Aloitan: Isänmaallisia suomalaisia.
Voitte jatkaa.
Mitä vasuri pelkää - ketju?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työn tekoa ja selvää päivää.
- Anonyymi
Jos otan niin se on sotilaallinen suoritus!
- Anonyymi
Toi oli hyvä.
- Anonyymi
Sitä mitä ulkomaalaiset globalistit heistä ajattelevat.
- Anonyymi
Sannukan poruhka pelkää että suomen kansasta tulee vieläkin tyhmempä ä aivopestyä.
Äänestävätsitä sutta joka syö niiden käden. Kokoomus ottaa köyhiltä ja antaa öky t ikkaille ulkomaan veroparatiisiin
Esim postin pj palka
- Anonyymi
Minä olen isänmaallinen suomalainen. En pelkää ketään, mutta halveksin rasisteja.
- Anonyymi
Eli muslimeita siis?
- Anonyymi
Kristinuskoa.
- Anonyymi
Suomi on natsihistoriansa vuoksi viikinkiuskoinen maa. Täällä ei voida vedota juutalaissukuiseen uskontoon käyttäen sitä lyömäaseena.
- Anonyymi
Olen isänmaallinen suomalainen, mutta kenelläkään ei mielestäni ole aihetta pelätä minua; ei ainakaan ennakkoon. Ja miksi ihmeessä jonkun toisen puoluekannan omaavan pitäisi kategorisesti pelätä minua ja pelkästään poliittisen suuntautumisensa takia?
Sinulla lienee kieroutunut käsitys sekä vasemmistolaisuudesta että isänmaallisuudesta. - Anonyymi
No vasurithan näyttävät pelkäävän nimenomaan persuja, niin paljon he täällä niistä itkevät.
- Anonyymi
Tervettä järkeä, loogisuutta, tiedettä ja tilastoja, totuutta.
- Anonyymi
Sitä, että kansasta tuleekin niin fiksua ettei siihen enää uppoa vasemmisto-valheet.
Ja muutahan vasemmistolla ei ole kansalle koskaan ollutkaan tarjota kuin valheita.
Ei se ole mitään sattumaa et nää kaikki Husut ja al Taqiyyat löytyy aina vasemmistosta! :/- Anonyymi
Erittäin hyvä kommentti.
- Anonyymi
Vasuri pelkää että äänestäjät loppuu ja yrittää haalia maailmalta niitä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770