kokonaan harmiksen, allun ja muutaman muun jankutuspalstaksi. Aivan sata varmasti tuosta seuraisi parempi vuosi.
Mitäpäs jos tekisitte uuden vuoden lupauksen jättää palsta
91
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vahva kannatus. Epäilemättä mitään ei menetä jos palstan jättää.
- Anonyymi
Palstalla on paljon yksinäisiä miehiä jotka eivät voi jättää palstaa koska ei heillä olisi sitten mitään elämässä, eikhua.ä ketään jonka kanssa puhua.
- Anonyymi
pitkälle noin jo käynytkin, jäljellä ne yksinäiset (no, ei siinä sinällään mitään),
kantajankuttajien suhteen olisi paras, jos kukaan ei niihin välittäisi reagoida mitenkään,
pieni ongelma on vain siinä, kun nuo joukot eivät ole ihan erilliset, vaan muutamat jankuttaa yksinäisyyttään - Anonyymi
Facen sinkkupalstoissa enemmän järkeä kuin s24 sinkkupalstalla, tässä ei ole mitään järkeä, järisyttävän typerä huuhaa palsta.
Niin ja piti tulla ihan tänne tuo kirjoittamaan!
Ei helkatti miten jaloa, nyt myökin poloiset tiedetäään tuo....- Anonyymi
En ole facen palstoja katsellut mutta voisin kuvitella että moderointi siellä on enemmän aihealueeseen liittyvää, eli mm. poliittiset öyhötykset, mamuttelut yms. poistetaan, miten pitäisi tehdä täälläkin.
Tuohan vaatis sitä, että olis fb-käyttäjä.
Kyllä se taitaa olla ihan sama, mihin sen aikansa tuhlaa näissä kanavissa.
- Anonyymi
Pitkälti noin käynytkin, kiitos jankuttajien.
- Anonyymi
Toiset sentään uusiutuu uusin nimimerkein:)
- Anonyymi
Noin on jo käynyt ajat sitten. Muutama pitkäaikainen vakkari nyt harvakseltaan jaksaa tänne pari sanaa kirjoitella.
- Anonyymi
Harmiksen, Allun ja Periksen aloitukset on helppo identifioida ja ohittaa, paljon suurempi vitsaus on mielestäni joka ketjun pilaavat ja joka väliin tunkevat Tissiposken ja komppikerhonsa identiteettishoppailu, idioottimaiset päläpälä-jutut hymiöineen ja loputon minä minä minä -leikki eri nikeillä, eri kuvilla.
Ehdotankin, että tämä jengi voisi merkitä omat lässytys- ja länkytysketjunsa niin, että näitä ”hauskoja” juttuja kaipaavat löytävät ne helpommin ja muut osaavat niitä välttää (vrt Periksen tapa merkitä omat ketjunsa). Joku sopiva käsimerkki tai itkunauruhymiö otsikko-kentässä voisi sopia tähän tarkoitukseen.
-flowersreally-- Anonyymi
Kontrollifriikki!
- Anonyymi
Viri viri tööt tööt.
-flowersreally- - Anonyymi
Ei tule onnistumaan. Kun niillä on pakonomainen tarve tunkea sitä oma länkytystä joka paikkaan, koska heillä on siihen oikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule onnistumaan. Kun niillä on pakonomainen tarve tunkea sitä oma länkytystä joka paikkaan, koska heillä on siihen oikeus.
Oliko tämä se tapa jolla tuhosivat sen paljon puhutun ML-palstan?
Se vaan että jos jonnekin sallitaan mamuttelu yms. minne se ei kuulu niin se paskaa kokonaisuutta enemmän koska kaikki aloitukset ovat käytännössä negatiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä se tapa jolla tuhosivat sen paljon puhutun ML-palstan?
-flowersreally-Tällä tapaa tuhotaan kaikki mukavat kohtaamispaikat netissä ja livessäkin. Samat mölyäjät koko ajan äänessä ja lopputuloksena muut kaikkoa.
Mutta tässä tapauksessa on hyvä palata nyt tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, joista mun kanssa joku tai jotkut oli siinä Greta-ketjussa eri mieltä. Kun on oikeus tehdä, niin silloin täytyy tehdä. Täytyy tehdä, vaikka se tekeminen olis kuin järjenvastaista tai päinvastaisen lopputuloksen tuova, mitä on toivonut. Unohtuu vaan se, että yhtälainen noikeus on myös olla tekemättä. Ja se on usein tärkeämpi kuin se tekeminen. Sillä muuttaa enemmän asioita kuin jatkuvalla tekemisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontrollifriikki!
Kontrollifriikki se tuolla ylempänä yrittää sensuroida muiden mielipiteitä.
Mulle kaikkien jutut on ok, mä vaan toivoisin että pysyisivät enemmän omissa päläpälä-ketjuissaan (kuten Peris tai Funis) eivätkä täyttäisi jokaista ketjua länkytyksellään, mutta tähänkin tulivat heti. Vituttaa kun on joku mielenkiintoinen aloitus/keskustelu ja sitten tämä tietty ryhmä floodaa sen täyteen paskaa.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Kontrollifriikki se tuolla ylempänä yrittää sensuroida muiden mielipiteitä.
Mulle kaikkien jutut on ok, mä vaan toivoisin että pysyisivät enemmän omissa päläpälä-ketjuissaan (kuten Peris tai Funis) eivätkä täyttäisi jokaista ketjua länkytyksellään, mutta tähänkin tulivat heti. Vituttaa kun on joku mielenkiintoinen aloitus/keskustelu ja sitten tämä tietty ryhmä floodaa sen täyteen paskaa.
-flowersreally-Luuseriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Hähähäää
Anonyymi kirjoitti:
Tällä tapaa tuhotaan kaikki mukavat kohtaamispaikat netissä ja livessäkin. Samat mölyäjät koko ajan äänessä ja lopputuloksena muut kaikkoa.
Mutta tässä tapauksessa on hyvä palata nyt tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, joista mun kanssa joku tai jotkut oli siinä Greta-ketjussa eri mieltä. Kun on oikeus tehdä, niin silloin täytyy tehdä. Täytyy tehdä, vaikka se tekeminen olis kuin järjenvastaista tai päinvastaisen lopputuloksen tuova, mitä on toivonut. Unohtuu vaan se, että yhtälainen noikeus on myös olla tekemättä. Ja se on usein tärkeämpi kuin se tekeminen. Sillä muuttaa enemmän asioita kuin jatkuvalla tekemisellä.Ehdotus, keskittykää asiaan älkää henkilöihin, profiileihin. Sillä ei pitäisi olla merkitystä kuka tai minkä näköinen tyyppi tänne rusnaa tekstiään.
Kaikesta ei luonnolisestikaan tarvitse olla samaa mieltä, eikä kaikkien tavoista keskustella innoissaan. Muistetaan nyt silti, että tämä on kaikille vapaaehtoista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä tapaa tuhotaan kaikki mukavat kohtaamispaikat netissä ja livessäkin. Samat mölyäjät koko ajan äänessä ja lopputuloksena muut kaikkoa.
Mutta tässä tapauksessa on hyvä palata nyt tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, joista mun kanssa joku tai jotkut oli siinä Greta-ketjussa eri mieltä. Kun on oikeus tehdä, niin silloin täytyy tehdä. Täytyy tehdä, vaikka se tekeminen olis kuin järjenvastaista tai päinvastaisen lopputuloksen tuova, mitä on toivonut. Unohtuu vaan se, että yhtälainen noikeus on myös olla tekemättä. Ja se on usein tärkeämpi kuin se tekeminen. Sillä muuttaa enemmän asioita kuin jatkuvalla tekemisellä.Sehän oli ihan hyvä keskustelu. Perustelujen mukaan voi vaihtaa mielipidettään jos perusteluissa on jotain mistä ottaa kiinni. Usein keskustelut menevät tasoon jossa ei ole edes järkeviä perusteluja, on vain mielipide mutta ei paljon mitään muuta sen taustalla.
Keskustelun kehittävyysaste on tuolloin lähellä nollaa, ei etene vaan jankkaa paikoillaan.
AsianVierestä - Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ehdotus, keskittykää asiaan älkää henkilöihin, profiileihin. Sillä ei pitäisi olla merkitystä kuka tai minkä näköinen tyyppi tänne rusnaa tekstiään.
Kaikesta ei luonnolisestikaan tarvitse olla samaa mieltä, eikä kaikkien tavoista keskustella innoissaan. Muistetaan nyt silti, että tämä on kaikille vapaaehtoista.Mut pakko tunkea silti joka aloitukseen ja useammalla nikilläkin, koska siihen on oikeus.
Disse kirjoitti:
Luuseriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Hähähäää
Oikeastaan en tiedä kirjoittaako joku jauhopää Flowerina, kun ei noita sen juttuja enää voi ottaa vakavasti. Varmaan joku äijä nykyjään perseilee sen takana....
Voi voi... se siitä....Anonyymi kirjoitti:
Mut pakko tunkea silti joka aloitukseen ja useammalla nikilläkin, koska siihen on oikeus.
Sitä voit spekuloida maailman tappiin asti, jos se on se mikä täällä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tässä tapauksessa on hyvä palata nyt tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, joista mun kanssa joku tai jotkut oli siinä Greta-ketjussa eri mieltä. Kun on oikeus tehdä, niin silloin täytyy tehdä. Täytyy tehdä, vaikka se tekeminen olis kuin järjenvastaista tai päinvastaisen lopputuloksen tuova, mitä on toivonut. Unohtuu vaan se, että yhtälainen noikeus on myös olla tekemättä. Ja se on usein tärkeämpi kuin se tekeminen. Sillä muuttaa enemmän asioita kuin jatkuvalla tekemisellä.Se vaan että kuka jättää tekemättä mitäkin, jos ns. hyvät tyypit jättävät asiat tekemättä niin paskat valtaavat.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Sitä voit spekuloida maailman tappiin asti, jos se on se mikä täällä kiinnostaa.
Ei oikeastaan kiinnosta. Minä keskustelen mieluummin anonyymien ja rekisteröitymättömien kanssa. Rekisteröity nimimerkki on nykyisin lupaus paskasta. Joten ohitan ne enimmäkseen sujuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tässä tapauksessa on hyvä palata nyt tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, joista mun kanssa joku tai jotkut oli siinä Greta-ketjussa eri mieltä. Kun on oikeus tehdä, niin silloin täytyy tehdä. Täytyy tehdä, vaikka se tekeminen olis kuin järjenvastaista tai päinvastaisen lopputuloksen tuova, mitä on toivonut. Unohtuu vaan se, että yhtälainen noikeus on myös olla tekemättä. Ja se on usein tärkeämpi kuin se tekeminen. Sillä muuttaa enemmän asioita kuin jatkuvalla tekemisellä.Jotkut vaan luulevat, että ovat olemassa ainoastaan tekojensa ja - palstan tapauksessa - sanomisiensa (ts näkyvyyden) kautta.
Aika tyhjä elämä. Siksi se kai niin sattuukin kun joku ei komppaa. Ei pysty näkemään tyhjyyttään sisällään, siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jää vimmattu rimpuilu, selittely jo eri mieltä olevan mustamaalaaminen.
Ei oikeastaan kiinnosta. Minä keskustelen mieluummin anonyymien ja rekisteröitymättömien kanssa. Rekisteröity nimimerkki on nykyisin lupaus paskasta. Joten ohitan ne enimmäkseen sujuvasti.
Ja näin iso meteli noin pienestä asiasta. Doh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan että kuka jättää tekemättä mitäkin, jos ns. hyvät tyypit jättävät asiat tekemättä niin paskat valtaavat.
Mut siinäpähän lusikoivat kimpassa toistensa paskoja. Hyvillä tyypeillä on kyllä yleensä muitakin mestoja kuin tämä palsta... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vaan luulevat, että ovat olemassa ainoastaan tekojensa ja - palstan tapauksessa - sanomisiensa (ts näkyvyyden) kautta.
Aika tyhjä elämä. Siksi se kai niin sattuukin kun joku ei komppaa. Ei pysty näkemään tyhjyyttään sisällään, siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jää vimmattu rimpuilu, selittely jo eri mieltä olevan mustamaalaaminen.
-flowersreally-No nämä palstamölyäjät ovat olemassa ja elossa ainoastaan palstalla. Siksi niille on niin tärkeää olla aina näkyvissä. Kaikki näkyvyys on hyväksi, vaikka mitä aivopieruja ja paskaa näppikseltä päästelisi. Näkeehän sen tässäkin aloituksessa. Pariin mölyapinaan kalahti samantien. Ei kestänyt kauan... :D
Minusta muutenkin se, kun ihmiset tuppaa määrittelemään itsensä ja muut tekemisien kautta niin mennään aika metsään. Aika huteralle pohjalle rakennetaan sillä tavalla identiteetti. Ja se heikko itsetunto oikein loistaa ja huutaa kilometrien päähän... :)
Paljon tärkeämpää jokaisessa ihmisessä on se, mitä hän ei tee. Se määrittelee sen, minkälainen ihminen on. Se vaan jää suurimmalta osalta aina huomaamatta. Toisaalta mua henkilökohtaisesti se ei pahemmin harmita. Helmet erottuu sioista hyvin helposti... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siinäpähän lusikoivat kimpassa toistensa paskoja. Hyvillä tyypeillä on kyllä yleensä muitakin mestoja kuin tämä palsta... :)
No joo, mutta nytkin jouduin kahlaamaan paskan läpi tässä langassa.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli ihan hyvä keskustelu. Perustelujen mukaan voi vaihtaa mielipidettään jos perusteluissa on jotain mistä ottaa kiinni. Usein keskustelut menevät tasoon jossa ei ole edes järkeviä perusteluja, on vain mielipide mutta ei paljon mitään muuta sen taustalla.
Keskustelun kehittävyysaste on tuolloin lähellä nollaa, ei etene vaan jankkaa paikoillaan.
AsianVierestäMinusta on usein huvittavaa kun joiltakin fiksuina itseään pitäviltä loppuu perustelut lopulta aika nopeasti, jos niitä on aluperin ollutkaan. Kielii hyvin vahvasti itsenäisen ajattelukyvyn puutteesta... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowers-Kai sulla oli nyt riittävän korkeavartiset lantsarit jalassa? Sellaiset kantsii aina vetää jalkaan kun tänne eksyy... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nämä palstamölyäjät ovat olemassa ja elossa ainoastaan palstalla. Siksi niille on niin tärkeää olla aina näkyvissä. Kaikki näkyvyys on hyväksi, vaikka mitä aivopieruja ja paskaa näppikseltä päästelisi. Näkeehän sen tässäkin aloituksessa. Pariin mölyapinaan kalahti samantien. Ei kestänyt kauan... :D
Minusta muutenkin se, kun ihmiset tuppaa määrittelemään itsensä ja muut tekemisien kautta niin mennään aika metsään. Aika huteralle pohjalle rakennetaan sillä tavalla identiteetti. Ja se heikko itsetunto oikein loistaa ja huutaa kilometrien päähän... :)
Paljon tärkeämpää jokaisessa ihmisessä on se, mitä hän ei tee. Se määrittelee sen, minkälainen ihminen on. Se vaan jää suurimmalta osalta aina huomaamatta. Toisaalta mua henkilökohtaisesti se ei pahemmin harmita. Helmet erottuu sioista hyvin helposti... :)”En kuule, mitä sanot, koska se mitä olet huutaa niin kovaa”
(En muista originaalia)
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on usein huvittavaa kun joiltakin fiksuina itseään pitäviltä loppuu perustelut lopulta aika nopeasti, jos niitä on aluperin ollutkaan. Kielii hyvin vahvasti itsenäisen ajattelukyvyn puutteesta... :)
Ei mielipiteitä tarvitse perustella, eri asia jos väittää jotain todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”En kuule, mitä sanot, koska se mitä olet huutaa niin kovaa”
(En muista originaalia)
-flowers-Osuu aika hyvin tissipissiin ja kumppaneihin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielipiteitä tarvitse perustella, eri asia jos väittää jotain todeksi.
Mut jos ei ole minkäänlaista perustaa mielipiteelleen, silloin se mielipide ei ole edes persereikä, mikä jokaisella on... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowers-Kuka pakottaa, suksi kuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pakottaa, suksi kuuseen.
Se on yksinkertainen. Ei ymmärrä suksia vaikka voitelisit lankut valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sulla oli nyt riittävän korkeavartiset lantsarit jalassa? Sellaiset kantsii aina vetää jalkaan kun tänne eksyy... :D
Mitkä on lantsarit? En jaksa enää googlettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on lantsarit? En jaksa enää googlettaa.
-flowersreally-Kumisaappaat, höpsö! :)
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ehdotus, keskittykää asiaan älkää henkilöihin, profiileihin. Sillä ei pitäisi olla merkitystä kuka tai minkä näköinen tyyppi tänne rusnaa tekstiään.
Kaikesta ei luonnolisestikaan tarvitse olla samaa mieltä, eikä kaikkien tavoista keskustella innoissaan. Muistetaan nyt silti, että tämä on kaikille vapaaehtoista.Mähän kritisoin nimenomaan sisältöä, se vaan sattuu olemaan tietyn porukan tuottamaa sisältöä.
Olisiko niin vaikea merkitä vaikka 🤣 - merkillä ketjuja, joissa mittailet wuppiksen kanssa munaasi, niin me joilla on huono huumorintaju voisimme jättää koko ketjun avaamatta? (Vrt jo aiemmin mainitsemani Periksen tapa merkitä omat ketjunsa)
Anonyymi kirjoitti:
Kumisaappaat, höpsö! :)
Mulle ne on aina kummarit.
-flowers- - Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ja näin iso meteli noin pienestä asiasta. Doh.
Niin mitätön asia että synkin oli pakko kommentoida.
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Synkin -> sunkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän kritisoin nimenomaan sisältöä, se vaan sattuu olemaan tietyn porukan tuottamaa sisältöä.
Olisiko niin vaikea merkitä vaikka 🤣 - merkillä ketjuja, joissa mittailet wuppiksen kanssa munaasi, niin me joilla on huono huumorintaju voisimme jättää koko ketjun avaamatta? (Vrt jo aiemmin mainitsemani Periksen tapa merkitä omat ketjunsa)
-flowersreally-Heh, vaikka kuin monesta ratakiskosta tämän sille länkyttäjäjengille vääntäisit, eivät ne silti tajuaisi. Koska tämä on avoin palsta ja heillä on se Oikeus. :D
Anonyymi kirjoitti:
Mähän kritisoin nimenomaan sisältöä, se vaan sattuu olemaan tietyn porukan tuottamaa sisältöä.
-flowersreally-Kuinka vaikeaa se voi olla vältellä rekisteröityjen tekstejä, ne kuitenkin erottuu jo nopealla vilkaisulla.
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Paa ny jäitä päähäs
Anonyymi kirjoitti:
Heh, vaikka kuin monesta ratakiskosta tämän sille länkyttäjäjengille vääntäisit, eivät ne silti tajuaisi. Koska tämä on avoin palsta ja heillä on se Oikeus. :D
Ratakiskon vääntämiseen tarvitaan muutakin, kun vikkelät sormet ja rautalankaa.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Kuinka vaikeaa se voi olla vältellä rekisteröityjen tekstejä, ne kuitenkin erottuu jo nopealla vilkaisulla.
Ei etusivulta näy kuka on kommentoinut, ainoastaan että ketjuun on tullut lisää kommentteja.
-flowers- - Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Paa ny jäitä päähäs
Vieläkö sä siinä metelöit?
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö sä siinä metelöit?
-flowers-Jonkunhan se on sinullekin kommentoitava, ettet yksinäsi öyhkäröi. 😃
Anonyymi kirjoitti:
Ei etusivulta näy kuka on kommentoinut, ainoastaan että ketjuun on tullut lisää kommentteja.
-flowers-Kyllä nyt menöö vaikiaks. 😂
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Kyllä nyt menöö vaikiaks. 😂
Tän koko ketjun vois nyt merkitä 🤣
Ei tartte enää avata.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte enää avata.
-flowers-Emmä neuvo mä vaan sanon.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte enää avata.
-flowers-No ei kai täällä kukaan voi merkkailla, missä ketjussa kukakin kirjoittaa.... Mene jonnekin muualle uhriutumaan ja ota se toinen lökäpöksy mukaas, jos ette olekin jo sama tyyppi?
Tai eihän teidän tarvitse lähteä minnekään.... ainakaan minua ei ahdista yhtään, että kiemurtelette kilvan siinä omassa erinomaisuuden ja muiden inhottavuuden vellissä. Omahan on aikaansaannoksenne...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ei kai täällä kukaan voi merkkailla, missä ketjussa kukakin kirjoittaa.... Mene jonnekin muualle uhriutumaan ja ota se toinen lökäpöksy mukaas, jos ette olekin jo sama tyyppi?
Tai eihän teidän tarvitse lähteä minnekään.... ainakaan minua ei ahdista yhtään, että kiemurtelette kilvan siinä omassa erinomaisuuden ja muiden inhottavuuden vellissä. Omahan on aikaansaannoksenne...Jotenkin surullista ja samalla myös huvittavaa nähdä kuin huono tilannetaju aikuisilla(?) on.
Ja sitten vielä tosiaan oikeudetaan oma tilannetajuttomuus huonolla käytöksellä. Tarkoitan nimenomaan sinua, tissipissi, ja sun komppikerhoa. Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin surullista ja samalla myös huvittavaa nähdä kuin huono tilannetaju aikuisilla(?) on.
Ja sitten vielä tosiaan oikeudetaan oma tilannetajuttomuus huonolla käytöksellä. Tarkoitan nimenomaan sinua, tissipissi, ja sun komppikerhoa.No minusta tuntuu, että ainoa, keitä "meidän" kymppikerholaisten meno häiritsee, on yksi tai kaksi ihmistä.... luultavammin yksi, joka ei saakaan itse omaa jotain tunnustusta, kuin oman itsensä antamana, joten se vit.ttaa....
Mutta kuten sanoin... omassa aikaansaannoksessasi saat piehtaroida.... Ei ole minun, eikä kenenkään muun palstalla kirjoittavan vika, että sinua ahdistaa... Se on sinussa itsessäsi se syy...Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin surullista ja samalla myös huvittavaa nähdä kuin huono tilannetaju aikuisilla(?) on.
Ja sitten vielä tosiaan oikeudetaan oma tilannetajuttomuus huonolla käytöksellä. Tarkoitan nimenomaan sinua, tissipissi, ja sun komppikerhoa.Niin, eläkä suotta ainakaan minun puolesta ole surullinen....mulla on suurimmaksi osaksi täällä itse niin kivaa olla....
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta tuntuu, että ainoa, keitä "meidän" kymppikerholaisten meno häiritsee, on yksi tai kaksi ihmistä.... luultavammin yksi, joka ei saakaan itse omaa jotain tunnustusta, kuin oman itsensä antamana, joten se vit.ttaa....
Mutta kuten sanoin... omassa aikaansaannoksessasi saat piehtaroida.... Ei ole minun, eikä kenenkään muun palstalla kirjoittavan vika, että sinua ahdistaa... Se on sinussa itsessäsi se syy...Ehkä ainoat, jotka kehtaa sanoa tämän ääneen. Muut ovat äänestäneet "jaloilla". Olen minäkin äänestänyt "jaloilla" siitä vähästä mitä täällä ennen aikaa viettänyt. Ja äänestän jatkossakin. Samapa se mulle, siinäpä länkytätte keskenään turhia länkytyksiänne... :D
Mut jos sulla ja komppikerholaisilla olisi edes alkeellista tilannetajua, tätä keskustelua ei tässä nyt käytäisi.
Mut jos ette tajua, niin ette tajua. Minkä minä sille voin. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ainoat, jotka kehtaa sanoa tämän ääneen. Muut ovat äänestäneet "jaloilla". Olen minäkin äänestänyt "jaloilla" siitä vähästä mitä täällä ennen aikaa viettänyt. Ja äänestän jatkossakin. Samapa se mulle, siinäpä länkytätte keskenään turhia länkytyksiänne... :D
Mut jos sulla ja komppikerholaisilla olisi edes alkeellista tilannetajua, tätä keskustelua ei tässä nyt käytäisi.
Mut jos ette tajua, niin ette tajua. Minkä minä sille voin.No täällä on paljon muitakin kuin me... ja sinä et yksin tätä palstaa ylläpidä, joten morjens vaan jo heti nyt. En tiedä kuka olet, eikä kiinnosta...
Jos tämä palsta minun kirjoituksista katoaa, niin onpahan se jo aikamoinen saavutus...- Anonyymi
Näin voisivat toimia, tai siirtyisivät omalle kanavalleen, disse ja kumppanit.
Dissen parisuhdekin kaatui kun tärkeämpää oli pälättää netissä turhanpäiväistä soopaa ja samaan suuntaan päläpäläkin menossa. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta tuntuu, että ainoa, keitä "meidän" kymppikerholaisten meno häiritsee, on yksi tai kaksi ihmistä.... luultavammin yksi, joka ei saakaan itse omaa jotain tunnustusta, kuin oman itsensä antamana, joten se vit.ttaa....
Mutta kuten sanoin... omassa aikaansaannoksessasi saat piehtaroida.... Ei ole minun, eikä kenenkään muun palstalla kirjoittavan vika, että sinua ahdistaa... Se on sinussa itsessäsi se syy...Ei mua ahdista, sua selvästikin ahdistaa kun pitää huudella luuseriksi yms.
Joo, on meitä ainakin kaksi, jotka on teidän juttuihin kyllästyneet. Varmaan enemmänkin.
Mutta tässähän ei ollut kyse siitä, ettekö te ”saisi” länkytyksiänne länkyttää (niin kuin sulla on tapana ”antaa lupa” muille), vaan ihan vieno toive josko ne länkytykset voisi hoitaa jotenkin niin, ettei kaikkien tarvitse niihin koko ajan kompastua. (Tähän munkin lankaan teidän piti tulla pätemään, olisi voinut kuulla mielipiteen ja antaa olla)
Mutta kyllähän mä olen jo kauan aikaa sitten nähnyt, että sä olet työpaikallakin se kaveri, joka mölyää kahvihuoneessa, puhuu kaikkien päälle paskoja juttuja ja sitten ihmettelee kun osa jengistä juo kahvinsa mieluummin työpisteellään.
Joten eipä siinä mitään, jos ei pysty, ei pysty. Kun on päästään ja ennen kaikkea sydämestään köyhä, ei varmaan pystykään antamaan muille mitään, tai miettimään asioita toisten näkökulmasta. Pääasia että sulla on täällä hauskaa.
Ja koska sulle (ja teille) palstailu näyttäisi olevan jotakin kilpailua, niin annan sulle myöhästyneen joululahjan: sä voitat. Ole hyvä, sä voitat. Saat tunnustuksen nyt. Mä en tule koskaan palstailemaan tai mölyämään määrällisesti tai volyymeissä yhtä paljon tai yhtä kovaa kuin sä.
Ei mua ahdista, sua selvästikin ahdistaa kun pitää huudella luuseriksi yms.
Joo, on meitä ainakin kaksi, jotka on teidän juttuihin kyllästyneet. Varmaan enemmänkin.
Mutta tässähän ei ollut kyse siitä, ettekö te ”saisi” länkytyksiänne länkyttää (niin kuin sulla on tapana ”antaa lupa” muille), vaan ihan vieno toive josko ne länkytykset voisi hoitaa jotenkin niin, ettei kaikkien tarvitse niihin koko ajan kompastua. (Tähän munkin lankaan teidän piti tulla pätemään, olisi voinut kuulla mielipiteen ja antaa olla)
Mutta kyllähän mä olen jo kauan aikaa sitten nähnyt, että sä olet työpaikallakin se kaveri, joka mölyää kahvihuoneessa, puhuu kaikkien päälle paskoja juttuja ja sitten ihmettelee kun osa jengistä juo kahvinsa mieluummin työpisteellään.
Joten eipä siinä mitään, jos ei pysty, ei pysty. Kun on päästään ja ennen kaikkea sydämestään köyhä, ei varmaan pystykään antamaan muille mitään, tai miettimään asioita toisten näkökulmasta. Pääasia että sulla on täällä hauskaa.
Ja koska sulle (ja teille) palstailu näyttäisi olevan jotakin kilpailua, niin annan sulle myöhästyneen joululahjan: sä voitat. Ole hyvä, sä voitat. Saat tunnustuksen nyt. Mä en tule koskaan palstailemaan tai mölyämään määrällisesti tai volyymeissä yhtä paljon tai yhtä kovaa kuin sä.
-flowersreally-No myönnä vaan Genio, että sua harmittaa oikeasti, kun nyt sattui tulemaan sellainen tyyppi tänne palstalle, joka ei alakaan hirnumaan ihan samalla tavalla kuin sinä. Ei tarvitsekaan omaa tukea taakse... Ei sinun tarvitse millään Flowerin nimellä tukea itseäsi... Eikä sinun tarvitse minulle, eikä monelle muullekaan sinun temppusi tietävälle alkaa mitään enää vetämään roolina... Olet vaan se oma uhriutuva ja itseäsi täynnä oleva virolainen sekatyömies, joka tykkää kitaroista, bootseista ja itsestään sairaalloisesti.
Tiedätkö? Mä voitan, vaikka en edes ole kisannut missään.... juuri niin... sä tollo oot käynyt kisaa ihan itseäsi vastaan.....ja tulet yhä käymään... Mähän sanoin, että sä oot tehnyt tuon liemesi ihan itse, missä kiemurtelet... Kiemurtele toki...se käy minulle hyvin. :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No myönnä vaan Genio, että sua harmittaa oikeasti, kun nyt sattui tulemaan sellainen tyyppi tänne palstalle, joka ei alakaan hirnumaan ihan samalla tavalla kuin sinä. Ei tarvitsekaan omaa tukea taakse... Ei sinun tarvitse millään Flowerin nimellä tukea itseäsi... Eikä sinun tarvitse minulle, eikä monelle muullekaan sinun temppusi tietävälle alkaa mitään enää vetämään roolina... Olet vaan se oma uhriutuva ja itseäsi täynnä oleva virolainen sekatyömies, joka tykkää kitaroista, bootseista ja itsestään sairaalloisesti.
Tiedätkö? Mä voitan, vaikka en edes ole kisannut missään.... juuri niin... sä tollo oot käynyt kisaa ihan itseäsi vastaan.....ja tulet yhä käymään... Mähän sanoin, että sä oot tehnyt tuon liemesi ihan itse, missä kiemurtelet... Kiemurtele toki...se käy minulle hyvin. :o)Nyt meni ihon alle ja huolella :D
Mutta jatka vaan. Viihdyttävää seurata. :D Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni ihon alle ja huolella :D
Mutta jatka vaan. Viihdyttävää seurata. :DNo minä kanssa mielelläni seuraisin... Milloin alkaa kunnon kiukkuilu ja huutelu... olet sinä sen aina puskista osannut...silloin kun ei enää ole mihin tarttua, voi alkaa vetämään jotain henkilökohtaisuuksia, niinkuin niissä minua jokin ahdistaisi... Ei minua haittaa oikeasti, ettei minulla ole suhteet onnistuneet.... sinua itseäsi vaan ne ahdistaa ja koet niitten olevan minua loukkaavia... Minä taas tiedän itsestäni monta asiaa, eikä sinun sanomisilla ole niihin mitään merkitystä... Ja siksi sinä yleensäkin sieltä puskista kiukkuat.... Ja tulet aina kiukkuamaankin, kun muuhun sinusta ei minua kohtaan enää ole.... Sulla palaa aina hihat....niin tänään kuin aina... :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No myönnä vaan Genio, että sua harmittaa oikeasti, kun nyt sattui tulemaan sellainen tyyppi tänne palstalle, joka ei alakaan hirnumaan ihan samalla tavalla kuin sinä. Ei tarvitsekaan omaa tukea taakse... Ei sinun tarvitse millään Flowerin nimellä tukea itseäsi... Eikä sinun tarvitse minulle, eikä monelle muullekaan sinun temppusi tietävälle alkaa mitään enää vetämään roolina... Olet vaan se oma uhriutuva ja itseäsi täynnä oleva virolainen sekatyömies, joka tykkää kitaroista, bootseista ja itsestään sairaalloisesti.
Tiedätkö? Mä voitan, vaikka en edes ole kisannut missään.... juuri niin... sä tollo oot käynyt kisaa ihan itseäsi vastaan.....ja tulet yhä käymään... Mähän sanoin, että sä oot tehnyt tuon liemesi ihan itse, missä kiemurtelet... Kiemurtele toki...se käy minulle hyvin. :o)Etkö sä nyt muuta keksinyt, kuin syyttää mua mieheksi. Säälittävää.
Aika rankkaa kun täällä on näköjään aika monta jotka ei tykkää susta, miks ihmeessä mahtais olla? Et kestäny totuutta, toisestakin ketjusta poistit mun vastauksen. On se niin herkkä poika tämä meidän disse, pure huulta ja piilota ikävät tunteet, sehän se toimii, kyllä se mamma kohta tulee komppaamaan. Pai pai. (Lue: bye bye)
Etkö sä nyt muuta keksinyt, kuin syyttää mua mieheksi. Säälittävää.
Aika rankkaa kun täällä on näköjään aika monta jotka ei tykkää susta, miks ihmeessä mahtais olla? Et kestäny totuutta, toisestakin ketjusta poistit mun vastauksen. On se niin herkkä poika tämä meidän disse, pure huulta ja piilota ikävät tunteet, sehän se toimii, kyllä se mamma kohta tulee komppaamaan. Pai pai. (Lue: bye bye)
-flowersreally-Niin, mä en poistele mitään, enkä edes siihen pysty...
Mutta en mä syytä sua mistään... Kyllä mä tiedän, että sä Genio tykkäät keksiä kaikenlaista, että saisit täällä tietynlaisen tunnettuvuuden, mutta helkatin moni pitempään tällä ja sitten ml-palstalla kirjoittaneilta tietää, että sun on pitänyt aina luoda helkatinmoinen verkosto itses taakse... Ja et vaan osaa olla aina hertmostuneena niin tarkka, etteikö sinun omin juttusi suhise näitten komppinikkiesi takaa läpi...
Mutta aina se jää mielenkiintoiseksi, että mitä kummaa sä tällä kaikella showla ajat takaa? Ehkä sä tarvitset sen egosi vahvistamiseen? No sua siis näkee yhä palstalla. vaikka aina olet lähteväsi... :oD
- Anonyymi
Saa kai kirjoittaa jos vituttaa?
Sir Harmaaritari on paras🥰💕
Sen vuoksi käyn täällä eihän kukaan muu halua olla enää ystäväni kun ne taas muut kaikkoo enkä halua olla ystävä. Sellaisia karkuun juoksijoita joita en nyt voi pyydystää vaikka tekisi mieli yhden napata.valtakunta kirjoitti:
Siis sanat jäi kesken , en halua olla ystäville jotka ovat ystäviä minun kiusaajille.🥰
Kauheeta jos saisin puhdistaisi ja kirjoittaisin uudestaan
En halua olla ystävä jotka on ystäviä kiusaajille, jotka kiusaa minua.
Tiedätkö mistä nämä erottaa. Siitä joku lyö minua, silti antaa lyödä minua ja minun pitää vain ottaa iskuja tai peräti tapetuksi tulla.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kauheeta jos saisin puhdistaisi ja kirjoittaisin uudestaan
En halua olla ystävä jotka on ystäviä kiusaajille, jotka kiusaa minua.
Tiedätkö mistä nämä erottaa. Siitä joku lyö minua, silti antaa lyödä minua ja minun pitää vain ottaa iskuja tai peräti tapetuksi tulla.mites uusvuos meni itellä ei mitään uutta länsirintamalla
kuulin huhui et tää suomi24 muuttus maksulliseks se ois hyvä
nii pääsis pos täält Anonyymi kirjoitti:
mites uusvuos meni itellä ei mitään uutta länsirintamalla
nii pääsis pos täältSähköposti loppuu ja saa avattua väliaikaisesti toiseen maksulliseen.
Ei ole mitään tietoa muuttuuko suomi24 maksulliseksi, epäilen suuresti, Jos muuttuu niin sonoroo. Ainakaan muuta tietoa ole minulle tullut kuin se että suomi24 omistaja vaihtuu.Anonyymi kirjoitti:
nii pääsis pos täältTinasin uutena vuotena sain kolme asiaa alkuun nämä, löytyi kaapin pohjalta ja tänään kun valokuvakin löytyi ylläri myöhemmin.
Venetsian naamio
https://aijaa.com/yRDkgA
Koristeellinen kenkä
https://aijaa.com/fp3tBV
Lohikäärme ja ratsastaja tai oinas ja ratsastaja
https://aijaa.com/ai7Mhv
Ja yllätys
Mies puoleinen Köyhä/ retkeilijä/ tölkki kädessä?
https://aijaa.com/80jnwevaltakunta kirjoitti:
Tinasin uutena vuotena sain kolme asiaa alkuun nämä, löytyi kaapin pohjalta ja tänään kun valokuvakin löytyi ylläri myöhemmin.
Venetsian naamio
Koristeellinen kenkä
Ja yllätys
https://aijaa.com/80jnweSiis valokuvasin🥰💕✨😱
Anonyymi kirjoitti:
nii pääsis pos täältKaikki noi on siitä yhdestä tinatusta kappaleesta.
Kaikkea sitä.🥰✨🎁🧸
Nallelta pehmeä rutistusHarmaaritari kirjoitti:
Kiitoksia, tässähän ihan punastuu :)
Susta vielä hyvän miehen saisi🥰💕✨🧸
Sinä se käytät loogisia päätelmiä ja näet laajemmin ja järkeä, etkä haksahda valheisiin vain miellyttääkseen, oot kyllä hyvin kovaotteinen puolustaessaan , itse suosin vain pehmeitä lauseita ja niitä kyllä osaat käyttää toivon myös tännekin kuin varmaan muistat , kertoneesi kohdanneen varatun naisen toiveita, osasit hyvin nätisti väistää ilman toisen tuntemista alhaiseksi.Harmaaritari kirjoitti:
Kiitoksia, tässähän ihan punastuu :)
Mitäs noihin ennusteisiin voisi uskoa, olen epätietoinen noista onko sinulla mitää tietoa, mikä kirja voisi avata tuollaisia taikoja jotka ei nyt varmasti päde mutta tykkään kuulla kuitenkin.🥰💕✨🧸
Pitää sitä jostain toivoa saada elämään.
Nallen rutistuksia.valtakunta kirjoitti:
Mitäs noihin ennusteisiin voisi uskoa, olen epätietoinen noista onko sinulla mitää tietoa, mikä kirja voisi avata tuollaisia taikoja jotka ei nyt varmasti päde mutta tykkään kuulla kuitenkin.🥰💕✨🧸
Pitää sitä jostain toivoa saada elämään.
Nallen rutistuksia.Juu, joskus tulee jyrkästi laitettua, saa keksustelua sillä aikaan mut joo, ei sitä oikeasti ihan niin jyrkkä aina ole :)
Nuo muuten oli hienoja nuo tinakuvat :) vähän kuin joku mustetahratesti ja ihan samat niissä kyllä näin mitä sinäkin, ehken vaikutti kyllä osin se kun olit jo ne nimennyt :)Harmaaritari kirjoitti:
Juu, joskus tulee jyrkästi laitettua, saa keksustelua sillä aikaan mut joo, ei sitä oikeasti ihan niin jyrkkä aina ole :)
Nuo muuten oli hienoja nuo tinakuvat :) vähän kuin joku mustetahratesti ja ihan samat niissä kyllä näin mitä sinäkin, ehken vaikutti kyllä osin se kun olit jo ne nimennyt :)Nîmesin ne kyllä koska ne tuli mieleen,
tyttö löysi eka tuon lohikäärmeen vaikka kuinka vääntelin en meinannut sitä löytää.
Tuohon etsimiseen tuhlaantui paljon aikaa kun mitään mieleen ei meinannut tulla mitään.
Palsta tuli mieleen viimeisestä kuvasta varmasti arvaten miksi kun aloin valokuvaan.
🥰💕✨🎁Harmaaritari kirjoitti:
Juu, joskus tulee jyrkästi laitettua, saa keksustelua sillä aikaan mut joo, ei sitä oikeasti ihan niin jyrkkä aina ole :)
Nuo muuten oli hienoja nuo tinakuvat :) vähän kuin joku mustetahratesti ja ihan samat niissä kyllä näin mitä sinäkin, ehken vaikutti kyllä osin se kun olit jo ne nimennyt :)Kyllä muuten tiedän juurikin sen vuoksi että saat puhetta aikaan, hyvä sydän aina näkeehän sen.🥰💕
Muuten tuota tinavalaus perinnettä on kiva pitää yllä mutta en edes tiedä löytyykö ja kumminkin on vielä kivoja leikkejä taikoja pois jatkuvasta selviytymisestä ihan kiva päästä pois mielikuvitus maailmaan.
Tehtiin loppu kinkusta , perinteistä hernekeittoo ja lapset tykkäs noi purkkihernekeitoista puolet vain syö. On se nyt kumma.valtakunta kirjoitti:
Tinasin uutena vuotena sain kolme asiaa alkuun nämä, löytyi kaapin pohjalta ja tänään kun valokuvakin löytyi ylläri myöhemmin.
Venetsian naamio
Koristeellinen kenkä
Ja yllätys
https://aijaa.com/80jnweViimeisestä kuvasta tuli cowboy mieleen. Istuu poncho ympärillään, stetsoni päässään ja pitää kiulua kädessään.
🤠valtakunta kirjoitti:
Kyllä muuten tiedän juurikin sen vuoksi että saat puhetta aikaan, hyvä sydän aina näkeehän sen.🥰💕
Muuten tuota tinavalaus perinnettä on kiva pitää yllä mutta en edes tiedä löytyykö ja kumminkin on vielä kivoja leikkejä taikoja pois jatkuvasta selviytymisestä ihan kiva päästä pois mielikuvitus maailmaan.
Tehtiin loppu kinkusta , perinteistä hernekeittoo ja lapset tykkäs noi purkkihernekeitoista puolet vain syö. On se nyt kumma.Juu on hyvä perinne, mutta mullekin yuli ihan yllätyksenä ettei saa enää myydä missään, onhan nuokin kyllä ihan ok muttei ihan sama juttu kuitenkaan:
https://www.youtube.com/watch?v=xzDl4mGTi9A
Juu, hernari on hyvää :) ite laiskuuttaan teen kyllä ihan purkkijutuista yleensä silleen että ensin kattilan pohjalla ruskistan jauhelihaa tai sitten pekonia saksin pieniksi palasiksi ja niitä sitten vähän ruskistan sattumiksi. Semmoisenkin kuulin että sopisi ryynärin palaset hyvin hernarin sekaan mutten ole ite kokeillu. Nuo kivikylän ainakin muuten hyviä niin voipa sopiakin:
https://www.kivikylan.fi/tuotteet/grillimakkarat/palvarin-ryynimakkaraHarmaaritari kirjoitti:
Juu on hyvä perinne, mutta mullekin yuli ihan yllätyksenä ettei saa enää myydä missään, onhan nuokin kyllä ihan ok muttei ihan sama juttu kuitenkaan:
https://www.youtube.com/watch?v=xzDl4mGTi9A
Juu, hernari on hyvää :) ite laiskuuttaan teen kyllä ihan purkkijutuista yleensä silleen että ensin kattilan pohjalla ruskistan jauhelihaa tai sitten pekonia saksin pieniksi palasiksi ja niitä sitten vähän ruskistan sattumiksi. Semmoisenkin kuulin että sopisi ryynärin palaset hyvin hernarin sekaan mutten ole ite kokeillu. Nuo kivikylän ainakin muuten hyviä niin voipa sopiakin:
https://www.kivikylan.fi/tuotteet/grillimakkarat/palvarin-ryynimakkaraJuuh tuota täytyy pitää sit vaan kokeilla vuoden lopulla.
Kyllä me sitä purkkia myös tehdään ihan normaalisti kun tehdää ja vielä laiskemmin makkaraa lisäksi mies silppuu.
minulle kelpaa sellaisena hernekeitto sinapin mausteeksi mutta nyt tuli loppukinkku käytettyä hernekeittoo lapset vaan nirsoivat purkkiakeittoa huomasi ettei nyt ei peristeistä nyrpeä nenää näytetty vaan paljon söivät.
Niin mitäpä jos tosiaan marisijat painuisitte v...un? no ettehän te siihen kykene vaan toistuvasti tulette tänne marisemaan ketjujen laaduttomuudesta kun omat tasokkaat tuotoksenne on tätä samaa marinaa aina vaan. Haters gonna hate jokatapauksessa, ei voi miellyttää kaikkia, sorry vaan, itsekin ilolla ottaisin tänne vastaan laadukkaita keskustelijoita.
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä flowin kanssa. Periksen ym. tapa on järkevä. Miksei ihan oikeasti voisi olla Dissen liiterihöpötykset - ketju. Sieltä näkisi selkeämmin, miten projektit ja elämä muutenkin on edistynyt. Ne voisivat lukea, joita kiinnostaa. Itse hyppään funen viestien yli, koska en saa niistä mitään. Se on vielä helppoa, koska on yhdestä ihmisestä kyse. Lällättely ja vastahyökkäys (mene sitten muualle) ei ole disseltä aikuisen ihmisen toimintaa. Etkö työpaikallakaan kuuntele, mitä esim. potilaat sanovat?
Dissen liiterihöpötykset olisi kyllä hauska, jos disse vielä numeroisi tai merkkaisi päivämäärällä ne niin olisi helppo pysyä kartalla miten vanha höpötys kulloinkin kyseessä. Noin muuten olen sitä mieltä että ei tämä niin pieni hiekkalaatikko ole etteikö tänne kaikki sopisi jotka vain haluaa tulla. Vähän jopa ihmetyttää miten paljon voi toisten kirjoitukset joitakin häiritä kun ne voi aina sivuuttaa. Sen ymmärtäisi että ärsyttää jos joku tykittäisi peräjälkeen kymmeniä avauksia että olisi eka sivu täynnä samaa p..kaa mutta noin normaalitilanteessa ei hirveästi pitäisi ketään toisten toimet haitata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244