Peltsi ja Tom Itämeren suojelijat ohjelma TV1

Anonyymi

No mitäpä ajatuksia herätti tuo ohjelma teissä ? Minulle siitä tuli mieleen, kun siinä esiteltiin miten monta ämpärillistä levää jäisi muodostumatta Itämereen, jos Suomalaiset toimisi oikein. Se tärkein ja ainut asia vain jäi kertomatta, että meitä Suomalaisia on vain 5,5 miljoonaa verrattuna koko maailmaan yli 7,7 miljardin ihmisen määrrän.

17

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, eipä jeesustelijat peltsit ja jasperit paljon paina. Itse paskaavat matkustamalla ympärimaailmaa surutta.

• Anonyymi

Mitä aloittaja sekoilet?

• Anonyymi

osuiko taas kyöstiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

osuiko taas kyöstiin

En tunne tuota kaveriasi mutta aloittaja on joku todellisuudesta vieraantunut persu, ilmastodenialisti ja yleisesti tiedevastainen.

• Anonyymi

No jaa, noista 7,7 mrd ihmisestä sauurin osa ei asu Itämeren rannalla, joten ei heidän toimensa paljoa Itämereen vaikuta muutenkaan. Mutta minusta tuo oli ihan mielenkiintoinen idea, että syömällä Itämeren särkeä Itämerestä poistetaan samalla ravinteita. Tosin Särki on niin ruodollinen kala, että siitä valmistettuja tuotteita pitäisi kyllä miettiä aika pitkään. En ainakaan itse jaksa särkeä perata.

Samoin tuo Turskan mäti juttu oli ihan uutta tietoa, jos Itämereen ei tule noita suolapulsseja niin Turskan mäti ei kellu vaan painuu pohjaan hapettomiin olosuhteisiin ja kuolee.

• Anonyymi

Vit?u meri kuivuu ennenkuin helsinkiläinen vihreä syö järvikalaa, onhan se tonnikala uhanalaisena purkissa niin ekologista.

• Anonyymi

Pältsi vois mennä jo oikeisiin töihin. Tota pelleä pitää elättää vuosikymmeniä nämä.

• Anonyymi

Yle on hyvä duunipaikka kupata.

• Anonyymi

Menkää persut itse töihin, loisimiasta.

• Anonyymi

Monettako kertaa jo yle näyttää tuota samaa?

Aina samat ohjelmat päivästä toiseen.

• Anonyymi

Vihervassari skeidaa parhaaseen katseluaikaan. Peltsi vaikuttaa suorastaan nerolta tuohon Tomiin verraten, joka lienee viherhomppeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervassari skeidaa parhaaseen katseluaikaan. Peltsi vaikuttaa suorastaan nerolta tuohon Tomiin verraten, joka lienee viherhomppeli.

Kuinkhan iso hiilijalanjälki noillakin on? Jaa sitä ei lasketa.

• Anonyymi

Onneksi nuo ylen uusinnat ei uppoa kaikkiin Suomalaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi nuo ylen uusinnat ei uppoa kaikkiin Suomalaisiin.

No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !

• Anonyymi

Ihme PeltiPelle.
      Hirvee Tyrkky, pelkkä tyhjäntoimittelija.
      Mutta ei varmaan palkkaakaan pyydä.

• Anonyymi

Venäjältä tulee kaikki paskat suodattamatta suomenlahteen
      ja valuvat siitä itämereen.

• Anonyymi

Minä sukeltelin kerran Turun saaristossa, ja kyllä oli suolaista vettä, melkein oksetti. Vähintään 10% suolaisuus.
      Joten nuo suolattomuuspuheet on täyttä sontaa, varsinkin kun halonen oli jutussa sponsorina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe