Kyllä mun täytyy myöntää, että joskus jotkut tietynlaiset ihmiset ärsyttää juuri sen pikkuriikkisen verran, että tulee ihan oikeutettu olo vähän käristää niitten persettä ihan vaan niiden omakeksimällä lieskalla....
Ei vaan aina jaksa olla kiltti.... joskus voi kihertää partaansa ja vaan olla v.ttumainen myös...... kiehkieh....
Eikö joskus ole kiva savustaa jotakuta kunnolla?
144
51
Vastaukset
No minun persettä saat savustaa, jos siltä tuntuu.
valtakunta kirjoitti:
Sinua ei pidä savustaa muutut vaan herkkukinkuksi🥰💕✨🧸
Saat tuolta nallelta halin.Haha, kiitos.
- Anonyymi
Tunnetko helmiinan?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No mitä palstalla lukenut hänen kirjoituksiaan.
Viriviri = helmiina?
Anonyymi kirjoitti:
Viriviri = helmiina?
Tuohon en osaa vastata. Abra kyllä tapaa vaihtaa nimimerkkiään.
Partakaweri kirjoitti:
Tuohon en osaa vastata. Abra kyllä tapaa vaihtaa nimimerkkiään.
On se abris...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viriviri = helmiina?
Helmiina on Väliksen ja Partakawerin ystävä.
Anonyymi kirjoitti:
Helmiina on Väliksen ja Partakawerin ystävä.
Liioittelua. Helmiina on itsekin sanonut, ettei oikein tunne minua. Mutta mukava tyyppi se on.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Liioittelua. Helmiina on itsekin sanonut, ettei oikein tunne minua. Mutta mukava tyyppi se on.
Heheh, katsos nämä jutut tiedetään ;)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minä taas olen Genion ystävä <3
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen Genion ystävä <3
En usko Genonion olevan täällä kunhan yritetetään nimitetä joku omien pahojen tekojen vuoksi vääristämällä todella vanhoja palstalaisia joko itse tai toisten kautta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kuka sinä olet?
Sillä ei nuppuseni olekaan taas mitään väliä.
valtakunta kirjoitti:
En usko Genonion olevan täällä kunhan yritetetään nimitetä joku omien pahojen tekojen vuoksi vääristämällä todella vanhoja palstalaisia joko itse tai toisten kautta.
On se... ja se on sinuakin ihan avoimesti sanonut pentutehtailijaksi... ja tietää kyllä varsin hyvin, mistä narusta vetää, että sinäkin intoilet hänen mukaan.... hän rakastaa sitä, että saa manipuloitua ihmisiä...
Sama mies voi haukkua sut pystyyn ja toisaalta liehitellä vaikka kuten tuossa näkyi tuo kullanmuruviesti...Disse kirjoitti:
On se... ja se on sinuakin ihan avoimesti sanonut pentutehtailijaksi... ja tietää kyllä varsin hyvin, mistä narusta vetää, että sinäkin intoilet hänen mukaan.... hän rakastaa sitä, että saa manipuloitua ihmisiä...
Sama mies voi haukkua sut pystyyn ja toisaalta liehitellä vaikka kuten tuossa näkyi tuo kullanmuruviesti...Helmiäsijoille se oli.
Ei genonia.Disse kirjoitti:
Sama mies voi haukkua sut pystyyn ja toisaalta liehitellä vaikka kuten tuossa näkyi tuo kullanmuruviesti...Kyllä minä näen kuka sinua manipuloi.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä näen kuka sinua manipuloi.
Ei mua kukaan manipuloi.... mihin mua sais manipuloitua? Kyllä mä päättelen itse mitä täällä tapahtuu...
Disse kirjoitti:
Sama tyyppi....
Ei ole. Kyllä se tehtiin ihan toisen varjoksi kiusata kahdesta suunnasta minua.
valtakunta kirjoitti:
Ei ole. Kyllä se tehtiin ihan toisen varjoksi kiusata kahdesta suunnasta minua.
No sä itse esimerkiksi olit jossain vaiheessa ainakin ihan varma, etten ole sama kuin tähänsekaappi.... ja kyllä mä tiedän kai itse kuka oon.... ja kyllä sen tietää täällä moni muukin... Mutta vaikka mä en oo samanlainen kuin tähänsekaappina ehkä olin, en ole ollut sulle ilkeä... Mutta Genio/siollehelmiä/gnuk on sulle ilkeä tarvittaessa ja toisaalta osaa olla itse kiltteys, jos se sulta jotain tarttee...vaikka palstan taustatukea...
Sellainen perseily mua siinä mulkussa kyllä v.tuttaa eniten... Jotenkin se ei siekaile mitään konsteja...Disse kirjoitti:
Ei mua kukaan manipuloi.... mihin mua sais manipuloitua? Kyllä mä päättelen itse mitä täällä tapahtuu...
Enpä usko et ole ollut miehen logiikka palstalla vaan se on genonia nimi syötetty sulle.
valtakunta kirjoitti:
Enpä usko et ole ollut miehen logiikka palstalla vaan se on genonia nimi syötetty sulle.
No mä en tietenkään ml-palstan aikuisia juttuja tiedä, että en voi 100%sti mistään olla varma, mutta mitä oon tässä yhdistellyt useampia asioita, yhdistän nämä samaan tyyppiin. Gentsustakin puhutaan... Genio metre tms... virolainen raksaukko, mikä rimputtaa kitaraa ja tykkää bootseista... olevinaan helkatin viisas ja tietää kaikki, lisäksi muut ovat saakelin tyhmiä... :oD Ihan samaa soopaa se helmiä siollekin syyti.....
Disse kirjoitti:
No sä itse esimerkiksi olit jossain vaiheessa ainakin ihan varma, etten ole sama kuin tähänsekaappi.... ja kyllä mä tiedän kai itse kuka oon.... ja kyllä sen tietää täällä moni muukin... Mutta vaikka mä en oo samanlainen kuin tähänsekaappina ehkä olin, en ole ollut sulle ilkeä... Mutta Genio/siollehelmiä/gnuk on sulle ilkeä tarvittaessa ja toisaalta osaa olla itse kiltteys, jos se sulta jotain tarttee...vaikka palstan taustatukea...
Sellainen perseily mua siinä mulkussa kyllä v.tuttaa eniten... Jotenkin se ei siekaile mitään konsteja...Ei ole kuin kaksi vaihto ehtoa joko manipuloitu tai et ole tähänsekaappi.
Mutta yritän luottaa sanojan omaan puheeseen.
Mulle on ihan sama koska en ole ihmisten ystävä jotka on minun satuttaneiden ystäviä.
Koska näen sen että hyväksyvät nämä karmeat tavat sen vuoksi olen mielummin erossa näistä.
Sen vuoksi tämä muistuttaa minua kun tietää minun sanonee nämä.Disse kirjoitti:
No mä en tietenkään ml-palstan aikuisia juttuja tiedä, että en voi 100%sti mistään olla varma, mutta mitä oon tässä yhdistellyt useampia asioita, yhdistän nämä samaan tyyppiin. Gentsustakin puhutaan... Genio metre tms... virolainen raksaukko, mikä rimputtaa kitaraa ja tykkää bootseista... olevinaan helkatin viisas ja tietää kaikki, lisäksi muut ovat saakelin tyhmiä... :oD Ihan samaa soopaa se helmiä siollekin syyti.....
Miehen logiikasta vaan sitä täällä syytellään kertaakaan en ole nähnyt sen nimistä täällä eli manipuloitu.
valtakunta kirjoitti:
Ei ole kuin kaksi vaihto ehtoa joko manipuloitu tai et ole tähänsekaappi.
Mutta yritän luottaa sanojan omaan puheeseen.
Mulle on ihan sama koska en ole ihmisten ystävä jotka on minun satuttaneiden ystäviä.
Koska näen sen että hyväksyvät nämä karmeat tavat sen vuoksi olen mielummin erossa näistä.
Sen vuoksi tämä muistuttaa minua kun tietää minun sanonee nämä.Siis minua satuttaneiden ystävä, minä en muita satuta.
valtakunta kirjoitti:
Siis minua satuttaneiden ystävä, minä en muita satuta.
En usko kostoon . Se on sellainen asia että välttelen sitä koko elämäni.
Se on se sun padottu naisviha joka siinä vain etsii purkautumistietä :D joku viaton sitten saa kärsiä ihan turhaan :(
Eiköhän tuo perseilijä puskista ole ihan tuttavamme Genio.... Naista siinä on sen verran, että Floweri nikki taitaa olla saman kirjoittajan takaa... olen jo oikeastaan ollut siitä pitkään sitä mieltä...kummasti kaksi anonyymia poksahtaa yhtäaikaa palstalle....sitten mistä ne syyttää täällä...komppailemisesta, niin kumpikin komppaa toisiaan... Jotenkin vaan Flowerilta alkanut kivasti menemään hermoit muhun ja tänään sain sopivasti rajajutussa poksautettua pankin....
Kyllä mä taidan tästä hetkestä ottaa nyt kaiken ilon, kun ensin lähti nuuska pois, sitten hävis pertsa, niin ei voi muuta kuin savustaa nyt näitä... :oDDisse kirjoitti:
Eiköhän tuo perseilijä puskista ole ihan tuttavamme Genio.... Naista siinä on sen verran, että Floweri nikki taitaa olla saman kirjoittajan takaa... olen jo oikeastaan ollut siitä pitkään sitä mieltä...kummasti kaksi anonyymia poksahtaa yhtäaikaa palstalle....sitten mistä ne syyttää täällä...komppailemisesta, niin kumpikin komppaa toisiaan... Jotenkin vaan Flowerilta alkanut kivasti menemään hermoit muhun ja tänään sain sopivasti rajajutussa poksautettua pankin....
Kyllä mä taidan tästä hetkestä ottaa nyt kaiken ilon, kun ensin lähti nuuska pois, sitten hävis pertsa, niin ei voi muuta kuin savustaa nyt näitä... :oDPertsa on pyörinyt palstalla anonyyminä.
Partakaweri kirjoitti:
Pertsa on pyörinyt palstalla anonyyminä.
No voipi olla.... Luultavasti kaikki sellaiset pyörii, mitkä kiukkuaa vaan muista..... koittavat kaikkea mahdollista keinoa päästä johonkin tilaan takaisin... mutta oikeasti ei noista tyypeistä ole olemaan muitten kanssa jossain samalla paikalla....Heissä se vika on, ei muissa.... mutta mihinkä koira karvoistaan pääsis....ei mihinkään...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä mä taidan tästä hetkestä ottaa nyt kaiken ilon, kun ensin lähti nuuska pois, sitten hävis pertsa, niin ei voi muuta kuin savustaa nyt näitä... :oDHaluat siis savustaa muut kirjoittajat pois palstalta yksi kerrallaan?
Olet vielä Pertsaakin hullumpi. Sekin kärsi vakavista vainoharhoista ja suuruudenhulluusoireista ennen pimahdustaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis savustaa muut kirjoittajat pois palstalta yksi kerrallaan?
Olet vielä Pertsaakin hullumpi. Sekin kärsi vakavista vainoharhoista ja suuruudenhulluusoireista ennen pimahdustaan.Pertsa tullut takaisin viriviri nimellä?
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis savustaa muut kirjoittajat pois palstalta yksi kerrallaan?
Olet vielä Pertsaakin hullumpi. Sekin kärsi vakavista vainoharhoista ja suuruudenhulluusoireista ennen pimahdustaan.En mä täältä ketään oikeasti voi käristää... En edes pertsaa....mutta teen mä monen sellaisen itseensä täynnä olevan perseilijän olon varmaan täällä ahtaaks....v.ttuilin pertsalle, vittuilin nuuskalle ja olen jo vittuillut geniolle aikaisemmin ja tulen v.ttuilemaan nyttenkin... Ja aina kun siihen on mahkut ja aikaa, kuten nyt... mikäs tässä...
Ei täällä suht tavallinen kirjoittaja mua kimppuunsa saa.... mutta nämä kyseiset on antaneet syitä..... ja kyllä tää minusta on välistä aika kivaa....en voi kieltää.... :oD- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Harmis on sopivasti jo valmiiksi savustuspöntössä 👻
Pöntössä?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä mä taidan tästä hetkestä ottaa nyt kaiken ilon, kun ensin lähti nuuska pois, sitten hävis pertsa, niin ei voi muuta kuin savustaa nyt näitä... :oDPertsa on läsnä aina.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En mä täältä ketään oikeasti voi käristää... En edes pertsaa....mutta teen mä monen sellaisen itseensä täynnä olevan perseilijän olon varmaan täällä ahtaaks....v.ttuilin pertsalle, vittuilin nuuskalle ja olen jo vittuillut geniolle aikaisemmin ja tulen v.ttuilemaan nyttenkin... Ja aina kun siihen on mahkut ja aikaa, kuten nyt... mikäs tässä...
Ei täällä suht tavallinen kirjoittaja mua kimppuunsa saa.... mutta nämä kyseiset on antaneet syitä..... ja kyllä tää minusta on välistä aika kivaa....en voi kieltää.... :oDEli kunhan suht tavallinen kirjoittaja käyttäytyy kuten haluat, et savusta pois?
Anonyymi kirjoitti:
Pertsa on läsnä aina.
Joo, kyllä mä uskon siihenkin.... Täällä on monta sellaista läsnä, mitä ei enää mukamas ole... Usein sellaiset, joilla on eniten kinaa kaikkien mahdollisten kanssa, ovat sitten jossain puskisssa tai vastaavaa.... No varmaan joku voi lopettaa oikeastikin, mutta ne lopettaa sitten hyvällä tai sitten oikeasti miettivät, että tämä mesta ei tunnu hyvältä.... Eikä ne ala kiukkuamaan muille....
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En mä täältä ketään oikeasti voi käristää... En edes pertsaa....mutta teen mä monen sellaisen itseensä täynnä olevan perseilijän olon varmaan täällä ahtaaks....v.ttuilin pertsalle, vittuilin nuuskalle ja olen jo vittuillut geniolle aikaisemmin ja tulen v.ttuilemaan nyttenkin... Ja aina kun siihen on mahkut ja aikaa, kuten nyt... mikäs tässä...
Ei täällä suht tavallinen kirjoittaja mua kimppuunsa saa.... mutta nämä kyseiset on antaneet syitä..... ja kyllä tää minusta on välistä aika kivaa....en voi kieltää.... :oDKuulostaa siltä että sulla on nyt melko ahtaat oltavat, itseäsi täynnä olevana perseilijänä, kun muut on huomanneet sen.
Anonyymi kirjoitti:
Pertsa tullut takaisin viriviri nimellä?
Eikö oo...sehän on Helmis/abris vaan.... hassuttelee lämpimikseen...
Anonyymi kirjoitti:
Eli kunhan suht tavallinen kirjoittaja käyttäytyy kuten haluat, et savusta pois?
En mä ketään voi savustaa ulos....mutta käristän jos alkaa erikoisemmin hyppiä silmille...
Kyllä mä annoin nuuskankin olla rauhassa niin pitkään, kun se kerkes mulle kommentoimaan johonkin...sitten yleensä käristelin aikani... Pertsaa käristin vähän sen mukaan, mitä se yleisesti alkoi kikkailemaan palstalla... Se äijä kyllä kerkes sitä touhua tehdä.... vinkeä kaveri... Genio on vähän vaikeampi kohde.... se kun taitaa osata olla pitemmän aikaakin hiljaa, mutta tais löytyä syykin....se viljeli juttua ton floweri nikin kautta...
Jokin narsistinen piirrehän noita kaikkia kolmea ajaa vissiin, mutta nää on vaan mun villejä aivoituksia...ei voi tietää totuutta...- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Viittasin siis tuohon hänen haarniskaansa.
Et tiedä yhtään mihin viittailet.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä että sulla on nyt melko ahtaat oltavat, itseäsi täynnä olevana perseilijänä, kun muut on huomanneet sen.
Mistä sä tuollaista saat päähäsi? Ketkä muut? Kuka täällä on nyt tullut muu kuin joku mysteerinen anomuumi sanomaan, että Disse on ilkeä ja hyi hyi? :oD
Luuletko sä Genio oikeasti, että sinun kikkailuitasi uskotaan? :oD
Ja vaikka mulla täällä ei olisi yhtään kaveria, niin mitä sitten? Mitä ihmettä sitten? En mä täältä ole kaveria etsimässäkään... Mutta itseasiassa mulla on niitä silti.... :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eikö oo...sehän on Helmis/abris vaan.... hassuttelee lämpimikseen...
Abris onkin mies eikä nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Abris onkin mies eikä nainen?
No hui hirveäää......minusta onkin hirveää, että minulla on mieskaveri....yyyhhh... :oD
No ainakin sillä on munaa 100% enemmän kuin sulla, nysvä! :oD- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pertsa tullut takaisin viriviri nimellä?
Ei, se on se tööt tööt.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Googleen tämä F64.0. Onko kysyttävää?
Suomessa on käytössä ICD-10 tautiluokitus, jonka perusteella annetaan diagnoosi F64.0 transsukupuolisuus tai F64.8 muu sukupuoli-identiteetin häiriö.
Transsukupuolisuusdiagnoosille on annettu tautiluokituksen kautta kolme oleelliseksi katsottua kriteeriä:
Halu elää ja tulla hyväksytyksi vastakkaisen sukupuolen edustajana, johon usein liittyy epämukavuus omasta anatomisesta sukupuolesta ja halu muokata kehoaan halutun sukupuolen mukaiseksi hormonihoidolla ja leikkauksilla
Transsukupuolinen identiteetti on ollut olemassa vähintään kaksi vuotta
Transsukupuolisuus ei saa olla minkään muun mielenterveyden häiriön oire tai liittyä intersukupuoliseen, geneeettiseen tai kromosomaalisen poikkeamaan.
- Anonyymi
Savustaisit itseäs, ni joskus oppisit jotain.
Hahahaa... Eipä mun nyt juuri tarvitse mitään oppia.... mitä tarvitsisi? Oppia tilaamaan jotkut sianrakkobuutsit vit.n kalliilla jostain ja olla olevinaan musiikin ruhtinas... boahhaahhahaaa!!!!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hahahaa... Eipä mun nyt juuri tarvitse mitään oppia.... mitä tarvitsisi? Oppia tilaamaan jotkut sianrakkobuutsit vit.n kalliilla jostain ja olla olevinaan musiikin ruhtinas... boahhaahhahaaa!!!!
Lääkkeet!
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet!
Ei tuohon kuule mitkään pillerit auta...persoonallisuushäikkähän se on oltava, jos itseään pitää palstalla kompata. :oD
- Anonyymi
Tiedätkö mitä Disse? Floweri ja Genio ovat päässeet ihosi alle oikein huolelle :D Tämä aloituskin sen kertoo. He sen sijaan eivät ole sortuneet tällaiseen halpamaiseen aloituksen tekoon.
Heille nostan hattua..Terve vaan Genio... Ei minun ihon alle noin helpolla pääse...sitäpaitsi mähän oon innoissani.... Ei ole pitkiin aikoihin ollut näin jännää palstalla... Vaikka en mä oikeasti mitään voi todistaa, niin silti mä vaan annan mennä....
Ja hei mäkin nostan hattua itselleni....selkeästi olen saanut sen virolaisen itselleen pullistelijan hermostumaan...jiiihaa!!! :oD- Anonyymi
Flowerin ketju avasi tulen https://keskustelu.suomi24.fi/t/16188646/mitapas-jos-tekisitte-uuden-vuoden-lupauksen-jattaa-palsta
Anonyymi kirjoitti:
Flowerin ketju avasi tulen https://keskustelu.suomi24.fi/t/16188646/mitapas-jos-tekisitte-uuden-vuoden-lupauksen-jattaa-palsta
Voisi tulla tähän kiukkuamaan, niin ei tarttis kimpoilla. :oD
Disse kirjoitti:
Terve vaan Genio... Ei minun ihon alle noin helpolla pääse...sitäpaitsi mähän oon innoissani.... Ei ole pitkiin aikoihin ollut näin jännää palstalla... Vaikka en mä oikeasti mitään voi todistaa, niin silti mä vaan annan mennä....
Ja hei mäkin nostan hattua itselleni....selkeästi olen saanut sen virolaisen itselleen pullistelijan hermostumaan...jiiihaa!!! :oDOnko Genio se kehonrakentajatyttö?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Terve vaan Genio... Ei minun ihon alle noin helpolla pääse...sitäpaitsi mähän oon innoissani.... Ei ole pitkiin aikoihin ollut näin jännää palstalla... Vaikka en mä oikeasti mitään voi todistaa, niin silti mä vaan annan mennä....
Ja hei mäkin nostan hattua itselleni....selkeästi olen saanut sen virolaisen itselleen pullistelijan hermostumaan...jiiihaa!!! :oDEn todellakaan ole Genio. Sinäkö luulet että vain floweri ja genio ovat kyrpiintyneitä? Olet väärässä.
Partakaweri kirjoitti:
Onko Genio se kehonrakentajatyttö?
Ei, se on vaan virosta tullut rakentajasekatyömies kuka lie....mä tiedän tyypin kyllä nimeltä, mutta en täällä paljasta...ei kuulu mulle sellainen...
Itseensä täynnä ja aina sillä on ollut ihme kikkailuja täällä...paljon jo ennen ml-palstalta lähtien...siellä oli siitä jo hirmuiset jutut, mutta eiköhän ne olleet enimmäkseen sen itse tarinoimia...Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole Genio. Sinäkö luulet että vain floweri ja genio ovat kyrpiintyneitä? Olet väärässä.
Niin, olet Jimmy Hoffa ihan selkeesti tuon kirjoitusasun mukaan. :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vai sellasta.
Disse kirjoitti:
Veikkaan edelleen Perttiä. Tai ainakin Perttimäinen tyyli sillä on. Perttiä ei kannata ottaa tosissaan.
Partakaweri kirjoitti:
Veikkaan edelleen Perttiä. Tai ainakin Perttimäinen tyyli sillä on. Perttiä ei kannata ottaa tosissaan.
Pertti ja Genio oli monelta osin ihan samanlaisia...mutta kai eri tyyppejä.... Pertsa oli ehkä aavistuksen yksinkertaisempi... ja lähti mukaan provoiluun, tää Genio ehkä on pitempään täällä luutinut, niin sillä on kaikenmaailman konsteja enempi... mutta samankaltaisia.... Kumpikin haluaa olla sellainen pua-tyyppi vähän....jos tiedät?
Disse kirjoitti:
Pertti ja Genio oli monelta osin ihan samanlaisia...mutta kai eri tyyppejä.... Pertsa oli ehkä aavistuksen yksinkertaisempi... ja lähti mukaan provoiluun, tää Genio ehkä on pitempään täällä luutinut, niin sillä on kaikenmaailman konsteja enempi... mutta samankaltaisia.... Kumpikin haluaa olla sellainen pua-tyyppi vähän....jos tiedät?
Tämä trolli tarttui sanaan "pöntössä". Ajatteli selvästi, että viittaan Pönttikseen. Pertti se on.
Partakaweri kirjoitti:
Tämä trolli tarttui sanaan "pöntössä". Ajatteli selvästi, että viittaan Pönttikseen. Pertti se on.
No voihan sekin pelle täällä olla.... mutta uskon nyt ennemmin siihen Genioon....tai mitäs kaikkia nikkejä sillä olikaan....viime kesänähän se suureen ääneen sanoi lähtevänsä pois palstalta, mutta ei ne sellaiset mihkään lähde....pitää vaan tehdä siitä numero... :oD
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Pönttikseen ei saa viitata! Perttiä ja Pönttistä ei saa laittaa edes samaan kommenttilaatikkoon.
Disse kirjoitti:
No voihan sekin pelle täällä olla.... mutta uskon nyt ennemmin siihen Genioon....tai mitäs kaikkia nikkejä sillä olikaan....viime kesänähän se suureen ääneen sanoi lähtevänsä pois palstalta, mutta ei ne sellaiset mihkään lähde....pitää vaan tehdä siitä numero... :oD
Niin no eikä se ole aikalailla sama kuka häärää kunhan häärää? Pertsa ja gentsu siirtyivät kumpikin käpykaartilaisiksi puskiin ja käyvät vaihtelevalla menestyksellä sissisotaa rekattuja vastaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no eikä se ole aikalailla sama kuka häärää kunhan häärää? Pertsa ja gentsu siirtyivät kumpikin käpykaartilaisiksi puskiin ja käyvät vaihtelevalla menestyksellä sissisotaa rekattuja vastaan :D
Joo, kummallakin veijarilla on hauska yhteinen näkemys, että täällä palstalla kenelläkään ei ole mitään muuta elämää kuin palsta ja sitten he haistattavat muka pitkät tänne ja suureen ääneen lähtevät ovet paukkuen, mutta kummasti ne vaan aina täältä tavoittaa itkemästä palstan tasosta. :oD
Kyllä vaikka tais mennä se palstan vuoden 2019 äänestys jo ohi, mutta nostaisin nämä kaksi sankaria johonkin Hall of Fameen tänne....pelipaita jäädytetään kattoon ja fanfaarit soimaan, kun miehet pistää taas parastaan palstan hyväksi. :oD
Vaikka tietenkin sillä ei heille ole väliä, kun heillähän on niin värikäs elämä jo muualla, ettei tää paska palsta kiinnosta piiruakaan. :oDDisse kirjoitti:
Joo, kummallakin veijarilla on hauska yhteinen näkemys, että täällä palstalla kenelläkään ei ole mitään muuta elämää kuin palsta ja sitten he haistattavat muka pitkät tänne ja suureen ääneen lähtevät ovet paukkuen, mutta kummasti ne vaan aina täältä tavoittaa itkemästä palstan tasosta. :oD
Kyllä vaikka tais mennä se palstan vuoden 2019 äänestys jo ohi, mutta nostaisin nämä kaksi sankaria johonkin Hall of Fameen tänne....pelipaita jäädytetään kattoon ja fanfaarit soimaan, kun miehet pistää taas parastaan palstan hyväksi. :oD
Vaikka tietenkin sillä ei heille ole väliä, kun heillähän on niin värikäs elämä jo muualla, ettei tää paska palsta kiinnosta piiruakaan. :oDJoo, siinä saa itselle semnoisen hauskan paremmuuden tunteen kun räntäsateessa kyyröttää puskassa kyttäämässä leirinuotion ääressä istuvia ja väilillä uskaltautuu heittämään vaikka kävyllä niitä tulen ääressä olevia. Kuvittelee ettei kukaan ole huomannut urhoollista puskasissiä vaikka kaikki tietää :D
Vielä mukavampaa on sitten kun joskus tulee sieltä puskasta rehvakkaasti nuotiolle heittämään miehekästä reissuläppää, "Mulla on elämä, kävion vähän panemassa" tms. Miedän nuotiolaisten toki tulee sitten ymmärryksellä suhtautua ja olla uskovinaan ja vähän että "oooh, onpas tosiaan" niin siitä tulee puskasissille mukava mieli :)Harmaaritari kirjoitti:
Joo, siinä saa itselle semnoisen hauskan paremmuuden tunteen kun räntäsateessa kyyröttää puskassa kyttäämässä leirinuotion ääressä istuvia ja väilillä uskaltautuu heittämään vaikka kävyllä niitä tulen ääressä olevia. Kuvittelee ettei kukaan ole huomannut urhoollista puskasissiä vaikka kaikki tietää :D
Vielä mukavampaa on sitten kun joskus tulee sieltä puskasta rehvakkaasti nuotiolle heittämään miehekästä reissuläppää, "Mulla on elämä, kävion vähän panemassa" tms. Miedän nuotiolaisten toki tulee sitten ymmärryksellä suhtautua ja olla uskovinaan ja vähän että "oooh, onpas tosiaan" niin siitä tulee puskasissille mukava mieli :)Joo, no Pertsalla on hauskoja ne jutut just. :oD
Että eipä tule usein tälleen käytyä viihteellä ja sitten sellainen 20 vuotias tyttö kävi aivan kuumana tälläiseen salskeaan ja no lihaksikkaaseen myyntimieheen....noh .... ymmärrettävää... :oD
Gentsulla on se musiikki.... muutama saman esittäjän kappale ja jotain pientä tarinaa ja viinintuoksuista öyhötystä muitten musiikkimausta ja kohta tulee puskista fani kirkumaan, miten ihanaa musiikkia ja ihanan renttumainen meininki... :oD
No käyhän tää tietenkin viihteestä.... että toisaalta pitäisi vaan kannustaa jätkiä lisää ja kaataa poppareita kuppiin....tiedä mitä vielä löytyy? :oDDisse kirjoitti:
Vaikka tietenkin sillä ei heille ole väliä, kun heillähän on niin värikäs elämä jo muualla, ettei tää paska palsta kiinnosta piiruakaan. :oDHööhöö haahhaa helvetti!! Pääsi rouhea röhönauru [ johtuu hormooneista uteliaille tiedoksi] huh huh. Tulkaa nyt joku pyyhkii tää tulva mun silmistäni. 😂
viriviri kirjoitti:
Hööhöö haahhaa helvetti!! Pääsi rouhea röhönauru [ johtuu hormooneista uteliaille tiedoksi] huh huh. Tulkaa nyt joku pyyhkii tää tulva mun silmistäni. 😂
Arvaappa oonko mää naureksinut koko illan täällä.... En muista äkkiä milloin täällä ois ollut näin jännää, kivaa ja hauskaa.... :oD
Sit tuolla joku oli laittanut jonkun palstasetäbiisin ja joku kommentoi, että siinä on nämä kaksi sankaria.... Se käy kuin nenä päähän....käyhän vilasee....:oDDisse kirjoitti:
Arvaappa oonko mää naureksinut koko illan täällä.... En muista äkkiä milloin täällä ois ollut näin jännää, kivaa ja hauskaa.... :oD
Sit tuolla joku oli laittanut jonkun palstasetäbiisin ja joku kommentoi, että siinä on nämä kaksi sankaria.... Se käy kuin nenä päähän....käyhän vilasee....:oDKyll maar tämä on palstapornon anteliasta aatelia. Kuuntelin musaa tässä, mikä ketju?
viriviri kirjoitti:
Kyll maar tämä on palstapornon anteliasta aatelia. Kuuntelin musaa tässä, mikä ketju?
Tämä....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16190511/palstan-setamiehet
Ei helevata...uskaltasko jo kattoo uusiks.... vamos ala plaija.... :oD- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, siinä saa itselle semnoisen hauskan paremmuuden tunteen kun räntäsateessa kyyröttää puskassa kyttäämässä leirinuotion ääressä istuvia ja väilillä uskaltautuu heittämään vaikka kävyllä niitä tulen ääressä olevia. Kuvittelee ettei kukaan ole huomannut urhoollista puskasissiä vaikka kaikki tietää :D
Vielä mukavampaa on sitten kun joskus tulee sieltä puskasta rehvakkaasti nuotiolle heittämään miehekästä reissuläppää, "Mulla on elämä, kävion vähän panemassa" tms. Miedän nuotiolaisten toki tulee sitten ymmärryksellä suhtautua ja olla uskovinaan ja vähän että "oooh, onpas tosiaan" niin siitä tulee puskasissille mukava mieli :)Kävyllä :D Sekös se aina kopsahtaa...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, no Pertsalla on hauskoja ne jutut just. :oD
Että eipä tule usein tälleen käytyä viihteellä ja sitten sellainen 20 vuotias tyttö kävi aivan kuumana tälläiseen salskeaan ja no lihaksikkaaseen myyntimieheen....noh .... ymmärrettävää... :oD
Gentsulla on se musiikki.... muutama saman esittäjän kappale ja jotain pientä tarinaa ja viinintuoksuista öyhötystä muitten musiikkimausta ja kohta tulee puskista fani kirkumaan, miten ihanaa musiikkia ja ihanan renttumainen meininki... :oD
No käyhän tää tietenkin viihteestä.... että toisaalta pitäisi vaan kannustaa jätkiä lisää ja kaataa poppareita kuppiin....tiedä mitä vielä löytyy? :oDÄlkää nyt naurattako, :'D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tämä....
Ei helevata...uskaltasko jo kattoo uusiks.... vamos ala plaija.... :oDAnna palaa Frank ;D
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt naurattako, :'D
No pakko tää kaikki on välillä päästää ulos.....muuten ei kestä pokka!!! :oD
Disse kirjoitti:
Tämä....
Ei helevata...uskaltasko jo kattoo uusiks.... vamos ala plaija.... :oDSedät jaksaa heilua. 🙈
Pyykkipussit housuina!? Eläkeläiset..viriviri kirjoitti:
Sedät jaksaa heilua. 🙈
Pyykkipussit housuina!? Eläkeläiset..Eikö olekin rentoa heiluntaa kuin rautakangella.....
vamos ja silleen... :oDAnonyymi kirjoitti:
Anna palaa Frank ;D
Tämäkin vielä..... Mä en tiedä mitenpäin täällä olis.... :oD
Disse kirjoitti:
Eikö olekin rentoa heiluntaa kuin rautakangella.....
vamos ja silleen... :oDJoohoohoo kyll noilla muuvseilla vetää pokaaleja! 💪😄
Anonyymi kirjoitti:
Kävyllä :D Sekös se aina kopsahtaa...
No se :D Kukuhan se tuolla on:
https://www.youtube.com/watch?v=yTsh-61Q1PAviriviri kirjoitti:
Joohoohoo kyll noilla muuvseilla vetää pokaaleja! 💪😄
No vaikka nelivetovalametin hangesta.... hirveän miehekästä menoa ja meininkiä... :oD
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No se :D Kukuhan se tuolla on:
https://www.youtube.com/watch?v=yTsh-61Q1PAhttps://www.youtube.com/watch?v=4L6vJHEVsJw
Puskassa suhisee :D
- Anonyymi
Uljaat Rohkeat kuusjalkaiset puskis porukal. Adjektiivejä substantiivejä.
Raid, mihin helvete mä sen purnukan pistin. - Anonyymi
Miten se onkaan aina niin viihdyttävää seurata kun jollakin palstalaisella alkaa inkkarit karata kanootista?
Joo, minusta ainakin on silloin kivaa, kun joku alkaa miehekkäästi kukkoilla vastaan.... Mä voin sitten neitimäiseen tyyliini täällä raapia ja murista. :oD
- Anonyymi
Minulla on ikävä Gentsua.
Disse kirjoitti:
Katso vaan peiliin.... :oD
Minullakin on niiin ikävä omaa pikkuDissukkaa....se on niin söötti....ja ihgu.... :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Katso vaan peiliin.... :oD
Täh? Eikun oikeasti on. Älä sä mulle ala kuule...kuule...tässä palaa kohta hihat mullakin!!
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Eikun oikeasti on. Älä sä mulle ala kuule...kuule...tässä palaa kohta hihat mullakin!!
No eikun annat vaan palaa.... Täällä saa kuule omat ja vieraat selekäänsä kun tulee liian lähelle. :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No eikun annat vaan palaa.... Täällä saa kuule omat ja vieraat selekäänsä kun tulee liian lähelle. :oD
Mitäs h.lvetin peliä tämä nyt on?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pippeliä? :oD
No panepa se välillä vaikka villasukkaan.
Anonyymi kirjoitti:
No panepa se välillä vaikka villasukkaan.
Miten niin välillä.... täällä on vetoisaa!!!
- Anonyymi
Joskus tulee olo ettei keskustelut ole aikuisten tasolla. Lapset kinastelevat kun joku lapsi vie epähuomiossa toisen lapsen lelun.
AsianVierestä- Anonyymi
Niinpä. Aikuismainen käyttäytyminen olisi suotavaa.
Joo, eikö olekin kivaa.... Ja lapsenomaisuus aikuisessakin kertoo, että voi yhä elää....ei tarvitse olla jurppiintunut vanha korppu nurkassa... :oD
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Aikuismainen käyttäytyminen olisi suotavaa.
Joo, aikuismainen ja miehekkään miehinen totinen ja varma käytös...höröhöhhöhhöööö!!!! :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, eikö olekin kivaa.... Ja lapsenomaisuus aikuisessakin kertoo, että voi yhä elää....ei tarvitse olla jurppiintunut vanha korppu nurkassa... :oD
Kyllä minä olen lapsenomainen vaikka en olekaan nuori enää, mutta rajansa silläkin käyttäytymisellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen lapsenomainen vaikka en olekaan nuori enää, mutta rajansa silläkin käyttäytymisellä.
No hyvä se on olla täysin osoitteeton nobody puskassa... Että elä ala siellä yhtään jeesustelemaan..... Ja mitkä rajat täällä oikeasti on? Ei kerrassaan mitään rajoja, että hurskastelijoille vaan morjesta ja sillä siisti.... Joskus on hauska pistää ranttaliksi. Heihou!!!
- Anonyymi
Ihanan infantiiliä mun mielest. Vedän teitä kaikkia letistä, heitän pyyhekumilla enkä ikuna skulaa hiekkakakkuja teidän kaa. Apiter ja lukot päälle.
Hihii.... Mutta meikä keksi tään leikin eka.... ja mä voin leikkii tässä ihan niin pitkään kun mua huvittaa, eikä mua mitkään lukot auta.... Austekstekstek..... ja lällälläää.... :oD
- Anonyymi
Blaah. Savustus on siis kivaa, mut jos suunta on väärä, ni snef auttakee.
Hassuu, mut & Hyvää Uutta Vuotta Tasapuolisesti.On muuten jännä, että miten pienikin savun aromi antaa makua?
Hyvää uutta vuotta vaan....hyvin on alkanut... :o)
Pitkästä aikaa ollut taas ilo roikkua ilta palstalla. Kiitos siitä :D
Eipä mitään.... välillä täällä voi vähän pyöräyttää pakkaa, niin pysyy sellainen elo ja ilo palstalla. :oD
- Anonyymi
Miten niin? Et koskaan pärjännyt noista kenellekään, lähinnä vaan mielistelit ja yritit ymmärtää kaikessa. Et pärjännyt millään tavalla flowerillekaan. Nyt raukkamaisesti haukkumaan uuteen ketjuun ja syyttämään gentsuksi. Gentsu ei pystyis olemaan täällä laittamatta musaketjua. Napoleonkompletsi taas. Hanki vaikka korot kenkien pohjalle.
Hei Gentsu... Yks selkeä virhe sulla ja tuolla Flower-hahmolla on käynyt.... Sä unohdat sellaisen jutun, kun olet olevinasi nainen, niin ei naiset kilpaile mistään palstajutuissa oikeassa tai väärässä olemisesta.... Ei ole voittajia tai häviäjiä... Sä vaan et tajua.... Ja siks oot niin helvetin helppo hei... :oD Keksihän vähän parempaa....
Mutta elä hermostu ja luovuta.....kansa tahtoo aina vaan enemmän... :oD
Hyviä öitä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hei Gentsu... Yks selkeä virhe sulla ja tuolla Flower-hahmolla on käynyt.... Sä unohdat sellaisen jutun, kun olet olevinasi nainen, niin ei naiset kilpaile mistään palstajutuissa oikeassa tai väärässä olemisesta.... Ei ole voittajia tai häviäjiä... Sä vaan et tajua.... Ja siks oot niin helvetin helppo hei... :oD Keksihän vähän parempaa....
Mutta elä hermostu ja luovuta.....kansa tahtoo aina vaan enemmän... :oD
Hyviä öitä...Kävin kans miettimään että miten toi "pärjääminen" palstalla arvioidaan... ja miksi jotkut sitten lähtevät kanssasi edes vääntämään? Miksi jotkut näkevät palstan kilpailuna ja vääntämisenä, joissa on voittajat tai häviäjät...
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kans miettimään että miten toi "pärjääminen" palstalla arvioidaan... ja miksi jotkut sitten lähtevät kanssasi edes vääntämään? Miksi jotkut näkevät palstan kilpailuna ja vääntämisenä, joissa on voittajat tai häviäjät...
Niinpä. Ja jotkut samaiset (siksi liulen kyse olevan yhdestä tyypistä) luulevat kivenkovaan, että minä käsken tai vaadin tms. tekemään tietyllätapaa...
Minun nämä tuumsukset yleendä on vain omaan elämääni liittyviä oivalluksia, tyyliin: Vuorta ei kannata yrittää siirtää tänne, vaan mennä itse vuoren viereen. Niin nämä alkaa kiukkusmaan tälläisestä, ihan kuin ei saisi yrittää minun puolesta sitä vuoren siirtoa...hehe... siitä vaan. Saa "voittaa" minut ja slkaa kärräämään vuorta lähemmäks...hehe...Disse kirjoitti:
Niinpä. Ja jotkut samaiset (siksi liulen kyse olevan yhdestä tyypistä) luulevat kivenkovaan, että minä käsken tai vaadin tms. tekemään tietyllätapaa...
Minun nämä tuumsukset yleendä on vain omaan elämääni liittyviä oivalluksia, tyyliin: Vuorta ei kannata yrittää siirtää tänne, vaan mennä itse vuoren viereen. Niin nämä alkaa kiukkusmaan tälläisestä, ihan kuin ei saisi yrittää minun puolesta sitä vuoren siirtoa...hehe... siitä vaan. Saa "voittaa" minut ja slkaa kärräämään vuorta lähemmäks...hehe...No kyllä sulla ihan oikeasti on usein semmoinen sävy että ikäänkuin vaadit muita tekemään oivallustesi mukaan, et hyväksy heidän tapaansa olla. Tuomitset vaikkapa jonkun Allun joka valittaa naisettomuuttaan palstalla ettei saisi valittaa vaan tehdä niin ja näin. Anna Allun valittaa vaan jos se on hänelle sopiva tapa palstailla, et sinä eikä kukaan muukaan sitä pysty kuitenkaan muuttamaan. Tokihan minäkin ilmaisen usein haluni 2000-luvun naisen muutokseen mutta se on globaalimpaa, en kohdista vaatimustani yksilöön vaan yleisesti koko naismassaan, tokihan sekin joitakin ärsyttää :D
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä sulla ihan oikeasti on usein semmoinen sävy että ikäänkuin vaadit muita tekemään oivallustesi mukaan, et hyväksy heidän tapaansa olla. Tuomitset vaikkapa jonkun Allun joka valittaa naisettomuuttaan palstalla ettei saisi valittaa vaan tehdä niin ja näin. Anna Allun valittaa vaan jos se on hänelle sopiva tapa palstailla, et sinä eikä kukaan muukaan sitä pysty kuitenkaan muuttamaan. Tokihan minäkin ilmaisen usein haluni 2000-luvun naisen muutokseen mutta se on globaalimpaa, en kohdista vaatimustani yksilöön vaan yleisesti koko naismassaan, tokihan sekin joitakin ärsyttää :D
Niin, siis yleensä kun tullaan tälläiselle keskustelusivulle, tarkoittaa se sitä, että jos tänne kirjoitetaan, niin se kirjoitetaan tänne ja siihen voi muut antaa vastineensa. Ja niinhän se toimii....
Jos sinä ja Allu haluatte vaan valittaa, että mikään ei toimi eikä ole hyvä, tuumaatte sen vaan tänne ja annatte sen sitten itse olla. Ei siihen tarvitse mitään tuumia.... tehän olette jo sen vslituksen tehneet. Ei kai sillä ole mitään merkitystä, mitä muut sinne kirjoittaa?
Siispä jos vastaan sinne, että on typerä hakata päätä seinään, kun siitä se pääkipu luultavasti johtuu, on se oltava teille ihan sama.... olette jo saaneet valittaa sielun kyllyydestä. Eihän teitä kiinnosta mikään muu. Ei se, että miten voisi toisin tehdä tai ymmärtää asian... mutta sitten kannattaa vaikka kirjoittaa muualle, jos ei halua vastetta...
Ja ettehän te kumpikaan kuitenkaan tekisi mitään toisin? Nautitte olostanne ihan noin.... ja siitä valittamisesta. Ja minusta se on ihan ok... mutta en mä mitään väkisin pakota.... saa sitä päätä hakata seinään tai itkeä surkeuttaan. Tottakai, mutta sitä jos trkee täällä, mä aika-ajoin vastaan niihin valituksiin. Näin se on...Disse kirjoitti:
Niin, siis yleensä kun tullaan tälläiselle keskustelusivulle, tarkoittaa se sitä, että jos tänne kirjoitetaan, niin se kirjoitetaan tänne ja siihen voi muut antaa vastineensa. Ja niinhän se toimii....
Jos sinä ja Allu haluatte vaan valittaa, että mikään ei toimi eikä ole hyvä, tuumaatte sen vaan tänne ja annatte sen sitten itse olla. Ei siihen tarvitse mitään tuumia.... tehän olette jo sen vslituksen tehneet. Ei kai sillä ole mitään merkitystä, mitä muut sinne kirjoittaa?
Siispä jos vastaan sinne, että on typerä hakata päätä seinään, kun siitä se pääkipu luultavasti johtuu, on se oltava teille ihan sama.... olette jo saaneet valittaa sielun kyllyydestä. Eihän teitä kiinnosta mikään muu. Ei se, että miten voisi toisin tehdä tai ymmärtää asian... mutta sitten kannattaa vaikka kirjoittaa muualle, jos ei halua vastetta...
Ja ettehän te kumpikaan kuitenkaan tekisi mitään toisin? Nautitte olostanne ihan noin.... ja siitä valittamisesta. Ja minusta se on ihan ok... mutta en mä mitään väkisin pakota.... saa sitä päätä hakata seinään tai itkeä surkeuttaan. Tottakai, mutta sitä jos trkee täällä, mä aika-ajoin vastaan niihin valituksiin. Näin se on...Nyt sä taas koetat kääntää asian päälaelleen kun pointti on kuitenkin siinä että sinä(kin) olet ollut vaatimassa muilta ettei saisi valittaa, kyseessä kuitenkin kaikille avoin palsta niin minusta pitää hyväksyä ne valitukset kuten myös vastineet eikä ketään kirjoitustensa perusteella pyrkiä pois ajamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kans miettimään että miten toi "pärjääminen" palstalla arvioidaan... ja miksi jotkut sitten lähtevät kanssasi edes vääntämään? Miksi jotkut näkevät palstan kilpailuna ja vääntämisenä, joissa on voittajat tai häviäjät...
Vaikka vastaukseni poistettiin, se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että Disse pyrkii vääntämään kaikkien kanssa. Sitä se tekee nytkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt sä taas koetat kääntää asian päälaelleen kun pointti on kuitenkin siinä että sinä(kin) olet ollut vaatimassa muilta ettei saisi valittaa, kyseessä kuitenkin kaikille avoin palsta niin minusta pitää hyväksyä ne valitukset kuten myös vastineet eikä ketään kirjoitustensa perusteella pyrkiä pois ajamaan.
No siis oon varmasti joskus vuonna nakki ja tappi vaatinutkin jotain, mutta eikö jotain mielipiteitään voi muka vaihtaa?
Eikä minua suoranaisesti se vslittaminen haittaa, mutta jos kysytään, että miksi näin ja näin tapahtuu, niin se on kysymys, ei valitus....
Ja yhä... jos tänne palstalle jotain kirjoittaa, ei voi olettaa, että sen saa vaan itsestään yksin todeta, vaan siihen on toisilla oikeus vastata ja sntaa oma näkemys.Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vastaukseni poistettiin, se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että Disse pyrkii vääntämään kaikkien kanssa. Sitä se tekee nytkin.
Eipä kaikkien kanssa tarvitse vääntää. Mutta tämä on yhä ja edelleen KESKUSTELUSIVUSTO!!! Saa olla eri mieltä ja perustella sitä omaa mielipidettään, ja jos se jotakuta ahdistaa, voi poistua! Tämä on vapaaehtoista.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eipä kaikkien kanssa tarvitse vääntää. Mutta tämä on yhä ja edelleen KESKUSTELUSIVUSTO!!! Saa olla eri mieltä ja perustella sitä omaa mielipidettään, ja jos se jotakuta ahdistaa, voi poistua! Tämä on vapaaehtoista.
Mutta entä jos ei halua vääntää sun kanssa, välttää sitä täällä koko ajan ja sä pyrit silti vääntämään? Pitääkö silloin poistua palstalta?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä sulla ihan oikeasti on usein semmoinen sävy että ikäänkuin vaadit muita tekemään oivallustesi mukaan, et hyväksy heidän tapaansa olla. Tuomitset vaikkapa jonkun Allun joka valittaa naisettomuuttaan palstalla ettei saisi valittaa vaan tehdä niin ja näin. Anna Allun valittaa vaan jos se on hänelle sopiva tapa palstailla, et sinä eikä kukaan muukaan sitä pysty kuitenkaan muuttamaan. Tokihan minäkin ilmaisen usein haluni 2000-luvun naisen muutokseen mutta se on globaalimpaa, en kohdista vaatimustani yksilöön vaan yleisesti koko naismassaan, tokihan sekin joitakin ärsyttää :D
No ei toi nyt ole yhtä paha kuin että sinä vaadit naisia muuttumaan tietynlaisiksi koska nykynaisethan eivät teikäläistä miellytä.. Miten eroat dissestä kun valitat siitä millaisia naiset on?
Anonyymi kirjoitti:
No ei toi nyt ole yhtä paha kuin että sinä vaadit naisia muuttumaan tietynlaisiksi koska nykynaisethan eivät teikäläistä miellytä.. Miten eroat dissestä kun valitat siitä millaisia naiset on?
Minä pyrin pysymään yleisellä tasolla enkä käy yksittäisille henkilöille esittämään vaatimuksia.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minä pyrin pysymään yleisellä tasolla enkä käy yksittäisille henkilöille esittämään vaatimuksia.
Silti se on sama asia, vaaditte muita olemaan ja toimimaan siten kuin haluatte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entä jos ei halua vääntää sun kanssa, välttää sitä täällä koko ajan ja sä pyrit silti vääntämään? Pitääkö silloin poistua palstalta?
Netissä on siitä helppoa että voi vaan jättää vastaamatta. En tajua miksi jotkut valittavat kun voisivat vaan olla kirjoittamatta jos tökkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä on siitä helppoa että voi vaan jättää vastaamatta. En tajua miksi jotkut valittavat kun voisivat vaan olla kirjoittamatta jos tökkii.
Vielä kun Dissekin sen ymmärtäisi.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tietenkin saa olla eri mieltä, mutta kun sinä alat vääntämään heti kun joku on sitä eri mieltä. En nyt enää muista mikä ketju se oli minkä Firdawsi aloitti, mutta aloit siinä vääntämään ja lopulta menit henk.kohtaisuuksiin kun kaikki ei mennyt mielesi mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi nytten tässä annat vaan tämänkin asian omalta kohdaltasi. Enpä mä tässä jatka tästä tämän enempää...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Esimerkiksi nytten tässä annat vaan tämänkin asian omalta kohdaltasi. Enpä mä tässä jatka tästä tämän enempää...
Annatko jatkossakin?
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin saa olla eri mieltä, mutta kun sinä alat vääntämään heti kun joku on sitä eri mieltä. En nyt enää muista mikä ketju se oli minkä Firdawsi aloitti, mutta aloit siinä vääntämään ja lopulta menit henk.kohtaisuuksiin kun kaikki ei mennyt mielesi mukaan.
Täällä menee moni muukin henkilökohtaisuuksiin ja sama kaveri tulee johonkin minun haukkumisketjuun myös marmattamaan, ettei hän ole sen kummempi, vaikka uhriutuu kovasti.
Ei täällä ole pakko olla edelleenkään kirjoitella ja lukea, jos pahoittaa mielensä mielipiteistä....Anonyymi kirjoitti:
Annatko jatkossakin?
Niin, että yksinäänkö jäisin tähän sepostamaan useamman pätkän verran? Mutta toisessa kohdassa samassa asiassa olen yhä samaa mieltä... ja varsinkin snonyymia kohtaan, koska ei heistä tiedä kuka on kuka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko jatkossakin?
Eli sä et vieläkään tajua. Ei voi mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä et vieläkään tajua. Ei voi mitään.
Niin tai sitten sinä... mikä oikeastaan taitaa olla helkatin paljon uskottavampaa.... minä en edes tiedä kuka sinä olet, mutta sinä kaivat nämä jutut täältä... joten se olet sinä, joka et voi antaa vaan olla....
Jos on vähän vajaa, on kuitenkin vajaa... silloin ei ymmärrä kaikkea.... ei sins voi mitään.... mutta kyllä se siitä...ehkä????
Koittakaa sivuhuomauttelijat (lukekaa gentsu) kirjoitella jotenkin asiallisemmin , kun karseesti poistuu taas kommentteja... ei kerkeä lukemaan niitä ja siitä pienestä osasta minkä näkee ilmoituksissa, ei voi kännykällä lukea juuri mitään.
Voi sitä vi.tuilla ilmsn kirosanoja, tai keksii näitä vippakonsteja, niin ei botti syö hyvää kirjoitusta pois.
Kiitos.- Anonyymi
Tuleeko itku jos joku alkaa käristää sinua?
- Anonyymi
kyllä!
ylimieliset ja koppavat ihmiset joissa asuu hyvin usein vielä tyhmyys ovat erinomaisia kohteita tähän!
heistä tulee myös samalla kertaa vihamiehiä lopuksi ikää!
suunsoitto ja solvaaminen on laji jossa he eivät minulle pärjää.
seuraan nautinnolla heidän kasvojen ilmeitä kun he ottavat verbaalisesti turpaansa! - Anonyymi
Monesti oletkin sivaltanut medioiden uutisilla täällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973