tavalla, miten Lauritsalan kirkkoherran kerrotaan sillä seurakuntalaistensa mielen pahoittaneen Kauneimmat Joululaulut saarnassaan.
Se tule varmasti Jumalan ilmoittamalla tavalla sitten, kun kaikki hänen vihansa maljat täyttyvät.
Ensimmäinen malja täyttyi jo Raamatun 6. luvussa:
"Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyksensä olivat kauttaaltaan pahat, hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään. Ja Herra sanoi:
"Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt." Mutta Nooa oli Herralle mieluinen."
Silloin hän piti pienen kenraaliharjoituksen, hukuttaen ihmiset vedenpaisumuksessa. Säästäen kuitenkin muutaman heistä.
Seuraavan kerran vihan malja täyttyi, kun hänen rakas Poikansa tapettiin. Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, jonka seurauksena Jumala hylkäsi ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet pappeineen. Siirtäen heidät parempaa palkkaa maksavaan Saatanan ammattiliittoon: "koska palkkapaimen ei välitä lampaista."
Päinvastoin, kuin mitä Posti teki taannoin pakettilajittelijoilleen.
Näin päättyi Uusi liitto, ja alkoi Jumalan lähettämä raju eksytys, valmistamaan ihmiskuntaa lopulliseen tuhoon.
"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella."
Poika sitä pidätti, kunnes:
'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'
Vääryyden ihminen - Paavali - tuli Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Maailmaloppu on tulossa?
46
93
Vastaukset
Ilmestyskirjassa kerrotaan avoimesti kaikki se, minkälaisten vaiheiden jälkeen Saatana ja sen valtakunta lopullisesti tuhotaan.
Kunhan muistatte tämän:
"Ennen muuta teidän on oltava selvillä siitä, etteivät pyhien kirjoitusten ennustukset ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä."
Kaikkein vähiten pappien neuvoilla.- Anonyymi
Kävijä kirjoitti:
Millä sinä mittaat, sillä sinulle mitataan.
Tulet huomaamaan sen omalle kohdallesikin Teuvo. miltä tuntuu olla 83 vuotias?
Anonyymi kirjoitti:
Tulet huomaamaan sen omalle kohdallesikin Teuvo. miltä tuntuu olla 83 vuotias?
Ei yhtään sen kummenmalta kuin miltä tuntui olla 50-vuotias. Silloin tajusin, että antaa vuosien mennä edeltä, minä tulen perässä.
Silloin en tajunnut sitäkään miltä tuntui kun 80-vuotispäivänä sain luistella 80 kilometriä.
Nyt ei voinut hiihtää, ei luistella.
Täytyi vain vanhoja muistella.
- Anonyymi
Se on just niin, Aamen!
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Nyt lipsahti hoitomieheltä aamen väärään paikkaan. Mutta ei se mitään.
Vai aamet meni väärään paikkaan,,? Entä sun harha kirjoitukset?
Mitä oot oot juonu? Anonyymi kirjoitti:
Mitä oot oot juonu?Millä mittaat, sillä sinulle mitataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oot oot juonu?"Vai aamet meni väärään paikkaan,,? Entä sun harha kirjoitukset?
Mitä oot oot juonu?"
Kirjoitusvirheistä päätellen, sinun juomaputkesi on kestänyt useamman viikon.
- Anonyymi
Saarn.1:4 Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti. Ps.104:5 Sinä asetit maan perustuksillensa, että se pysyy horjumatta iankaikkisesti. Ps.119:90 Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan , ja se pysyy.
Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun hän lähetti Poikansa maailmaan.
Jumala hylkäsi Uuden liiton, kun hänen Poikansa tapettiin.
Jumala lähetti rajun eksytyksen.
Mutta Saatana ei ole päivittänyt tämän hoitomiehen raamatunlausekoteloa.TeuvoSuni kirjoitti:
Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun hän lähetti Poikansa maailmaan.
Jumala hylkäsi Uuden liiton, kun hänen Poikansa tapettiin.
Jumala lähetti rajun eksytyksen.
Mutta Saatana ei ole päivittänyt tämän hoitomiehen raamatunlausekoteloa.Niin kuin Saatana otti ilolla vastaan Jumalan hylkäämät jumalanhuoneet pappeineen, samanlaisella ilolla se otti vastaan kaikki ne kirjoitukset, jotka Jeesus hylkäsi.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."
Kymmenen käskyä ja profeettojen ilmoitukset hän Saatanan haltuun jätettyyn maailmaan hän perinnöksi jätti.
- Anonyymi
Jos 7-vuotinen vaivanaika alkaa huomenna, niin maailmanloppu ei tule ainakaan 1007 vuoteen, koska sen jälkeen tulee vielä 1000-vuotinen messiaan valtakunta, ennen kuin maa ja taivas katoavat.
BlackBerryWay"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan."
Nämä harhaanjohtajat tulevat mustista pimeyden puskista.Kun Pyhä Henki noin 30 vuotta sitten aloitti opetuksen Ilmestyskirjasta, olivat hänen ensimmäiset sanansa:
"Älä anna koskaan minkäänlaisten aikamäärien eksyttää itseäsi, sillä ne tarkoitettu vain tekopyhien eksyttämiseen, sillä:
"Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. "TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Pyhä Henki noin 30 vuotta sitten aloitti opetuksen Ilmestyskirjasta, olivat hänen ensimmäiset sanansa:
"Älä anna koskaan minkäänlaisten aikamäärien eksyttää itseäsi, sillä ne tarkoitettu vain tekopyhien eksyttämiseen, sillä:
"Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. "Tähän Jumalan aikatauluun liittyy myös tämä kirjoitus Facebookissa 10 toukokuuta 2018:
Tänään on vietetty Kristuksen taivaaseen astumisen muistopäivää.
Tämänkin hän jätti perinnöksi tähän Saatanan haltuun jääneeseen maailmaan:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Kun Hän oli Henkensä kautta minut valinnut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle lähettänyt, on Hän antanut vastaukset kaikkiin omaan elämääni liittyviin kysymyksiin.
Ja vaikka en ole osannut tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä mitään kysyä, on Pyhä Henki antanut tästäkin perusteellisen selvityksen. Jonka olen täälläkin jo tiedoksi saattanut.
Tätä olen kysynyt monta kertaa, enkä vielä ole vastausta saanut:
Olenko minä ensimmäinen ihminen tässä maassa, jonka hän on taivaaseen astumisen jälkeen tämän kansan keskelle lähettänyt, kokemaan kaiken sen, minkä hän on ennalta ilmoittanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Jättäessäni luterilaisen seurakunnan 1992, hain luettavakseni kirjoja, saadakseni tiedon siitä, onko Kristus lähettänyt tähän maahan ennen minua jonkun valittunsa kokemaan tätä samaa vihaa.
Tällaista tieto en mistään ole löytänyt, joten on pitänyt tyytyä ihmisjärjen ajatteluun siitä, ettei Kristuksella ole kiire, kun hän vasta noin 1900 vuoden kuluttua tuli äitini kohdussa valitsemaan minut profeetakseen.
Tästä palautui mieleen Jumalan ajanlasku:
"Tuhat vuotta on sinulle kuin yksi päivä, kuin eilinen päivä, mailleen mennyt, kuin öinen vartiohetki."
"Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä."
Joten 1936 vuoden kuluttua, oli taivaassa vasta Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeinen toinen päivä, kun hän kävi minut valitsemassa:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ja vasta 51 vuotta täytettyäni, 8.11.1988, tämän ilmoitti.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan."
Nämä harhaanjohtajat tulevat mustista pimeyden puskista."Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan."
Teukka Suni toteaa..
Kyllä tän jätkän kirjoituset on vaarallisia ja harhaoppia ! TeuvoSuni kirjoitti:
Tähän Jumalan aikatauluun liittyy myös tämä kirjoitus Facebookissa 10 toukokuuta 2018:
Tänään on vietetty Kristuksen taivaaseen astumisen muistopäivää.
Tämänkin hän jätti perinnöksi tähän Saatanan haltuun jääneeseen maailmaan:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Kun Hän oli Henkensä kautta minut valinnut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle lähettänyt, on Hän antanut vastaukset kaikkiin omaan elämääni liittyviin kysymyksiin.
Ja vaikka en ole osannut tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä mitään kysyä, on Pyhä Henki antanut tästäkin perusteellisen selvityksen. Jonka olen täälläkin jo tiedoksi saattanut.
Tätä olen kysynyt monta kertaa, enkä vielä ole vastausta saanut:
Olenko minä ensimmäinen ihminen tässä maassa, jonka hän on taivaaseen astumisen jälkeen tämän kansan keskelle lähettänyt, kokemaan kaiken sen, minkä hän on ennalta ilmoittanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Jättäessäni luterilaisen seurakunnan 1992, hain luettavakseni kirjoja, saadakseni tiedon siitä, onko Kristus lähettänyt tähän maahan ennen minua jonkun valittunsa kokemaan tätä samaa vihaa.
Tällaista tieto en mistään ole löytänyt, joten on pitänyt tyytyä ihmisjärjen ajatteluun siitä, ettei Kristuksella ole kiire, kun hän vasta noin 1900 vuoden kuluttua tuli äitini kohdussa valitsemaan minut profeetakseen.
Tästä palautui mieleen Jumalan ajanlasku:
"Tuhat vuotta on sinulle kuin yksi päivä, kuin eilinen päivä, mailleen mennyt, kuin öinen vartiohetki."
"Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä."
Joten 1936 vuoden kuluttua, oli taivaassa vasta Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeinen toinen päivä, kun hän kävi minut valitsemassa:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ja vasta 51 vuotta täytettyäni, 8.11.1988, tämän ilmoitti.#Olenko minä ensimmäinen ihminen tässä maassa, jonka hän on taivaaseen astumisen jälkeen tämän kansan keskelle lähettänyt, kokemaan kaiken sen, minkä hän on ennalta ilmoittanut:#
Et ole.
#Jättäessäni luterilaisen seurakunnan 1992, hain luettavakseni kirjoja, saadakseni tiedon siitä, onko Kristus lähettänyt tähän maahan ennen minua jonkun valittunsa kokemaan tätä samaa vihaa.#
Kyllä on.
"Kyllä, mutta ei sillä tavalla, miten Lauritsalan kirkkoherran kerrotaan sillä seurakuntalaistensa mielen pahoittaneen Kauneimmat Joululaulut saarnassaan."
Suomen tiedotusvälineet vääristelivät Lauritsalan kirkkoherran sanomisia.
Jokin aika sitten oli Etelä-Saimaa lehdessä kyseisen kirkkoherran haastattelu. Siinä hän kertoi, ettei hän ennustanut yhtään mitään. Hän vain kertoi sen mitä tiedemiehet olivat ennustaneet ja kertoneet Suomen Kuvalehden viime helmikuun numerossa.
Tiedotusvälineillä näyttää olevan kova hinku mustamaalata kristinuskoa.Et taida olla tietoinen, kenen ammattiliitossa papit ovat olleet siitä lähtien, kun temppelin väliverho repesi?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Et taida olla tietoinen, kenen ammattiliitossa papit ovat olleet siitä lähtien, kun temppelin väliverho repesi?
Itse olet saatanan kanssa ammattiliitossa Teuvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet saatanan kanssa ammattiliitossa Teuvo
Teuvo on sairas...tai ?
- Anonyymi
Maailmanloppuja on ennustettu jo tuhansia vuosia. Monet ovat näiden ennusteiden takia tehneet peruuttamattomia virhearviointeja elämässään tai kuolleet niiden takia.
- Anonyymi
Olen yksi näistä ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi näistä ihmisistä.
Teuvo on tervejärkinen. Keskustele hänen kanssaan.
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo on tervejärkinen. Keskustele hänen kanssaan.
Ei sinunkaan järki tylsä ole, kun uskallat tuollaista ehdottaa. Puskasta toki, mutta ei se mitään.
Olihan Jeesuksellakin ainakin yksi salassa ollut opetuslapsi:
"Tämän jälkeen muuan Joosef, joka oli kotoisin Arimatiasta, pyysi Pilatukselta, että saisi ottaa Jeesuksen ruumiin ristiltä.
Hän oli Jeesuksen opetuslapsi, joskin salaa, sillä hän pelkäsi juutalaisia. Pilatus suostui pyyntöön, ja Joosef tuli ja otti ruumiin alas."
- Anonyymi
Mites, joko siellä
Kuolimojärvellä voi pulahtaa avantoon? Kyllä voi, mutta avanto ei tämän rajun ilmastonmuutoksen myötä ole sellainen kuin ennen, vaan koko Kuolimo on yhtä suurta avantoa.
Muutama vuosi sitten, kun tänne aktiivisesti kirjoitin, joku kysyi; "Milloin peset jalkamme, Teuvo?"
Joka keskiviikko kello 18.30, tulkaa istumaan avannon reunalle, niin pesen jalkanne.
Ketään ei koko talven aikana tullut. Tarjous on edelleen voimassa, ei tosin huomenna koska se on Uuden vuoden ensimmäinen päivä.- Anonyymi
Hurmostelijat kiusaa sinua, kun eivät muuta voi.
- Anonyymi
"Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyksensä olivat kauttaaltaan pahat, hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään. Ja Herra sanoi:
"Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt." Mutta Nooa oli Herralle mieluinen."
He ihmiset,kuten sinä.Et ymmärrä oikein Jeesuksen sanaa.
Olet tuomitseva ja alistava. Varmaan naistasi ja lapsia alistat?
Te harhaoppiset,olette juuri sen syyn alku ja pahuus pahaan.
Teillä ei ole rakkautta,te luulette,että teillä on.,mutta ei se oikein suuntaudu.
Aina olevinaan lahkot ovat oikeassa,mutta he ovat pahan suuntaus,koska alistavat ja määräävät sekä vakoilevat toisiaan.Kristus toi Pyhän Hengen kautta Totuuden tien ikuiseen elämään.
Saatana toi Paavalin valheiden ja valhearmon kautta tien ikuiseen kuolemaan;
8. Erinomainen ilmestys ja opetus
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:
"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä." "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."
Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri? Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."
Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.
Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.
Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.
Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan.
Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.
Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"
Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut. Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat: "Golgatan veressä voima on....."
Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut: "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
"Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristus toi Pyhän Hengen kautta Totuuden tien ikuiseen elämään.
Saatana toi Paavalin valheiden ja valhearmon kautta tien ikuiseen kuolemaan;
8. Erinomainen ilmestys ja opetus
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:
"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä." "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."
Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri? Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."
Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.
Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.
Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.
Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan.
Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.
Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"
Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut. Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat: "Golgatan veressä voima on....."
Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut: "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
"Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."Sinulla Teuvo ei voi olla henkeä kun kiistät Veren voiman ja julmasti herjaat verta polkien siinä Armon Hengen lokaan. Sinulla on jäljellä enää kaamea tuomion odotus,.
KR 1933/-38
1Joh. 5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
1.Kor.15
24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.1.Kor.15
24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.Se on Saatanan ilmoitus Paavalille, ja on kaukana Jumalan ilmoittamasta lopusta, joka löytyy Ilmestyskirjasta.
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on Saatanan ilmoitus Paavalille, ja on kaukana Jumalan ilmoittamasta lopusta, joka löytyy Ilmestyskirjasta.
Olet poistanut ajatusmaailmastasi jo aikaisemmin VT.n Teuvo,
ja nyt meni UT. mitä sinulle jääkään käteen.
Sillä Raaamattu on Jumalan sanaa.
- Anonyymi
Saarn.1:4 Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti. Saarn.3:14 Mutta tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin. Ps.104:5 Sinä asetit maan perustuksillensa, niin että se pysyy horjumatta iankaikkisesti. Ps.119:90 Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen. sinä perustit maan, ja se pysyy.
Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
"En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."
- Anonyymi
Jumala on sen verran ovela, että on nerokas.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172204Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842168Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101416- 1011407
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841267Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461198Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.253912- 78889
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884- 63874