Jeesus on profetoinut sanoen; aivokristityn oleminen on ulkokultaista, kun sellainen aivokristitty kunnioittaa Jeesusta vain huulillaan, mutta sen sydämensä on Jeesuksesta kaukana ja jumalanpelkonsa on vain opitut ihmiskäskyt ja tekee ymmärtämättä Jumalan Sanat tyhjäksi perinnäissääntöjensä vuoksi.
Matt. 15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
15:7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä.'"
Jes. 29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
Jeesus sanoi; Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden; voiko perinnäissäännöillä tarkoittaa uskonnollista oppia, joka ei ole raamatullista ja kirkon perinnäissääntöjä vai mitä perinnäissäännöt tarkoittaa?
Jeesuksen profetoima ulkokultaisuudesta
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo viimeinen kappale ole Jeesuksesta, koska siinä lukee: vai mitä perinnäissäännöt tarkoittavat?
- Anonyymi
Ensin Jesaja sen profetoi ulkokultaisuuden.
Jes. 29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
Ja siten Jeesus vahvisti sen Jesajan profetian. Jeesus mainitsi nimen Esaias, se tarkoittaa Jesajaa ja Hän puhui profetoidusta ulkokultaisuudesta:
Matt. 15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä.'"
Perinnäissäännöillä tehdään Jumalan Sanat tyhjäksi. Ihmisviisauden kautta perinnäissäännöt tulevat ja nämä tekevät Jumalan Sanat tyhjäksi. Perinnäissäännöillä Raamattu voi tarkoittaa uskonnollista oppia ja kirkollista oppia.
Uskonnollinen oppi ja kirkollinen oppi tuli vasta myöhemmin Raamatun jälkeen ja ne jatkuivat polvesta polveen ja ne sitoo hengellisesti sokeita hurskaita noudattamaan ja ne orjuuttamaan heitä maailman alkeisvoimien alle ja ne tarjoaa valheellista rauhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin Jesaja sen profetoi ulkokultaisuuden.
Ja siten Jeesus vahvisti sen Jesajan profetian. Jeesus mainitsi nimen Esaias, se tarkoittaa Jesajaa ja Hän puhui profetoidusta ulkokultaisuudesta:
Perinnäissäännöillä tehdään Jumalan Sanat tyhjäksi. Ihmisviisauden kautta perinnäissäännöt tulevat ja nämä tekevät Jumalan Sanat tyhjäksi. Perinnäissäännöillä Raamattu voi tarkoittaa uskonnollista oppia ja kirkollista oppia.
Uskonnollinen oppi ja kirkollinen oppi tuli vasta myöhemmin Raamatun jälkeen ja ne jatkuivat polvesta polveen ja ne sitoo hengellisesti sokeita hurskaita noudattamaan ja ne orjuuttamaan heitä maailman alkeisvoimien alle ja ne tarjoaa valheellista rauhaa.Farisealaisuus tai synti ei tee tyhjäksi Jumalan Sanaa, koska Jumalan Sana on oikeuden oppi
Ja Jeesus
- Anonyymi
Ahdistus laittomuuden vallitessa sisältää myös ahdistelua, joten moninaamaisuuten ei saa luottaa. Kaikki on vinksinvonksin.
- Anonyymi
Miksi teette uskosta niin monimutkaisen ja vaikeasti tajuttavan??Jeesus sanoi,tulkaa lapsen kaltaiseksi.Eivät kaikki jaksa lukea pitkiä raamatunjakeita ja niillä rehvastellaan,miten minä tiedän raamatusta kaiken.Lepo Herrassa on teidän väkevyytenne,suurinta on rakkaus ja tottelevaisuus Jumalalle.
- Anonyymi
Hyvä oivallus, mutta Jumala antoi Raamatun, jonka kautta oikea tie löytyy ja vie Isä Taivaallisen luokse. Jeesus lähetti meille Pyhän Hengen jonka tehtävä on opettaa, viedä totuuteen ja avata ymmärrystä Raamattuun.
Uskonnollisuus on vihollinen, joka ei vie Isä Taivaallisen luokse. Elävä usko kyllä vie perille. Ymmärrätkö? - Anonyymi
Perinnäissäännöillä tarkoitetaan
väärää tietoa, joka erottaa Kristuksesta
Typeryyttä viisauden hedelmistä
Perustavanlaatuisista heikkoutta Pyhän Hengen mukaisista ajatteluista
Ihmisviisautta
Usko, että pelkää Jumalaa, ei niin, vaan se on lahja, eikä lisäosa itseesi
Kaikki uskovat ovat fariseuksia, samoin jumalattomat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinnäissäännöillä tarkoitetaan
väärää tietoa, joka erottaa Kristuksesta
Typeryyttä viisauden hedelmistä
Perustavanlaatuisista heikkoutta Pyhän Hengen mukaisista ajatteluista
Ihmisviisautta
Usko, että pelkää Jumalaa, ei niin, vaan se on lahja, eikä lisäosa itseesi
Kaikki uskovat ovat fariseuksia, samoin jumalattomatUsko pahuuden kannattavuuteen on farisealaisuutta
Ei teillä Jumalan omilla ole mitään pelättävää
Huumorintajuisuus on väärin - Anonyymi
Ymmärrätkö, miten tuo on vaarallista sanoa? Kyllä Jeesus kehottaa olemaan lapsi, kun otetaan vastaan Jeesuksen Herraksi ja Jumalaksi, mutta se ei tarkoita, että ilman Raamatun tuntemista saa vaeltaa.
Muistatko, mitä Raamatussa sanotaan? Jeesus on itse lihaan tullut Sana.
Etkö muista, mitä Jeesus sanoi? Jeesus sanoo; jos te pysytte Minun Sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani.
Joh. 8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."
Se tarkoittaa, että tulee pysyä Jumalan Sanassa, niin silloin pysyy myös lihaan tulleessa Jeesuksessa.
Olisi hyvä pitää huolen päivittäisestä Raamatun lukemisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö, miten tuo on vaarallista sanoa? Kyllä Jeesus kehottaa olemaan lapsi, kun otetaan vastaan Jeesuksen Herraksi ja Jumalaksi, mutta se ei tarkoita, että ilman Raamatun tuntemista saa vaeltaa.
Muistatko, mitä Raamatussa sanotaan? Jeesus on itse lihaan tullut Sana.
Etkö muista, mitä Jeesus sanoi? Jeesus sanoo; jos te pysytte Minun Sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani.
Joh. 8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."
Se tarkoittaa, että tulee pysyä Jumalan Sanassa, niin silloin pysyy myös lihaan tulleessa Jeesuksessa.
Olisi hyvä pitää huolen päivittäisestä Raamatun lukemisesta.Kun on niitä,jotka eivät osaa lukea,tai ovat sairaita ym..mutta rakastavat Jeesusta ja lähimmäisiään,onko helvetti heidän paikkansa.Tunnen niitä,jotka ovat lukeneet raamatun läpi ja muistavat raamatunpaikkoja,mutta ovat raatelevia susia lähimmäisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niitä,jotka eivät osaa lukea,tai ovat sairaita ym..mutta rakastavat Jeesusta ja lähimmäisiään,onko helvetti heidän paikkansa.Tunnen niitä,jotka ovat lukeneet raamatun läpi ja muistavat raamatunpaikkoja,mutta ovat raatelevia susia lähimmäisille.
>>>Kun on niitä,jotka eivät osaa lukea,tai ovat sairaita ym..mutta rakastavat Jeesusta ja lähimmäisiään,onko helvetti heidän paikkansa.Tunnen niitä,jotka ovat lukeneet raamatun läpi ja muistavat raamatunpaikkoja,mutta ovat raatelevia susia lähimmäisille.<<<
Voi surullista! Mitä tarkoitat, että he ovat "raatelevia susia" lähimmäisille? Voisitko valaistaa, mitä tarkoitat? Menen nyt kuntosalille. Siunattua sapattipäivää sinulle! Nähdään joskus illemmalla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Kun on niitä,jotka eivät osaa lukea,tai ovat sairaita ym..mutta rakastavat Jeesusta ja lähimmäisiään,onko helvetti heidän paikkansa.Tunnen niitä,jotka ovat lukeneet raamatun läpi ja muistavat raamatunpaikkoja,mutta ovat raatelevia susia lähimmäisille.<<<
Voi surullista! Mitä tarkoitat, että he ovat "raatelevia susia" lähimmäisille? Voisitko valaistaa, mitä tarkoitat? Menen nyt kuntosalille. Siunattua sapattipäivää sinulle! Nähdään joskus illemmalla...Voih se on jo kiinni näin lauantaina, en tullut ajatelleeksi että pitää tarkistaa, mihin aikaan lauantaina yleensä menee kiinni... Siten huomenna menen sinne jos Herra suo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niitä,jotka eivät osaa lukea,tai ovat sairaita ym..mutta rakastavat Jeesusta ja lähimmäisiään,onko helvetti heidän paikkansa.Tunnen niitä,jotka ovat lukeneet raamatun läpi ja muistavat raamatunpaikkoja,mutta ovat raatelevia susia lähimmäisille.
Lain alla ei pidä olla.
On mahdollista uskon elämässänsä saada suuri pahuus itseensä, jos ei pyri kasvamaan hengellisesti, kuten ei rukoile monipuolisesti,
Rukouselämä on työtä, siitä ei ehkä nauti, mutta omaksi ja muiden eduksi sinun on sitä tehtävä, ennenkaikkea itsellesi,
Raamatun lukua väkevöittää Herran NEUVO, koska Jumalan NEUVO on rukousaihe, sitä väkevöittää muut hengelliset lahjat, samalla pyytää neuvoa koko elämäänsä unohtamatta mitä tahansa Hengen lahjoja,
- Anonyymi
Raamatun mukaan rakkaus ja totuus ovat aina yhtä, se johtaa tervehenkiseen ja tasapainottavaan uskonelämään. Joskus voi eksyä pois, mutta sydämen tärkein asenne on sellainen, että otetaan jatkuvasti vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua ja pitää huolen jokapäiväisestä Raamatun lukemisesta, niin Kristuksen tuntemisen rinnalla kasvaa kohti Jeesusta.- Anonyymi
Eihän tuossa tullut vastausta,jos ei osaa lukea,on sairas ym. helvettikö on heidän osansa?Edelleen ihmettelen,jos on lukenut raamattua päivittäin,osaa ulkoa raamatun jakeet,silti ei ole rakkautta,ainoastaan kiivailua!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857