LETROTSOLI TAI FEMAR

Myisikö joku minulle letrotsolia tai femaria hedelmällisyyslääkkeeksi? Maksaisin vähintään lääkkeen apteekkihinnan, asun pääkaupunkiseudulla.

0

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

        Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
        Lieksa
        37
        8449
      2. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

        Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
        Ikävä
        46
        1146
      3. Parisuhdetta harkitseville

        Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
        Sinkut
        202
        1097
      4. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

        Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
        Hindulaisuus
        423
        865
      5. Sä oot niin mukava

        Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
        Ikävä
        86
        865
      6. Yhteys katkesi

        Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
        Ikävä
        32
        799
      7. Sillä ei ole mitään merkitystä

        miten ihana olet tai miten rakastunut olen sinuun. Jos olet varattu niin et ole minulle vaihtoehto. Joten lopeta se tyhj
        Ikävä
        43
        783
      8. Miksihän et halua

        Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
        Ikävä
        56
        752
      9. Nainen, taidan riipaista kännit

        No en sentään, siitäkin toiminnasta on mennyt maku ja kaikki ilo. Parasta se olisi grillailla hyvässä seurassa, mutta se
        Ikävä
        89
        743
      10. Kulta älä unohda minua

        Kulta en halua että katoat minulta.
        Ikävä
        31
        718
      Aihe