Mä kun olen reilu 50 niin muistuu mieleen vielä kuinka vaimon kanssa tavattiin dicossa 90 luvun alussa, alkoholi yhdistää mutta voi tehdä pahaa jälkeäkin. Ja siellä yökerhoissa ne mun vanhat kaveritkin tapas naisensa. Nykyään taitaa vaan netissä hoitua homma.
Missä nykyään suhteet alkaa
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Yli puolet parisuhteista nykyään taitaa nykyään saada alkunsa netissä. Tietysti nykyäänkin parisuhteita syntyy työpaikoilla, harrastuksissa yms.
Yökerhossa parisuhteen aloitus on aina pieni riski. Kannattaako ottaa diskoprinsessa vakavaan suhteeseen. Jos sen naisen on raahannut kotiin narikkajonosta, voi olla, että ei mitään siveyden sipulia saa.- Anonyymi
Onko olemassa jotain siveyden sipuleita, ne on peräkammarin tyttöjä jotka ei koskaan miestä saa, kuolevat vanhana piikana kuten ennen sanottiin.
- Anonyymi
Luulekko nää, että muualta kuin narikkajonosta löytämäs tytöt eivät tajua missä artistin paisuvaiskudos sijaitsee? Lohdutuksen sana,,, saatat erehtyä. Jo limudiskoikäisetkin ovat jyvällä kukista ja mehiläisistä.
- Anonyymi
Edelliset kommentoijat taitavat käsittää asian tahallisesti väärin.
Tarkoitan tietysti siis, että ihminen ei pysty oikein muuttamaan luonnettaan. Jos on ns helppo, säilyy helppona. - Anonyymi
Tsiisu, pieni ja tyhmä yleistys!!!!
- Anonyymi
Itsekin olen viisikymppinen sinkku. Jonkun verran löytyy seuraa baareista ja artistien keikoilta sekä tanssilavoilta. Oman kokemukseni mukaan baareissa on lähinnä alkoholisteja sekä vierasta vonkaavia varattuja, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää netti. Tosin netissäkin on se ongelma, että melkein kaikki miehet haluavat itseään nuorempia naisia ja kun alkavat katselemaan kuvia, niin ainakin itse skippaan sellaisten miesten ilmoitusten yli, jotka etsivät 16 - 30 vuotiaita naisia, vaikka ovat itse jo ylittäneet viidenkympin rajapyykin.
- Anonyymi
Kesäiseltä uimarannalta löysin kauniin suloisen naisen. Ihana sattuma että osuttiin samalle rannalle samaan aikaan. Elämä on.
Ravintolasalin kulloisenkin hetken asiakaskoostumuksesta tutkimus kertoo, että 80 % on kanta-asiakkaita. Väestöstö 20 % käy rivintolassa usein, joista puolet, siis 10 % kokoväestöstä, käy erittäin usein. Se on suunilleen sama kuin alkoholistien määrä. 80 % väestä ei nuoruusvuosiaan lukuunottama käy ravintolassa juuri koskaan.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta mutta ei tuo humalassa ollut, tosin pienessä sievässä, heti vietti yön mun luona. Yhteiselo kestänyt lähes 29 vuotta.
- Anonyymi
Olen tavannut miesystäväni milloin missäkin, en kapakassa koska niissä en käy, enkä netissä koska missään deittipalvelussa en ole.
Yhden seurustelukumppanin kanssa alettiin jutella taksijonossa. Selvisi että meillä on matka samaan suuntaan, ja päätettiinkin sitten kävellä. Siinä sitten sovittiin että tavataan huomenna ja siitä se lähti. Vajaan vuoden olimme yhdessä. Yhden tapasin kaupungilla kadulla, keskellä päivää. Jäin katsomaan jotain näyteikkunaa ja hän tuli siihen viereen ja aloimme jutella niitä näitä. Sekin juttu kehittyi niin että alettiin tapailla.
Nykyisen mieheni tapasin yhteisen tuttavan kotona, ja totta puhuen en ollut ollenkaan innostunut kun hän halusi saattaa minut kotiin. Jostain syystä sitten suostui tapaamiseen uudelleen mutta vei hieman aikaa ennenkuin kunnolla häneen lämpenin. Hän oli kyllä innokas. Nyt ollaan naimisissa.
Kyllähän ihmisiä voi tvata ihan missä vain, ja omasta mielestäni on luontevinta tavata silmäkkäin eikä jotain outoa nettihenkilöä. Kukin tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406