Pian vuosi ja vuosikymmen vaihtuu.
2020 !!!!
Tulevaisuus on täällä !
Vih vitun doinkin !
Elämmekö tulevaisuudessa ?
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilee. No. Ysin jälkeen tulee kybä, 19 jälkeen tulee kaks kybää. Näin muodoin vuosikymmen vaihtuu v. 1.1.2021.
> Jopen tietotoimisto <- Anonyymi
No eipäs. Kun laskeminen aletaan nollasta, eli 1.1.2011 oli jo yksi vuosi kulunut jne jne... eli 1.1.2020 on kulunut vuosikymmen alkuvuodesta 2000. PISTE.
- Anonyymi
Nykyinen ajanlasku alkoi vuodesta 0. Jos sovimme, että vuoden laskenta alkoi tammikuun ensimmäisestä päivästä ja päättyi joulukuun viimeiseen päivään, tuli ensimmäinen vuosi täyteen kun ajanlasku täytti 1 vuotta.
Kuitenkin vuonna 0 elimme jo ensimmäistä vuottamme! Emme siis eläneet nollatta vuotta.
1900 luku oli 20. vuosisata ja toinen vuosi tuhat. Vuodesta 2000 eteenpäin olemme nyt ihmiskuntana käyneet läpi ensimmäisen vuosituhannen (0-999), toisen vuosituhannen (1000-1999, ja siirtyneet kolmannelle tuhatvuotiskaudelle.
Onnea! Peace!
- Anonyymi
Tulee jännittäviä hetkiä, kuten 02.02.2020 klo 02:02:02 ja 20:20:20
- Anonyymi
Olen tehnyt kaikille noille tapahtumille uudet foliopipat. Olen varma että ne auttaa minua elämään yli nuo hetket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt kaikille noille tapahtumille uudet foliopipat. Olen varma että ne auttaa minua elämään yli nuo hetket.
Mulla on pipan lisäksi foliohaalari.
- Anonyymi
Aika 2.2.2020 klo 2:2:20,20 on lähellä. Voisimme juhlistaa sitä ilotulituksin.
https://www.ilotulitustapahtumat.fi/jarjesta-itse-ilotulitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Folion koko rivitalon, naapurin mummo vähä ihmetteli, no ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika 2.2.2020 klo 2:2:20,20 on lähellä. Voisimme juhlistaa sitä ilotulituksin.
https://www.ilotulitustapahtumat.fi/jarjesta-itse-ilotulitusTuo tuli, oli ja meni, eikä mitään järisyttävää tapahtunut. Mualima ei päättynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tuli, oli ja meni, eikä mitään järisyttävää tapahtunut. Mualima ei päättynyt.
Vielä on kellonaika 20:20 tai 22:22 tai 20:22 tai 22:20.
Ja vielä sekunnit pääle...
Oli samanlainen fiilis 199/2000 vuodenvaiheessa.. oli lance henrikseniä ja ..smaa vanhaa..
- Anonyymi
Matematiikan mukaan vuosi alkaa ykkösestä. Sen mukaan mnää elän. Mnuun vuosikymmen alkaa runsaan vuoden päästä.
- Anonyymi
No sulla onkin toi takatukka ja kalenteri on säädetty vuodelle 1990, hsha haahhaa..
Anonyymi kirjoitti:
No sulla onkin toi takatukka ja kalenteri on säädetty vuodelle 1990, hsha haahhaa..
Elätte Mcgyveria? ihmeäijiä.
- Anonyymi
Jeebus syntyi vuonna nolla, ensimmäinen vuosi alkoi viikon päästä syntymästä. Eiväthän vuodet vaihdu joulupäivänä. Eli ensimmäinen, vuosi numero yksi oli vuosi jolloin Jeebus täytti 1 vuotta.
- Anonyymi
Elämme virtuaalitodellisuudessa. Se tyyppi jolla on vahvin usko, (säteily-ominaisuus) voittaa kaikki muut.
Se on kuin puu, joka saa eniten kosteutta ja auringon valoo sopivasti, siitä kingi tuloo. - Anonyymi
Ennustaminen on vaikeaa,varsinkin tulevaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697414Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435074- 963374
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462279- 222128
- 342083
- 401865
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171837- 281721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141663