Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ranskan Colissimo pakettien jako Suomessa

Anonyymi

Tuli tilattua Ranskasta tuote, jonka toimitustapa on La Posten colissimo paketti. En oikeen löytänyt varmaa tietoa Googlesta, että kuka mahtaa toimittaa? Vieläkun asun keskellä metsää niin olisi hyvä jos jostakin itse voisi hakea. Kellään kokemuksia?

11

9577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko sun paketti tuli? Miten toimitus? Minäkin tilasin tuotteen ja odottelen miten mahtanee tulla.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi myös

    • Anonyymi

      Mulle tuli yksi paketti Ranskasta PostNordin kautta eikä ole kovin hyvää sanottavaa PostNordin toiminnasta... no loppujen lopuksi onnistuin saamaan paketin käsiini PostNordin "palvelusta" huolimatta...

      • Anonyymi

        ok.


    • Anonyymi

      Tämä kiinnostaa myös. Postin sivuilta ei Colissimon lähetystunnuksella löydy lähetystä. Kukakohan on Suomessa Colissimon yhteistyökumppani?

    • Anonyymi

      Tilasin 2 pakettia ebayltä Ranskasta Colissimon kautta. Mitään tietoa ei tullut saapuneista paketeista, ei tuotu kotiin, soitettu paketeista, ei mitään paperia, sähköpostia eikä kännyviestiä. Paketit oli lähetetty takaisin Ranskaan. Aikaisemmin olen saanut monta pakettia Colissimolla ja aina on tuotu kotiin. En tiedä, kuka on Colissimon Suomen edustaja, mutta homma EI TOIMI. Jos olisi vain yksi lähetys, mutta KAKSI PALAUTETTUA!!!

    • Anonyymi

      Oma Colissimo-paketti vietiin lähimpään Postiin noudettavaksi. Kuljetus Ranskasta kesti noin 2,5 viikkoa. Paketin seurantakoodin pitäisi toimia myös Postin omassa lähetyksen seurannassa.

    • Anonyymi

      Itse tilasin juuri Ranskasta ja tulee Colosseumin pakettina. Heti rekisteröinnin jälkeen näkyi OmaPostissa, jossa myös päivittynyt.

    • Anonyymi

      Onneksi tuli tämä viestiketju eteeni. Minullakin kävi samoin, ettei tullut ilmoitusta paketin olinpaikasta. Ostin Ebaysta tavaraa, jonka myyjä oli Ranskasta. Seurailin Colissimon kautta pakettini kulkua, sen mukaan lähetykseni oli saapunut noutopisteeseen, mutta noutopisteestä ei ollut tietoa. Huvikseni tarkistin sitten OmaPostista, että olisiko pakettini mennyt Postille, johon se oli sitten päätynyt. Paketin tiedoissa oli jopa puhelinnumeroni, jota myyjä oli minulta pyytänyt.

    • Anonyymi

      pitää itse osata laittaa seuranta tunnus omapostiin että se tulee sinne näkyviin, muuten saattaapi jäädä paketti saamatta.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä auttoi suuresti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe