Ota lääkkeet vai jätä lääkkeet (ei huuhaata)

Vuoden huuhaa palkinnon sai vuonna 2019 ksepsis ry:n toimesta Antti Heikkilä, kirjastaan "Lääkkeetön Elämä".

Tsernobilin Prismassa myydään vodkassa liotettua pullaa!

Sinä, joka säännöllisesti luet tätä palstaa, käytät varmasti paljon lääkkeitä. Ensin tarvitaan mielialalääkkeitä, sitten masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä. Näistä aiheutuviin fyysisiin vaivoihin tarvitaan sitten omat lääkkeensä.

Kysymys kuuluu; Olisitko terveempi kokonaan ilman lääkkeitä? Minä en ole itse pilleriä koskaan suuhuni laittanut ja olen pysynyt terveenä. Onko tämä lääkebisnes vain rahastusta ihmisten hyvinvoinnin ja terveyden, sekä hengen kustannuksella?

Tässä tuo aiemmin punchlinenä ja clickbitenä lupaamani ukrainankielinen kohtaus Tsernobilin Prismasta: https://youtu.be/qQ5MTAXPMI0?t=137

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sori, etä olen syntyny ja sori että olen olemassa. heräsin äsken - onneks vaipoissa. ne oliva kaikk täynnä tavaraa. petikin osaks saanu osumaa, sano.
      olin nukkunu ainakii yhen kellonrata ympäryksen. lääkkeistä se johtus. kolinapulloki oli tyhjentyny.

sori siitäki, etten tunnistanu tuota kiripatilaista kieltä, jota hyvin syöneet ihmiset linkissä puhuiva.
      lääkkeet ova vahinkollisia jatkuvasti ylenevässä polvessa. niin sorppa.

• Anonyymi

Lääkäri Antti Heikkilä on etevä lääkäri ja hyvä ihminen. Kirjotti minulle lähetteen Lapinjärven alkkishoitopalveluun. Kävi vielä minua kattomassa. Lähtiessään se virnisti, saat turpaan niin että neesas irtoo jos vielä retkahat happohommiin.

• Anonyymi

niin kun sitä nykyään tarvitaan, lääkkeitä nukkumiseen, ja sitten taas lääkettä, heräämiseen, ja päivällä sitten vähän mielen"kohotuslääkkeitä", ja lisäksi vähän rauhoittavaa, ettei piristy liikaa, sitten vielä muutama lääke edellisten lääkkeitten haittavaikutuksiin, jne.

kattava bisnes !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      376
      39952
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8442
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5940
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4428
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3835
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3531
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3091
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2818
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2391
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      18
      2242
    Aihe