Ja palvotaan niitä. Moni kristitty on puhunut Timo Soinista kehuen.
Katolilaisuudessa rukoillaan enkeleitä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älähän hupsuttele. Enkeleitä kunnioitetaan, ei suinkaan palvota. Palvonta kuuluu yksin Jumalalle.
- Anonyymi
Palvotaan enkeleitä ja 'pyhimyksiä', ja Mariaa. Kutsutaan pappeja 'isäksi', vaikka Raamattu kieltää kutsumasta isäksi muita kuin Jumalaa. Kielletään pappeja ja nunnia menemästä naimisiin, Raamatun vastaisesti. Häpäistään Jeesuksen kertakaikkista ja täydellistä pelastustyötä väittämällä, että ehtoollisessa Jeesus uhrataan yhä uudestaan. En tunne katolilaisuuden harhaoppeja kovin perusteellisesti; vieläkö he kuvittelevat, että on olemassa joku välitila ennen helvettiin tai taivaaseen joutumista/pääsemistä? Vieläkö he opettavat, että kuolleiden puolesta voi rukoilla ja auttaa heitä pois helvetistä? Katoliset ovat tappaneet valtavasti kristittyjä. Vieläköhän tulee se aika uudestaan... Paavi hommaa jo avoimesti 'maailmanuskontoa' ja hännystelee niin hinduja kuin muhamettilaisiakin. Uudestisyntyneet kristityt taitavat olla se ainut ryhmä, jota hän ei hyväksy, ymmärrettävästi!
Olen katolinen. Aiotko tappaa minut? Olet varmaan joskus kutsunut biologista isääsi "isäksi".
- Anonyymi
Kiitoksia kehumisista, joka-aamuiselle rukousaamiaiselleni mennessäni minulla on aina mukanani enkeli, toisinaan jopa kaksikin. Tosin vain minä nautiskelen aamiaispöydän antimista viineineen, enkelin tai enkeleiden vain pitäessä siipiään suojana hartioillani. Terv. Timo.
- Anonyymi
Enkelit toimivat aina Jumalan tahdon mukaan, minkä he hyvin tietävät. Maria ei ole välittäjä, ei paavi poloinen eikä ulkona betoniporsasta muistuttava luolan tapainen jossa on marian patsas kukkineen ja sen "armosta" sanoi katolinen että se herätti kuolleen hänen patsaansa kautta. Minä rukoilin Jumalaa että jos mahdollista voit herättää henkilön takaisin elämään. Ja niin tapahtui eli vielä n.7 vuotta. Kiusaa nuo patsaat ja se "bunkkeri pihalla" kun se näköjään tuo perkeleitä kodin sisäpuolelle. Voiko katolinen uudestisyntyä? No ehkä maria, paavi katolilaisten kanssa voi sanoa niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun725037KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2093881
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503049- 252024
- 252014
- 1941924
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457