Virheilmoitukset

Anonyymi

En ole pariin päivään saanut lähetettyä viestiä tänne tietokoneella. Tulee aina ilmoitus jokin meni pieleen. Onko muilla samaa o.gelmaa? Nyt kokeilen mobiililaitteella.



Bismillah ei kirj.

25

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa se oli epäjumalasi tahto?

      • Ei ollut, tietokoneessa vain jotakin köntsää.


      • he-ma
        bismillah kirjoitti:

        Ei ollut, tietokoneessa vain jotakin köntsää.

        Vaihda käyttis, wintoosa antaa epäjumalankin levittää mierdaköntsiä.

        Tuolta löytyy distrowatch.org eikä kustanna mitään.


    • Tyhjennä selaimen välimuisti. Hyväksy evästeet. Kokeile uudelleen.

      • Anonyymi

        Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.

        Sitten CCleanerilla sivut puhtaiksi ja koneen sammutus.

        Ihan rutiinia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.

        Sitten CCleanerilla sivut puhtaiksi ja koneen sammutus.

        Ihan rutiinia.

        Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.

        Sitten CCleanerilla sivut puhtaiksi ja koneen sammutus.

        Ihan rutiinia.

        Kiitoksia vihjeistä a-teisti ja anonyymi.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.

        Kun lukee teidän kirjoituksianne, ymmärrän hyvin, että haluatte tuhota todisteet.

        Kristitty taas uskaltaa olla rehellinen ja avoin aina.


    • Anonyymi

      Jospa ylläpito ei tykkää kirjoittelustasi.

    • Anonyymi

      Monta viestiä on poistettu kun ylläpito ei usko tahtunutta kun se tuntuu niin älyttömältä vaikka asia on meidän valitsemien päättäjien aikaansaannos

    • bismillah

      Yritetaanpä nyt...

      • Anonyymi

        Karvat kannattaa ajella ettei tuki jäähdytintä.


    • Kappas...onnistuupi..

    • hengi maaliman tekosia

      • Anonyymi

        "tekosia"

        höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!

        pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia"


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tekosia"

        höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!

        pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia"

        No, hengi maaliman tegosia sitte...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuo ip-asetukset varmaan menevät aina sekaisin, kun seurakunta käväisee pikapikaa "Israelissa" tai muilla pelipaikoilla.

      Tulee monenlaista "o.gelmaa."

      Minä taas olen huomannut, että kun asioista kirjoittaa liian suoraan, niin alkaa tulla recaptcha-herjausta

      • Anonyymi

        tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.

        Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.

        Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla.

        Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).

        En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.


      • a-teisti kirjoitti:

        Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).

        En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.

        Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.

        Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.

        "Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla."

        Tämä oli siis sarkasmia.


      • Anonyymi

        Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,

        Ei poistu, koska tietty 14 rekatun nikin henkilö ei halua sen poistuvan.

        Hänelle on ihan helvetin tärkeää olla palstan suosituin henkilö vähintään 400 vastausten ketjuin ja 14 kpl peukutuksin, joten jos jotakuta toista sanotaan kusipääksi, niin hän kokee sen voittona. Samoin hän kokee voittona sen, jos rauhalliset uskovaiset pillastuvat hänen trollauksistaan.

        Voin mä olla kusipää, mutta olen sitä aidosti ja rehellisesti, enkä pelaa kaksin kasvoin, kuten tämä yksi kehittymätön ihmisalkio, joka pakenee roolista toiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe