TV7 esiintyjät ovat kertoneet, ilmeisesti Raamattuun perustuvia kuvauksia ikuisesta elämästä maallisen elämän jälkeen.
Kertokaa mitä teidän mielestänne siellä on ja miten siellä eletään.
Vapaamuurarit esim. uskoo että siellä ollaan piirissä, kuunnellen Jeesuksen opetuksia, he itse ovat lähipiiriläisiä.
Erityisesti usko.vainen, miten elelet paratiisissa, olettaen että pääset sinne.
Onko se taivaallinen Jerusalem? joka sijaisee maanpäällisen Jerusalemin yläpuolella.
Tapaatteko te siellä lähiomaisianne ja kuinka monessa sukupolvessa?
Onko se paratiisi omien mieltymysten kaltainen, vai onko siitä muiden kertomana kuvauksia?
Mitä mieltä uskolla olisi, jos ei ole tulevaisuutta, yhteyttä Jumalaan kuoleman jälkeen.
Ja koska pääsette taivaaseen?
Heti kuoleman jälkeen, vai sitten kun Jeesus tulee tuomitsemaan eläviä, (ja kuolleita) maan päällä.
Paratiisin olemuksesta?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paratiisissa asuu parasiittejä, se on luonnonlaki.
- Anonyymi
Olen pettynyt!
Teillä ei ole mitään käsitystä tulevasta ikuisesta elämästä paratiisissa.
Kuolon hiljaisuus on järkyttävää.
Kaikki uskovaiset pyrkivät sinne, mutta se on noloa kertoa tulevasta mitään.
Toiveista ja tuntemuksista.
Taitaa olla pelkää tyhjyyttä vaan. - Anonyymi
Taitaa pelko rangaistuksesta motivoida uskoa Jeesukseen, eikä taivaallinen elämä.
”Kun sanotaan, että hän on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, tarkoitetaanko tässä niitä eläviä, joita tulee kuolleisiin?”
- Bisquit- Anonyymi
Nekrofilia on pappien autuus.
- Anonyymi
Matt.22:32 Minä ole Aabrahamin Jumala ja Isakin Jumala ja Jaakobin Jumala? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien. Room.14:9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra. 2Kor.5:15.
- Anonyymi
TV7 ei näy Taivas-kanavalla, koska Jumala ei jostain kumman syystä ole ostanut lähetysoikeuksia spekulatiivisen viihdeohjelman esittämiseen.
- Anonyymi
Vähän huonohan se on alkaa kilvoittelemaan paikkaan josta ei ole mitään tietoa minkälainen tämä on vän niin kuin sikaa aäkissä ostaisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760