Vuosi on mennyt ! Mitä toivot ensi vuodesta että tapahtuisi sinun elämässä?
Jumalan Galluppi ! !
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että jumalat hirttävät itsensä ja kaikki uskonnot häviävät maapallolta.
Siirryttäisiin viimein järkiperäisesti toimivaan yhteiskuntaan.
Kaupan päälle suurin osa sodistakin loppuisi. Mikä ei tietenkään sovi asekauppiaille, ja sen vuoksi toiveeni ei toteudu. Rahalla on liikaa valtaa.- Anonyymi
Nurnbergissä hirtettiin lähes kaikki omasta mielestään järkiperäisesti ajattelevat ateistinatsit.
Anonyymi kirjoitti:
Nurnbergissä hirtettiin lähes kaikki omasta mielestään järkiperäisesti ajattelevat ateistinatsit.
Minusta niit olis pitänyt armahtaa ja viedä kasteelle pois siitä murhahengestä mikä ohjaasi heitä,, että olis tullut kunnon kansalaiset ja Kristityt..
- Anonyymi
Ensivuodesta elämästä toivon minä että jedi-ritarien kaksinkertaistuisi määrä!
TV: Yoda - Anonyymi
Toivon, että Jumala kostaa vainoojilleni, kuten on Raamatussa luvannut
Näin vainoojat saisivat vielä mahdolisuuden kääntyä Herran puoleen ja tulla uskoon ! - Anonyymi
Toivon, että kaikki menee suunnitelmien mukaan ja niin, että kaikessa tapahtuu Herran tahto.
Ei kai muuta tarvita. Toivon tietysti että Jumalan Pyhyys laskeutui ihmiskuntien päälle niin että ihmiset saisi niin valtava synnintunto ettei jaksaisi elää synneissä ja pahuudessa ja hakisi apua Jeesukselta joka on tullut ottamaan pois maailman synnin meistä ja meiltä.
- Anonyymi
Jesse saisi viimein toimia eikä vaan suunnitella. Alkaa mennä usko koko hemmoon. Onkohan alkanut ideaalityöttömäksi? Huomannut pärjäävänsä ilman töiden tekemistäkin. Menisi edes jollekin marjatilalle muuttamaan marjamehua viiniksi. Nyt menee osaaminen täysin hukkaan.
On Hyvä että saadaan ajatella mitä Hyvä Jumala vielä voisi tehdä meille tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812060En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201894- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438- 301401
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361319- 261093
- 891071
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20886Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857