AT BASIC Car Hämeenlinna ja Koskin Pisa Valkeakoski

Anonyymi

Myyvät lunarikorjattuja autoja ilmoittamatta ostajalle. Lunarikorjatun auton arvo on huomattavasti pienempi. Molemmat välttelee vastuuta. Pysykää kaukana huijareista!

8

3711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perusteluja kaipaan?

    • Anonyymi

      Osta lunarikorjattu auto ja ehdota sitä autokaupassa vaihdossa niin saat perustelut.

    • Anonyymi

      Kyseiseen liikkeeseen ei kannata mennä myyjä fixailee ja piilottaa auton lommot naarmut ym meikkaa autoja autot voivat olla myös kolaroituja

      • Anonyymi

        Joo älkää ikinä ostako sieltä. Myyjä myy rikkinäisiä autoja ja ei suostu maksamaan kun auto hajoaa


    • Anonyymi

      Sanotaanko jossain, että näitä autoja on pakko ostaa?
      Auton menneisyys on nykyään aika helppo tarkistaa.
      Ei tarvita suurtakaan vaivannäköä.
      Ei autokuumeessa kuitenkaan tehdä, vaan luotetaan myyjän
      puheisiin!
      Oma vika, sanoisin!

      • Anonyymi

        Minkäs sille mahtaa kun yksityiset tuovat piilovikaisia vaihdossa , ei myyjät huomaa kaikkia piilovikoja ellei edellinen yksityinen kusettaja niitä rehellisesti kerro. Itse en luota yksityisiin kun eivät kerro vaikka jos kuka niin nehän autonsa tuntevat. Myyjä kertoo mitä tietää.
        Ja muistakaa ei käytetyissä ole takuuta vai annatko käytetylle muijalleskin takuun.


    • Anonyymi

      Ei ole iso vaiva selvittää auton historiaa.

    • Anonyymi

      Kokemuksia autoliike AT Basic Car
      Itselläni kokemusta kyseisestä liikkeestä n. 7 vuoden ajalta olen ostanut 3 autoa
      peräkkäin ja hyvin on toiminut kyseiset autot toki huoltaa täytyy ja kulutus osia
      välillä uusia niin kun kaikissa muissakin autoissa. viimeisessä autossa ilmeni
      melkein heti käynti häiriö joten käytin auton vikatesterissä ja autoon uusittiin puola ja
      tulpat jotka liike kustansi, palvelu on ainakin minun osalta ollut ystävällistä ja rehtiä
      t. Jari Lindström

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe