https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisivuotiaan-pojan-kauhunhetket-pyori-pesukoneessa-kiidatettiin-sairaalaan-oksentavana-ja-mustelmilla-aiti-ei-ollut-minulle-kiva/7674424#gs.og8v24
Äidin rakkaus taas huipussaan. 5 vuotias poika pyöri pyykin mukana pesukoneessa.
Äiti vei lapsen Isälleen ei sairaalaan. Isä toimitti pojan sairaalaan.
Äiti osoitti rakkauttaan. Poika pyöri pyykkikoneessa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joku Isis-muijan henkinen sukulainen.
- Anonyymi
Persuhan tuokin, eikö vain?
- Anonyymi
Vihervasemmistolainen narkkari kyseessä.
- Anonyymi
Tyypillinen femakko, akat tutkitusti paljon väkivaltaisempia läheisiään kohtaan kuin miehet, tappavatkin lapsia paljon enemmän.
- Anonyymi
Amerikkalaisessa tapauksessa lapsi tipahti rumpuun, kun äidin silmä vähän vältti ja hukkui sinne. Mikähän sekin juttu oli....kuulosti oudolta!
- Anonyymi
Näitä riittää. Isompi lapsi näki kun äiti hukutti pikkutytön uima-altaaseen, silti vapauttivat murhaaja-akan. Sama toistuu vähän väliä, missityttö Jon Bennetin tapauksessakin, äiti kuristi kuoliaaksi, mutta ei tuomittu.
- Anonyymi
Silakkaliikkeen aikuisia hulluja,
Lapsi sanoi ” äiti ei ollut kiva tänään”
..sellaisia ovat silakkaliikkeen jäsenet. - Anonyymi
Tätähän se on kohta tässäkin maassa, hapansilakat alkaa laitella jälkikasvuaan pyykkikoneeseen kun se poika ja sen isä ei toimikaan tarkalleen hapansilakkadiktatuurin määrittelemällä tavalla.
Netin hapansilakka viharyhmissä nostatetaan henkeä ja voimaannutaan, lopputulos on sitten jotain tuollaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6272882- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1041115
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49919