Kirkollista perua olevat sunnuntailisät ja muutkin ns. pyhälisät pois kaikilta.
Eihän niillä ole enää mitään perustetta olemassa kun uskonnollisuus pikku hiljaa poistetaan.
40 viikkotyötunnin jälkeen normaalit ylityökorvaukset kuten nykyään on käytäntö.
Sen sijaan mitään eroa viikon eri päivillä ei ole. Sunnuntai on ihan normaali työpäivä siinä kuin tiistaikin.
Ei ole mitään järkeä maksaa jostain joulusta, pääsiäisestä tai vaikkapa vapusta mitään lisäkorvausta kun ovat ihan tavallisia päiviä kuitenkin.
Esimerkiksi itse olen ollut lähes joka vappu ja juhannus töissä, usein myös jouluna ja uutena vuotena. Ihan samanlaisia päiviä kaikki enkä niistä oo vaatinut sen kummempaa liksaa kuin muistakaan päivistä. Tosin liksa on aika hyvä joka päivä muulloinkin.
Ihmettelen muten sitäkin kun kirkkoon kuulumattomatkin juhlivat Kristuksen syntymää tai esim. pääsiäistä pitämällä tuolloin vapaata? Minkä takia???
Eihän saatanapalvojillakaan ole vapaapäiviä samalla tavalla. Yhdenvertaisuus kunniaan.
Pyhäkorvaukset pois
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750