Katolilaisuudessa rukoillaan enkeleitä

Anonyymi

Ja palvotaan niitä. Moni kristitty on puhunut Timo Soinista kehuen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älähän hupsuttele. Enkeleitä kunnioitetaan, ei suinkaan palvota. Palvonta kuuluu yksin Jumalalle.

• Anonyymi

Palvotaan enkeleitä ja 'pyhimyksiä', ja Mariaa. Kutsutaan pappeja 'isäksi', vaikka Raamattu kieltää kutsumasta isäksi muita kuin Jumalaa. Kielletään pappeja ja nunnia menemästä naimisiin, Raamatun vastaisesti. Häpäistään Jeesuksen kertakaikkista ja täydellistä pelastustyötä väittämällä, että ehtoollisessa Jeesus uhrataan yhä uudestaan. En tunne katolilaisuuden harhaoppeja kovin perusteellisesti; vieläkö he kuvittelevat, että on olemassa joku välitila ennen helvettiin tai taivaaseen joutumista/pääsemistä? Vieläkö he opettavat, että kuolleiden puolesta voi rukoilla ja auttaa heitä pois helvetistä? Katoliset ovat tappaneet valtavasti kristittyjä. Vieläköhän tulee se aika uudestaan... Paavi hommaa jo avoimesti 'maailmanuskontoa' ja hännystelee niin hinduja kuin muhamettilaisiakin. Uudestisyntyneet kristityt taitavat olla se ainut ryhmä, jota hän ei hyväksy, ymmärrettävästi!

• Olen katolinen. Aiotko tappaa minut? Olet varmaan joskus kutsunut biologista isääsi "isäksi".

• Anonyymi

Kiitoksia kehumisista, joka-aamuiselle rukousaamiaiselleni mennessäni minulla on aina mukanani enkeli, toisinaan jopa kaksikin. Tosin vain minä nautiskelen aamiaispöydän antimista viineineen, enkelin tai enkeleiden vain pitäessä siipiään suojana hartioillani. Terv. Timo.

• Anonyymi

Enkelit toimivat aina Jumalan tahdon mukaan, minkä he hyvin tietävät. Maria ei ole välittäjä, ei paavi poloinen eikä ulkona betoniporsasta muistuttava luolan tapainen jossa on marian patsas kukkineen ja sen "armosta" sanoi katolinen että se herätti kuolleen hänen patsaansa kautta. Minä rukoilin Jumalaa että jos mahdollista voit herättää henkilön takaisin elämään. Ja niin tapahtui eli vielä n.7 vuotta. Kiusaa nuo patsaat ja se "bunkkeri pihalla" kun se näköjään tuo perkeleitä kodin sisäpuolelle. Voiko katolinen uudestisyntyä? No ehkä maria, paavi katolilaisten kanssa voi sanoa niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      72
      5037
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      190
      3923
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      209
      3881
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3049
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2024
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1716
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1457
    Aihe