Saako muut osumia?

Anonyymi

Otin tinder mut edelleen en saa osumia. Tykkäyksiä antanu vitusti en tajuu. Onko naiset noi helvetin nirsoja..!!

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne haluu duo ne haluu Ahmadin!

    • Oppineet jo tunnistamaan sinut! 😁

      • Anonyymi

        Mitä tuolla tarkotat, ei todellakaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolla tarkotat, ei todellakaa.

        Ihan rarkoitan sitä, että jos otat sen kerta kerran jälkeen uudelleen, sä näyt aina heille uudelleen ja uudelleen. Kaikki lähialueen naiset tietää, että oot Allu the epätoivoinen.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ihan rarkoitan sitä, että jos otat sen kerta kerran jälkeen uudelleen, sä näyt aina heille uudelleen ja uudelleen. Kaikki lähialueen naiset tietää, että oot Allu the epätoivoinen.

        Mä en ole mikään allu, ja aika törkeesti sanottu. Sulla ei taida olla elämää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole mikään allu, ja aika törkeesti sanottu. Sulla ei taida olla elämää?

        No luultavammin olet allu. Ja luultavammin edelleen ihmettelet samoja asioita mitä aina... päivästä toiseen. Eikä ne siitä mihinkään muutu muutamassa päivässä. Vaikka sulla olis Tinder super plus mega kitkuvitkutin, ne samat ihmiset siellä katsoo, että sama ukko taas täällä kummittelee...

        No onpahan sulla jotain hommaa päiväks ja illaksi kun naputat tinderiä ja sit valitat tänne kun et saa baarista, tinderistä etkä mistään naista, vaikka oot pitkä ja komee, vähän hullu mutta haluut naista ja oot töissä, eikä oo milloin velkaa, milloin on ja silleen ja tälleen.

        Vaihda edes välillä palstaa... kirjoita tuonne ikävä-palstalle. Marmata sinne, että on ikävä tinder-matchiä. 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No luultavammin olet allu. Ja luultavammin edelleen ihmettelet samoja asioita mitä aina... päivästä toiseen. Eikä ne siitä mihinkään muutu muutamassa päivässä. Vaikka sulla olis Tinder super plus mega kitkuvitkutin, ne samat ihmiset siellä katsoo, että sama ukko taas täällä kummittelee...

        No onpahan sulla jotain hommaa päiväks ja illaksi kun naputat tinderiä ja sit valitat tänne kun et saa baarista, tinderistä etkä mistään naista, vaikka oot pitkä ja komee, vähän hullu mutta haluut naista ja oot töissä, eikä oo milloin velkaa, milloin on ja silleen ja tälleen.

        Vaihda edes välillä palstaa... kirjoita tuonne ikävä-palstalle. Marmata sinne, että on ikävä tinder-matchiä. 🤔

        No mitä sitte, luulisi että saisin edes lihavan naisen, joka kiinnostuisi musta, en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitte, luulisi että saisin edes lihavan naisen, joka kiinnostuisi musta, en ymmärrä.

        Mutta ethän sä huoli lihavasta naisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitte, luulisi että saisin edes lihavan naisen, joka kiinnostuisi musta, en ymmärrä.

        Huokaus-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän sä huoli lihavasta naisesta.

        Huolin lihavan naisen jos se on mun makuuni ja nätti, olen jo laskenut kriteerejä se ei auta mitään.


    • Anonyymi

      En oikee ymmärrä,en oo ees ruma, sit joskus tulee osuma, mutta huomaan et kun asentaa uusiks Tinderin niin tulee helpommi osumia, ihan paska sovellus.

    • Anonyymi

      En vain ymmärrä noita naisia tuola,, joskus nyt toki tulee osuma, mut aika harvoin nykyää, ennen sai enempi.

    • Anonyymi

      Et ihmee vitun nirsoja on, jos ei tuu mitää osumia, ei vain ikinä tuu ymmärtään.

      • Anonyymi

        Ei Allusieni, et tule koskaan ymmärtämään. Mitään.
        Olemme kyllä huomanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Allusieni, et tule koskaan ymmärtämään. Mitään.
        Olemme kyllä huomanneet.

        Joo mähän kuuluisin hoitoon en mä mitää ymmärrä. joo mähän oon täys nolla kusipää.


    • Anonyymi

      Nyt joulukuussa on kolme osumaa ja kahden kanssa treffit. Toisen kanssa oon tavannut jo 4 kertaa, 2 kertaa seksiä.

    • Anonyymi

      Hyvin on tullut mulle matcheja. Sun kohdalla ei kukaan ihmettele miksi et saa osumia.

      • Anonyymi

        No miten ni, mä en ole rumimmasta päästä ja haista vain pitkä vittu.


    • Anonyymi

      Allu on suomimies paljaimmillaan. Tuota se sitten on. Sit vielä ihmetellään, miksi naiset on mielummin yksin......

    • Anonyymi

      Lueppas tämä jotta tiedät vähän miten Tinder toimii: https://www.swipehelper.com/2019/10/13/tinder-algorithm/

      Eli tiivistetysti siis: jos hakkaat kaikki oikealle, niin Tinder laskee "pisteitäsi" ja joudut ns. jonon pohjalle, josta vain harvat näkevät sinut. Pahimmassa tapauksessa Tinder luulee sinua spämmibotiksi ja shadowbannaa sut, joka tarkoittaa että et näy muille vaikka itse näet muiden profiilit.

      • Anonyymi

        Jaa. Mielenkiintoista! Hyvä että tuosta kaikkien häiriköinnistä edes jossain sakotetaan. Täsmäisku ajatuksella "Moi!" - häiriköinnin tilalle on paljon parempi. Profiili on huono kilpailijoihin verrattuna, jos ketään ei kiinnosta. Pistä parempia kuvia, ja mielenkiintoisempi teksti.


    • Anonyymi

      En vain ymmärrä miksei saa naista, ja sillee, monelle tavikselle laitan osumia ja on hyvä teksti, mut en saa osumia-

      • Anonyymi

        Kuka on sanonut, että tekstisi on hyvä?
        Itse et sitä pysty arvioimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut, että tekstisi on hyvä?
        Itse et sitä pysty arvioimaan.

        No en pystykkää mutta ääs ihan sama, useampi hyviä kuvia, en ole ruma ja teksti, mutta ei mitää osumia, eli ei tässä saa naista, en tiedä mitä tehdä. on nii epätoivosta ja masentavaa


    • Anonyymi

      Mutta se vain pitäisi poistaa koska ei noita naisia kiinnosta, masentuu enempi täs elämäs, niin ei kohta huvita mikää, eikä huvita ees töitä ei mitää hakea, että paska senku jatkuu.

    • Osumia tulee jonkun verran. Mutta viimeiset 5 osumaa on ulkomaalaisten naisten kanssa.
      7 kuukauden tinderöinnin aikana vain yksi nainen on laittanut avausviestin.

      • Anonyymi

        Semmosia ne on ei niitä kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe