On jälleen uusi vuosi ja aika tehdä uuden vuoden lupauksia. Viinamies suosittelee että kaikki lupaavat aloittaa tipallisen tammikuun jolloin juodaan säänöllisesti viinaa. Niin se kumppanikin voi löytyä.
t. viinamies
Tipallinen tammikuu
17
66
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat ovat jo löytäneet kumppanin. No, ryyppäämis-riippuvaiset ressukat eivät ehkä kumppania löydä.
Miksei kokaiini tai heroiini?
Niillä vasta naisia saakin..- Anonyymi
Olen jo monen vuoden ajan viettänyt heroiinittoman helmikuun.
Enpä kyllä ole heroiinin muinakaan kuukausina koskaan käyttänyt... Anonyymi kirjoitti:
Olen jo monen vuoden ajan viettänyt heroiinittoman helmikuun.
Enpä kyllä ole heroiinin muinakaan kuukausina koskaan käyttänyt...Maltaaton maaliskuu
Huikaton huhtikuu
Tuopiton toukokuu
Kokaiiniton kesäkuu
Heinäkuussa saa sitten vetää mitä lystää.
Ekstaasiton elokuu
Siideritön syyskuu
Liimaton lokakuu
Mariton maaliskuu
Juomaton joulukuu- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Maltaaton maaliskuu
Huikaton huhtikuu
Tuopiton toukokuu
Kokaiiniton kesäkuu
Heinäkuussa saa sitten vetää mitä lystää.
Ekstaasiton elokuu
Siideritön syyskuu
Liimaton lokakuu
Mariton maaliskuu
Juomaton joulukuuNaiseton 2020 puuttuu listasta.
Äitillä loisiva mies.
Tulin vain ilmoittamaan, olen virallisesti aloittanut tipattoman tammikuun. Tämä tietysti järkyttää herkempiä pastalaisia, mutta ei ole syytä huoleen. Vappuna lupaan taas avata kuohari-pullon. Sehän on melkein kohta, vai mitä? :)
- Anonyymi
Liityn joukoon tipattomasta tammikuusta. Saahan silloin juoda alkoholitonta olutta? Viinattomuushan on se juttu tässä 👌 😁
Anonyymi kirjoitti:
Liityn joukoon tipattomasta tammikuusta. Saahan silloin juoda alkoholitonta olutta? Viinattomuushan on se juttu tässä 👌 😁
Hienoa. Joukko vaan kasvaa. :)
Joo, siis alkoholittomuus on se tipattoman juju.- Anonyymi
Voihan sitä Vapun juhlimisen aloittaa vaikka heti loppiaisen jälkeen.
Viinamies taitaa ainakin aloittaa. Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä Vapun juhlimisen aloittaa vaikka heti loppiaisen jälkeen.
Viinamies taitaa ainakin aloittaa.Toki voi ja ehkä jotkut innokkaat sen heti aloittavatkin. Itse en ole niin hätähousu, jaksan odottaa kevääseen. :)
- Anonyymi
Minäkin aloitin tipattoman tammikuun. Kun on harrastuksia ja elämänsisältöä, niin kello käy niin nopeasti, että ei edes ehdi mitään alkoholituotteita juoda.
-- Linjuri-Jari --
Lupaan juoda vain suomalaista täysmallasolutta ja sopivasti. Jos lipsahtaa Baltikan tai Novopacken tuotteisiin joskus, niin on oltava lempeä itselleen. Topeliaaninen raittius on nastaa!
- Anonyymi
Mulla ei oo mitään tarvetta viettää tipatonta tammikuuta, sillä juon muutoinkin harvoin. Jos on kivoja tilanteita tammikuussa milloin haluaa pikkasen ottaa, niin otan.
- Anonyymi
Niin - on asiallinen ratkaisu, että toimii tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Onko monia seksitöntä sunnuntaita viettäviä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054