Ihmeiden perässä juoksijat

Anonyymi

Löytyykö Raamatusta semmoista, että Jeesus tai apostolit paransivat jonottavia ihmisiä ja nämä kaatuivat selälleen? Ei löydy.

4

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apostolit julistivat evankeliumia. Parantumiset ja muut ihmeet olivat sivuasia. Evankeliumista saa iankaikkisen elämän, parantumisesta vain ajallista pientä helpotusta tai vähän jatkoaikaa katoavalle elämälle. Amerikan apostoleilla on Amerikan Jeesus ja vieras evankeliumi.

• Anonyymi

"Illan tultua Jeesuksen luo tuotiin monta riivattua. Hän ajoi sanallaan henget ulos ja PARANSI KAIKKI SAIRAAT, jotta kävisi toteen profeetta Jesajan kautta puhuttu sana: ”Hän otti päälleen meidän sairautemme ja kantoi meidän tautimme.” Matt. 8:16,17.

"Joka uskoo ja saa kasteen, pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Nämä MERKIT SEURAAVAT niitä, jotka uskovat: Minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, PUHUVAT UUSILLA KIELILLÄ, nostavat käsin käärmeitä. Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi.” Kun Herra Jeesus oli puhunut heille, hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle. Opetuslapset lähtivät ja saarnasivat kaikkialla. Ja Herra toimi yhdessä heidän kanssaan vahvistaen sanan sitä seuraavien merkkien kautta." Mark. 16:16-20.

"Apostolien kätten kautta tapahtui kansan keskuudessa monia tunnustekoja ja ihmeitä. Uskovat olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä, eikä kukaan ulkopuolisista rohjennut liittyä heihin. Mutta kansa kunnioitti heitä suuresti, ja yhä enemmän tuli niitä, jotka uskoivat Herraan, miehiä ja naisia joukoittain. Sairaita kannettiin jopa kaduille ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa ohi edes hänen varjonsa koskettaisi jotakuta heistä. Myös ympärillä olevista kaupungeista tuli paljon ihmisiä Jerusalemiin. He toivat mukanaan sairaita ja saastaisten henkien vaivaamia, ja KAIKKI TULIVAT PARANNETUIKSI." Apt. 5:12-16.

"Jumala teki HARVINAISIA VOIMATEKOJA Paavalin kätten kautta. Jopa hikiliinoja ja vaatteita hänen päältään vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat heistä ja pahat henget lähtivät pois." Apt. 19:11,12.
      Mitä olivatkaan mainitut "harvinaiset voimateot"? Voisiko siihen sisältyä myös kaatumisilmiöt?
      "Voimavaikutuksia on erilaisia, mutta Jumala, joka kaiken kaikissa vaikuttaa, on sama. Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin yhteiseksi hyödyksi." 1 Kor. 12:6,7.
      Mitä mahtuu "erilaisiin voimavaikutuksiin"? Voisiko siihen kategoriaan kuulua kaatuminenkin?

• Anonyymi

Hyvät Raamatun kohdat. Kiitos.
      Jos sanotte pitäytyvänne Raamatun uskoon on sanoma ihmeistä otettava vastaan. Ihmeet kuuluvat erottamattomasti apostoliseen uskoon.
      http://Jeesus-on-Herra.com/tietoa-meista/

• Anonyymi

Häpeällistä toimintaa Weijo Lindroos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe