Uudessa Atteekkilehessä oli keventävä uutinen, että jo minuutin parin liikunta päivässä auttaa ja edistää terveyttä. Ajattelin, että peijakas pelkkä vessassa käyntikin riittää edistämään terveyttä ja enneaikaista kuolemaa. Saahan siinä äkkiä minuutin pari kulumaan kun kämpän toisesta päästä lähtee vessaan ja toimet siellä vielä päälle, riippuu onko isolla vai pienellä hädällä. Ja sitten vielä takaisinkin sohvalle. Aktiivimallikin on purettu, että eihän tässä muuta kuin olla pollottelee.
Turha ottasuoni pullollaan juokseminen ja salilla irvistely on jopa liikaa herkälle koneistolle pitkän päälle.
Pienikin liikunta auttaa.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Minäkin pidän joka päivä sellaisen 30 sek hikijumpan.
- Anonyymi
Joka toinen päivä runkkaa niin nousee jo pulssikin.
- Anonyymi
Ihminenhän liikkuu pakostakin joka päivä jos ei ole sairas tai halvaantunut( sama asia)
- Anonyymi
No kun juuri sanottiin että yöllä on vaarallista köydä vessassa lyhentää ikää.
Ei päsitä muuta liikuntaa sakkaan kun vai m okaan ei jaksa- Anonyymi
Siksi kusenkin ämpäriin suoraan sängystä niin vältyn vaaratilanteista vessakäynneillä ja elän pidempään. Harmi kun näin päälle nelikymppisenä alkaa kusettamaan öisin.
- Anonyymi
Tästä päätteen edestä on jääkaapille matkaa 3,5 metriä. Kun käyn hakemassa jääkaapista lenkkimakkaraa ja olutta 8 kertaa päivässä, niin kuntoilu on tehty. Tietysti vessassa käynnit tehostaa vielä liikunnan vaikutusta.
- Anonyymi
Hyvin ootte pärjännet minä näen vieläkin 10v jälkeen painajaisia ex-työmaaltani.Pitäskö jo hakee työkkäristä apuva.
- Anonyymi
Älä mene kilometriä lähemmäksi työkkäriä, mua ainakin alkaa ahistaan koko paikka.
Onneksi hallitus lopetti tuon, että pitää mennä johonkin pakosta. Nyt saa olla ihan rauhassa kämpillä ja tietsikalla. Tämä on hyvä hallitus mikä nyt on, on se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene kilometriä lähemmäksi työkkäriä, mua ainakin alkaa ahistaan koko paikka.
Onneksi hallitus lopetti tuon, että pitää mennä johonkin pakosta. Nyt saa olla ihan rauhassa kämpillä ja tietsikalla. Tämä on hyvä hallitus mikä nyt on, on se!Kaikkien pitäisi päästä maajusseiksi niin voisi lorvia jättitukiaisilla. Valtion pitää hankkia kaikille työttömille maatilat kun se kerran on niin kannattavaa tukea miljardeilla.
- Anonyymi
Sydän tykyttää enemmän kankkusessa. Korvaako jumpan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027