Virheilmoitukset

Anonyymi

En ole pariin päivään saanut lähetettyä viestiä tänne tietokoneella. Tulee aina ilmoitus jokin meni pieleen. Onko muilla samaa o.gelmaa? Nyt kokeilen mobiililaitteella.

Bismillah ei kirj.

25

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa se oli epäjumalasi tahto?

• Ei ollut, tietokoneessa vain jotakin köntsää.

• bismillah kirjoitti:

Ei ollut, tietokoneessa vain jotakin köntsää.

Vaihda käyttis, wintoosa antaa epäjumalankin levittää mierdaköntsiä.

Tuolta löytyy distrowatch.org eikä kustanna mitään.

• Tyhjennä selaimen välimuisti. Hyväksy evästeet. Kokeile uudelleen.

• Anonyymi

Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.

Sitten CCleanerilla sivut puhtaiksi ja koneen sammutus.

Ihan rutiinia.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.

Ihan rutiinia.

Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan rutiinia.

Kiitoksia vihjeistä a-teisti ja anonyymi.

• Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.

Kun lukee teidän kirjoituksianne, ymmärrän hyvin, että haluatte tuhota todisteet.

Kristitty taas uskaltaa olla rehellinen ja avoin aina.

• Anonyymi

Jospa ylläpito ei tykkää kirjoittelustasi.

• Anonyymi

Monta viestiä on poistettu kun ylläpito ei usko tahtunutta kun se tuntuu niin älyttömältä vaikka asia on meidän valitsemien päättäjien aikaansaannos

• Yritetaanpä nyt...

• Anonyymi

Karvat kannattaa ajella ettei tuki jäähdytintä.

• Kappas...onnistuupi..

• hengi maaliman tekosia

• Anonyymi

"tekosia"

höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!

pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia"

• Anonyymi kirjoitti:

"tekosia"

höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!

pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia"

No, hengi maaliman tegosia sitte...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nuo ip-asetukset varmaan menevät aina sekaisin, kun seurakunta käväisee pikapikaa "Israelissa" tai muilla pelipaikoilla.

Tulee monenlaista "o.gelmaa."

Minä taas olen huomannut, että kun asioista kirjoittaa liian suoraan, niin alkaa tulla recaptcha-herjausta

• Anonyymi

tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.

Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla.

• Anonyymi kirjoitti:

tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.

Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla.

Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).

En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.

• a-teisti kirjoitti:

Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).

En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.

Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.

• Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.

Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.

"Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla."

Tämä oli siis sarkasmia.

• Anonyymi

Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,

Ei poistu, koska tietty 14 rekatun nikin henkilö ei halua sen poistuvan.

Hänelle on ihan helvetin tärkeää olla palstan suosituin henkilö vähintään 400 vastausten ketjuin ja 14 kpl peukutuksin, joten jos jotakuta toista sanotaan kusipääksi, niin hän kokee sen voittona. Samoin hän kokee voittona sen, jos rauhalliset uskovaiset pillastuvat hänen trollauksistaan.

Voin mä olla kusipää, mutta olen sitä aidosti ja rehellisesti, enkä pelaa kaksin kasvoin, kuten tämä yksi kehittymätön ihmisalkio, joka pakenee roolista toiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      25
      2503
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      807
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      762
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      694
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe