Mistä tiesit tulla tälle palstalle?

Anonyymi

Kysyn sinulta nainen. Mistä arvelit täällä olevani..?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseasiassa en osaa sanoa. Lueskeltuani hetken aikaan, tuli semmonen fiilis :)

• Anonyymi

Sattumalta tänne päädyin. Kauan aikaa sitten piipahdin kirjoittelmassa ja nyt olen lukenut joitain juttuja. Enpä pahemmin ole kommentoinut.
        Etsin erästä, mutta näiden perusteella olen tehnyt päätöksesi. En voi kertoa miten tiedän hänen täällä käyvän tai kirjoittelevan.

• Anonyymi

Tunteet. Niitä pitää olla

• Anonyymi

En mistään. Tuskin se nainen täällä on kuka mietteissäni on.

• Anonyymi

Usein vain luen, enkä kommentoi enää nykyään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein vain luen, enkä kommentoi enää nykyään!

Voisit kommentoida. Sulosääri(hän)

• Anonyymi

En arvellut sun täällä olevan. Kun tajusin miten paljon ihastuin suhun, tuli pakottava tarve suhun, tunne oli niin vahva.. googlettelin niitä näitä noin viikon, muka etsien sua, kävin google mapsilla sulla päin "kävelyllä", tein kaikkea älytöntä, että saisin susta jotenkin kiinni. En saanut sua pois mielestä millään. Tänne eksyin myös googlen kautta.. aloin varovasti kirjotella ja pikkuhiljaa rohkeammin. Jossain vaiheessa alkoi tuntua, että sait jostain mun jutuista kiinni, tuli sanoja, jotka sopi meihin...enkä siis vieläkään tiedä ootko täällä oikeasti:) Joopa joo, en tiiä oliko kysymys mulle, mutta kerroinpa nyt tässä oman tarinani hänelle.

• Anonyymi

Intuitiolla. Kun se paikkakunnalla ollut kirjoitus meni miten meni ja tunteet oli kuitenkin ja on edelleen olemassa, kirjoitin tänne. Googletin muuten ikävä ja hänen etunimi ja osumat ohjasi tänne. Kaipasin miestä menneisyydestä ja kirjoitus pääsi etusivulle. 😅 Voi taivas, kun hävetti.

• Anonyymi

Itse tulin purkamaan tänne niitä tunteita, mitä en muualla voi ilmaista. Toki on minulla 6.aisti myös käytössä, jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Ihan sattumalta päädyin tänne ja huomasin jotain tuttua...

• Tiesinkö🥰✨🥂🥳 ystäväni

• Anonyymi

Kah, en kerro. Ei sinunkaan tarvitse kaikkea tietää.

• Anonyymi

Tuskin häneltä, noo vastaan kuitenkin, saan sisintäni purettua.

Olin ajatellut häntä paljon jo noin 2 vuotta (keväästä 16)

Kirjauduin ulos sähköpostistani huhtikuu 18 ja etusivulle ilmestynyt keskustelun aloitus jonka näkyvät kirjoitukset kiinnostivat joten avasin sen. Luin kommentit josta yhden kokemus samankaltainen. Kyselin kommentoijalta tarkennuksia. En uskaltanut kysyä suoraan irl käykö hän täällä.
      Viikkoja myöhemmin etsin kyseistä aloitusta. Keskustelupalsta ei ollut tuttu joten hakeminen oli hankalaa. Siinä sitten silmiin tupsahti lisää rakastuneen naisen mielestä kiinnostavia. Mietin onko hän näillä palstoilla kirjoittelemassa ja voisiko hän tuntea samoin minua kohtaan. Kesä-heinäkuun 18 vaihteessa eräästä aloituksesta olin niin varma että hän on täällä, tein oman aloituksen, siitä seurasi väärinkäsitys -> luulin hätäilylläni pahoittaneeni hänen mielen ja halusin kasvotusten pahoitella ja varmistaa suoraan. Samalla kerroin tunteeni.

Hänen hieman kiemurteleva vastaus ( siitä lukeeko ja kirjoitteleeko hän täällä tunteet, rjr,ikävä,järki ja tunteet yms palstoilla ) sai minut epäilemään.
      Jatkoin lueskelua ja välillä kommentointia noin 2vkn-kkn välein parina peräkkäisenä päivänä.

Noin, tuliko melkein romaani😀

Kaipaan häntä yhä kovin ja rakastan.
      Tuska välillä kun pitkä aika näkemisestä tai yhteydenottamisesta. Mietin koska saisin nähdä. Muistelen myös ihania tuokioita kanssaan ja hymyilen. Tunnen vahvasti nousevana sykkeenä ja henkeni salpaantuu❤
      Ja yhä mietin mitä tuntee hän? Selkeää vastausta en ole saanut, en tiedä kysynkö enää 3 kertaa. Ehkä epäselvä vastaus = kielteinen/ hän ei tunne samoin?
      Täällä ei voi varma olla lainkaan

Hyvää uutta vuotta! 🤗

• Anonyymi

Kunhan tulin, huviksen ja sattumalta.

• Anonyymi

Tulin tänne alunperin, ehkä se oli 2018 toukokuu(?), koska huomasin olevani ihastunut. Olin hyvin hämmentynyt koska olin samaan aikaan parisuhteessa. Vaikka parisuhde oli jo silloin ollut pitkään rakkaudeton ja olin jo päättänyt lähteväni heti kun voin, silti tunteeni tuottivat moraalista tuskaa.

Etsin Googlesta jotain mikä auttaisi itseäni tunteiden käsittelyssä ja aloin lukea palstaa. Onnistuin kieltämään tunteeni itseltäni ainakin osittain. Firman kesäjuhlissa juoksin häntä melkein pakoon, jotta en joutuisi kiusaukselle alttiiksi ja lähdin aikaisin kotiin, tarkoituksella. Jos hän olisi hakenut minua tanssimaan, ja olisimme olleet lähekkäin tiedän, että olisimme päätyneet aika helposti suutelemaan ja en olisi pystynyt vastustamaan mitään muutakaan. Se olisi ollut menoa. Hallinnan menettäminen ei ole minulle ollenkaan tyypillistä, mutta hän teki sen minulle jo hyvin alussa.

Kannoin vastuuni, vaikka sydän huuti jo silloin hänen peränsä. En tietysti tiedä mitä hän silloin ajatteli, vai ajatteliko ollenkaan.

Samana syksynä yksi ilta hän tuli lähelle ja katsoi niin suoraan silmiin, että meinasin pyörtyä. Sen jälkeen tajusin, että piru vie minähän olen korvia myöten rakastunut. Silloin tunteiden käsittely palstalla kiihtyi. Tarina jatkui ja parisuhteeni päättyi, mutta ei tässä siitä sen enempää.

• Anonyymi

Tulin tänne näi sattumalta, entä aloittaja?

• Anonyymi

Vaikea sanoa. Tarkkasilmäinen olen ja osaan yhdistellä palat kohdilleen. Outoa silti olla täällä, kun toinen on siellä jossain ja tuskin tullaan kohtaamaan. Mielellä ja ajatuksilla on suuri vaikutus asiaan ja uskon jollain tavalla niiden ajatuksien olevan vastavuoroisia vaikka elämä vienyt minne se ikinä viekään.

• Anonyymi

En ajatellut sitä keitä täällä olisi, tulin tänne purkamaan ajatuksiani koska voin huonosti. Olen saanut apua, mutta voin silti yhä huonosti ja välillä tosi huonosti. Ihan viime aikoina olen ajatellut paljon sitä, ettei yksin oleminen tunnu enää hyvältä vaihtoehdolta.

• Anonyymi

En ottanut hänestä selvää, joten yritin etsiä netistä apua. Löysin googlesta jonkun aloituksen, jossa joku oli kysynyt neuvoa tunteet-palstalta. Sitten ajattelin katsoa olisiko tunteet-palstalla muita neuvoja. Huomasinkin, että palsta oli täynnä aloituksia, joissa ihmiset kirjoittivat ihastukselleen. Päätin kirjoittaa hänelle aloituksen varmuuden vuoksi, jos hän sattuisi näkemään. Ja sitten jäin tänne.

• Anonyymi

Kesällä 2014 rukoilin, että saisin sinuun yhteyden. Kas, sinähän vastasitkin aika pian. Enkelit auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe