Nyt viimeinen rykäisy ja ylitetään vielä 52 000 eroa.
51 000 eroa ylittyi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viime vuonna erosi ek:n kautta 31.12. 2 607.
Klo 21 erosi silloin 2 059 ja nyt 1800. Ero on siis -259.
Vielä on toivoa...- Anonyymi
Minä liityin kirkkoon uudelleen vuonna 2019. Alkoi nyppimään tämä kuolaleukojen erokilpailu, ihan laukassa ollaan.
On minun asia mihin uskon ja mitä pidän moraalisesti oikeana. Kirkko voi olla vaikkapa se väline hyvässä. Kaikki muut vaihtoehdot voittavat tämän vaihtoehdon pahuudessa. Tämä on arvovalinta, eikä siihen vaikuta ääripään ilmiöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä liityin kirkkoon uudelleen vuonna 2019. Alkoi nyppimään tämä kuolaleukojen erokilpailu, ihan laukassa ollaan.
On minun asia mihin uskon ja mitä pidän moraalisesti oikeana. Kirkko voi olla vaikkapa se väline hyvässä. Kaikki muut vaihtoehdot voittavat tämän vaihtoehdon pahuudessa. Tämä on arvovalinta, eikä siihen vaikuta ääripään ilmiöt.Pidäthän mielessäsi, ettei ole olemassa mitään kristillistä moraalia.
On puhtaasti järjen asia päättää, mikä on oikein, mikä väärin, mikä hyvää ja mikä pahaa. Kristillisyys ei anna mitään etulyöntiasemaa.
- Anonyymi
2100
Nyt ropisee oikein kunnolla. - Anonyymi
Jo nyt on varmaa, että kirkon ennakkoluku kirkosta eronneista, 54 000, tulee olemaan yli 1 000 eroa alakanttiin, mahdollisesti jopa yli 2 000.
56000 tuntuu varmalta, jos ei nyt ole jotain käpyä kirkon omassa tilastoinnissa tms. Viime vuotta vähemmän eroja kuitenkin lienee, ellei tässäkin kuussa ole erottu paljon muuten kuin eroakirkosta.fi-palvelun kautta. 1-4 prosentin haarukkaan mennee lasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760