Minua ihmetyttää kun sama ateistien ja liberaalien

Anonyymi

porukka räyskyttää ja haukkuu konservatiivisia kristittyjä tällä palstalla kaiket päivät.
Kertokaa miksi kiusaatte itseänne ja puututte asiaan mihin ette usko ja mitä halveksitte.

39

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin hyvä kysymys mutta missä asiantuntijat itse nyt ovat?

• Anonyymi

Ei se ole ateisteilta ja liberaaleilta pois jos on ihmisiä, jotka uskovat Jeesukseen ja sen mukaan elämäänsä elävät. Antakaa uskovien pitää pyhinä pitämänsä arvot ja eläkää te omaa elämäänne.

• Anonyymi

Kyllä se vaikuttaa olevan heiltä pois kuin henkensä hädässä täällä solvaavat ja rääpivät uskovia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa olevan heiltä pois kuin henkensä hädässä täällä solvaavat ja rääpivät uskovia.

Mielenkiintoista. Olisiko sinulla mitään todisteita näille väitteille?

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt olette pahasti erehtyneet määritelmistä.

Uskovaksi voi itseään kutsua vain sellainen ihminen, joka voi oikeudenistunnossa todistaa jumalansa olevaiseksi ja kutsuu tuon jumalansa todistamaan olemassaolostaan.

Kaikki ne, jotka eivät edellä mainittuun pysty, ovat taikauskoisia. Tämä jälkeenjääneiden ryhmä on ansainnut kaiken sen pilkan ja naurunräkätyksen, jota suinkin jaksamme heille jakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Olisiko sinulla mitään todisteita näille väitteille?

Lue ihan mikä tahansa ketju ja esim. torren, Repen, he-man, Pe.kun, qwertyn, mummumuorin jne kommentit niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ihan mikä tahansa ketju ja esim. torren, Repen, he-man, Pe.kun, qwertyn, mummumuorin jne kommentit niistä.

Hehän ovat terävästi kommentoineet ihmisten tekstejä täällä. Mutta et vieläkään saanut laitettua yhtään todistetta näille väitteille? Et kai valehtele?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehän ovat terävästi kommentoineet ihmisten tekstejä täällä. Mutta et vieläkään saanut laitettua yhtään todistetta näille väitteille? Et kai valehtele?

He eivät kommentoi ihmisten tekstejä eivätkä ole teräviä vaan samaa vihaansa jauhavia reppanoita. Kuka sinä heistä olet?

• Anonyymi

Kohta tulee muutama lisää kun muutkin mainitut peukuttavat 😆

• Anonyymi kirjoitti:

He eivät kommentoi ihmisten tekstejä eivätkä ole teräviä vaan samaa vihaansa jauhavia reppanoita. Kuka sinä heistä olet?

En kukaan heistä. Joten arvailusi meni yhtä pieleen kuin todisteiden laittaminen herjaamisesta. Mutta ymmärrän kyllä että vaikeahan se olematonta todistaa. ;)

• Älä vaihda aihetta taikauskoinen. Mitä epäjumalasikin tuollaisesta epärehellisyydestä sanoisi jos olisi olemassa?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Älä vaihda aihetta taikauskoinen. Mitä epäjumalasikin tuollaisesta epärehellisyydestä sanoisi jos olisi olemassa?

En pidä sinusta, enkä kunnioita sinua.

• Anonyymi
        Ei.luotu kirjoitti:

En kukaan heistä. Joten arvailusi meni yhtä pieleen kuin todisteiden laittaminen herjaamisesta. Mutta ymmärrän kyllä että vaikeahan se olematonta todistaa. ;)

Otit tämän nikkisi sitten käyttöön :D

• Anonyymi kirjoitti:

Otit tämän nikkisi sitten käyttöön :D

No totta kai käytän omaa nikkiäni. Mitä muuta nikkiä muka käyttäisin? Vai luuletko minua joksikin toiseksi? Taas todistamaton väite.

Miten minusta näyttää tämän ketjun perusteella että nämä herjaajat ovat näitä palstalla pyöriä "uskovia"...

• Anonyymi
        Ei.luotu kirjoitti:

No totta kai käytän omaa nikkiäni. Mitä muuta nikkiä muka käyttäisin? Vai luuletko minua joksikin toiseksi? Taas todistamaton väite.

Miten minusta näyttää tämän ketjun perusteella että nämä herjaajat ovat näitä palstalla pyöriä "uskovia"...

Olet käyttänyt sitä viimeksi toukokuussa mutta päätäsi auot täällä joka päivä.

• Anonyymi kirjoitti:

En pidä sinusta, enkä kunnioita sinua.

Epäjumalasi käskyn mukaan sinun tulee minua rakastaa ja useimmat meistä myös kunnioittavat rakastamiaan lähimmäisiä.

Meni taas halvalla yksi mielikuvitustaivaspaikka.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Epäjumalasi käskyn mukaan sinun tulee minua rakastaa ja useimmat meistä myös kunnioittavat rakastamiaan lähimmäisiä.

Meni taas halvalla yksi mielikuvitustaivaspaikka.

Edes Jumalan käsky ei saa minua tekemään sinun kohdallasi niin. Olet niin vastenmielinen ja kuvottava.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet käyttänyt sitä viimeksi toukokuussa mutta päätäsi auot täällä joka päivä.

Kappas minulla on stalkkeri :)

Mutta aivan sama koska olen tätä nikkiä käyttänyt, ei se mitenkään vieläkään ole todistanut mitään aloituksessa väitettyä asiaa ;)

Ja kuten sanoin jo aikaisemmin:

• Anonyymi kirjoitti:

Edes Jumalan käsky ei saa minua tekemään sinun kohdallasi niin. Olet niin vastenmielinen ja kuvottava.

Oletko myös näitä aloituksessa mainittuja ihmisiä jotka herjaavat uskovia?

• Anonyymi kirjoitti:

Hienovaraisesti osoitat tuota ylitsepursuvaa lähimmäisenrakkauttasi!

Myös asiallinen keskustelu on selvästi erikoisalaasi, joten on ihan pakko kysyä montako luokkaa apukoulun erityisluokalla onnistuit suorittamaan enne oppivelvollisuutesi päättymistä?

• Ja missä näin on edes väitetty? Ei missään. Joten kannattaa lopettaa tuo valehtelu tai joudut viettämään ikuisuuden meidän kanssa ;)

• Annat vielä väärän todistuksen lähimmäisestäsi!

Kerro minulta terveisiä satuhahmo Saatanalle ja käske varaamaan minulle virvoittavia drinkkejä kun Hänen kanssaan seuraamme käristymistäsi!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Annat vielä väärän todistuksen lähimmäisestäsi!

Kerro minulta terveisiä satuhahmo Saatanalle ja käske varaamaan minulle virvoittavia drinkkejä kun Hänen kanssaan seuraamme käristymistäsi!

Olet kuvottava ja epämiellyttävä. Äitiskin varmaan katuu, että synnitti sinut.

• En ole. Ja mitä luulet saavuttavasi tuolla valehtelulla? Että olisit jotenkin uskottava?

Mutta miksi käyttäydyt samanlailla kuin aloituksessa on väitetty ateistien ja liberaalien käyttäytyvän?

Toistetaan tämä taas jälleen kerran:

• Ei.luotu kirjoitti:

Oletko myös näitä aloituksessa mainittuja ihmisiä jotka herjaavat uskovia?

Kertoisitko ystävällisesti, missä sävyssä uskovaisten kanssa pitää Sinusta keskustella? Eri mieltäkö EI saa olla, mitään EI saa kysyä eikä kyseenalaistaa?

Lisäksi, kun täällä silkkaa kuraa heittää muutama ilmeisesti uskovainen kirjoittaja loputtomine herjoineen ja onanointijuttuineen, ovatko HE oikealla asialla? Onko esim. mummomuori heittänyt kehiin samanlaista herjaa kuin se, mitä hänen niskaansa heitetään? Miksi et uskovana ihmisenä ojenna väärin toimivia toisia uskovia?

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Itse otan esiin eriskummalliset kirjoitukset. Tosin ei se minulta pois ole.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Jaa. Itse otan esiin eriskummalliset kirjoitukset. Tosin ei se minulta pois ole.

Minä otan sinun eriskummalliset kirjoituksesi ja solvauksesi esiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä otan sinun eriskummalliset kirjoituksesi ja solvauksesi esiin.

Ota vaan. Katsotaan niitä tarkemmin mitä oikein tarkoitat.

• Anonyymi

Lopettakaa solvaukset, valehtelut ja vääristelyt, niin ehkä saatte olla rauhassa.

>Helena-Ahti Hallberg<

• Sinä itsehän siinä nyt raivoat.Ota rauhallisesti. Rentoudu. Minullekin tämä loma on tehnyt hyvää!

• Kommenteissasi on epäjohdonmukaisuutta: olet ymmärtääkseni määritellyt minut valeopettajaksi, joten mitä ihmettä koulun alku tähän liittyy Sinun mielestäsi?

• >> Minua ihmetyttää kun sama ateistien ja liberaalien porukka räyskyttää ja haukkuu konservatiivisia kristittyjä tällä palstalla kaiket päivät. <<

Tämähän on luterilaisuuspalsta ja esim. kirkon edustama luterilaisuus, jota täällä ilmeisesti pääosin pitäisi käsitellä, ei naispappeineen ole erityisen konservatiivista.

Eli kirkkoon kuuluville luterilaisille liberaaleille tämä on aiheen perusteella juuri oikea paikka.

Koska palsta on kaikille avoin, ainoastaan aloitusten aihepiiri on rajattu, niin saa tänne kirjoittaa niin ateistit, kuin Artokin, kaikkien muiden lisäksi.

Tosin aloitus taisi muuten olla palstan vakiotrollin tekemä ja hänen ilmeinen päätavoite on vain ärsyttää (vaikka onnistuu enemmänkin naurattamaan tyhmyydellään).

Lopuksi, kirjoittipa tänne kuka tahansa, niin varsinkin typerät kommentit käsitellään ja "joskus" niitä kritisoidaankin. Jos joku aloittajan tavoin kykenee vain heikkoihin kommentteihin, eikä hallitse edes perustelun alkeita eli saa aina kritiikkiä niskaan, niin kannattaisiko hänen ehkä harkita kirjoittamisen lopettamista?

Ap, kannattaisiko?

• Anonyymi

Niin kauan kuin uskovaiset eivät pysty esittämään objektiivisia todisteita pöyristyttävien väitteidensä tueksi ei ole syytä pitää heitä minään muuna kuin valehtelijoina. Valehtelijoille taas on ollut aikojen alusta saakka tapana nauraa päin naamaa.

Ja ei. Subjektiiviset uskomukset eivät muutu objektiivisiksi todisteiksi inttämällä vaikka kuinka uskotuttaisi.

• Anonyymi

Mistä kaipaat todisteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kaipaat todisteita?

Mitä todisteita sinulla on esittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä todisteita sinulla on esittää?

Niitä mitä sinulle ei ole.

• Anonyymi

Heh heh. Konservatiiviset vakiräksyttäjät toimivat aivan samoin. Kyseessä on toisiaan ruokkiva ilmiö.

• Anonyymi

Mikäs räysky sinä olet?

• Anonyymi

Ja nyt ylös äkkiä!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      363
      3123
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1492
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      951
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe