mihinkään. Joskus on facebookin kautta vanhat koulukaverit lähestyny mutta olen tyyliin poistanut ne. Ne on edenneet elämässään tehneet vaikka mitä! Mitä minä niille sanoisin? En ole tehnyt mitään eikä minulla ole mitään sanottavaa mitään olelllista ei ole tapahtunut sitten kouluvuosien ellei jotain lyhyitä pätkätöitä lasketa! Ajatelkaa oletteko koskaan kuulleet surkeammasta paskasta kuin minä josta ei ole mihinkään? Mitähän järkeä on minun ollut edes syntyä ei sitten mitään.
Minä olen surkimus eikä minusta ole
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No et ole ainoa, pätkätyöt on normaalia elämää. Kyllä sunkin vuorosi vielä elämässä tulee loistaa. Hyvää uutta vuotta 2020.
- Anonyymi
"Kyllä sunkin vuorosi vielä elämässä tulee loistaa. "
Tällaisia lupauksia on kyllä turha heitellä, koska ei kukaan voi koskaan varmuudella tietää, että onnettoman ihmisen elämä joskus muuttuisi paremmaksi. Enkä ota nyt kantaa aloittajan tilanteeseen, vaan puhun yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Jokatapauksessa ei pidä alentua tekemään mitään yhteiskunnan eteen jos ei tarpeeksi makseta.
- Anonyymi
Minä en edes kuulu mihinkään facebookiin.
- Anonyymi
Olemme kohtalontovereita, mutta minulla ei ole somekokemusta anonyymien Suomi24:n lisäksi. Aivan kuin olisit kirjoittanut minun työ-, koulutus- ja vapaa-aikakokemuksistani!
- Anonyymi
Ps. Olen käynnyt harvakseltaan myös vauva.fi palstalla. Jos tämä palsta on rikki, niin olen käynnyt siellä ihmettelemässä.
- Anonyymi
Naurettava aloitus. Lähde maasta! En ainakaan kovin kauaa enää tässä paskamaassa kärvistele. Paperit kuntoon ja Amerikkaan.
- Anonyymi
Taatusti aivan samaa löydät vain sieltäkin !
- Anonyymi
ei ne kaikki koulukamut ees lähesty tai hyväksy jos itse lähestyy
niil on puolisoa rinnalla ja isänsä tai äitinsä seuraa vierellä tytön tai pojan yhdyntöjä, siksi mairea ilme isällä vaikka
sukurutsa on yleistä, eiköhä me muut odotella että porvaristutaan ja rauhassa sitten sovitaan jotain yhdyntöjä mutta ei sukurutsaisesti kuten muut että vierellä pitää valvoa - Anonyymi
Aloittaja, älä vertaa itseäsi muihin, he saattavat jopa valehella touhuistaan. Omassa elämässään heillä on luultavasti menny kaikki velkavetoisena päin persettä, ja emäntäkään ei viikkoon tukkaansa kampaa, mutta toisille pitää kehua. Talovelkaa rästissä, ja työttömyys uhkaa.
Ei muuta, kun hanki hyvä harrastus, vaikka itsepuolustus kurssi, mihin varat riittää, siellä on mukava porukkahenki, ja sen jälkeen kun itsetunto ja ryhti paranee, on helppo nähdä paljon muitakin hyviä mahdollisuuksia. Nokka vastatuuleen, ja Hyvää Uutta vuotta kaikille muillekkin.- Anonyymi
Juuri näin. Ne elämän pienet ilot (esim. mukavat harrastukset, hyvä kirja, hyvä sapuska, rento koti-ilta jne.) ovatkin todellisuuessa niitä elämän parhaita iloja. Kannattaa oppia iloitsemaan pienistä asioista. Ei niitä isoja juttuja, kuten matkustelua, asunnon ostoja, ylennyksiä työelämässä, avioliiton solmimisia tai lasten saanteja kuitenkaan ole niin usein, että niistä voisi elämänsä onnen koostaa.
Ja mitä noihin äsken mainittuihin isoihin juttuihin tulee, niin matkustelu on raskasta ja monesti saa jonkin vatsataudin tai osuu huono sää matkakohteessa, asunnon osto tietää velkaa ja stressiä asunnon kunnossapidosta, ylennys työpaikalla tietää lisää vastuuta ja stressiä, avioliitoista puolet päättyy kuitenkin eroon eikä se arki kuitenkaan ole niin ihmeellistä, lastenhoito on raskasta ja itkun sekä kiukuttelun täyteistä jne.
Eli nauti vaan niistä pienistä ja huolettomista ilonaiheista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ne elämän pienet ilot (esim. mukavat harrastukset, hyvä kirja, hyvä sapuska, rento koti-ilta jne.) ovatkin todellisuuessa niitä elämän parhaita iloja. Kannattaa oppia iloitsemaan pienistä asioista. Ei niitä isoja juttuja, kuten matkustelua, asunnon ostoja, ylennyksiä työelämässä, avioliiton solmimisia tai lasten saanteja kuitenkaan ole niin usein, että niistä voisi elämänsä onnen koostaa.
Ja mitä noihin äsken mainittuihin isoihin juttuihin tulee, niin matkustelu on raskasta ja monesti saa jonkin vatsataudin tai osuu huono sää matkakohteessa, asunnon osto tietää velkaa ja stressiä asunnon kunnossapidosta, ylennys työpaikalla tietää lisää vastuuta ja stressiä, avioliitoista puolet päättyy kuitenkin eroon eikä se arki kuitenkaan ole niin ihmeellistä, lastenhoito on raskasta ja itkun sekä kiukuttelun täyteistä jne.
Eli nauti vaan niistä pienistä ja huolettomista ilonaiheista!Kuten bubiin menosta ja reilulla oluella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten bubiin menosta ja reilulla oluella.
Se on pub, ei bub.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten bubiin menosta ja reilulla oluella.
"Jaakko ”Jaska” Matikainen hurahti olutmaisteluun: ”Ennustan, että jatkossa erilaisten oluttyylien kirjo kasvaa”.
https://seura.fi/ilmiot/reportaasit/olutasiantuntija-jaakko-jaska-matikainen-hurahti-olutmaisteluun-ennustan-etta-jatkossa-erilaisten-oluttyylien-kirjo-kasvaa/
Saunakalja, välikalja, muuttokalja, reissukalja, Kulkurin iltakalja…
Moni suomalainen on kitannut elämänsä aikana lasten uima-altaallisen kaljaa. Melkein aina se on vaaleaa peruslageria.
- Anonyymi
onnex olkoon..
kun perustatat yhteisösi turhakkeeseen..!!
mielummin yksin( kuin sata) kaveria?
kyttäämässä saavutuksiani?? jos asiaa niin passaa tulla käymään...!! - Anonyymi
on aika kutakin...
sano pässi kun päätä leikattiin??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862