se, että molempien isä on alkoholisti. Kumpikin asuu myös sellaisella alueella, jossa mamuja kuten muslimeita ei ole häiriöksi. Kovimmille suvakeillehan on tyypillistä, että he asuvat hyvillä alueilla.
Äärifeministejä Marinia ja Ohisaloa yhdistää
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas sattui.
- Anonyymi
Porvareilla paniikki kovaa kun pitää kaivaa tällainenkin mustamaalauskampanja kokoomustasta paletista.
- Anonyymi
Monet kommarit ovat juoppoja.
- Anonyymi
Poliitikon vanhemman alkoholismin nostaminen framille kertoo vain kirjoittajan omasta traumaattisesta lapsuudesta. Jokaisella meistä on traumamme, joiden kanssa painimme, niin sinulla kuin minulla.
- Anonyymi
S24 on C-luokan foorumi, jossa ei sääntöjä ole.
- Anonyymi
Myös seksuaalinen kylmyys saattaa yhdistää
- Anonyymi
No se isukki ei kuitenkaan ole politiikassa itse mukana niinkuin on suomalaisia juoppopoliitikkoja ollut ja on vielä 1.
- Anonyymi
Myös Persujen puheenjohtajan isä on juoppo, ja sitten on vielä tämä rysselin mies, juoppo naistenhakkaaja-hakkarainen.
- Anonyymi
Kyllä tuo asuntoökyily vähän mietityttää. Tavallisen ihmisen maailmaan siinä ei saa kosketusta. Tuolla aatemaailmalla luulisi että vähempikin riittäisi.
- Anonyymi
Eiväthän vihreät ja vasemmistolaiset koskaan elä siten kuin opettavat taviksia.
- Anonyymi
Vassarit ovat kovimpia porvareita.
- Anonyymi
Ja tuo ei ollenkaan pidä paikkaansa. Suvaitevaiset ihmiset ovat sellaisia, jotka tuntevat maahanmuuttajataustaisten lisäksi sukupuolisiin vähemmistöihin kuuluvia ihmisiä ja ymmärtävät, että hmisiä he ovat yhtä kaikki. Minua tavataan pitää äärimmäisen suvaitsevaisena, koska puolustan vähemmistöjen ja heikommassa asemassa olevien oikeuksia. Sellainen olen ollut varmasti peruskoulun yläluokilta alkaen. Asetun heikompien ja halveksittujen puolelle, kuten jokaisen Jeesukseen uskovan kristityn kuuluisi tehdä. Itse olen ateisti.
Asun taloyhtiössä, jossa neljännes asukkaista on maahanmuuttajataustaisia. Häissäni bestmanin virkaa toimitti senegalilainen muslimi. Vieraina oli myös yksi turkkilainen. Olen ystävystynyt useiden iranilaislähtösten kanssa. Tuttavapiirisäni on ihmisiä kaikkialta maailmasta.
Sanna ja Anu tuskin ovat aina asuneet siellä, missä nykyisin asuvat. Ihmiset muuttavat omakotialueille, kun varallisuutta kerääntyy. Rohkaise itsesi ja tutustu maahanmuuttajataustaisiin vai pelkäätkö, että asenne voi muuttua.- Anonyymi
"peruskoulun yläluokilta"
Joko karva kasvaa? Jokainen ei opiskelijatalossa asuva tajuaa, että "yläluokista" ei aikuiset puhu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135