No pienituloinen on henkilö 1 tulot 1229 € /kk ja 2 henkilön tulot 1844 € /kk.
Pienituloisuuden uudet rajat ILtasanomissa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittäjänä saa vain haaveilla noista tuloista.
- Anonyymi
Minä saan nettona 1280€/kk. Olen siis suurituloinen eläkeläinen.
- Anonyymi
Et mutta et ole pienituloinen..
- Anonyymi
Reilusti alle yhden henkilön tulollani, mutta muijan takuueläkkeen ansiosta kuulumme varakkaisiin porvareihin, kun asyhtiölainaosuus unohdetaan.
- Anonyymi
Painusivat sossupummit hlvettiin Suomesta. Muualta saa loisimalla parempia tukia.
- Anonyymi
työssä oleva 10 euron tunti liksalla saa verojen jälkeen käteen keskimäärin alle 1400ekk,
- Anonyymi
Siitä pois vuokra ja ollaan huonompi tuloisia kuin ammatti työttömänä loisijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä pois vuokra ja ollaan huonompi tuloisia kuin ammatti työttömänä loisijat.
kelan perus päivä kuussa on noin 500ekk nettona ilman yli määräisiä lisiä ,
- Anonyymi
Tuolla perusteella suurin osa suomalaisista on pienituloisia.
- Anonyymi
Mä ainakin olen pienituloinen ja takuueläkkeellä jo nyt. Tosin taskuissani on muutamien asunto-osakkeiden avaimia joten no hätä. Ou jeeeeeeeee.
- Anonyymi
velkavanki käteen jäävä osuus on 1100kk siitä pois
vuokra ym. kulut ei jää rahaa ruokaan.
MIKSI EI SAA VAPAA KUUKAUTTA VUODESSA YHTÄÄN
kuka osaa vastata. - Anonyymi
taas tuli lista tulorajoista eikö teillä ole yhteyttä kelaan joka maksaa eläkeitä
miksi tilillä ei tipu kuin rippeet. - Anonyymi
Tyhmää euroilua puhua kuinka paljo kukakin saa kulumaan.
PIENIMENOISUUSRAJAT pitäisi sopia.
Tutulle työttömälle jää vuokran (*) jälkeen 210€/kk josta noin puolet jää säästöön. Sijoitusvaikeuksien välttämiseksi osti uuden läppärin ja kohta lentää lomailemaan Portugaliin.
* Haluaa asua väljästi. Toimeentulotukea käytettävä asumistuen jatkoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184