No mitäpä ajatuksia herätti tuo ohjelma teissä ? Minulle siitä tuli mieleen, kun siinä esiteltiin miten monta ämpärillistä levää jäisi muodostumatta Itämereen, jos Suomalaiset toimisi oikein. Se tärkein ja ainut asia vain jäi kertomatta, että meitä Suomalaisia on vain 5,5 miljoonaa verrattuna koko maailmaan yli 7,7 miljardin ihmisen määrrän.
Peltsi ja Tom Itämeren suojelijat ohjelma TV1
17
96
Vastaukset
- Anonyymi
No, eipä jeesustelijat peltsit ja jasperit paljon paina. Itse paskaavat matkustamalla ympärimaailmaa surutta.
- Anonyymi
Mitä aloittaja sekoilet?
- Anonyymi
osuiko taas kyöstiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osuiko taas kyöstiin
En tunne tuota kaveriasi mutta aloittaja on joku todellisuudesta vieraantunut persu, ilmastodenialisti ja yleisesti tiedevastainen.
- Anonyymi
No jaa, noista 7,7 mrd ihmisestä sauurin osa ei asu Itämeren rannalla, joten ei heidän toimensa paljoa Itämereen vaikuta muutenkaan. Mutta minusta tuo oli ihan mielenkiintoinen idea, että syömällä Itämeren särkeä Itämerestä poistetaan samalla ravinteita. Tosin Särki on niin ruodollinen kala, että siitä valmistettuja tuotteita pitäisi kyllä miettiä aika pitkään. En ainakaan itse jaksa särkeä perata.
Samoin tuo Turskan mäti juttu oli ihan uutta tietoa, jos Itämereen ei tule noita suolapulsseja niin Turskan mäti ei kellu vaan painuu pohjaan hapettomiin olosuhteisiin ja kuolee.- Anonyymi
Vit?u meri kuivuu ennenkuin helsinkiläinen vihreä syö järvikalaa, onhan se tonnikala uhanalaisena purkissa niin ekologista.
- Anonyymi
Pältsi vois mennä jo oikeisiin töihin. Tota pelleä pitää elättää vuosikymmeniä nämä.
- Anonyymi
Yle on hyvä duunipaikka kupata.
- Anonyymi
Menkää persut itse töihin, loisimiasta.
- Anonyymi
Monettako kertaa jo yle näyttää tuota samaa?
Aina samat ohjelmat päivästä toiseen.- Anonyymi
Vihervassari skeidaa parhaaseen katseluaikaan. Peltsi vaikuttaa suorastaan nerolta tuohon Tomiin verraten, joka lienee viherhomppeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassari skeidaa parhaaseen katseluaikaan. Peltsi vaikuttaa suorastaan nerolta tuohon Tomiin verraten, joka lienee viherhomppeli.
Kuinkhan iso hiilijalanjälki noillakin on? Jaa sitä ei lasketa.
- Anonyymi
Onneksi nuo ylen uusinnat ei uppoa kaikkiin Suomalaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nuo ylen uusinnat ei uppoa kaikkiin Suomalaisiin.
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Ihme PeltiPelle.
Hirvee Tyrkky, pelkkä tyhjäntoimittelija.
Mutta ei varmaan palkkaakaan pyydä. - Anonyymi
Venäjältä tulee kaikki paskat suodattamatta suomenlahteen
ja valuvat siitä itämereen. - Anonyymi
Minä sukeltelin kerran Turun saaristossa, ja kyllä oli suolaista vettä, melkein oksetti. Vähintään 10% suolaisuus.
Joten nuo suolattomuuspuheet on täyttä sontaa, varsinkin kun halonen oli jutussa sponsorina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184