Tempaus alkamassa

Anonyymi

Eilen tuntui outoa kihelmöintiä hiuksissa, ikäänkuin niistä vedettäisiin ylöspäin vaikka olin yksin kotonani. Kihelmöinti jatkui noin tunnin verran kokoajan voimistuen ja loppupuolella jo tuntui kuin olisin noussut hieman ilmaan. Mieheni tuli kotiin töistä ja ennen kuin ennätin mitään sanoa kertoi hän tunteneensa nostavaa tunnetta hiuksissaan työpaikalla ja ihmetteli mistä se johtuisi.

Kerroin omasta kokemuksestani ja ymmärsimme että nyt on ylöstempaus alkamassa, Jumala jo haluaa merkata ja valmistaa valitut tempauksen varalle. Soittokierros kymmenelle tutulleni kertoi että neljä oli kokenut täysin samoin suunnilleen samaan aikaan. Kerroin myös näille kuudelle ajatukseni ja toiveeni että he toimisivat nyt Raamatun sanassa jotta myös pääsisivät mukaan tempaukseen.

101

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      raamatussa lukee : "viimeisinä päivinä, minä vuodatan henkeni kaiken lihan päälle"

    • Anonyymi

      Mä olen siilipää niin ehkä siksi en ole tuota kokenut ollenkaan. Toivon ettei se tarkoita että jään tänne, sillä toinen otetaan ja toinen jätetään.Olen valmistautunut ja odotan Korkeimman Poikaa päivittäin ylöstempaavaksi. Uskoakseni ylöstempaus tapahtuu Pyhän Hengen tekemänä.

      Onkohan muillakin vastaavanlaisia hiuksestaveto kokemusta kun kerran neljällä ollut siitä vieläpä samanaikaisesti tuntemus. Paistelen kanan rintafileitä ja pääsen pian syömään. Ja sitten saarnan kuuntelen tai Raamattua ja sitten rukoillen uneen.

      Commandohauis53cm

      • Anonyymi

        Hmmm.. Rakas ..


      • Anonyymi

        Hiustenlähtö on ongelma monella miehellä. Mistäs öjyttyä kaljua temmataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiustenlähtö on ongelma monella miehellä. Mistäs öjyttyä kaljua temmataan?

        "Hiustenlähtö on ongelma monella miehellä. Mistäs öjyttyä kaljua temmataan?"

        Kaljuillakin on monesti karvoitusta vähän alempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiustenlähtö on ongelma monella miehellä. Mistäs öjyttyä kaljua temmataan?

        Öljyttyä klanipäätä tempastaan kurkusta eli rokkatorvesta eli lutkusta tai rinnuksista tai niskasta ja persuksista sillä niskaperse-otteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. Rakas ..

        Oletko mies? Hmmm🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hiustenlähtö on ongelma monella miehellä. Mistäs öjyttyä kaljua temmataan?"

        Kaljuillakin on monesti karvoitusta vähän alempana.

        Kalju ja siili on kax eri päätä.

        Mulla hiukset kasvaa.Keväällä vedän siiliksi. Sitten kasvua vuosi. Sitten siiliksi. Mulla on oma hiustenleikkuukone ja leikkaan itse hiukset pois.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Samoin minä tunsin outoa kihelmöintiä hiuksissani. Olin ihan ihmeissäni. Mistä tiesit että se liittyy tempaukseen? Mutta antikristuksellisen vihanajan lopussa tempaus tapahtuu.

      Mutta tunsin myös toisen oudon ilmiön, josta en osaa selittää ja en tiedä, mikä se oli. Se on vähän sama, kuin avaruuksissa olisi sota. Luulen, että se on antikristuksellinen henki, jonka minä tunsin hmm...

      Onko kenellä samaa vastaavaa tapausta, kuin minulla?

    • Anonyymi

      Itse tunsin myös samaa en ihan tuntia mutta niin että huomasin asiam eikö tuntunut miltään mitä aikasemmin olrn tuntenut jos vailka on ollut ulkona lumitöissä ja pipo siellä hionnut niin joskus siitå tulee kihelmöintiä mutta nyt tosiaan ihan kesken oleilun tuntui päässä tuollaista että hiuksista aletaan nostamaa

    • Anonyymi

      Olen tuntenut samankaltaisen kosketuksen jo monta kertaa, mutta se ei suinkaan tarkoita ilmoitusta tempauksesta pilviin, vaan Herra tahtoo Pyhän Henkensä kautta ilmaista läsnäolonsa meille. Herralla Jeesuksella Kristuksella on joko asiaa meille tai sitten hän tahtoo herättää meidät ajattelemaan häntä ja hänen esimerkillisiä tekojaan uskonelämämme vahvistumiseksi.

      Tuosta päivästä, jolloinka Jeesus Kristus tulee takaisin ei tiedä kukaan muu, kuin Isä Jumala itse. Jotenka siihen saakka meidän tulee olla valmiita kaikin tavoin uskonelämässämme.

      • Anonyymi

        Kosketusta olen kokenut usein mutta ensimmäistä kertaa tunsin selvästi miten alettiin nostamaan. Ei voi olla sattumaa. Moni profetia puhuu sen puolesta ettei tempaukseen ole enään vuottakaan. Tapahtuuko jo ensi vuonna (2020)? En tiedä mutta kosketus antaa pelastusvarmuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketusta olen kokenut usein mutta ensimmäistä kertaa tunsin selvästi miten alettiin nostamaan. Ei voi olla sattumaa. Moni profetia puhuu sen puolesta ettei tempaukseen ole enään vuottakaan. Tapahtuuko jo ensi vuonna (2020)? En tiedä mutta kosketus antaa pelastusvarmuuden

        Tempaus on todella lähellä. Minullakin alkoi yllättäen jorma sojottamaa kohti taivasta, jota se ei ole tehnyt enään vuosikausiin. Tämä on varmin merkki tulevasta äkkitempauksesta, hallelujaa, hallelujaa, hallelujaa ja kiitos Herralle näin jo etukäteen tempauksestaan.


    • Anonyymi

      Menin viime yöllä nukkumaan, vaikka ei minua yhtään väsyttänyt. Sängyssä tapahtui jotain outoa ja pelottavaa. En osaa sanoa, tuliko se Herrasta vai henkivalloista. Yritin nukkua, mutta uni ei vielä tullut. Liikutin sormiani toista käsivarttani vasten, niin tunsin, miten peiton päällä henki liikkui yht aikaan ja samaan aikaan, kuin liikutin sormiani käsivarttani vasten. Siten lopetin ja yritin olla hiljaa, ja siten huomasin, miten päälläni oli sellainen raskaan tuntuinen ja sähköinen ilmapiiri.

      Tarkoittaako se että olen Jumalaa lähempi, sitä enemmän henkivallat ovat kimpussani? Onko teillä samaa vastaavaa kokemusta kuin minulla?

      Muutoin eri päivinä tunsin outoa kihelmöintiäni hiuksissani muutaman kerran. Mutta yöllä tuntui, että kaikki olisi toisin, kuin päivällä. Mitä tämä tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Kissa oli tullut peiton päälle, kissan turkki on aika sähköinen


    • Anonyymi

      Mihin teidät ylöstemmataan? Maapallo on pöyreä, taivas on joka puolella. Mihin sijoitatte helvetin? Älkää vastatko maan alle.... "tsiljoonat ja taas tsiljoonat "aatamin ajoista" luodut epäonnistuneet ihmispoloiset eivät sopisi mihinkään maapallon sisäisiin osiin, ellei tämän pallon koko kasvatettaisi.

      • Anonyymi

        >> Mihin teidät ylöstemmataan? Maapallo on pöyreä, taivas on joka puolella. <<

        Sinä et vissiin tiedä sitäkään, minne avaruusraketit menee ylöspäin lähtiessään, kun taivas kerran on joka puolella? Tai linnut? Tai lentokoneet?

        Mitä taas tulee helvettiin. Mistä tiedät paljonko yksi henkiriepu vie tilaa? Vai luuletko että ihmiset luineen, lihoineen, nahkoineen eli fyysisessä olomuodossa sinne joutuvat? Siksi toisekseen, helvetissä ei ole yhtään ketään ennen viimeistä tuomiota. Pelastumattomat ihmiset joutuvat ensin tuonelaan, vaivan paikkaan.


      • Anonyymi

        "Mihin teidät ylöstemmataan? Maapallo on pöyreä, taivas on joka puolella."

        Siinäpä se! Täytyy vain toivoa että maapallo on sopivassa asennossa tempaushetkellä.

        Vai olisiko niin että tempaus ei tapahdukaan samalla hetkellä joka puolella vaan aina siltä puolelta maapalloa, joka milloinkin on yläpuolella?


      • Anonyymi

        Kutinaa ja kihelmöintiä tukassa voivat aiheuttaa myös päätäit.


    • Tunsin kummaa kihelmöintiä munakarvoissa. Onkohan mulla satiaisia...?

    • Anonyymi

      On teillä erikoinen Jumala? Loisi tälläkin hetkellä uusia sieluja syntyviin ihmisiin, vaikka tietäisi, että osa heistä tämän uskonnon mukaan joutuisi loputtomaan ikuiseen helvettiin?
      Rakastava, Kaikkivaltias? Kaikkitietävä? Edellä esitetyn mukaan ei mikään noista. Ja niin muodoin voidaan sanoa, että sitä ei ole edes olemassa.
      Helvetti voi olla olemassa ja kestää aijoonin ja pahuuden määrästä riippuen siellä vietetyn ajan pituus riippuu pahuuden määrästä. Minkä ihminen kylvää, sen hän niittää. Jumala ei ole paha vaan oikeuden mukainen.

      • Anonyymi

        Sinähän vahvistit uskoni hyvä veli!


    • >>> Jumala jo haluaa merkata ja valmistaa valitut tempauksen varalle

      Aloitus on kaunis iltasatu sitä haluaville (huom. "haluava" ei ole sama kuin "tarvitseva").

      • Anonyymi

        Saatana haluaa antaa merkkejänsä ajoista ja hetkistä antaa noita merkkejänsä joskus.
        Siten se innostaa luottamaan merkkeihin, eikä Jumalan Sanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana haluaa antaa merkkejänsä ajoista ja hetkistä antaa noita merkkejänsä joskus.
        Siten se innostaa luottamaan merkkeihin, eikä Jumalan Sanaan.

        Nimenomaan. Jotkut etsimällä etsivät sitä, mitä haluavat nähdä. Menisivät mieluummin ulos katsomaan iltakuuta, sekin olisi terveellisempää.


    • Anonyymi

      Uskoisin aloittajaa siinä, että nuo tuntemukset todella voi johtua ylösnousemuksen tunteesta. Vastaavaa koin hieman yli 10- vuotta sitten ja jos en olisi saanut apua, niin se ylöstempaus oli tapahtunut.
      Millainen se apu oli, niin se oli valkotakkisten apu. Sydän oli niin lopuillaan, että kiireellisenä jouduin suureen keskussairaalaan ohitusleikkaukseen.
      Muutoin se kihelmöinti ja nousuntunne olisi saanut todellisen otteen.

      • Anonyymi

        Miksi pilkkaat näinä aikoina kun tempauksen läheisyys on tosiasia? En usko että pilkkaajat pääsevät mukaan ylöstempaukseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat näinä aikoina kun tempauksen läheisyys on tosiasia? En usko että pilkkaajat pääsevät mukaan ylöstempaukseen

        Eihän tuo omasta kokemuksestaan omin sanoin kertonut mitään tai ketään pilkkaa. Hänen kohdallaan tapahtuneet tosiasiat ovat hänen kertomansa mukaisesti totta hänen elämässään. Ja jos ihminen kokee hiustensa hiplaamisen tarkoittaneen Isä Jumalan Hengen ilmoitusta sydämen vajaatoiminnasta, niin oikeinhan hän asiansa oivalsi.


    • Anonyymi

      Lähellä on lähellä on...

      Jos se oli sellainen koetukistus pienellä osaotannalla. Ettei ihan vielä jalkapohjat noussu lattiasta, mutta venytyksen tunnetta jo, kuin roikutettais.
      Sitten kun veto tosissaan alkaa, odotamme me kärsimättömänä sitä ihanaa aikkaa.
      Helluntailaiset vaan mystisesti häviää poispois ja me muut saamme rauhan elävään elämäämme.

      • Vai että helluntailaisten ja muitten uskovaisten häviämisen jälkeen tulee rauha elämään..

        Voisihan sen joku höpelö noinkin ajatella. Mutta kuinkahan kauan sellainen rauhanaika mahtaisi kestää, kun ahdistuksessa ollessasi ei enää hätähuutoosi vastaisi kukaan muu, kuin kaiku. Joka sekään ei tuulella ja tuiskulla pahemmin vastaile, sillä hätähuutosi haihtuu kuin pieru saharaan..


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Vai että helluntailaisten ja muitten uskovaisten häviämisen jälkeen tulee rauha elämään..

        Voisihan sen joku höpelö noinkin ajatella. Mutta kuinkahan kauan sellainen rauhanaika mahtaisi kestää, kun ahdistuksessa ollessasi ei enää hätähuutoosi vastaisi kukaan muu, kuin kaiku. Joka sekään ei tuulella ja tuiskulla pahemmin vastaile, sillä hätähuutosi haihtuu kuin pieru saharaan..

        Helluntailaiset eivät häviä mystisesti pois. Pedosta tulee saada voitto muuten ei mitään asiaa tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Monet kumartavat petoa täysin rinnoin ja monet vielä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Jumalan antama sapatti on pyhäpäivä ja Jumalan merkki.

        Tempauksen jälkeen tulee tuhatvuotinen rauha maanpäälle, kun KAIKKI jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie tuhanneksivuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Vai että helluntailaisten ja muitten uskovaisten häviämisen jälkeen tulee rauha elämään..

        Voisihan sen joku höpelö noinkin ajatella. Mutta kuinkahan kauan sellainen rauhanaika mahtaisi kestää, kun ahdistuksessa ollessasi ei enää hätähuutoosi vastaisi kukaan muu, kuin kaiku. Joka sekään ei tuulella ja tuiskulla pahemmin vastaile, sillä hätähuutosi haihtuu kuin pieru saharaan..

        Eikös se ikuinen rauha ylösvedetyistä helluntailaisista kestä ikuisuuden ?
        Kuinkas se nyt on ikuisuutta markkinoivalle helluntailaiselle niin vaikeaa hjummartaa.
        Paratiissi meille elävää elämää eläville...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset eivät häviä mystisesti pois. Pedosta tulee saada voitto muuten ei mitään asiaa tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Monet kumartavat petoa täysin rinnoin ja monet vielä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Jumalan antama sapatti on pyhäpäivä ja Jumalan merkki.

        Tempauksen jälkeen tulee tuhatvuotinen rauha maanpäälle, kun KAIKKI jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie tuhanneksivuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Älähän sekunda-advari ala taas yhen kerran omaa skeidaasi lärpättämään, koska Isä Jumalan merkki Jumalan ja ihmisen välisestä liitosta on kaari pilvissä. Kun se sadepäivänä näkyy pilvissä, Isä Jumala muistaa tekemänsä liiton kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa. (1 Moos. 8:16).

        Alahan poju nyt tutkistelemaan Raamatun Kirjoituksia, ettei sinua häpeällä karkoiteta pois Jumalan edestä sitten, kun hän tulee takaisin hakemaan omiaan oman Poikansa Kristuksen Jeesuksen ja pyhäin enkelien kanssa.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Älähän sekunda-advari ala taas yhen kerran omaa skeidaasi lärpättämään, koska Isä Jumalan merkki Jumalan ja ihmisen välisestä liitosta on kaari pilvissä. Kun se sadepäivänä näkyy pilvissä, Isä Jumala muistaa tekemänsä liiton kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa. (1 Moos. 8:16).

        Alahan poju nyt tutkistelemaan Raamatun Kirjoituksia, ettei sinua häpeällä karkoiteta pois Jumalan edestä sitten, kun hän tulee takaisin hakemaan omiaan oman Poikansa Kristuksen Jeesuksen ja pyhäin enkelien kanssa.

        Sivusta. Steyeristä tulisi hyvä bodyguard 😁


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Älähän sekunda-advari ala taas yhen kerran omaa skeidaasi lärpättämään, koska Isä Jumalan merkki Jumalan ja ihmisen välisestä liitosta on kaari pilvissä. Kun se sadepäivänä näkyy pilvissä, Isä Jumala muistaa tekemänsä liiton kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa. (1 Moos. 8:16).

        Alahan poju nyt tutkistelemaan Raamatun Kirjoituksia, ettei sinua häpeällä karkoiteta pois Jumalan edestä sitten, kun hän tulee takaisin hakemaan omiaan oman Poikansa Kristuksen Jeesuksen ja pyhäin enkelien kanssa.

        Tuli väärä sanankohta, jotenka tässä korjaus edelliseen kommenttiini.

        Raamatun Kirjoitusten sanankohta 1 Moos. 9:16 kertoo kaaresta pilvissä.

        Steyr


    • Anonyymi

      Hyvänen aika, että ihmiset menee sekaisin näiden uskotojensa kanssa. Ihan hirvittää, tälläiset uskomukset. Joidenkin mielenterveys huolestuttavalla tolalla.

      • Anonyymi

        Ei ihme että menevät sekaisin vaikkapa salaisesta tempauksesta. Salaista tempausta ei koskaan tule.
        1234567---


    • Anonyymi

      Mä tunsin kans,tosin huomasin että koira repii letistä😂

    • Anonyymi

      Evankelista Johanna Tukiainen kehottaa valmistautumaan. Puhukaa lapsillenne, että he ymmärtävät miksi heidät erotetaan vanhemmistaan. Järjestäkää lemmikeille hoitajat, jotka hakevat ne turvaan kun omistaja ylöstempaistaan.

      "Vuoden 2020 jalkeen alkaa tapahtua todella kovalla rytinalla asioita, seka kristittyjen yhtakkinen katoaminen seka lasten myos; tulee tapahtumaan (uskovat ystavani USA:ssa uskovat eniten ydinsotaan jonka kautta ylostempaus tullaan “selittamaan” jaljeille jaaneille. Yksi parhaimpia kavereitani Jenkeista sanoi; etta kolme maata tulee hyokkaamaan USA:han ja siita syntyy ydinsota.) Ydinsota olisi yksi parhaimpia selityksia ihmisten yhtakkisesta katoamisesta. Lukekaa kirja: TEIJO-KALEVI LUSA “LOPUNAJAN SALAISET KANSIOT” kuva ja sana 2004."

      • Anonyymi

        "outoa kihelmöintiä"

        lue: lääkereseptien: "haittavaikutukset" = "outoa kihelmöintiä hiuksissa/päänahassa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "outoa kihelmöintiä"

        lue: lääkereseptien: "haittavaikutukset" = "outoa kihelmöintiä hiuksissa/päänahassa"

        Herra Jumalan profetian näille sivustoille:
        En halua enää yhtäkään valhetodistusta, valhesaarnaa, tai väärin puhuttua tekstiä tai mitään muutakaan sontaa Minun Kasvojeni eteen, erityisesti tänne, koska vain vähän tästä teksti kokoelma on hyötyä Minulle, jos siitä on koskaan ollutkaan, Herran Jeesuksen, Hänen Isänsä nimessä, Yhdessä Pyhän Hengen amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Jumalan profetian näille sivustoille:
        En halua enää yhtäkään valhetodistusta, valhesaarnaa, tai väärin puhuttua tekstiä tai mitään muutakaan sontaa Minun Kasvojeni eteen, erityisesti tänne, koska vain vähän tästä teksti kokoelma on hyötyä Minulle, jos siitä on koskaan ollutkaan, Herran Jeesuksen, Hänen Isänsä nimessä, Yhdessä Pyhän Hengen amen

        Uskokaa Herra Jumalan, kirkkauden Isän profetiat todeksi

        Jumala tietää kaiken, eikä tarvitse siihen yhtään enkeliään, Herralla on käsittämättömät määrät sota enkeleitä, joilla Hän kanavoi pahan enkelit toimimaan oman mielensä mukaisesti.

        Henkivallat luulee taistelevansa Korkeinta vastaan, mutta se kiusaavat ruumiillisesti Jumalan suunnitelman mukaisesti ihmisiä, samoin se viettelevät Herran mielen mukaisesti ihmisiä (muuten Tuhat vuotinen valtakunta olisi jo alkanut)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa Herra Jumalan, kirkkauden Isän profetiat todeksi

        Jumala tietää kaiken, eikä tarvitse siihen yhtään enkeliään, Herralla on käsittämättömät määrät sota enkeleitä, joilla Hän kanavoi pahan enkelit toimimaan oman mielensä mukaisesti.

        Henkivallat luulee taistelevansa Korkeinta vastaan, mutta se kiusaavat ruumiillisesti Jumalan suunnitelman mukaisesti ihmisiä, samoin se viettelevät Herran mielen mukaisesti ihmisiä (muuten Tuhat vuotinen valtakunta olisi jo alkanut)

        Ei ala tuhatvuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä.

        1234567---


    • Anonyymi

      Taasko se tempaus alkaa? Montako väärää profetointia tästä on jo tehty.

    • Tuo sama tunne on saattanut olla Mellerilläkin.

      • Anonyymi

        Äkväjoelta ei ole varaa temmata ketään, pitäähän se nyt asuttuna pitää loppuselvitykseen asti.


    • Anonyymi

      Ruotsissa on helluntalaisten lahkoksi itsensä tunnustanut lahko jolla on ollut enemmän tai vähemmän laittomuuksien noin ainakin kymmen vuoden ajan.
      https://www.expressen.se/tv/nyheter/knutbypastorn-urban-falt-atalad-for-sexbrott-vadjar-om-forlatelse/
      "Kristuksen morsiammena" esiintyvät odottaa seurakuntansa kanssa Jeesuksen uutta tulemista ja avioitumista Jeesuksen kanssa. Odotellessaan nauttii seurakuntalaisten kanssa sekstailuista ja ottaa kalliitta koruja jne palveluistaan joten rohkenen epäillä, että se avioituminen jos se tapahtuu niin silloin se tapahtuu Barjeesuksen kanssa.
      Ei ole oikein ymmärrettävää että niin sivistynyt valtio kuin ruotsia mainostetaan sallii niin ala-arvoisen ja saastaisen laittomuuden jatkuvat...
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Knutbyn_murha
      Kyseessä täytyy olla todella "helevetin hyvä" aivopesu ammattilaisuus että saa seurakunnan niin sairaaseen hurmioon ja irstailemaan ja vielä vaikeampi on ymmärtää se, että virassa oleva saa käyttää nuorta tyttöä joka on aivopesty alistumaan käyttöön vastoin omaa todellista, psyykkisesti terveen tahtoa.
      Kauhistuttavaa huomiota herattää myös se, että kun vankilassa istuva pappi vapautetaan, niin ruotsin luterilainen seurakunta on jo hyvissä ajoin ilmoittanut kiinnostuksensa hänestä ja tarjoaa papinvirkaa.
      Kyllä paavalilais-luterilaisuuden jumala barjeesuksen kera saisi tempaista sellaisen laittomuuden synninpesän raamatussa laittomuudelle tuomion antaneeseen Jeesuksen osoittamaan paikkaan.... muualtakin jossa laittomuuksia tekevät, vanhusten varojakin kavaltavien tosi sairaiden uskovaisten herralle!!!

      • Anonyymi

        Onhan ev.lut kirkko ihan täynnä liberaaleja valheen puhujia. Jouduin heidän kanssaan tekemisiun järjestäessäni hautajaiset. Yhtäkään kirkon miestyöntekijää en nähnyt koko prosessin aika Helsingissä.

        Oksetti koko touhu. Tuon näkemäni ja kuulemani liberaalipahuuden jälkeen olen entistä tyytyväisempi erooni ev.lut kirkosta aikanaan Kari Mäkisen pahojen sanojen takia.


    • Anonyymi

      Ei Jeesus meitä tukasta vetele, vaan vaivanajan lopulla Hän kutsuu omansa taivaisiin häihinsä, Jeesus sulhasena ja oma seurakunta morsiamena. Jeesuksen omat nousevat kuolleista ja elävien kera saavat ylösnousu ruumiin. Sieltä he saapuvat häiden jälkeen takaisin ja perustavat tuhatvuotisen valtakunnan, jota Jeesus hallitsee pyhiensä kanssa.

      • Anonyymi

        ON SUURI HARHAOPPI OPETTAA, ETTÄ JEESUS TULEE OMIENSA KANSSA TUHANNEKSIVUODEKSI MAANPÄÄLLE !

        Jeesus ei tule tänne tuhoutuneen ja saastuneen maan päälle omiensa kanssa tuhanneksi vuodeksi EI, EI. Jeesus on pyhiensä kanssa taivaassa tuhatvuotta. Jumalattomat ovat kuolleina sen tuhatvuotta odottamassa tuomion ylösnousemusta tuhannenvuoden jälkeen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ihmiset on kautta aikojen kokenut kihelmöintiä hiusten ja pään ympärillä. Joillekin se on merkki Pyhän Hengen hoidosta. toisille ihan muuta.

      Lopettakaa hurmahenkisyys ja menkää oikeisiin töihin ja rakentakaa yhteiskuntaa..

      Kristus tulee ajallaan, mutta kirjoitukset tunteva tietää, ettei tule vielä hetkeen..
      pitää monta mullistusta vielä tulla..

    • Anonyymi

      Olet syvällä helluntainlaisuudessa.

    • Anonyymi

      Joh.16:16-19 Jeesus huomasi heidän tahtovan kysyä häneltä ja sanoi heille: Sitäkö te kysytte keskenänne, että minä sanoi: Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut?

    • Anonyymi

      Joo. Koukku leuan alle ja lähtee kuin matikka avannosta.
      Mutta voin lohduttaa ettei taivaassa, absoluuttisessa nollalämpötilassa ja tyhjiössä kauaa joudu kitumaan. Hyvää taivasmatkaa.

    • Anonyymi

      Joh.14:19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.

    • Anonyymi

      Evankelista Jumalan valittu Johanna Tukiainen : "Nyt kun elamme lopunaikoja; niin vuoden 2020 jalkeen jossain vaiheessa myos kaikki lapset tulevat yhtakkia katoamaan maailmasta kristittyjen ylostempauksen yhteydessa. Kaikkien lukemieni kristillisten kirjojen mukaan; erityisesti vuosi 2021 on hyvin merkittava ja vakava. Toinen on 2028."

      • Anonyymi

        Nooan kanssa arkissa pelastui nolla lasta. Eli ei yksikään vauvaikäinen, joka oli jumalattoman lapsi.

        Sodomassa ja Gomorrasta selvisi kuinka monta jumalattoman lasta? Nollassa ollaan taas.


        Mutta ylöstempaus koskee jumalattomien lapsia, jotka peilaavat varhaisessa kasvuvaiheessaan vanhempiensa vihaa.Tämä näkyy islamissa ja kuinka vihakasvatus on tehokas tapa siirtää juutalaisvihaa sukupolvelta toiselle. Tämä näkyy Gazan alueella hyvin mikä vaikutus valheella ja vihalla on lapsiin.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi

        Ei tule salaista tempausta yhtäkkiä !

        Jeesuksen toinen tuleminen on suuri ja julkinen. Kaikkien silmät saavat nähdä Hänet, niidenkin, jotka ovat Hänet lävistäneet.
        Jeesus vie omansa tässä toisessa tulemisessaan tuhanneksivuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Haluan mukaan ylöstempaukseen tai ekaan ylösnousemukseen.

      • Anonyymi

        Mikä on eka ylösnousemus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on eka ylösnousemus ?

        Kaikkien Helvettiin joutuamattomien autuaiden vanhurskaiden pyhien ihmisten joukko, joka uskoi Jeesukseen.

        Myöhemmin ensimmäisestä ylösnousemuksesta tulee toinen eli viimeinen ylösnousemus. Nämä joutuvat Helvettiin.

        Kuulemma yksi skenaario on tällainen :

        1. ensimmäinen ylösnousemus kuolleille jonka yhteydessä heti perässä tapahtuu elävien uskovien ylöstempaus.

        2. Sitten Peto merkitsee pedonmerkillä ihmisiä. Kiinavirusrokote2019 käy jossain määrin esimerkistä vaiheiltaan sen suhteen kuinka pedonmerkkiä tarjotaan ihmisille. Ensin sitä tarjotaan. Sitten vaatimukset sen ottamiseksi kiristyvät kiristymistään kunnes alkaa pakottamisvaihe.

        3. Ihmisiä tulee uskoon Jeesukseen edelleen ensimmäisen ylöstempauksen kautta. Evankeliumia saarnataan edelleenkin. Uskovien temmattujen läheiset muistavat uskovien puhuneen katoamisestaan lopun aikana ja että tuo tapahtuu yllättäen jonakin päivänä. Kirjeitä jää uskovilta perheenjäseniltä osattomille perheenjäsenille. Raamattukin saattaa löytyä ja jokunen lukeakin sitä ja ymmärtää että tuo kaikkihan on tapahtunut, josta Raamattu profetioi.Loppuun asti evankeliumia saarnataan. Lisää profetioita on toteutunut ensimmäisen ylösnousemuksen jälkeen. Nämä jälkisatoon kuuluvat pelastuvat myös jos eivät ole VAPAAEHTOISESTI OTTANEET VASTAAN PEDONMERKKIÄ,Pedonmerkin ottaneet ja Pyhän Hengenpilkan tehneet eivät voi pelastua uskoontulon kautta. Luopiot? Raamatussahan se sanotaan voiko luopio, Jeesukseen uskonut ja sitten luopunut palata uskoon Jeesuksen omaksi.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Kyllä... ja se on yli 90 asteen kulmassa kun ajattelen häntä.,,ooh todellakin kihelmöi mmmh.

    • Anonyymi

      Alkaako tempaus ennen kesää???

    • Anonyymi

      Tunsin mukavaa kihelmöintiä peniksessäni ja se nousi hieman jo ylös. Sitten vaimoni tempaisi sen ylös ja sitten sitä mentiin.

    • Anonyymi

      Ettei olisi syyhypunkki.:)

    • Anonyymi

      Ihanko totta, eikait. Minä aamulla 10 aikaan tunsin kuin olisi tullut virta koko kehooni, sellainen surina ja värinä ja oli hetken leijuva olo.
      Ihmettelin ja hieman säikähdinkin.
      Ajattelin hetken, onko niskanikamissa häikkää. Unohdin kuitenkin nopeasti tuon ennenkuin luin tämän aloituksen.
      En usko tuon olevan ylöstempauksen merkki, vaan jokin muu ilmiö

    • Anonyymi

      Joko on monta päässyt ylöstempaukseen? Itse odotan joka aamu polvillani ylistäen että tulisin temmatuksi

    • Anonyymi

      Hieman ihan asiaakin.
      Muutama vuosi sitten työkaveri kertoi tyttärestään ja hänen ystävästään.
      Tytöt olivat olleet palaamassa polkupyörillä kaupungilta, kun äkillinen ukkonen oli yllättänyt heidät. Vielä ei ollut satanut, mutta hiostavan hautova keli oli ollut.
      Yhtäkkiä molempien hiukset olivat pörhistyneet ja tyttöjä oli tietenkin ilmiö alkanut naurattaa. Käsivarsillakin ihokarvat olivat kohonneet. Kotona olivat kertoneet tapahtumasta isälleen. Isä oli kauhistunut ja sanonut, että sähkövraus oli ollut suuri sillä kohtaa. Salamaa vain puuttui.

    • Anonyymi

      Seuraava juttu on tosi.
      Yks tuttuni, vanhempi rouvashenkilö, oli kauttani itselleen ja miehelleen ruuan pöytään.
      Miehensä oli piha töissään ja kyseinen nainen lähti hakemaan miestänsä syömään, kun hän aivan yhtäkkiä päättikin lähteä hakemaan pitkän kujan päästä postin, joka oli pienen mutkan takana niin ettei postilaatikkoa havainnut pihalta käsin.
      Mies on puuhommissaan ja päättää lähteä käymään sisällä.
      Hän näkee, että ruoka on katettu pöytään. Vaimon kännykkä on pöydällä. Hän huutelee vaimoaan, joka ei koskaan lähde mihinkään ilmoittamatta tuosta miehelleen. Ovat eläneet yhteiseloa kuin paita ja peppu niin että toinen on aina tiennyt toisen liikkeet.
      Mies hätääntyy. Hän huutelee vaimoaan, etsii vauhdilla pienen kotinsa läpi.
      Juoksee pihalle, talon ympäri..Etsii liiteristä ja varastosta ja niiden takaa.
      Juoksee kauhuissaan pitkin pihaa tullen siihen päätökseen, että tempaus on tapahtunut ja hänet on jätetty kyydistä.
      Mies itkee järkyttyneenä kun vaimo saapuu postin hausta ihmetellen ja kysyen että mitä on sattunut.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on näitä tarinankerrontataitoja siunaantunut. Aina uusi päästä kiskaistu juttu takataskussa.

    • Anonyymi

      Katselin tuossa ruotsinparatiisi hotellia tv:stä ja yhtäkkiä penikseni alkoi sojottamaan suoraan taivaaseen .. tarkoittaako tämä sitä että tempaus on nyt alkamassa ja että penikseni toimii ikäänkuin kahvana herralle mistä kiskaista minut?

      • Anonyymi

        Jo vain sitä se tarkoittaa. Se 'herra' ei vain ole Jeesus, vaan vihtahousun kätyri. Töllötäthän sinä juuri vihtahousulle mieluista ohjelmaa töllöstäsi. Ja kun vihtahousu hyvin mielellään ruokkii lihanhimoasi, niin ei vaikutusta tartte ihmetellä.


    • Anonyymi

      Kaikki merkit viittaavat tempauksen olevan ihan käsillä. Tuollainen kihelmöinti on selvä merkki Pyhän Hengen läsnäolosta ja tempauksen valmistelusta

    • Anonyymi

      Minun ylösvedon tunteeseen auttoi sydämen ohileikkaus.
      Oire lakkasi siihen.
      Mutta, se kieli, se on petollinen ihmisessä. Se pakkaa mielikuvituksen kanssa panettelijoiden suun kuin tuuli heiluttamaan lehtiä.
      Se on vanha vaiva, mutta kun ei ole muuta tekemistä ja sydämestä suu puhuu, niin näinhän se on.
      Ateisteillakin pitää olla jotain tekemistä. Sen huomaa!

    • Anonyymi

      Kundaliinihenkivaltoihin liittyy paljon erilaisia omituisia tuntemuksia, näkyjä, kultahippuja, ääniä, seinille ryömimistä yms..

    • Anonyymi

      Mitään tempausta ei tapahdu nykyaikana vaan osalle ihmistä toteutuu talteen ottaminen, jonka enkelit suorittavat. Tuskinpa ne enkelit kuitenkaan hiuksista vetävät.

      Matt 24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
      24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.

    • Anonyymi

      Tarinankerrontaan mieltynyt aloittaja voisi kirjoittaa oman kirjan, tänne tarinoimisen sijaan. Nimeksi sopisi vaikka "Anonyymin väärä evankeliumikirja".

      • Anonyymi

        Miksi pilkkaat täällä tempausta odottavia uskovaisia? Mikset pysy ateistien palstoilla hekumoimassa huumeiden käytöllä ja homoseksualismilla? KUUNTELE SINÄ EKSYTTÄJÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ KÄSKEN SINUT POIS TÄÄLTÄ USKOVIEN PALSTALTA MYRKYTTÄMÄSTÄ ILMAPIIRIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat täällä tempausta odottavia uskovaisia? Mikset pysy ateistien palstoilla hekumoimassa huumeiden käytöllä ja homoseksualismilla? KUUNTELE SINÄ EKSYTTÄJÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ KÄSKEN SINUT POIS TÄÄLTÄ USKOVIEN PALSTALTA MYRKYTTÄMÄSTÄ ILMAPIIRIÄ!

        Ketkään muut ei myrkytä täällä ilmapiiriä kuin kaltaisesi huru-ukot tyhjänpäiväisillä tarinoilla joissa ei ole pienintäkään totuuden siementä!
        Omien kuvitelmien ja harhaluulojen, sekä narsistisen persoonallisuuden synnyttämänä erilaisia huuhaa-tarinoita kylläkin syntyy mitkä menee täydestä niille jotka eivät kykene ajattelemaan omin aivoin. Tuskin sinulla tai muilla kaltaisillasi on edes halua pieninpäänkäänn rehellisyyteen, vaan päivästä toiseen toistatte ja uskottelette vailla todellisuutta olevia satuja.


    • Anonyymi

      .Vertaus kymmenestä morsiusneidosta Matteus 25.
      1. "Silloin taivasten valtakunta on verrattavissa kymmeneen morsiusneitoon, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät sulhasta vastaan

      Novum. Kommentaari
      1. Vertauksen pääajatus on, että meidän tulee valvoa ja olla valmiit Jeesuksen paluun varalta. Jakeessa 13 on koko vertauksen avainsana. Valmistautuminen on välttämätöntä, sillä tulee aika, jolloin siihen ei enää ole tilaisuutta. Ovi suljetaan. Seurakunta odottaa, että Jeesus tulee pian eikä joskus hamassa tulevaisuudessa. Meidän tulee olla aina valmiit kohtaamaan hänet.Vertaus osoittaa myös tosikristittyjen ja nimikristittyjen välisen eron.Sana "silloin" viittaa edellisen luvun lopussa mainittuun ajankohtaan.Tavallisesti hääkulkueessa oli kymmenen lamppua. Lamput muistuttivat enemmänkin soihtuja, sillä ne oli kiinnitetty keppien päihin

      Jae
      2. Viisi heistä oli tyhmää ja viisi viisasta.

      Kommentaari
      2. Tyhmyys tai ymmärtäväisyys ilmenee siinä, otettiinko mukaan öljyä vai ei. Kysymys ei ollut siitä, oltiinko hyviä vai pahoja, vaan siitä, oltiinko tyhmiä vai ymmärtäväisiä…..
      ..
      Jakeet 3 ja 4
      3. Tyhmät ottivat lamppunsa mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
      4. Viisaat sitä vastoin ottivat lamppujensa lisäksi astiat, joissa oli öljyä.

      Kommentaari
      3. Kukaan ei varmaan toimisi näin tyhmästi, mutta tämä on vertaus. Jeesuksen täytyi sanoa näin korostaakseen sitä, miten tyhmiä me saatamme olla. Se, että heillä ei ollut öljyä, tarkoittaa että heillä oli ainoastaan lampussa oleva öljy (j. 8). He tiesivät, että öljyä tarvittaisiin
      4. Ymmärtäväisillä oli mukanaan vara-astia, ja se osoittautuikin tarpeelliseksi
      ………
      …..
      Jae. 13.
      13. Valvokaa siis, sillä te ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

      Kommentti
      13. Se, että päivää ja hetkeä ei tiedetä, saa tyhmät neitsyet välinpitämättömiksi, mutta ymmärtäväiset valvoviksi. Jae toistaa 24:42:ssa sanotun asian. Muutamissa vanhoissa käsikirjoituksissa on lisäksi sanat »jona Ihmisen Poika tulee».Sanat "valvokaa siis" ovat Herran itsensä lausuma vertauksen keskeinen opetus. Saman varoituksen hän on antanut muissakin yhteyksissä, vrt. Luuk 12:35

      • Anonyymi

        .kommentaari.
        Vertauksessa tyhmistä ja viisaista neitsyistä
        tyhmiltä neitsyiltä puuttuva öljy kuvaa joko val-
        vovaa uskoa tai Pyhää Henkeä (Matt 25 :l ss.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .kommentaari.
        Vertauksessa tyhmistä ja viisaista neitsyistä
        tyhmiltä neitsyiltä puuttuva öljy kuvaa joko val-
        vovaa uskoa tai Pyhää Henkeä (Matt 25 :l ss.

        Puuttuu jotain ratkaisevan tärkeää, jota ilman on mahdotonta pelastua.
        Tarkkaa erottelukykyä:

        https://www.youtube.com/watch?v=-KedrZp1gFE

        Commandohauis


    • Anonyymi

      2.Piet.5:
      6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallaan korottaisi teidät.
      7. Heittäkää kaikki murheenne hänen päälleen, sillä hän pitää teistä huolen.
      8. Olkaa raittiita, valvokaa. Teidän vastustajanne, Paholainen, kulkee ympäri kuin ärjyvä leijona etsien, kenet voisi niellä.
      9. Vastustakaa häntä uskossa lujina! Tehän tiedätte, että samat kärsimykset täytyy veljiennekin kestää maailmassa.
      10. Kaiken armon Jumala on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa Jeesuksessa. Vähän aikaa kärsittyänne hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.
      11. Hänen on valta aina ja iankaikkisesti. Aamen.

    • Anonyymi

      Joko on moni uskova temmattu Karitsan häihin jossa ylkä jo odottaa morsiamiian?

      • Anonyymi

        Aloittajalla on ilmeisesti temmattu vain järki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on ilmeisesti temmattu vain järki.

        Miksi solvaat täällä uskovien palstalla uskovia?.voit syytää törkeyksiäsi sadoilla muilla palstoilla. Miksi et tee niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi solvaat täällä uskovien palstalla uskovia?.voit syytää törkeyksiäsi sadoilla muilla palstoilla. Miksi et tee niin?

        Aloittaja todella pilkkaa uskovia omalla sairaalla huumorillaan. Hän on ilmeisesti ateisti, joka ei usko aidosti Jeesuksen toiseen tulemiseen.
        Hiusten kihelmöinti ei ole mikään merkki Jeesuksen tulemuksesta vaan se johtuu varmaan hilseestä tai muusta ihosairaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja todella pilkkaa uskovia omalla sairaalla huumorillaan. Hän on ilmeisesti ateisti, joka ei usko aidosti Jeesuksen toiseen tulemiseen.
        Hiusten kihelmöinti ei ole mikään merkki Jeesuksen tulemuksesta vaan se johtuu varmaan hilseestä tai muusta ihosairaudesta.

        Häpeä mitä puhut! Ei Jeesuksen Häät liity mihinkään hilseilyyn tai sieni infektioon päänahassa vaan voi olla merkki tempauksen alkamisesta


    • On kyllä ilmoja pidellyt... Mutta itse asiaan...

      Haluaisin, että helluntailaiset kertoisivat asiallisesti ja omin sanoin (ei siis Raamattua kopioiden tai lainaten), että miten tuo tempaus tulee käytännössä tapahtumaan.

      Temmataanko ymmärryksenne mukaan ihmisen ruumis, henki vai molemmat yhtä aikaa? Jos temmataan ainoastaan henki, niin kuka hautaa ihmisen ruumiin? Onhan Raamatussa sanottu: maasta sinä olet tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman.

      • Anonyymi

        Profetiat puhuvat kokonaisvaltaisesta tempauksesta, ei jää mitään kun ihminen temmataan taivaan kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profetiat puhuvat kokonaisvaltaisesta tempauksesta, ei jää mitään kun ihminen temmataan taivaan kotiin.

        "Ja on tapahtuva viimeisnä päivinä, sanoo Jumala,
        että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle"
        Apt: 2: 17



    • Anonyymi

      Ilmeisesti joku putoaa taas vastaansanomattoman syvään psykoosiin.

    • Anonyymi

      TEMPAUS ALKAA ENNEN KESÄÄ!! VARMA TIETO!

      • Anonyymi

        Ihanaa!! Kiitos JEESUS!! KIITOS Kristus!!


      • Anonyymi

        Kesä meni jo😒 Pääsikö moni uskovainen tempaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä meni jo😒 Pääsikö moni uskovainen tempaukseen?

        Oliko Ahtisaari raittiissa voitelussa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Ahtisaari raittiissa voitelussa🤔

        En tiedä. Itse en muista hänen puhuneen uskonasioista vaan muista asioista.


    • Anonyymi

      Aloittaja tiedetään. Harvatukkainen harppu ja huulipunat pitkin naamaa ja kävelee muovikassi kädessä joten jos kassialma ja punkkupentti rauhoittus.

    • Anonyymi

      Pedostakin tulee saada voitto, muuten ei asiaa taivaaseen, kun Jeesus tulee noutamaan omiansa.

      Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

      1234567---

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe