En ole pariin päivään saanut lähetettyä viestiä tänne tietokoneella. Tulee aina ilmoitus jokin meni pieleen. Onko muilla samaa o.gelmaa? Nyt kokeilen mobiililaitteella.
Bismillah ei kirj.
Virheilmoitukset
25
<50
Vastaukset
Jospa se oli epäjumalasi tahto?
bismillah kirjoitti:
Ei ollut, tietokoneessa vain jotakin köntsää.
Vaihda käyttis, wintoosa antaa epäjumalankin levittää mierdaköntsiä.
Tuolta löytyy distrowatch.org eikä kustanna mitään.
Tyhjennä selaimen välimuisti. Hyväksy evästeet. Kokeile uudelleen.
- Anonyymi
Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.
Sitten CCleanerilla sivut puhtaiksi ja koneen sammutus.
Ihan rutiinia. Anonyymi kirjoitti:
Aina kun sammutan koneen, sivuilta poistan ensin kaiken sivuhistorian, otan pois välilehdet.
Ihan rutiinia.Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan rutiinia.Kiitoksia vihjeistä a-teisti ja anonyymi.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Tuo on automatisoitavissa. Minulla kone käynnistyessään tyhjentää kaikki välimuistit, jotka ole tyhjennettäväksi määrännyt. Scriptillä. Mac mutta saa tuon tapahtumaan jotenkin Windowsissakin.
Kun lukee teidän kirjoituksianne, ymmärrän hyvin, että haluatte tuhota todisteet.
Kristitty taas uskaltaa olla rehellinen ja avoin aina.
- Anonyymi
Jospa ylläpito ei tykkää kirjoittelustasi.
- Anonyymi
Monta viestiä on poistettu kun ylläpito ei usko tahtunutta kun se tuntuu niin älyttömältä vaikka asia on meidän valitsemien päättäjien aikaansaannos
Yritetaanpä nyt...
- Anonyymi
Karvat kannattaa ajella ettei tuki jäähdytintä.
Kappas...onnistuupi..
hengi maaliman tekosia
- Anonyymi
"tekosia"
höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!
pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia" Anonyymi kirjoitti:
"tekosia"
höh, noita sun ainaisia kirjoitusvirheitäsi!
pitäisi tietysti olla tyyliin kuuluvasti "tegosia"No, hengi maaliman tegosia sitte...
- Anonyymi
Muslimin vanhemmiltaan saamaa oppimateriaalia:" Katukaa syntejänne sitten teurastamme teidät."
https://www.youtube.com/watch?v=tW_7me1Nj7w - Anonyymi
Nuo ip-asetukset varmaan menevät aina sekaisin, kun seurakunta käväisee pikapikaa "Israelissa" tai muilla pelipaikoilla.
Tulee monenlaista "o.gelmaa."
Minä taas olen huomannut, että kun asioista kirjoittaa liian suoraan, niin alkaa tulla recaptcha-herjausta- Anonyymi
tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.
Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla. Anonyymi kirjoitti:
tuonkin tekstin julkaisu piti klikkailla aina vaan uusiksi, lähemmäs kymmenen kertaa, ennenkuin meni läpi.
Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla.Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).
En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.a-teisti kirjoitti:
Tuola reCAPTCHAlla on toinenkin pointti spämmin estämisen lisäksi. Me opetamme sen tekoälyä tunnistamaan kuvia, olemme siis Googlen pikku apureita (tässäkin).
En tiedä mutta voisi olla, että reCAPTCHAn jankkaus silloin tällöin on vain Googlen vaatima palvelus meiltä sellaisessakin tapauksessa, että palvelu on jo tunnistanut käyttäjän ei-spämmiksi.Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Mitään tekstin sisältöä se ei kuitenkaan analysoi, hiiren liikeitä ja IP:si historiaa se analysoi. Tarkkaa kuvausta tekniikasta Google ei ole kertonut.
Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän seurailee, sekä ylläpito, multinikkiset rekatut palstan hakkerit että google, kun olen jo tänäkin vuonna kirjoittanut toisellakymmenellä eri ip:llä.
"Luojan kiitos meitä ei kytätä tällä sivustolla."
Tämä oli siis sarkasmia. - Anonyymi
Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kusipää. Katsotaan poistuuko,
Ei poistu, koska tietty 14 rekatun nikin henkilö ei halua sen poistuvan.
Hänelle on ihan helvetin tärkeää olla palstan suosituin henkilö vähintään 400 vastausten ketjuin ja 14 kpl peukutuksin, joten jos jotakuta toista sanotaan kusipääksi, niin hän kokee sen voittona. Samoin hän kokee voittona sen, jos rauhalliset uskovaiset pillastuvat hänen trollauksistaan.
Voin mä olla kusipää, mutta olen sitä aidosti ja rehellisesti, enkä pelaa kaksin kasvoin, kuten tämä yksi kehittymätön ihmisalkio, joka pakenee roolista toiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078953
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656580Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345511Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665093- 553551
- 503385
- 513152
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926