Palstan jutuista 99.99% on pelkkää negatiivista, paskan maku suussa, saman jauhamista jännämiehistä, mamuista ja paskoista naisista.
Jotenkin ei voi edes kuvitella että tuollaista ainaisesti jauhava siitä saa minkäänlaista positiivista mieltä, kunhan vain lisää omaan päänsä sisäistä paskaansa. Varmasti todella masentavaa elää ainaisesti negatiivisena, eikä siitä mihinkään pääse koska ei sellaisella paskalla mentaliteetilla mitään kehitystä saa aikaiseksi kuitenkaan.
Saako kukaan palstasta mitään oikeasti positiivista?
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmakin saisi muuttua edes vähän paremmaksi. Aina valitetaan että ajattelet väärin ja samalla kaikki menee todellisuudessa aina vain huonommaksi. Ei se ajattelu silloin ihan väärässä ole vaikka ikävältä kuulostaisikin. Mikset käske maailmaa muuttumaan?
- Anonyymi
Ihmisillä ei ole ikinä historiassa asiat olleet yhtä hyvin kuin tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä ei ole ikinä historiassa asiat olleet yhtä hyvin kuin tällä hetkellä.
Tuskin pätee tämän palstan aihepiiriin. Jossain "mikroprosessori" palstalla näin varmasti olisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin pätee tämän palstan aihepiiriin. Jossain "mikroprosessori" palstalla näin varmasti olisikin.
Kyllä se pätee täysin tämänkin palstan aihepiiriin, eivät palstan ätmit minään aikakautena olisi olleet haluttuja vaan todennäköisesti olisivat voineet saada kylmääkin kyytiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pätee täysin tämänkin palstan aihepiiriin, eivät palstan ätmit minään aikakautena olisi olleet haluttuja vaan todennäköisesti olisivat voineet saada kylmääkin kyytiä.
Palstan aihepiiri on "sinkut" - ei mikään ihme kirjainlyhenne jonka olet harhaisessa mielessäsi keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihepiiri on "sinkut" - ei mikään ihme kirjainlyhenne jonka olet harhaisessa mielessäsi keksinyt.
Sama silti pätee muihinkin, nykyään ei pariutuakseen tartte edes lähteä kotoaan jollei halua.
Välillä saan! Naureskelen jonkun väläytykselle tai sit hehettelen omille jutuille.
Tietty on täällä muutama huikea tyyppi, keiden kanssa on mukava lätistä kaikenlaista.
Noista negailijoista vaan on toi negailu niin antoisaa, että jaksavat päivästä toiseen jankuttaa samaa shaibaa... ihmisiä on erilaisia...🤔- Anonyymi
Kuvitellaan jos joka ruokatunnilla joku jauhaa mamuista yms. agendaansa niin se pilaa kyllä koko työpaikan ilmapiiriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitellaan jos joka ruokatunnilla joku jauhaa mamuista yms. agendaansa niin se pilaa kyllä koko työpaikan ilmapiiriä.
Eihän noi käy töissä.
xL Anonyymi kirjoitti:
No sellaista tietty työpaikalla vältetään ja koitetaan varmaan syrjiäkin, jos se häiritsee monia... 🤔
Kyllähän moni ihminen valittaa vaikka sun mistä... itsekin välillä ketuttaa ties mikä. Mutta itseäni ainakin alkaa ketuttamaan aika nopeasti muös se oma valituskin.... tiedän, että se on täysin turhaa...
Mutta siis onhan noitten mamutusfriikkirn jotain saatava tuosta mantrastaan... mä en ainakaan jaksaisi kovin pitkään samaa rataa jatkaa, jos mä en sais muuta kuin pahaa fiilistä itse. 🤔
Mutta mitä mä oon netistä katsonut noitten mamuttajatyyppien juttuja, niin jos heillä ei olisi suvakkeja vastassa, eivät he jaksaisi yksin jauhaa samaa sontaa, mutta he saavat väitellä ja vastakkainasetella silloin jotain jossain... siitä tulee sitä jotain sisältöä elämään.
Sama tietty toisella ääripäällä... he ruokkivat toinen toisiaan... 😀☝️Anonyymi kirjoitti:
Eihän noi käy töissä.
xLHei nyt yhytin sut!!! Aloillas nyt, etkä karkaa!!!
Missä oot ollunna? 😳☝️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hei nyt yhytin sut!!! Aloillas nyt, etkä karkaa!!!
Missä oot ollunna? 😳☝️Voivoi, sä et tunnista tuota toisella merkillä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hei nyt yhytin sut!!! Aloillas nyt, etkä karkaa!!!
Missä oot ollunna? 😳☝️Oli muuta hommaa niin paljon eikä oikein ollu fiilistä eikä oikein aikaakaan palstalla. Että moi vaan 😁 Koitan välillä käydä harkkimässä palstan rauhaa..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi, sä et tunnista tuota toisella merkillä.
Ja mikähän se mahtais olla 🙄
xL Anonyymi kirjoitti:
Oli muuta hommaa niin paljon eikä oikein ollu fiilistä eikä oikein aikaakaan palstalla. Että moi vaan 😁 Koitan välillä käydä harkkimässä palstan rauhaa..
xLinerOlitko häntämettällä? Wuppis epäili niin. 😀☝️
Ainiin ja v.tun apinat on nyt apinaorkesteri! Ettäs tiedät. Piettiin kokous ja päätettiin enemmistöpäätöksellä uus nimi. 😀👌
🐒💨Disse kirjoitti:
Olitko häntämettällä? Wuppis epäili niin. 😀☝️
Ainiin ja v.tun apinat on nyt apinaorkesteri! Ettäs tiedät. Piettiin kokous ja päätettiin enemmistöpäätöksellä uus nimi. 😀👌
🐒💨Mitäs oot velmuillu muualla! Niih! 😀☝️
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitäs oot velmuillu muualla! Niih! 😀☝️
Ihan perus... Töitä ja harrastuksia. Ei vaan kiinnostanut palstauikutukset jossain kohtaa yhtään ja sit vähän unohtui kun koko sivu. Eipä täällä ole paljon mikään muuttunut.. Yksi valittaa 2/3 aloituksissa kun ei saa naista kun on ruma eikä oo ruma, ja toinen kun aloituksen taso on huono (=viihdyttäkää mua!) 😂.
Pitää jaksaa viihdyttää itse itseään 😇
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ihan perus... Töitä ja harrastuksia. Ei vaan kiinnostanut palstauikutukset jossain kohtaa yhtään ja sit vähän unohtui kun koko sivu. Eipä täällä ole paljon mikään muuttunut.. Yksi valittaa 2/3 aloituksissa kun ei saa naista kun on ruma eikä oo ruma, ja toinen kun aloituksen taso on huono (=viihdyttäkää mua!) 😂.
Pitää jaksaa viihdyttää itse itseään 😇
xLinerNo itsekin taas huomannut, että on ns. mopo karannut käsistä siviilipuolella. Himoitsin jonkun ihmeen takia tekemään kuitupuuta metsään, mutta se taitaa olla kyllä vain haaveunta. Pitäis vähän pysähtyä taas ja miettiä perusjuttuja uusiks... sellainen nuusti ihan jostain muusta. Ja ennenkaikkea ravistella päästä nämä haaveet hyvällä pois.... se kirosana, (en pysty) vaan meinaa hangata vastaan. 😁
Mutta oikeasti on mulla tekemistä ihan muuallakin ja voin mä aina käydä tekemässä polttopuuta. Nythän mulla on iso liiteri tyhjillään. 😉 Tekasin viime kesänä. 😊Disse kirjoitti:
No itsekin taas huomannut, että on ns. mopo karannut käsistä siviilipuolella. Himoitsin jonkun ihmeen takia tekemään kuitupuuta metsään, mutta se taitaa olla kyllä vain haaveunta. Pitäis vähän pysähtyä taas ja miettiä perusjuttuja uusiks... sellainen nuusti ihan jostain muusta. Ja ennenkaikkea ravistella päästä nämä haaveet hyvällä pois.... se kirosana, (en pysty) vaan meinaa hangata vastaan. 😁
Mutta oikeasti on mulla tekemistä ihan muuallakin ja voin mä aina käydä tekemässä polttopuuta. Nythän mulla on iso liiteri tyhjillään. 😉 Tekasin viime kesänä. 😊Hei ja niin... unohtu melkein.... kiva kuulla sinusta. 😊👌 Vähän jo kerkes ikäväks tyrkätä. 😄
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No itsekin taas huomannut, että on ns. mopo karannut käsistä siviilipuolella. Himoitsin jonkun ihmeen takia tekemään kuitupuuta metsään, mutta se taitaa olla kyllä vain haaveunta. Pitäis vähän pysähtyä taas ja miettiä perusjuttuja uusiks... sellainen nuusti ihan jostain muusta. Ja ennenkaikkea ravistella päästä nämä haaveet hyvällä pois.... se kirosana, (en pysty) vaan meinaa hangata vastaan. 😁
Mutta oikeasti on mulla tekemistä ihan muuallakin ja voin mä aina käydä tekemässä polttopuuta. Nythän mulla on iso liiteri tyhjillään. 😉 Tekasin viime kesänä. 😊Muistan sun liiteri projektin 😊
Mulla on jalat maassa, on ollut aina. Se sopii mulle, kun tiedän että selviän sillä keinolla tilanteesta kuin tilanteesta. Vaikka lähtis matto alta, sen alla on tukeva lattia ja jalassa villasukat.. mihin sitä mattoa edes tarvitsisi 😁
Hyvähän se on välillä tehdä tiliä itselleen nykytilasta. Ja antaa toisille vapauden elää omalla tavallaan, kunhan kunnioittavat mun tapaani elää omallani.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Muistan sun liiteri projektin 😊
Mulla on jalat maassa, on ollut aina. Se sopii mulle, kun tiedän että selviän sillä keinolla tilanteesta kuin tilanteesta. Vaikka lähtis matto alta, sen alla on tukeva lattia ja jalassa villasukat.. mihin sitä mattoa edes tarvitsisi 😁
Hyvähän se on välillä tehdä tiliä itselleen nykytilasta. Ja antaa toisille vapauden elää omalla tavallaan, kunhan kunnioittavat mun tapaani elää omallani.
xLinerNo ei mullakaan enää jalat lähde niin pahasti alta, kuin silloin joskus. Vaikka mä johonkin hurahdan, silti kaikki perusjutut hoidan. Ja kivointa on kuules tää talouspuoli... siis rahat... ei muista, että ikinä ois silleen mennyt näin hyvin.
Ja että mua kivasti kutkuttaa ens kesä. 😜 Nyt mä tiedän, mitä moottoripyöräily on ja siihen on vehkeet ja pelit, sekä pentselit. Ja... mulla menee kokosjan rahaa säästöön kun maksan s-kortillani. 😝💪 Ne mä sit hassaan kesällä. Hurautan jonnekin, oon hotellissa yötä ja aamupalat lärviin ja taas menoks. SE ON elämätä se.... 😎
Ja ei tartte kysellä muilta yhtikäs mitään.... tietty voihan siihen jonkun völjyyn ottaa, kenestä se on kivaa ja hoitaa oman osuuden. ☺️ Aina vaan parempi. 😀👌
- Anonyymi
"Maailmakin saisi muuttua edes vähän paremmaksi. Aina valitetaan että ajattelet väärin ja samalla kaikki menee todellisuudessa aina vain huonommaksi. Ei se ajattelu silloin ihan väärässä ole vaikka ikävältä kuulostaisikin. Mikset käske maailmaa muuttumaan?"
Ajattelet siis että maailman pitäisi muuttua paremmaksi sillä aikaa kun istumme kädet ristissä ja odotamme että se muuttuu?
Kuka sen muuttaa? Ne salaperäiset "toiset" jotka ovat vastuussa sinunkin elämäsi pilaamisesta? Keitä ne "toiset" sitten ovat?
Emmeköhän ole joka ikinen omalla kohdallamme vastuussa omasta elämästämme, teoistamme ja valinnoistamme? Niin minä olen oppinut, ja ottanut sen vastuun.
Ei ole myöskään olemassa mitään ihmeellistä Oikeudenmukaisuutta joka pitäisi huolen siitä että kaikki saa yhtä paljon, ilman minkäänlaista omaa panosta. sitä saat odottaa!
Hyvin lapsellisia ajatuksia saa tältä usein lukea. Noiden syy, tuon syy, naisten syy, mamujen syy, jännämiesten syy kun minä en saa ja minulla ei ole ja minä ressu sitä ja tätä. Uhmaikäinen kakara syyttää toisia ja lapsellisen narsistisesti vaatii itselleen ilman että itse pistää tikkua ristiin asian eteen.
Valitusta, ulinaa, dramaattista itsesääliä. Ilkeyttä, kateutta, pahantahtoisuutta. Kiva elämä varmasti. Mutta jos nauttii paskassa vellomisesta niin...- Anonyymi
Sinulla tuskin on tietoa mitä tikkuja toiset laittavat ristiin ja missä asennossa muiden kädet ovat kun he istuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuskin on tietoa mitä tikkuja toiset laittavat ristiin ja missä asennossa muiden kädet ovat kun he istuvat.
Parempi olotila tulee kun projisoi kielteiset asiat itsessä muiden ominaisuuksiksi!
- Anonyymi
Naiset haluaa jännämiehiä ja mamuja jotka on jännämiehiä. Kunnolliset miehet ei kelpaa naisille joten siksi siitä puhutaan. Kunnolliset miehet on sinkkuja vuodesta toiseen. Jännämiehet käy välillä vankilassa lusimassa tapettuaan vaimonsa mutta kun pääsevät vapaaksi niin saavat heti uuden naisen.
Se vituttaa palstan kunnollisia miehiä joten siitä pitää puhua- Anonyymi
Juuri näin. Kyllä asiat pitää sanoa kuten ne ovat.
- Anonyymi
Mutta eiväthän palstan ätmit ole kunnollisia miehiä vaan väkivaltaa ihannoivia rasisteja ja wannabejännämiehiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eiväthän palstan ätmit ole kunnollisia miehiä vaan väkivaltaa ihannoivia rasisteja ja wannabejännämiehiä..
Ei ätmit ihannoi väkivaltaa, mistä helvetistä olet sellaista keksinyt. Itse vihaan kaikkea väkivaltaa mutta maailma on sellainen että on ihmisiä jotka on väkivaltaisia joten siitä ei eroon pääse ja sitä näkee. Kadullakin olen nähnyt miten naista hakataan ja baarissa näen miten mies huutaa naiselle vitun huoraa ja muuta.
Näen miten naiset seurustelee niitten jännämiesten kanssa mutta naiset ei halua tehdä tilanteelleen mitään , eivät ne ymmärrä ennen kun se puukko osuu naiseen ja joku kertoo että jännämiehestä pitää erota.
- Anonyymi
kyllä minttu kaulasen alusvaate kuva saa mielen positiiviseksi niin muuten kamalaa luettavaa moni on palkollinen ääriporvari vaikka on palkollinen mut semmosii ne korkeastikoulutetut jännät on mutta minttu pelastaa päivän
Biologinen tutkimus selvittää, miten asiat ovat. Niille, joilla on taipumus hankkia oikeaa tietoa, palsta tuo myös sitä. Suurin osa ei halua omaksua oikeaa tietoa, vaan parjata toisia. Olisi erehdys luulla, että tällainen asenne olisi sukupuolisidonnainen.
Henkilö, joka orientoituu biologisesti, ei löydä tieteestä pienintäkään perustetta parjaamishalulle, mutta löytää kyllä ilmiölle selityksen. Myös parjaamishalu on evoluution mukana syntynyt, evolutiivisesti hyödyllinen, mutta tiedollisesti väärä.- Anonyymi
Luin luontokirjasta että kovimmin mölyävät rupikonnat saavat helpommin paritteluseuraa. Ja mitä isompi ja aggressiivisempi uros niin sen parempi. Eli kyllä biologia tosiaan tietää ihmistenkin asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin luontokirjasta että kovimmin mölyävät rupikonnat saavat helpommin paritteluseuraa. Ja mitä isompi ja aggressiivisempi uros niin sen parempi. Eli kyllä biologia tosiaan tietää ihmistenkin asiat.
"Ja mitä isompi ja aggressiivisempi uros niin sen parempi."
Mikä johtuu siitä, että urokset luonnossa joutuvat taistelemaan naaraista. Uros joka ei uskalla taistella tai on liian heikko, jää armotta ilman. Luonnossa vahvin voittaa, ja se takaa vahvoja terveitä jälkeläisiä mikä on lajin säilymisen turvaamiseksi välttämätöntä.
Tätä ei voi rinnastaa ihmisten maailmaan enää mitenkään. ehkä näin on ollut myös ihmisen kohdalla joskus luolamiesaikoina.
Tätä kilpailua luonnossa on joka puolella. Mainitsemasi rupikonnat, mutta myös linnut. Kenellä upeimmat sulat, kenellä hienoin kokoelma pikkukiviä ja kukkia naaraalle esitellä jne. Hyvin useilla lajeilla on omat kosiomenonsa ja jopa pikkulinnut taistelevat naaraista, olen itse omin silmin nähnyt.
Sen verran alkukantaisia me ihmiset varmasti kuitenkin olemme, että edelleen ne komeimmat urokset ja kauneimmat ja parhaiten muodostuneet naaraat ovat niitä tavoiteltuimpia. Mies joka tuo itseään esille ja pitää ääntä itsestään viehättää osaa naisista. Se on puhdasta biologiaa. Hissut ja nurkissa hiipivät harmaahiiret jäävät ilman tai joutuvat valitsemaan kaltaisensa.
Elämä on kovaa, nielkää se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja mitä isompi ja aggressiivisempi uros niin sen parempi."
Mikä johtuu siitä, että urokset luonnossa joutuvat taistelemaan naaraista. Uros joka ei uskalla taistella tai on liian heikko, jää armotta ilman. Luonnossa vahvin voittaa, ja se takaa vahvoja terveitä jälkeläisiä mikä on lajin säilymisen turvaamiseksi välttämätöntä.
Tätä ei voi rinnastaa ihmisten maailmaan enää mitenkään. ehkä näin on ollut myös ihmisen kohdalla joskus luolamiesaikoina.
Tätä kilpailua luonnossa on joka puolella. Mainitsemasi rupikonnat, mutta myös linnut. Kenellä upeimmat sulat, kenellä hienoin kokoelma pikkukiviä ja kukkia naaraalle esitellä jne. Hyvin useilla lajeilla on omat kosiomenonsa ja jopa pikkulinnut taistelevat naaraista, olen itse omin silmin nähnyt.
Sen verran alkukantaisia me ihmiset varmasti kuitenkin olemme, että edelleen ne komeimmat urokset ja kauneimmat ja parhaiten muodostuneet naaraat ovat niitä tavoiteltuimpia. Mies joka tuo itseään esille ja pitää ääntä itsestään viehättää osaa naisista. Se on puhdasta biologiaa. Hissut ja nurkissa hiipivät harmaahiiret jäävät ilman tai joutuvat valitsemaan kaltaisensa.
Elämä on kovaa, nielkää se!On vaan harmillista kun itse on sen verran sivistynyt että on jo päässyt elukkatasolta ihmisten kirjoihin niin sitten saakin huomata että naiset eivät vielä ole niin pitkällä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4064920Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4953134Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292641Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2442605Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1952583"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –841714Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6241618Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161444Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791375Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461161